Jason he/ de rest krijgt er voorlopig 1 tot andere gesneden kan wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:18 schreef Koos1958 het volgende: Pakt Jason 2 boterhammen mag dat wel haha
autist maar wel goeie gozerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jason he/ de rest krijgt er voorlopig 1 tot andere gesneden kan worden
Ja sorry ik kan hem niet velenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:32 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
autist maar wel goeie gozer
Chiara is de mol.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft wel een dubbele agenda volgens mij, qua info verzamelen en observeren
Als diegene die constant gevolgd wordt een voorteken is om het huis te verlaten vrees ik voor Chiaraquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:35 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom heb ik sterk het gevoel dat er vanavond iets anders gaat gebeuren. De genomineerden zijn vandaag amper in beeld geweest terwijl vorige week de genomineerden continu werden gevolgd
hmzzzquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb vanuit betrouwbare bron dat er nu in de game room een boksring staat. Foto gezien. Kweet niet of dat voor vandaag is.
wat bedoel je met 18u?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:47 schreef ledn81 het volgende:
Ze gingen vandaag om 18u eten![]()
Het is 18:47
Dit deden ze vorig jaar ook, ik ken dit niet, lijkt me ook niet gezond, ik doe wel eens een tosti bakken in de pan, maar doe dan beetje boter in de pan, net als bij een pannenkoek .quote:
geen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd, heb beelden gezien maar wie zouden er dan moeten gaan boksen.
Wortelsprayquote:
Ohw, dat zou wel leuk zijn met zo'n sumo pak. We wachten af.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
misschien in zo'n sumo pak .. botsen o.i.d
of het wrd gelijk spel..nwe draad BB
enzuks
Als ze niet zo schreeuwt is ze goed te doen maar anders liever exitquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Wortelspray![]()
Nog een reden waarom Chelsea moet blijven. Leuke wortelgrapjes
prima rokje imoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:55 schreef Monique___ het volgende:
Jolien had geen geld meer voor een hele rok, raar ding
is nur 1 ur,in italie duurt het bijna 5 urenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:57 schreef Monique___ het volgende:
Is de live show normaal niet 1.5 uur? Nu maar een uur zie ik net.
Dan vergis ik me.. dacht dat het vorige week 1.5 uur was. Of het duurde me te lang toen.. veel herhalingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
is nur 1 ur,in italie duurt het bijna 5 uren
ind van 20 to 21quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:57 schreef Monique___ het volgende:
Is de live show normaal niet 1.5 uur? Nu maar een uur zie ik net.
Is goed. Rustig aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
is nur 1 ur,in italie duurt het bijna 5 uren
tis rustiger geworden sinds Ils/jolien/chiara in de toko zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Nu is het normaal te volgen zonder dat geschreeuw en overdreven gezing/gedoe
Niet dat er opeens een gekke twist aan wordt gegeven met een spel en ze allemaal erin kunnen blijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ind van 20 to 21
logisch .. zo gebeurd doei Danny
Nou nee dan is het exit voor veel kijkersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet dat er opeens een gekke twist aan wordt gegeven met een spel en ze allemaal erin kunnen blijven
zie nu ook op de andere stream dat hij zo zit te eten. Zal zijn nette blouse niet willen vuil maken en netjes het huis willen verlaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:04 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Daarstraks Danny net hemdje aan....nu weer naakt. Laatste wanhooppoging?
Straks knoeit ie op zijn nette hempje. Dus zit liever half naakt aan tafel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:04 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Daarstraks Danny net hemdje aan....nu weer naakt. Laatste wanhooppoging?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks knoeit ie op zijn nette hempje. Dus zit liever half naakt aan tafel.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat echt zo aso half naakt aan tafel...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks knoeit ie op zijn nette hempje. Dus zit liever half naakt aan tafel.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ja ik vond het vorige week ook erg kort voor een livequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:
Jolien doet me, ook qua blik en oogopslag, heel erg denken aan Penny Pingleton uit de film Hairspray
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@FreshFruit, had ook een mooie
Jolien doet me, ook qua blik en oogopslag, heel erg denken aan Penny Pingleton uit de film Hairspray
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
idioot gedoe..lijstjes poll's enzuksquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
yes ben gestegen in de ranglijst haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny en Chelsea in gesprek - 20 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny, Chelsea en Charlotte - 21 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Even een poll maken om te kijken of er behoefte is aan lijstjesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
idioot gedoe..lijstjes poll's enzuks
<< om je kapot te schamen![]()
Blijf ze toch gewoon iedere week een keer posten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
vind het wel leuk, houd wel van lijstjes hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
idioot gedoe..lijstjes poll's enzuks
<< om je kapot te schamenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Even paar seconden wachten tot die zwarte waas weg trekt voordat je een cap maakt|?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:27 schreef mario390 het volgende:
altijd werd de cap donker![]()
[ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mooie meid zeg. Hopelijk niet zo een grote bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
doenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Even een poll maken om te kijken of er behoefte is aan lijstjes![]()
Blijf ze toch gewoon iedere week een keer posten![]()
ieder zn/haar meug![]()
Ali : "Lindsey heb je iets te doen?"
Lindsey : "hoezo?"
Ali :"Ik heb gehoord dat je heel goed bent in ijzerstrijken"
![]()
![]()
werkt nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Even paar seconden wachten tot die zwarte waas weg trekt voordat je een cap maakt|?![]()
Okay irritant.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Acrobaatquote:
die heeft een kindermaatje, zal inderdaad wel lott zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:31 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Als dat Chelsea haar schoenen zijn hoop ik toch dat ze het huis moet verlaten
Respect als ze daar op kan lopen, doe ik haar niet na![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:27 schreef mario390 het volgende:
altijd werd de cap donker![]()
[ afbeelding ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
aha okquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die staat te twijfelen bij de kledingkasthaha
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
sl nu? mogen we niet horen dat ze nog 30 min hebben?
krijgen zeker nog wat aanwijzingen dat de 3 nominees in het midden moeten gaan zitten![]()
Ja strijken moet je kunnen hahaha ik doe er 8 in half uur wer in wasserettequote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:37 schreef Donna1000 het volgende:
Lindsey strijkt een overhemd aan de buiten en binnenkant, raar![]()
Al een geluk dat Charlotte waarschijnlijk het huis niet uit moet.....want ze ziet eruit alsof ze net het brandwondecentrum verlaten heeft in een sileconepak![]()
Plottwist: Ilse gaat vrijwillig naar huis, Chelsy blijft en Michelangelo blijft ontmaskerd achter.Fuck Henk en Ingrid![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Al een geluk dat Charlotte waarschijnlijk het huis niet uit moet.....want ze ziet eruit alsof ze net het brandwondecentrum verlaten heeft in een sileconepak![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
koelere![]()
chiara voelt der eigen tegoed om Ali te helpen en zijn veters te strikken tsssI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Nou vind het geen gezichtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Plottwist: 88% van de kijkers kwijt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef basicsaint het volgende:
Plottwist: Ilse gaat vrijwillig naar huis, Chelsy blijft en Michelangelo blijft ontmaskerd achter.![]()
ja het is wel echt een koningin , stelde net weer een vraag aan hem, wilde geloof ik weten waarom hij geen veter kon strikken? krijg een negatieve vibe van haarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara voelt der eigen tegoed om Ali te helpen en zijn veters te strikken tsss![]()
nah vind wel meevallen,is leuk zomerjurkje denk alleen dat ze even door moet krijgen dat het winter is hahhaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef Monique___ het volgende:
Chelsea kan meteen de straat op om een zakcentje te verdienen met haar kleedje aanI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ze heeft deze keer iig wel eerst haar bh en daarna pas haar truitje aangetrokkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:42 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Al een geluk dat Charlotte waarschijnlijk het huis niet uit moet.....want ze ziet eruit alsof ze net het brandwondecentrum verlaten heeft in een sileconepak
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
jaa zag het net ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
schoene waren/zijn van Jolien
sorry fans![]()
ja raar mokkel al kreeg ze geld zou ze het ook niet doen zei ze ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is wel echt een koningin , stelde net weer een vraag aan hem, wilde geloof ik weten waarom hij geen veter kon strikken? krijg een negatieve vibe van haarI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
macht spelletjes tussen die 2quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara voelt der eigen tegoed om Ali te helpen en zijn veters te strikken tsss
let maar eens goed op tzt![]()
Nu lijkt ze ineens ook borsten te hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft deze keer iig wel eerst haar bh en daarna pas haar truitje aangetrokkenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
fetish lolquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
macht spelletjes tussen die 2
let maar eens goed op tzt![]()
Met marsepein?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit er klaar voor met een stapel pannenkoeken![]()
lets gooo![]()
Dat zijn kipfilets....in haar bhquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nu lijkt ze ineens ook borsten te hebben.![]()
![]()
Ah dat verklaartquote:
Is de live uitzending nu ook via de live stream te bekijken? Vorige week probeerde ik het maar was het nog niet gestart op de stream. Zag ik nog steeds alleen de bewoners.![]()
Stream 1 uitzendingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is de live uitzending nu ook via de live stream te bekijken? Vorige week probeerde ik het maar was het nog niet gestart op de stream. Zag ik nog steeds alleen de bewoners.
Stream 2 huis met kleine vertraging![]()
Ja stream 1 heeft de uitzending.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is de live uitzending nu ook via de live stream te bekijken? Vorige week probeerde ik het maar was het nog niet gestart op de stream. Zag ik nog steeds alleen de bewoners.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
was chiara gisteren in de uitzending?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lets gooo![]()
als het goed is wel, dat vertelden ze mij gister. ene stream uitzending, andere stream bewonersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is de live uitzending nu ook via de live stream te bekijken? Vorige week probeerde ik het maar was het nog niet gestart op de stream. Zag ik nog steeds alleen de bewoners.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
was chiara gisteren in de uitzending?![]()
![]()
MM lkkrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lets gooo
fijne avond![]()
![]()
Aardig momentje van vanochtend ......![]()
Jolien kan kunstjes - 21 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
roze oogschaduw is geen porum bij Chelsea![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ze vindt hem wel humor hebben en kan erg met hem lachen zei ze ergens vandaagquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja raar mokkel al kreeg ze geld zou ze het ook niet doen zei ze ook nog![]()
Bijna worteltje uitzwaaien!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Hier popt de popcorn in het apparaat (geen grapje haha)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lets gooo![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:55 schreef Ireth het volgende:
Bijna worteltje uitzwaaien!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hier popt de popcorn in het apparaat (geen grapje haha)
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Leuk dat je de string van Chelsea zo goed kan zien
yep 1, bewonersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is de live uitzending nu ook via de live stream te bekijken? Vorige week probeerde ik het maar was het nog niet gestart op de stream. Zag ik nog steeds alleen de bewoners.
1 tv show![]()
haha wow goed gezien!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Leuk dat je de string van Chelsea zo goed kan zien
Nou het worteltje zit ook. We zijn er klaar voor
Stream 1 is de uitzending.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:58 schreef mario390 het volgende:
stream 1 blijvt de huis?
en op rtl5 kijk ik uitzendingEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
leuk zeg wat Geraldine aan heeftI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Geraldine heeft zowaar iets leuks aan.
Maar nu loopt Tatyana er weer bij als een vuilniszak.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Op die foto is Chelsea ineens geen worteltje
sowieso de Show kapot leukig
goed gedaan van Febo![]()
licht geluid enzuks
presentatie van die 2 meiden loopt ook lekker![]()
Het zal wel aan mij liggen maar heb weinig gemerkt van money week.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oke doeiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:03 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Het is 24/7 live niet wanneer het ons zo uitkomt videoland opgezegd
leuk leven
thnxs dat je er was![]()
zei Jayson ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar heb weinig gemerkt van money week.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef Lpracing het volgende:
Chelsea moet dadelijk nog op de walletjes gaan zitten?
wtf, ik dacht dat de uitzending om 20:30 begon
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Was vorig jaar ook. Paar dagen is het erg in beeld tot de beeldjes geschoten zijn en dan merken ze er niets meer van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar heb weinig gemerkt van money week.![]()
Grof man jij bent echt een grote jongen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke doei
leuk leven
thnxs dat je er was![]()
kom er snel bijquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:06 schreef MacDeMarco het volgende:
wtf, ik dacht dat de uitzending om 20:30 begon
kijk ik op iptv rtl5quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar heb weinig gemerkt van money week.
ik heb gezien danny ze zij heeft
mooie oogen![]()
![]()
ik wil het drama niet missenquote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ja die ziet Chiara wel zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk ik op iptv rtl5
ik heb gezien danny ze zij heeft
mooie oogen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:07 schreef Mjelleke het volgende:
En twee streams van de tv uitzending![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Grof man jij bent echt een grote jongen.![]()
lief van jou
dank voor je feedback![]()
![]()
Even een searchke doen
alibidoKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Dank je loser.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
lief van jou
dank voor je feedback![]()
![]()
dat gezicht van cheche
chelsea huilt als een kleuter met die mond van derI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
alsof er iemand is overleden, man man manKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Is alle edities al, alleen was er nog wel een huis streamquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Is gewoon zwaar kut dit fcking Videoland gaat ze veel kijkers kosten 24/7 is 24/7 niet dit gelul![]()
Ja dit is kutquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is alle edities al alleen was er nog wel een huis stream![]()
Arme Chels
Pff gelul over karma
tis mn laatste antwrd aan jouquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Is gewoon zwaar kut dit fcking Videoland gaat ze veel kijkers kosten 24/7 is 24/7 niet dit gelul
aanbod komt van Talpa
heeft niets van doen met VideoLandd
en ook niet met Fok
maak je niet zo druk
we hebben hetzelfde schip in dit geval
. graag gedaan suikertje![]()
Tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo kann die
vent 3 nominieren?
is deze power of...
elke week?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
heb dat spel niet gezien met roze en blauwI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Gaven ze vorige week ook niet aan in het eerste gedeelte dat er eerst eentje weg ging en daarna de keuze uit de andere 2.![]()
Kerel je plaat blijft hangen....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:17 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Live is live niet dit je mist alles nu wat een fcking losersJij ook?![]()
maar nu gaat niemand van sofa wegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is alle edities al, alleen was er nog wel een huis stream
gebeurd sonst niks![]()
Waarschijnlijk welquote:maar zeker weten doen we dat niet.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen familie in de studio zou een slecht teken zijn .....![]()
![]()
Was achter sl op stream. Is geweest in de uitzendingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
heb dat spel niet gezien met roze en blauw![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn iPad richting de tv gooien![]()
twist in de game?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen familie in de studio zou een slecht teken zijn .....
we horen ook sumier over het te winnen geld![]()
die is 100% 1e safequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:20 schreef freaky40 het volgende:
Charlotte als eerste safe ga ik vanuit.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Niet zo goed voor je iPad.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn iPad richting de tv gooien
Maar hoop t ook echt niet.![]()
Let's goooquote:
Als dat zo is weet iedereen al dat Danny eruit vliegt.quote:
Denk nog steeds dat Charlotte als eerste wordt vrij gesproken.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
dat was zondagnacht meen ik? was het spel waarbij flink gediscussieerd werd (konden we niet zien) lieten ze zien op de stream. Maar daarna was er voor het eerst irritatie in de groep.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
heb dat spel niet gezien met roze en blauw
Merendeel wilde de pon maar moest 5 -5 worden.![]()
Dat is wel eens gebeurd. Uiteindelijk ging die gene waarvan gedacht werd als eerste safe werd gemaakt alsnog.quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
@enginequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
Ook bij de belgen maar even op Chelsea gestemd.Speciaal voor engine (hoe tag je ook weer iemand?)[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
Ook bij de belgen maar even op Chelsea gestemd.Speciaal voor engine (hoe tag je ook weer iemand?)[ afbeelding ]
![]()
Door apenstaartje ervoor @ledn81
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was zondagnacht meen ik? was het spel waarbij flink gediscussieerd werd (konden we niet zien) lieten ze zien op de stream. Maar daarna was er voor het eerst irritatie in de groep.
Merendeel wilde mee kunnen doen aan het spel voor de pon maar moest 5 -5 worden.![]()
Je betaald niet voor 24/7 streams. Je betaald voor videoland. En die doet het gewoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Is gewoon zwaar kut dit fcking Videoland gaat ze veel kijkers kosten 24/7 is 24/7 niet dit gelulGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
oh toch thnx @enginequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Door apenstaartje ervoor @:ledn81![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je betaald niet voor 24/7 streams. Je betaald voor videoland. En die doet het gewoon.![]()
![]()
ali kon geraldine en die ander niet goed verstaan en vroeg aan de rest of ze stil kunnen zijn als er iets wordt gevraagdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
is de huis niet okay op en stream?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Krijgen we nu alleen het huis in de reclame blokken ?![]()
die : komt enkel in quotes zodat je niet oneindig getagged word. dus die moet je niet typen als je iemand wil taggenquote:
Ehhmmm nee? Volg 24/7 het BB huis?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je betaald niet voor 24/7 streams. Je betaald voor videoland. En die doet het gewoon.![]()
Zou mij niets verbazen als er niemand vertrekt vanavond, ze willen deze drie echt nog niet kwijt .....
.![]()
Gebruik het nooit, maar nu weet ik het weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die : komt enkel in quotes zodat je niet oneindig getagged word. dus die moet je niet typen als je iemand wil taggen
Zitten we klaar met popcorn voor de zure gezichtjes als Charlotte word vrijgesteld?![]()
![]()
ja dat zou mooi zijn, maar net deden ze beide streams enkel uitzendingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch okay 1 stream huis
en 1 liveshowIk heb het recht om te bepalen!![]()
Bij de FEBO kan allesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mij niets verbazen als er niemand vertrekt vanavond, ze willen deze drie echt nog niet kwijt .....![]()
Ik hoop Danny als 1e safe en dan de paniek bij Wortel en BleekselderijOnbetaalbare beelden
![]()
Overigens switch ik zo, samen met de puber, naar WIDM en als die afgelopen is de rest van de liveshow kijken
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Leuk bedacht maar nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mij niets verbazen als er niemand vertrekt vanavond, ze willen deze drie echt nog niet kwijt .....![]()
ze gaan toch niet liegen tegen ons (het publiek) ze zeggen op wie stem je om in huis te blijvenquote:![]()
Veel plezier bij WIDMquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop Danny als 1e safe en dan de paniek bij Wortel en BleekselderijOnbetaalbare beelden
![]()
Overigens switch ik zo, samen met de puber, naar WIDM en als die afgelopen is de rest van de liveshow kijken![]()
ja ik net ook, maar inmiddels is de reclame van de uitzending weer voorbijquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:25 schreef rinardo het volgende:
ik zie alleen bewoners geen uitzending?
ik vermoed dat je stream wat achter loopt
Je betaald niet voor BB. Je betaald een abbo op Videoland en dáár kan je ook de streams kijken..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ehhmmm nee? Volg 24/7 het BB huis?Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
neee is dat de secret mission? Chiara heeft zich onder de douche versproken
Ilse wil dus gewoon haar leeftijd niet zeggen, staat dus los van de secret mission.![]()
![]()
kijk naar Lott
..en indd
soort van TED-kous![]()
thnxs voor de tip.. kweenie mer wie
oh we gaan verder met de show
de biecht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik net ook, maar inmiddels is de reclame van de uitzending weer voorbij
ik vermoed dat je stream wat achter loopt![]()
![]()
Oke groetjesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je betaald niet voor BB. Je betaald een abbo op Videoland en dáár kan je ook de streams kijken..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: