Ze bedoelt het vast goed hoor, deels dialect/accent plus wat er inkomenquote:Op zondag 22 januari 2023 00:03 schreef ben34567 het volgende:
Alles wat Ilse zegt kom zo zeurderig over😵
Reminderquote:Op zondag 22 januari 2023 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Groen:
ali
chiara
rob
danny
charlotte
michelangelo
Roze:
jolien
bart
ilse
chairon
jason
lindsey
Zo jij bent snelquote:Op zondag 22 januari 2023 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
in alle films over het leger worden de bedden van de recruiten altijd gecheckt
ben jij tevreden over hoe de bedden zijn opgemaakt
ik verwacht van jou dat alle kamers altijd netjes zijn
dit is geen geheime opdracht, dit is een bevel
in battleweek zal ik strenger zijn als de voorbije weken
want vergeet niet, mijn huis, mijn regels
aldus big brother
Ik quote je in het SV oké?quote:Op zondag 22 januari 2023 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
aldus big brother
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
aldus big brother
verliezen gaan zequote:Op zondag 22 januari 2023 00:15 schreef mario390 het volgende:
de kut will het dat michi met cha en chi
zijn
das kut voor hun of voor Michiquote:Op zondag 22 januari 2023 00:15 schreef mario390 het volgende:
de kut will het dat michi met cha en chi
zijn
Ja alsof ze overal geen zin in heeft Alei jongequote:Op zondag 22 januari 2023 00:16 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik kan er niet aan doen, maar ik vind Ilse haar stem en dialect geweldig.....de tegenzin druipt ervan af
kan ook laterquote:Op zondag 22 januari 2023 00:18 schreef mario390 het volgende:
het kann zijn dat 1 team de
greenroom weer heeft vor koken en
douchen, wc
Die staat toch nog leeg na het brandje.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
dit zullen wel geen hottub streams worden deze week
ooh joh! dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 22 januari 2023 00:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die staat toch nog leeg na het brandje.
Was achter SL, maar Bart schijnt de brandblusser gebruikt te hebben.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh joh! dat heb ik helemaal gemist
zo dan!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was achter SL, maar Bart schijnt de brandblusser gebruikt te hebben.
Ze wachten nu op toestemming om hem weer te mogen gebruiken
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Was er eindelijk beetje actie in de taxi, mochten we het niet zien
michelangeloooooquote:Op zondag 22 januari 2023 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is omdat mimi en
meisjesnaam is
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom voll in chaos
chaha ,chihi,
mimi als je daar niet
gaga werd dann niee
She had heel other dingen geseen on TV in BigBrother USAquote:Op zondag 22 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
no party dan zeker zegt charlotte
man man man
Ik verwacht dat ze binnenkort een feestje kunnen kopen in the Wall.. eens zien wat ze daarvoor over hebben.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man
Muurtje er tussen inquote:Op zondag 22 januari 2023 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
zouden ze niet van de kamer afmogen ofzo.
en dat ze dan in verschillende shifts moeten koken bijv
Hoop dat ze nog eens flink word afgestraft op dat gezeur en gebedel om een feestjequote:Op zondag 22 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man
het moet perfect zijnquote:Op zondag 22 januari 2023 00:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo maken ze nu zoveel keer
de bed nog en keer en nog en
keer?
joooo!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen ze de make-up deze week verbieden
Mwoa, dat was vooral die wortel, dat was beschamend eik.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog eens flink word afgestraft op dat gezeur en gbeldel om een feestje
Het mot strak!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo maken ze nu zoveel keer
de bed nog en keer en nog en
keer?
@ChocoFanquote:Op zondag 22 januari 2023 00:36 schreef ledn81 het volgende:
Chayron : "Was wel leuk in die ring net"
De cosser die het eerder vanavond over een boksring hand heeft 5 coins verdiend
Ja is ook mijn favoriet. En Jolien erbij die beetje kan opbloeien. En Lindsey tjah.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:37 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
welke kamer is jullie favoriet?
Ik hou wel van de roze kamer..... papa Bart en mama Ilse....ook minder gekonkel en drama lijkt mijjason en Chay samen is ook wel leuk....
teamquote:Op zondag 22 januari 2023 00:37 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik hou wel van de roze kamer..... papa Bart en mama Ilse....ook minder gekonkel en drama lijkt mijjason en Chay samen is ook wel leuk....
Samen met charl,en die gaat nog gewoon doorquote:Op zondag 22 januari 2023 00:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Mwoa, dat was vooral die wortel, dat was beschamend eik.
genot!!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
5 coins gewonnen.
![]()
Warm water voor iedereen.
oelala dat zijn wel van die dingen, dan breekt de pleuris wel uitquote:Op zondag 22 januari 2023 00:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bart: We kunnen in de zetel zitten.
Ilse: Kijk uit dat er nou niemand iets met ons bed gaat doen.
Klopt! Ik denk dat Jolien zich hier ook beter voelt....quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja is ook mijn favoriet. En Jolien erbij die beetje kan opbloeien. En Lindsey tjah.
Zoveel gelachen vanavond al in de COS.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
5 coins gewonnen.
![]()
En Ilse kan ook proberen op te bloeien,quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
En Jolien erbij die beetje kan opbloeien.
Ja, COSsen kan soms erg leuk zijn, lurken ook.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zoveel gelachen vanavond al in de COS.![]()
![]()
Doe mij maar team groen.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:37 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Boe Boe heb je je bed gezien!? Ziet er niet uitquote:Op zondag 22 januari 2023 00:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doe mij maar team groen.
Alleen al voor Chiara, Rob en Ali.
nee chiara en charlottequote:Op zondag 22 januari 2023 00:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doe mij maar team groen.
Alleen al voor Chiara, Rob en Ali.
Dat is wel een mooie voor het hoogtepunten filmpje bij het vertrek van Charlottequote:Op zondag 22 januari 2023 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop dat er ooit nog iemand een flimpje maakt met alle keren dat charlotte jankt om een feestje. zo'n montage. man man man
Ze weten het nietquote:Op zondag 22 januari 2023 00:58 schreef suzi1 het volgende:
moet er iemand echt wakker blijven, of denkt iemand dat
Ik heb geen idee wat er in de gameroom gezegd is dus durf er niets over te zeggenquote:Op zondag 22 januari 2023 01:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou gewoon op bed gaan liggen denk ik
hahaquote:Op zondag 22 januari 2023 01:07 schreef ben34567 het volgende:
Mich heeft toch al naast Chiara kunnen slapen
Rent naar de douchequote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
5 coins gewonnen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik heb bij mijn stream geen lichtschalterquote:Op zondag 22 januari 2023 01:13 schreef ledn81 het volgende:
Er gaat steeds meer uit. Qua licht dan. De roze en groene overalls hebben ze nog aan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2023 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb bij mijn stream geen lichtschalter
Mwah ik heb je eerder vanavond uitgelachen. Nu niet persequote:Op zondag 22 januari 2023 01:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny de mensen thuis lachen ons uit, liggen we in ons gekleurde pak op de bank
Ja dacht het wel, met die balloon opdracht van 2 jaar terug was er ook een 24 uur opdracht en daar stonden ze toen ook aan.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in de woonkamer? Dacht alleen in de slaapkamer
Nee man. Doet me denken aan mijn ouwe pa.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob begint me wel een beetje te irriteren
Laat dat nou net de 2 dingen zijn die ze niet heeft laten verbouwen. Ik zie een verband.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte Big Brother ik heb pijn aan mijn rug en knie
Bij de FEBO kan allesquote:Op zondag 22 januari 2023 01:36 schreef ben34567 het volgende:
Zou me niet verbazen als die no sleep challenge helemaal geen challenge was maar productie er nu toch een van gaat maken nu het toch bezig is
zeker heeft rob gelijkquote:Op zondag 22 januari 2023 01:48 schreef ben34567 het volgende:
ik denk wel dat Rob gelijk heeft. Als dit een opdracht was dan had BB dit toch specifiek gezegd ?
Heeft wel een beetje gelijk, ze geven er nu allemaal hun eigen invulling aan.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:54 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte loopt te pruttelen. Ze vind het kinderachtig gedoe
Ja ze maken elkaar gek. Iemand heeft dit geroepen, dat het niet mocht en ze lopen er als makke schaapjes achteraan.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft wel een beetje gelijk, ze geven er nu allemaal hun eigen invulling aan.
Als het een spel is oid moet het duidelijk zijn naar mijn mening
quote:Op zondag 22 januari 2023 02:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het mooi geweest, tot de volgende
quote:Op zondag 22 januari 2023 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thanks! WeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die slaapt in haar eigen bed. Net als Rob en Michelangelo.quote:
Geen idee. Ze hebben wel stil gelegen vannacht, de bedden zijn nog redelijk strakquote:
In dienst volgde er dan meestal ook een kastinspectiequote:Op zondag 22 januari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben wel stil gelegen vannacht, de bedden zijn nog redelijk strak
Wie weet. Mooi zou zijn als ze ook op wacht moeten staanquote:Op zondag 22 januari 2023 07:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
In dienst volgde er dan meestal ook een kastinspectie
Nee hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet. Mooi zou zijn als ze ook op wacht moeten staan24 uur of zo (of ben ik nu gemeen)
Dat denk ik ook niet. Vond het altijd knap als mensen zo lang stil moesten staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 07:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar als ik lees hoe dat gisteravond ging, gaan ze dat niet redden
Haar neus is 'snachts ingetaped, moet nog steeds na een neusoperatie ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2023 08:15 schreef Hunter het volgende:
Zie nu de neus van Charlotte zonder make up, zitten allemaal vlekjes op
Een beetje een Michael Jackson neus zoquote:Op zondag 22 januari 2023 08:17 schreef Flori het volgende:
[..]
Haar neus is 'snachts ingetaped, moet nog steeds na een neusoperatie ofzo.
Dat is best veel in twee wekenquote:Op zondag 22 januari 2023 08:17 schreef Hunter het volgende:
Die Chiara voegt zich snel in de groep, kletst lekker mee
Ze verwachten nog wel basic levensmiddelen, anders is er niks
Rob is al tien kilo afgevallen
Misschien overdreef hij wat, ik denk niet dat er een weegschaal is.quote:
Snap het ook niet. Zit niks van gezelligheid of zo in.quote:Op zondag 22 januari 2023 08:35 schreef Hunter het volgende:
Ik snap niet dat ze die Bart niet nomineren, daar is toch geen gezelligheid aan.
Hij maakt ondertussen zijn bed weer strak op
Hij haalt nu allerlei circustrucs uit om het bed strak te trekkenquote:Op zondag 22 januari 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Zit niks van gezelligheid of zo in.
Staat hij nu op het bed van jason om zijn bed op te maken?
Inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2023 08:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij haalt nu allerlei circustrucs uit om het bed strak te trekken
Ja dat zou kunnen maar denk dan toch in teamverband..quote:Op zondag 22 januari 2023 08:39 schreef Hunter het volgende:
Misschien krijgen ze wel coins voor een opgemaakt bed
Volgens Charlotte is dat van vorige weekquote:Op zondag 22 januari 2023 08:40 schreef Hunter het volgende:
Bart checkt de voorraadkamer, er is in ieder geval broccoli
Ik weet het ook even niet meer wie er nog onder dat dekbed ligt te snurken.quote:Op zondag 22 januari 2023 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wie ligt er nog in bed in die roze kamer. Lijkt Jason maar weet niet zeker
quote:Op zondag 22 januari 2023 08:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet het ook even niet meer wie er nog onder dat dekbed ligt te snurken.
Die ligt nog in haar eigen bed geloof ik jaquote:Op zondag 22 januari 2023 08:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij snurkte lindsy, links vooraan
quote:Op zondag 22 januari 2023 08:52 schreef Flori het volgende:
Ilse vroeg net aan Bart of het strijkijzer er nog over moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |