Heeft wel een beetje gelijk, ze geven er nu allemaal hun eigen invulling aan.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:54 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte loopt te pruttelen. Ze vind het kinderachtig gedoe
Ja ze maken elkaar gek. Iemand heeft dit geroepen, dat het niet mocht en ze lopen er als makke schaapjes achteraan.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft wel een beetje gelijk, ze geven er nu allemaal hun eigen invulling aan.
Als het een spel is oid moet het duidelijk zijn naar mijn mening
quote:Op zondag 22 januari 2023 02:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het mooi geweest, tot de volgende
quote:Op zondag 22 januari 2023 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thanks! WeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die slaapt in haar eigen bed. Net als Rob en Michelangelo.quote:
Geen idee. Ze hebben wel stil gelegen vannacht, de bedden zijn nog redelijk strakquote:
In dienst volgde er dan meestal ook een kastinspectiequote:Op zondag 22 januari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben wel stil gelegen vannacht, de bedden zijn nog redelijk strak
Wie weet. Mooi zou zijn als ze ook op wacht moeten staanquote:Op zondag 22 januari 2023 07:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
In dienst volgde er dan meestal ook een kastinspectie
Nee hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet. Mooi zou zijn als ze ook op wacht moeten staan24 uur of zo (of ben ik nu gemeen)
Dat denk ik ook niet. Vond het altijd knap als mensen zo lang stil moesten staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 07:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar als ik lees hoe dat gisteravond ging, gaan ze dat niet redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |