En we hadden nog meer kansen op goals .quote:Op zondag 22 januari 2023 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd kun je gelijkspelen, blij dat de wissel het gewenste effect had.
Voor hetzelfde geld win je deze wedstrijd en hoor je niemandquote:Op zondag 22 januari 2023 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En we hadden nog meer kansen op goals .
Kan hij daarna lekker met zijn handje eronder.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Aandoenlijk, Pasveer die een dekentje over de beentjes van Berghuis legt...
Ik voel geen enkele drukquote:Op zondag 22 januari 2023 16:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld win je deze wedstrijd en hoor je niemand
Ik ga niet meer in op Blind , dat hoofdstuk is afgeslotenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We zijn bezig met een project op lange termijn. Ik voel alle vertrouwen
Iedereen doet alsof we Feyenoord wel even van de mat zouden moeten spelen, maar dat is gewoon een goede ploeg.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in op Blind , dat hoofdstuk is afgesloten
Ja . JA
Iedereen doet als Feyenoord wel even Ajax van de mat zal spelen, maar uiteindelijk is Ajax toch een hele goede ploeg.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof we Feyenoord wel even van de mat zouden moeten spelen, maar dat is gewoon een goede ploeg.
Had ook eerder kunnen toegeven dat we als Burnley gingen voetballen , dat had gekund .quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof we Feyenoord wel even van de mat zouden moeten spelen, maar dat is gewoon een goede ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |