Of je bent het vervelende mannetje als je dat op het verkeerde moment denkt te moeten doenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kennelijk was Blind wel de enige die Schreuder op zijn bullshit durfde aan te spreken. Dat is ook leiderschap.
Ach tief op gekquote:Op zondag 22 januari 2023 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor die 'ik krijg een kopstoot auwauw'-act. Meer dan terecht.
Wat je ook doet, wil je ruilen?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Enchanter het volgende:
Is het wat ?
Ik kan helaas niet kijken
Niet aan te glurenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Enchanter het volgende:
Is het wat ?
Ik kan helaas niet kijken
Al hele seizoenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:10 schreef Ferdii het volgende:
Er zit kwa veld spel ook totaal geen idee in
Klopt, ieder team gaat enigszins inzakken met hoge druk op de aanvallers en middenveld wanneer Ajax achterin de bal krijg en het is kansloosquote:
Ach die zat er perfect in kon hij niks aan doenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keeper mag best die bal raken met een schot van zo ver.
Achterlijke post is ditquote:Op zondag 22 januari 2023 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Jij had gedacht dat Schreuder het wel even flikt vandaag?
Bijzonder, onder ten Hag was dat juist de kwaliteit.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Klopt, ieder team gaat enigszins inzakken met hoge druk op de aanvallers en middenveld wanneer Ajax achterin de bal krijg en het is kansloos
Niemand, die blijft gewoon hoor.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Nober het volgende:
Wie volgt Schreuder op...
F. de Boer?
Davids?
Jonk?
Tuchel?
Fernando Santos?
Löw?
Benítez?
Pochettino?
Deze neger buigt voor niemand genotquote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hierom mocht Bogarde niet blijven
Laat het Davids zijn, dat lijkt me prachtig.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Nober het volgende:
F. de Boer?
Davids?
Jonk?
Tuchel?
Fernando Santos?
Löw?
Benítez?
Pochettino?
Niemand vriend. Zijn aanblijven is niet van deze wedstrijd afhankelijk. Dit is een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Nober het volgende:
F. de Boer?
Davids?
Jonk?
Tuchel?
Fernando Santos?
Löw?
Benítez?
Pochettino?
Kijk jij een andere wedstrijd?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:20 schreef Urquhart het volgende:
Het zegt al genoeg dat Bassey vandaag nog een van je uitblinkers is
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat het Davids zijn, dat lijkt me prachtig.
Primaquote:Op zondag 22 januari 2023 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met verwachting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |