Ja is ook mijn favoriet. En Jolien erbij die beetje kan opbloeien. En Lindsey tjah.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:37 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
welke kamer is jullie favoriet?
Ik hou wel van de roze kamer..... papa Bart en mama Ilse....ook minder gekonkel en drama lijkt mijjason en Chay samen is ook wel leuk....
teamquote:Op zondag 22 januari 2023 00:37 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik hou wel van de roze kamer..... papa Bart en mama Ilse....ook minder gekonkel en drama lijkt mijjason en Chay samen is ook wel leuk....
Samen met charl,en die gaat nog gewoon doorquote:Op zondag 22 januari 2023 00:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Mwoa, dat was vooral die wortel, dat was beschamend eik.
genot!!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
5 coins gewonnen.
![]()
Warm water voor iedereen.
oelala dat zijn wel van die dingen, dan breekt de pleuris wel uitquote:Op zondag 22 januari 2023 00:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bart: We kunnen in de zetel zitten.
Ilse: Kijk uit dat er nou niemand iets met ons bed gaat doen.
Klopt! Ik denk dat Jolien zich hier ook beter voelt....quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja is ook mijn favoriet. En Jolien erbij die beetje kan opbloeien. En Lindsey tjah.
Zoveel gelachen vanavond al in de COS.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
5 coins gewonnen.
![]()
Warm water voor iedereen.
En Ilse kan ook proberen op te bloeien,quote:Op zondag 22 januari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
En Jolien erbij die beetje kan opbloeien.
Ja, COSsen kan soms erg leuk zijn, lurken ook.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zoveel gelachen vanavond al in de COS.![]()
![]()
Doe mij maar team groen.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:37 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Boe Boe heb je je bed gezien!? Ziet er niet uitquote:Op zondag 22 januari 2023 00:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doe mij maar team groen.
Alleen al voor Chiara, Rob en Ali.
nee chiara en charlottequote:Op zondag 22 januari 2023 00:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doe mij maar team groen.
Alleen al voor Chiara, Rob en Ali.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |