Ja dat snap ik als je Ajacied bent. Van mij mag ie nog wel ff blijvenquote:
Die doet niet mee.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:49 schreef Ronzz het volgende:
Rensch pakt nog wel een tweede geel denk ik
quote:Op zondag 22 januari 2023 14:50 schreef RipCity het volgende:
Eigen goal berghuis zou wel leuk zijn voor de wedstrijd
Je bent te vroeg. Wedstrijd begint pas over 1.5 uur.quote:
Waar kijk ik dan naar?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je bent te vroeg. Wedstrijd begint pas over 1.5 uur.
En 10x over de zijlijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:51 schreef GGMM het volgende:
Ajax is al 3 keer over de middenlijn geweest
waterquote:
“Vermoeden van matchfixing”quote:Op zondag 22 januari 2023 14:50 schreef RipCity het volgende:
Eigen goal berghuis zou wel leuk zijn voor de wedstrijd
Koffie en waterquote:
lipton icetea.quote:
Straffe hendrik, maar ik eet er ook een visje bij dus dat kan samenquote:
Maar verder is voetbal heel mannelijk en stoer.quote:
Voor het slechte acteren meer dan terechtquote:
Dat is typisch. Hij weet het niet dan maar gewoon beide geel. Zo leren ze in Zeist conflicten op te lossenquote:
Zidane APPROVED!quote:
Bal in het netje schieten was nog nooit zo makkelijk als nuquote:Op zondag 22 januari 2023 15:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wedstrijd kan wel een doelpunt gebruiken inderdaad.
Dat kan helemaal niet als Berghuis nog een eigen goal gaat maken.quote:
Die zal wel weer net achter zo'n paal zittenquote:
Verdomme al besprokenquote:
Paar maanden al niet meer.quote:
Beter dan voor paal.quote:
Zolang je geen palo zegt, sta ik het toe.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou een andere 'paal'-grap maken maar dan kom ik zeer ordinair over.
Zo danquote:
Bijzonder fenomeen wel.quote:
Naar Marcel Keizer.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:08 schreef Coco het volgende:
Verlangen jullie al terug naar Frank de Boer?
Argentijnen kunnen doorgaans toch aardig vliegen.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar die Rulli, dat is ook geen hoogvlieger hè.
What are you going to do now huh? ShutUP., ShutUP aND sIT dOWNquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 12% gewijzigd door Coco op 22-01-2023 15:10:27 ]
Togo?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga die film met die hond kijken denk ik.
Nooit aan beginnenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga die film met die hond kijken denk ik.
Volgende week Volendam helemaal scheel spelenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ajax krijgt hierna wel makkelijker programma toch? Kan Schreuder nog wat vertrouwen tanken.
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
What are you going to do now huh? ShutUP., ShutUP aND sIT dOWN
Oh ik dacht Hachiquote:
Man of Matigheidquote:
Deze hebben ze niet weten te verzilveren. Feyenoord nu in de aanval.quote:
Nee hoor, dit was wel leuk om te zien.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
Fluit dan gelijk bij buitenspel, dat had ons weer een hoop gepruts bespaard.
#SchreuderOUTquote:Op zondag 22 januari 2023 15:22 schreef GGMM het volgende:
Schreuder zal wel wat tactische aanpassingen doen.
Of tegen z'n spelers zeggen wat er fout ging en ze zelf vragen om een oplossing te bedenken.
Ik ga koffie zetten
Gelukkig Chinees nieuwjaarquote:
Simons huilt altijd. Kutkind is het.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:23 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord - PSV 2-0
en huilende simons en rood veerman
Geniet van je kopje FA GGMMquote:Op zondag 22 januari 2023 15:22 schreef GGMM het volgende:
Of tegen z'n spelers zeggen wat er fout ging en ze zelf vragen om een oplossing te bedenken.
Ik ga koffie zetten
Enige man die ik plastische chirurgie kan aanraden. Kan toch niet dat gezicht.. Ben benieuwd als die klaarkomt hoe dat gezicht dan staatquote:
Uh.. okequote:Op zondag 22 januari 2023 15:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Enige man die ik plastische chirurgie kan aanraden. Kan toch niet dat gezicht.. Ben benieuwd als die klaarkomt hoe dat gezicht dan staat
Dan huilt ie bijna.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Enige man die ik plastische chirurgie kan aanraden. Kan toch niet dat gezicht.. Ben benieuwd als die klaarkomt hoe dat gezicht dan staat
Kan echt niet hoe Ajax speelt. Respect voor Feyenoord dat zo'n matige selectie zo overheersend kan spelen.quote:
Dan huilt ie om al die vermoorde kindjes in z'n linkervuistjequote:Op zondag 22 januari 2023 15:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige gespotquote:
Jepquote:
Je beschrijft mijn leidinggevendequote:Op zondag 22 januari 2023 15:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ga koffie zetten
Fitz-Jim niet?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Same herequote:Op zondag 22 januari 2023 15:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je beschrijft mijn leidinggevendeEn als je dan met een idee komt, krijg je ene lame reactie
Bestaat dan een kansje dat Sparta boven Ajax komt binnenkort. Hoe lang is het geleden dat Sparta boven Ajax stond in de 2e helft van de competitie?quote:
44 jaar geledenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Bestaat dan een kansje dat Sparta boven Ajax komt binnenkort. Hoe lang is het geleden dat Sparta boven Ajax stond in de 2e helft van de competitie?
🤣quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Er ligt een oude man op het veld.
Oh wacht, het is Tadic.
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh wacht, het is Tadic.
xDquote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh wacht, het is Tadic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |