Of je bent het vervelende mannetje als je dat op het verkeerde moment denkt te moeten doenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kennelijk was Blind wel de enige die Schreuder op zijn bullshit durfde aan te spreken. Dat is ook leiderschap.
Ach tief op gekquote:Op zondag 22 januari 2023 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor die 'ik krijg een kopstoot auwauw'-act. Meer dan terecht.
Wat je ook doet, wil je ruilen?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Enchanter het volgende:
Is het wat ?
Ik kan helaas niet kijken
Niet aan te glurenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Enchanter het volgende:
Is het wat ?
Ik kan helaas niet kijken
Al hele seizoenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:10 schreef Ferdii het volgende:
Er zit kwa veld spel ook totaal geen idee in
Klopt, ieder team gaat enigszins inzakken met hoge druk op de aanvallers en middenveld wanneer Ajax achterin de bal krijg en het is kansloosquote:
Ach die zat er perfect in kon hij niks aan doenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keeper mag best die bal raken met een schot van zo ver.
Achterlijke post is ditquote:Op zondag 22 januari 2023 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Jij had gedacht dat Schreuder het wel even flikt vandaag?
Bijzonder, onder ten Hag was dat juist de kwaliteit.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Klopt, ieder team gaat enigszins inzakken met hoge druk op de aanvallers en middenveld wanneer Ajax achterin de bal krijg en het is kansloos
Niemand, die blijft gewoon hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Nober het volgende:
Wie volgt Schreuder op...
F. de Boer?
Davids?
Jonk?
Tuchel?
Fernando Santos?
Löw?
Benítez?
Pochettino?
Deze neger buigt voor niemand genotquote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hierom mocht Bogarde niet blijven
Laat het Davids zijn, dat lijkt me prachtig.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Nober het volgende:
F. de Boer?
Davids?
Jonk?
Tuchel?
Fernando Santos?
Löw?
Benítez?
Pochettino?
Niemand vriend. Zijn aanblijven is niet van deze wedstrijd afhankelijk. Dit is een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Nober het volgende:
F. de Boer?
Davids?
Jonk?
Tuchel?
Fernando Santos?
Löw?
Benítez?
Pochettino?
Kijk jij een andere wedstrijd?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Urquhart het volgende:
Het zegt al genoeg dat Bassey vandaag nog een van je uitblinkers is
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat het Davids zijn, dat lijkt me prachtig.
Primaquote:Op zondag 22 januari 2023 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met verwachting
Nou vooruit hij krijgt een 2 en de rest een 1, primaquote:Op zondag 22 januari 2023 15:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De enige man die twee keer een aardige voorzet heeft gegeven
Boeit ze allemaal geen reet heb ik de indrukquote:Op zondag 22 januari 2023 15:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik snap 'm wel, hij rent tenminste nog. De rest staat erbij en kijkt ernaar.
Misschien dat iemand de man ook op z'n eigen positie kan zetten, maar had er idd best in gemogenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Wertha het volgende:
Kudus mag gewoon die geweldige voorzet van Bassey inkoppen hoor. Wat een flapdrol.
hij is voetballend heel goedquote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is jullie nieuwe keeper nou echt zo veel beter dan Pasveer?
Elke keer balverlies als hij de bal ergens heen wil trappen. En keepen kan hij ook niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is jullie nieuwe keeper nou echt zo veel beter dan Pasveer?
Signaal afgegevenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig maar dat Ajax komende donderdag de eer kan redden met een plichtmatige 3-1 tegen de goden van Volendam.
Dat mag je blijkbaar niet zeggen als je al wist dat het kut ging wordenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Het is echt diep en dieptriest. Wat een treurnis.
Virtueel 5e, Sparta op 1 punt "mAAr wiE mOETen we DAn vOOr De gROeP zetTeN?"quote:Op zondag 22 januari 2023 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig maar dat Ajax komende donderdag de eer kan redden met een plichtmatige 3-1 tegen de goden van Volendam.
Meestal spelen we 1 helft redelijk en 1 helft kut.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat mag je blijkbaar niet zeggen als je al wist dat het kut ging worden
“We HeBbEn TeVeEl KwAlItEiT VeRkOcHt”quote:Op zondag 22 januari 2023 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Virtueel 5e, Sparta op 1 punt "mAAr wiE mOETen we DAn vOOr De gROeP zetTeN?"
Sanchez is de slechtste rechtsback die we misschien ooit hebben gehad. Wat een droeftoeter. Conceiçao is eigenlijk ook maar een mindere versie van Younes. Blijven beide waarschijnlijk 90 minuten staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:30 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een ellende.
Doe Timber naar naar rechts, Bassey naar het centrum en Wijndal op links.
Kudus naar het middenveld voor Klaassen en Brobbey erin.
Hij heeft het goed gedaan bij Brugge en hij moet de tijd krijgen .quote:Op zondag 22 januari 2023 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Virtueel 5e, Sparta op 1 punt "mAAr wiE mOETen we DAn vOOr De gROeP zetTeN?"
De spelers moeten het doen genotquote:Op zondag 22 januari 2023 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan bij Brugge en hij moet de tijd krijgen .
Dat antwoord wil je echt niet wetenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meestal spelen we 1 helft redelijk en 1 helft kut.
Welke van de twee hebben we nu gehad denk je?
Meteen afstraffen die handelquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Kwam alleen van conceicao gevaar
Ja dan moet je hem wisselen
Ik bepaal de opstelling, niet jullie, ja?!?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Kwam alleen van conceicao gevaar
Ja dan moet je hem wisselen
Nou inderdaad. Of desnoods Berghuis rechts zodat je indraaiende voorzetten kan krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:39 schreef Heeinz het volgende:
Doe dan nog liever Kudus naar rechts en dat kutje Tadic in de spits
Ik zag een team.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste helft tegen NEC was het toch wel goed ?!!!
Ach over half jaar kunnen we Mazraoui weer terug halen na zijn succesvolle trip naar Münchenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:47 schreef Heeinz het volgende:
Ik zweer het jullie dat Sanchez helemaal geen voetballer is
Ik zag net twee keer iets wat op een aanval leek maar heb goede hoop dat Schreuder daar meteen iets van heeft gezegdquote:Op zondag 22 januari 2023 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Hebben we al een bal naar voren gespeeld ?
Dat soort jongens komen echt niet meer terug hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach over half jaar kunnen we Mazraoui weer terug halen na zijn succesvolle trip naar München
MEESTERBREIN SCHREUDERquote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef MaxC het volgende:
Typisch Schreuder, Tadic bakt er al 15 wedstrijden helemaal niks van op links en nog minder op rechts. Laten we het 2e helft maar weer op rechts proberen en Conceiçao wisselen
Af en toe moet je ook gewoon rucksichtlos zijn. Het hoeft niet altijd mooi.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef Heeinz het volgende:
Die heerlijke blinde rossen naar voren steeds
KAMAAAN UTREG KAMAAN UTREGquote:Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef Heeinz het volgende:
Die heerlijke blinde rossen naar voren steeds
Of we geven een slecht passje rond de 16 of we rammen hem blind naar vorenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Haal die teringdebiel van een Taylor eens eruit joh
Dit was weer het eerste.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of we geven een slecht passje rond de 16 of we rammen hem blind naar voren
Zolang de Tadic-Malenovic-Schreuder-clan de dienst uitmaakt, wordt het sowieso niets meer. Je hebt daarmee je hele club uit handen gegeven. Lachwekkend dat ze die fout weer hebben gemaakt, zoals eerder onder Jol (en later bijvoorbeeld ook bij PSV).quote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef MaxC het volgende:
Typisch Schreuder, Tadic bakt er al 15 wedstrijden helemaal niks van op links en nog minder op rechts. Laten we het 2e helft maar weer op rechts proberen en Conceiçao wisselen
Die is vanaf het eerste moment overschat geweest. Maar het duurt helaas nog even voordat iedereen bij Ajax dat inziet.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Haal die teringdebiel van een Taylor eens eruit joh
Mocht gewoon naar het WK ipv Gravenberch en niemand vond 't gekquote:Op zondag 22 januari 2023 16:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Die is vanaf het eerste moment overschat geweest. Maar het duurt helaas nog even voordat iedereen bij Ajax dat inziet.
En we hadden nog meer kansen op goals .quote:Op zondag 22 januari 2023 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd kun je gelijkspelen, blij dat de wissel het gewenste effect had.
Voor hetzelfde geld win je deze wedstrijd en hoor je niemandquote:Op zondag 22 januari 2023 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En we hadden nog meer kansen op goals .
Kan hij daarna lekker met zijn handje eronder.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Aandoenlijk, Pasveer die een dekentje over de beentjes van Berghuis legt...
Ik voel geen enkele drukquote:Op zondag 22 januari 2023 16:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld win je deze wedstrijd en hoor je niemand
Ik ga niet meer in op Blind , dat hoofdstuk is afgeslotenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We zijn bezig met een project op lange termijn. Ik voel alle vertrouwen
Iedereen doet alsof we Feyenoord wel even van de mat zouden moeten spelen, maar dat is gewoon een goede ploeg.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in op Blind , dat hoofdstuk is afgesloten
Ja . JA
Iedereen doet als Feyenoord wel even Ajax van de mat zal spelen, maar uiteindelijk is Ajax toch een hele goede ploeg.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof we Feyenoord wel even van de mat zouden moeten spelen, maar dat is gewoon een goede ploeg.
Had ook eerder kunnen toegeven dat we als Burnley gingen voetballen , dat had gekund .quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof we Feyenoord wel even van de mat zouden moeten spelen, maar dat is gewoon een goede ploeg.
1998quote:Op zondag 22 januari 2023 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe lang is het geleden dat er zes wedstrijden op rij niet gewonnen is?
Niet een week hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Godverdomme, zitten we nóg een week vast aan die idioot Schreuder
Ja en als je gewoon objectief kijkt heeft Ajax best een prima tweede helft gespeeld.quote:
2e helft beduidend beter in ieder geval inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en als je gewoon objectief kijkt heeft Ajax best een prima tweede helft gespeeld.
Objectief zegt iequote:Op zondag 22 januari 2023 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en als je gewoon objectief kijkt heeft Ajax best een prima tweede helft gespeeld.
Nou nee, de 2e helft was ook bijzonder matig.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog wel langer ook.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Godverdomme, zitten we nóg een week vast aan die idioot Schreuder
Kunnen er weer 3 weken tegenaan met onze toppers . Zolang we Sparta maar onder ons houdenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Objectief zegt ie![]()
De lat is echt heel laag geworden.
@:PowerLoungen
Dit zijn lage standaarden.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Andere wedstrijd gezien toevallig?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, de 2e helft was ook bijzonder matig.
Spelers waar jullie niet van kunnen winnen blijkbaarquote:Op zondag 22 januari 2023 16:42 schreef aTypisch het volgende:
wtf hebben jullie voor spelers aangetrokken?
die bassey is in het echt nog kutter dan op tv
Enigszins mee eens. Er lag zoveel voor Ajax maar werd allemaal zo slecht uitgespeeld.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, de 2e helft was ook bijzonder matig.
uh, okequote:Op zondag 22 januari 2023 16:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Spelers waar jullie niet van kunnen winnen blijkbaar
Lombardogodquote:Op zondag 22 januari 2023 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Deefie heeft zo te zien Juventus 1996-doping op.
Stukje beroerte
Davy 'Houseman' Klaassenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Deefie heeft zo te zien Juventus 1996-doping op.
Stukje beroerte
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
"Taylor speelde tweede helft daar een goede rol in"
Stukje dwangbuis
Taylor voelt genoeg steun vanuit de groep voor de trainer.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:48 schreef Scorpie het volgende:
Hij vond Taylor goed spelen
Taylor
Goed
Spelen
Hitler haalde in 1945 ook een paar overwinningen . Schreuderjugendgenotquote:Op zondag 22 januari 2023 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zoals @:tarado al zei, je haalt hier altijd wel een resultaat. Zelfs al speel je het slechtste voetbal in jaren.
Drank werd 4x kampioen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zoals @:tarado al zei, je haalt hier altijd wel een resultaat. Zelfs al speel je het slechtste voetbal in jaren.
We zijn groeiendequote:Op zondag 22 januari 2023 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Inmiddels staan we 5e.En het is nou ook niet zo dat de ploegen die boven ons staan zoveel kwaliteiten hebben.
Sowieso is het armoede troef wat spelerskwaliteit in Nederland betreft, we zijn weer terug bij af.
Berghuis thuislaten ander escaleert het.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Verwoordt zich prima.
Wat heeft Gijp eigenlijk gezegd in de uitzending?
Indd psv zonder gakpo is nou ook niet je van het hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Inmiddels staan we 5e.En het is nou ook niet zo dat de ploegen die boven ons staan zoveel kwaliteiten hebben.
Sowieso is het armoede troef wat spelerskwaliteit in Nederland betreft, we zijn weer terug bij af.
Precies, beter in je beslissingen je gewoon laten leiden door primitieve instincten van tokkies.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Berghuis zegt wel goeie dingen.
Maar klagen over familie als je zelf van Feyenoord naar Ajax verkast, die keuze heb je zelf gemaakt.
Nee zeker niet, maar die shit krijg je cadeau als je die keuze maakt.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Precies, beter in je beslissingen je gewoon laten leiden door primitieve instincten van tokkies.
Geeft alleen maar aan hoe idioot sommige ‘supporters’ zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar die shit krijg je cadeau als je die keuze maakt.
Dat is alleen al eeuwen zo.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan hoe idioot sommige ‘supporters’ zijn.
Haha ben je serieus?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Berghuis zegt wel goeie dingen.
Maar klagen over familie als je zelf van Feyenoord naar Ajax verkast, die keuze heb je zelf gemaakt.
Het is al eeuwen idioot dus.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is alleen al eeuwen zo.
Media heeft hij wel goed opgenoemd.
Ik vind hem altijd wel goed in interviews, jammer dat het dit keer niet over voetbal kon gaan.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:03 schreef freaky40 het volgende:
Beste interview van Berghuis so far. Oh zo waar. Idiote opfok media. En uiteindelijk is er niets gebeurd.
Was toch vrij duidelijk de bal. De regel daaromtrent is wel twijfelachtig (dat het nooit een overtreding is als eerst de bal wordt geraakt), maar zo is het in de praktijk nou eenmaal.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:15 schreef Tarado het volgende:
Wat een slechte wedstrijd, opbouw van achteruit is echt verschrikkelijk, gelukkig kwam er in de 2e helft wat meer ruimte en zie je dat Feyenoord er ook niet zoveel van kan, uitslag uiteindelijk wel terecht al is Brobbey wel een penalty onthouden denk ik.
Alvarez linie terug kan wel eens de sleutel zijn. Nu ook drie makkelijke tegenstanders, dus wellicht wat vertrouwen en vastigheden in het team daarna. Hoop in bange dagen..quote:Op zondag 22 januari 2023 16:56 schreef Ramboetan het volgende:
Voor Schreuder zijn doen was het best aardig. Voor Ajax zijn doen was het natuurlijk helemaal ruk.
Bergwijn viel aardig in.
Alvarez prima als CV.
Backs zijn waardeloos dus zsm wijndal en Rensch daar neerzetten.
Conceiçao moet je na zo’n wanvertoning meteen terugzetten naar Jong Ajax.
Middenveld was slappe hap.
Rulli heeft een lekkere reflex en was ie iets langer dan had hij de bal uit de kruising getikt. In de lucht is het verder niet veel.
Dit was mijn spreekbeurt.
Viel ook weinig over te zeggen. Hoe hij deze week is doorgekomen was relevanter.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel goed in interviews, jammer dat het dit keer niet over voetbal kon gaan.
Recht op z'n enkel, PSV kreeg gisteren een penalty voor minder.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was toch vrij duidelijk de bal. De regel daaromtrent is wel twijfelachtig (dat het nooit een overtreding is als eerst de bal wordt geraakt), maar zo is het in de praktijk nou eenmaal.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 22 januari 2023 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Viel ook weinig over te zeggen. Hoe hij deze week is doorgekomen was relevanter.
Ja maar de bal werd eerst geraakt.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Recht op z'n enkel, PSV kreeg gisteren een penalty voor minder.
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:
Ok.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon met gestrekt been op z'n enkel, al moet ik het nog even terugzien.
"Taylor deed goed drukzetten in de 2e helft"quote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Taylor was weer walgelijk slecht vandaag
Volgende wedstrijd weer in de basis dus.
Echt hè.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ja dat begreep ik ook niet, die had ik in de rust wel gewisseld.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Taylor deed goed drukzetten in de 2e helft"
Koekoek
Waarschijnlijk is dit Schreuder z'n reactie op de kritiek op zijn gebrek aan people skills.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet, die had ik in de rust wel gewisseld.
quote:Op zondag 22 januari 2023 09:35 schreef Marsenal het volgende:
Gelijkspel met mager voetbal en Schreuder blijft nog even.
Gözübüyük was sowieso wel een beetje aan het overcompenseren om maar niet als 'pro-Ajax' gezien te worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas is geen één tegenstander op dit moment makkelijk voor Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Alvarez linie terug kan wel eens de sleutel zijn. Nu ook drie makkelijke tegenstanders, dus wellicht wat vertrouwen en vastigheden in het team daarna. Hoop in bange dagen..
Directie gaat denk ik toch niet ingrijpen nu.
In Rotterdam zijn ze alles behalve tevredenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gelijkspel met perspectief.
Graag gedaan.
Lijkt me prima om wat vastigheden in team te krijgen. We hebben geen alternatief. Schreuder moet stoppen om elke week een fantasieopstelling te verzinnenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
We zijn wel eens terug gekomen van de 12e plek meen ik.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is 5 punten om ehhh...... in deze competitie.
Alvarez als cv is geen slechte oplossing verdedigend gezien, alleen helpt het je niet met het voetballen van achteruit, dat was echt matig de 1e helft.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me prima om wat vastigheden in team te krijgen. We hebben geen alternatief. Schreuder moet stoppen om elke week een fantasieopstelling te verzinnen
Die speelt bij Groningen over twee jaarquote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hè.
Maar volgens Schreuder deed Taylor het geweldig tweede helft.
Die rush door het middenveld heen van Alvarez was de tweede helft enige lichtpuntje.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alvarez als cv is geen slechte oplossing verdedigend gezien, alleen helpt het je niet met het voetballen van achteruit, dat was echt matig de 1e helft.
Samen met Klaassen is dat gewoon te weinig voetbal, maar Klaassen pakt z'n goaltjes nog dus ik zou geen moeite hebben met Taylor op de bank.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die speelt bij Groningen over twee jaar
Faaylorquote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat zijn zijn kwaliteiten eigenlijk? Ik heb hem echt nog nooit iets bijzonders zien doen en was vandaag inderdaad ook hemeltergend.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
Heeft hij nietquote:Op zondag 22 januari 2023 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zijn zijn kwaliteiten eigenlijk? Ik heb hem echt nog nooit iets bijzonders zien doen en was vandaag inderdaad ook hemeltergend.
Vond je? Zoals hij uitgekapt werd door Gimenez in de slotfase, daar zie je meteen zijn grote minpunt (naast dat ik denk dat hij ook kwetsbaar is als hij op de middenlijn moet verdedigen). Maar goed, de standaard achterin ligt ook wel erg laag op dit moment, dan is het al snel een vooruitgang.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:17 schreef manny het volgende:
[..]
Alvarez linie terug kan wel eens de sleutel zijn. Nu ook drie makkelijke tegenstanders, dus wellicht wat vertrouwen en vastigheden in het team daarna. Hoop in bange dagen..
Directie gaat denk ik toch niet ingrijpen nu.
zolang er geen voetbalman in de rvc zit en geen duidelijkheid is over een vaste td gaat er niks gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Blijft bizar dat er geen enkele druk op zowel trainer als bestuur is. Dit is toch een Ajax onwaardig seizoen? De 1-6 tegen Napoli lijkt wel vergeten. Deze vreselijke reeks lijkt wel alsof het gewoon normaal is. Erg merkwaardig om mee te maken.
Met Schreuder is middelmatigheid de norm geworden.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Blijft bizar dat er geen enkele druk op zowel trainer als bestuur is. Dit is toch een Ajax onwaardig seizoen? De 1-6 tegen Napoli lijkt wel vergeten. Deze vreselijke reeks lijkt wel alsof het gewoon normaal is. Erg merkwaardig om mee te maken.
Het debiele is dat uitgerekend dit seizoen de concurrenten in tegenstelling tot de laatste jaren waarschijnlijk ook bij lange na niet de 80 punten gaan aantikken. (PSV haalde dat vaak wel)quote:Op zondag 22 januari 2023 19:43 schreef Scorpie het volgende:
“ Wij zijn groeiende, maar misschien ben ik de enige die dat ziet", zei Schreuder na het gelijkspel in De Kuip. "Ja, ik hoor en lees ook veel. Maar als ik ons vandaag zie spelen tegen Feyenoord dan zie ik de potentie. En dat geeft vertrouwen. Het gaat de goede kant op."
Ik kan echt kwaad worden om deze vent.
Heeft met de zwakke concurrentie te maken. Schreuder haalt De Boer-resultaten (vergelijk de punten maar eens) maar zoals je weet was de concurrentie toen ook brandhout. Dat scheelt een hoop.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat komt ook omdat de schade gering is en er bij de concurrenten ook niemand bovenuit steekt, Twente en AZ tel ik dan niet mee maar het feit dat die bovenin meedoen zegt genoeg over de 3 topclubs.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net als tegen NEC, Emmen en Vitesse bedoel je?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:21 schreef Tarado het volgende:
Nu 4 relatief makkelijke tegenstanders dus dat moeten 12 punten worden en dan eens zien waar je staat.
Dit lezen we met een Raymond van Barneveld-stemmetje;quote:Op zondag 22 januari 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
“ Schreuder beseft wel dat Ajax vijfde staat en na de 1-1 tegen Feyenoord voor het eerst deze eeuw zes wedstrijden op rij niet gewonnen heeft.
"Dat is gewoon niet goed. Maar we hebben weer een goede trainingsweek gehad en kwamen hier in De Kuip na rust goed terug. Het was een goede teamprestatie. Vorige week tegen FC Twente waren de eerste twintig minuten niet goed, maar verder doen we het prima na de winterstop."
En dan ook weer over dat trainen beginnen. Echt hoor, we hebben mensen om minder ontslagen.
Ja, maar jullie kwamen wel terug tegen Feyenoord in de tweede helft #vooruitgang #schreuderinquote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
W (tegen Volendam, omdat de 3-3 werd afgekeurd)
V
V
W (tegen Excelsior)
W (tegen RKC, met een boze Blind de rust)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
4 overwinningen in 17 wedstrijden (tegen Volendan, Excelsior, RKC en Rangers). Slechtste reeks ooit? En de Telegraaf maar positief blijven, echt schandalig en lachwekkend.
Clubs als Volendam en Excelsior zijn gematigd tevreden na een reeks als deze .quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
4 overwinningen in 17 wedstrijden (tegen Volendan, Excelsior, RKC en Rangers). Slechtste reeks ooit? En de Telegraaf maar positief blijven, echt schandalig en lachwekkend.
Ja als je het zo ziet.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
Het is echt bizar. Hoe kan het zo zijn dat werkelijk iedereen bij Ajax dit maar laat gebeuren?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
Maximaal 7quote:Op zondag 22 januari 2023 20:21 schreef Tarado het volgende:
Nu 4 relatief makkelijke tegenstanders dus dat moeten 12 punten worden en dan eens zien waar je staat.
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
En dan staat de nummer 1 van de eredivisie maar 5 punten voor….quote:Op zondag 22 januari 2023 21:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is wel intens ja. Zeker als je kijkt wat de enige clubs zijn waar je van wint.
Serieus, ik denk soms hadden we Dani de Wit maar niet laten gaan toen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk zegt het al genoeg dat een speler als Taylor vanuit de jeugd een vaste waarde is geworden bij Ajax 1.
Nog niet heel lang geleden kwamen alleen de grote talenten boven drijven, nu moeten we schijnbaar tevreden zijn met spelers van het niveau Taylor.
Veel rare dingen gelezen maar dit gaat heel ver.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:42 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Serieus, ik denk soms hadden we Dani de Wit maar niet laten gaan toen.
We zijn gewoon weer terug in de periode 2011-2014. Wat een brandhout was de Eredivisie toen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:10 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dan staat de nummer 1 van de eredivisie maar 5 punten voor….
Het is nog erger dan een Mickey mouse competitie.
Totaal machtsvacuum van mensen die elkaar niet kunnen straffen omdat ze daarmee hun eigen falen bevestigenquote:Op zondag 22 januari 2023 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net als tegen NEC, Emmen en Vitesse bedoel je?
En Ekkelenkamp hadden we ook moeten behoudenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:42 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Serieus, ik denk soms hadden we Dani de Wit maar niet laten gaan toen.
Heb het idee dat ze het niet bij de club eisen. Althans er zitten geen consequenties aan falen.quote:
Ik ga het zeggen: De slechtste Ajax-trainer die ik bewust heb meegemaakt en ik ben 43quote:Op zondag 22 januari 2023 19:43 schreef Scorpie het volgende:
“ Wij zijn groeiende, maar misschien ben ik de enige die dat ziet", zei Schreuder na het gelijkspel in De Kuip. "Ja, ik hoor en lees ook veel. Maar als ik ons vandaag zie spelen tegen Feyenoord dan zie ik de potentie. En dat geeft vertrouwen. Het gaat de goede kant op."
Ik kan echt kwaad worden om deze vent.
Keurige reeks voor een ploeg die goed traint en in de groei is. Met pareltjes van de beurs als Kenneth Taylort.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de laatste 4 maanden:
V
G
V
V
V
V
W (tegen Excelsior)
V
W (tegen Rangers)
V
G
G
G
G
G
Er staat dit jaar dan ook maar 200m op het veld hè...quote:Op zondag 22 januari 2023 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is echt bizar. Hoe kan het zo zijn dat werkelijk iedereen bij Ajax dit maar laat gebeuren?
Keizer speelde hyper offensief voetbal met een matige selectie. Deze flapdrol speelt kut voetbal met op papier de betere selectie in de eredivisie.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga het zeggen: De slechtste Ajax-trainer die ik bewust heb meegemaakt en ik ben 43
Kamikaze-Keizer was ook niet best, maar die had veel minder materiaal. Zoals Schreuder Ajax met deze spelers binnen een half jaar naar de klote helpt is ongekend bizar en knap op de schaal van kut te noemen...
Omdat ze dan zelf ook weg moetenquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het niet bij de club eisen. Althans er zitten geen consequenties aan falen.
Jan Wouters: 60 wedstrijden - 1,63 punten per wedstrijdquote:Op zondag 22 januari 2023 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft met de zwakke concurrentie te maken. Schreuder haalt De Boer-resultaten (vergelijk de punten maar eens) maar zoals je weet was de concurrentie toen ook brandhout. Dat scheelt een hoop.
En dan heb je tegen Volendam en RKC gewoon geluk dat je wint.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is wel intens ja. Zeker als je kijkt wat de enige clubs zijn waar je van wint.
De hele rechterkant deed eigenlijk niet mee, hoe kan die Sanchez nou international zijn, Mexico is geen Qatar lijkt me.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan heb je tegen Volendam en RKC gewoon geluk dat je wint.
Bizarre wedstrijd gisteren, zelden zo'n inspiratieloos Ajax gezien. Opbouw van een 5e klasser met een Sanchez die bang is van zijn eigen schaduw. Uitblinkers vond ik Bassey, Rulli en Alvarez, maar voor de rest was het zeer zeer matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |