Ja klopt. Later herinnerde ik mij dat ook.quote:
Waarom?quote:
Ja maar waaraan dan? Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vreselijk
heb ik echt een hekel aan
ASMRquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar waaraan dan? Heb geen idee waar je het over hebt.
Wie of wat doet dat dan? Echt geen idee waar je het over hebt. Een voorbeeld zou helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASMR
daar heb ik een hekel aan
die geluidjes
Mirthe blijkbaar welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASMR
daar heb ik een hekel aan
die geluidjes
Zoveel op youtube te vinden, maar Mirthe maakt geen geluidjes, is meer Asmr om te zienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wie of wat doet dat dan? Echt geen idee waar je het over hebt. Een voorbeeld zou helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoveel op youtube te vinden, maar Mirthe maakt geen geluidjes, is meer Asmr om te zien
Ze is toch gewoon Janet een massage aan het geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja, maar is ook rustgevend, net als geluidjes van Asmrquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon Janet een massage aan het geven?
Maar is Mirthe daar nou bewust mee bezig of is dat iets dat je gewoon kunt roepen over alles dat rustgevend is?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, maar is ook rustgevend, net als geluidjes van Asmr
wat snap je niet ? mannen![]()
![]()
Nee Mirthe is gewoon aan het masserenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is Mirthe daar nou bewust mee bezig of is dat iets dat je gewoon kunt roepen over alles dat rustgevend is?
We kunnen wel ergens gaan rellen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het superleuk voor de mensen in de loods dat ze lekker bezig zijn en een fijne avond hebben![]()
en voor mezelf dodelijk saai... ik verveeeeeeeeel me
Het is Asmr voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:11 schreef engine het volgende:
Ik zie gewoon iemand die lief probeert een massage te geven. Haar best doet. Denk niet dat er verder heel veel achter zit.
Wendyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:12 schreef woxxel het volgende:
Zou wanda weer boos worden als ze merkt dat jappie meer bij wanda gaat zitten?
Ik zit er op te wachten. Ik zie dat jsppie weer contact zoekt met Wendy.quote:
Nouja ik ben ondertussen helemaal koekoek over de term. De één heeft er een hekel aan maar een fijn bed is toch wel lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is Asmr voor mijIk kijk daar naar en denk, waar is mijn fijne bed
een beetje misofoniequote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik ben ondertussen helemaal koekoek over de term. De één heeft er een hekel aan maar een fijn bed is toch wel lekker
Het moet ontspannend zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik ben ondertussen helemaal koekoek over de term. De één heeft er een hekel aan maar een fijn bed is toch wel lekker
Ik begin een beetje vast te lopen in alle termenquote:
Nou geef mij maar een kat op schoot en dan doe ik daar wel asmr meequote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het moet ontspannend zijn
Maar ik heb er verder ook niks mee hoor, vind het soms juist irritant
smakgeluidenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begin een beetje vast te lopen in alle termen
Ah ja dat kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
smakgeluiden
maar ook andere geluiden
ik kan er echt de rillingen van krijgen
maar ook niet van iedereenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat kan.
Ik vind sowieso kijken hoe mensen eten niet leuk. Het koken vind ik dan wel weer leuk om te zien op stream.
zo hij gaat wel echt direct door naar de volgende,.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wil bij Wendy slapen
Mag niet, ze heeft het al zo heet
* engine ookquote:
Jappie heeft al aardig wat wijntjes gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Haha of hij probeert wanda jaloers te maken? Mocht niet meer toch 🤭🙈quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zo hij gaat wel echt direct door naar de volgende,.
zeker weten..Wendy staat al nr 1 op wanda,s hitlijst.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha of hij probeert wanda jaloers te maken? Mocht niet meer toch 🤭🙈
Sat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:45 schreef Harry het volgende:
Bij alles wat je verteld, heeft Isaac het ook meegemaakt, en weet het vrijwel altijd te overtreffen.
Hij is Superman!
Wat bedoel je precies? Je bedoelt ivm wanda?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:53 schreef Silves het volgende:
Ik hoop zo dat Wendy dit door heeft, ze is toch niet gek?...hij gaat naar bed de dronken Jap.
Nee niet wanda zozeer, maar dat Jap in een keer bij de andere kant komt zitten..waar hij al weken niet te zien is geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Je bedoelt ivm wanda?
Ima is geen Afrikaner toch ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:51 schreef Harry het volgende:
Isaac wilde wel eens naar Brooklyn, Harlem en The Bronx. Dat meemaken. In een buitenwijk van Parijs zag hij alleen maar Afrikaners....... Brrrrr......
Imadiddin,die een zeer valse oorlog meegemaakt heeft, zit erbij.
Syriëquote:
nee de banken gedraaidquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Andere indeling dus van de loods
goede timing jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:45 schreef utopia2.0 het volgende:
En ze gaan nu slapen zo te zien, dus ik kom lekker op tijd
die was net al not amusedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef Flow3r het volgende:
Morgen is 'andersomdag' bedacht door k3, Wanda en Jappie dacht ik te horen
Wanda zal niet happy zijn
Wanda kan wel niet Happy zijn, maar volgens mij is Wanda niet de eigenaresse van die loods. Ze moet er maar mee dealen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:47 schreef Flow3r het volgende:
Morgen is 'andersomdag' bedacht door k3, Wanda en Jappie dacht ik te horen
Wanda zal niet happy zijn
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:53 schreef greysbones het volgende:
Wanda ligt met de ogen open in bed
drillmaster Ice ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:53 schreef greysbones het volgende:
Wanda ligt met de ogen open in bed
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
t was een rustige avondquote:Op zaterdag 21 januari 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dacht, kom nog even lezen, maar weinig gemist zie ik al.
Morgen de zoemer?
Dan de zoemer ook maar andersom morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 01:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
t was een rustige avond
morgen andersom dag
vol geplanned
remeozquote:Op zaterdag 21 januari 2023 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan de zoemer ook maar andersom morgen
Heb er hier ook niets overgelezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 06:50 schreef Moeraskat het volgende:
Op Facebook las ik dat Wanda en Jappie samen hebben liggen friemelen in bed net. Iemand dat gezien?
Want ik geloof er weinig van
Nee ik dus ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er hier ook niets overgelezen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Negromedeog....![]()
Nou ben benieuwd... andersomdag...
Het kon heftig heftig worden volgens Wanda....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen idee wat ze daar mee bemoeien.
Die twee zijn wel het ergste zeg.quote:
Spannendddd heb je ook enig idee hoelaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
Negromedeog....![]()
Nou ben benieuwd... andersomdag...
[..]
Het kon heftig heftig worden volgens Wanda....
Ik denk dat de dag gelijk andersom begint... maar pin me er niet op vast...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannendddd heb je ook enig idee hoelaat?
O dan liggen ze nog lang in bedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat de dag gelijk andersom begint... maar pin me er niet op vast...
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan liggen ze nog lang in bedDan beginnen ze met slapen
Ja precies zoiets dacht ik ook...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:18 schreef danaqui het volgende:
Wat ik ervan begreep is andersomdag dat ze beginnen met de avond en eindigen met de ochtend dus ze hebben straks een feestje (volgens Kim K) dan avond eten, daarna spelletje geloof ik dan lunch, daarna geen idee ( ben ik vergeten ) en ze eindigen met ontbijt. Dat is wat Kim K vertelde van de week.
O nou dat vind ik niet heftig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:18 schreef danaqui het volgende:
Wat ik ervan begreep is andersomdag dat ze beginnen met de avond en eindigen met de ochtend dus ze hebben straks een feestje (volgens Kim K) dan avond eten, daarna spelletje geloof ik dan lunch, daarna geen idee ( ben ik vergeten ) en ze eindigen met ontbijt. Dat is wat Kim K vertelde van de week.
Pfff net zo'n standaard vrijgezellen feest: hahaha de bruid krijgt eerst nagerechtb terwijl de rest van de vriendinnengroep aan het hoofd gerecht beginnen,nou dat is grappig 🤮🤬 ( als je ....... op de lagere school zit)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:18 schreef danaqui het volgende:
Als ze vanmorgen meteen aan de alcohol gaan kan het wel heftig wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dat vind ik niet heftig eerlijk gezegd.
ZOveel drinken hebben ze volgens mij niet eens tochquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze vanmorgen meteen aan de alcohol gaan kan het wel heftig worden
Ik weet ook niet wat Wanda hier heftig aan vind.... maar ik zou nu nog niet aan warm eten hoeven te denken, of aan drank/fris enzquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou dat vind ik niet heftig eerlijk gezegd.
Ik heb geen idee of er überhaupt nog alcohol is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel drinken hebben ze volgens mij niet eens toch
Ik heb wel een aantal kratjes bier gezien en van die dozen wijn....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel drinken hebben ze volgens mij niet eens toch
Vind haar niet eng hoorquote:
Ik vind het een vreselijk eng, arrogant wijf met een vreselijk grote smoel....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar niet eng hoor
Ze heeft een raar figuur, gisteren op tv stond ze ook weer niet op haar voordeligst op
O echt, het kan maar is mij nog niet opgevallen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk eng, arrogant wijf met een vreselijk grote smoel....
Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:50 schreef danaqui het volgende:
Kleine fittie Jasper en Wanda ik de keuken net, ik was net te laat, denk dat het ging om de omgekeerde spullen.
Yep heel duidelijk te zien, gaat nog wel een dingetje worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...
Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:50 schreef danaqui het volgende:
Kleine fittie Jasper en Wanda ik de keuken net, ik was net te laat, denk dat het ging om de omgekeerde spullen.
Ja precies dat en meer van dat soort dingen... ze kan ook heel denigrerend naar anderen zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, het kan maar is mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd
Ik heb één keer iets van haar gezien, dat ze met twee vingers naar haar ogen wees en toen die twee vingers naar een ander wees en er heel boos bij keek Dat vond ik wel raar.
Zal eens beter opletten. Ze is niet zo heel veel in beeld net als Rupert en Ima en Moraquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Wanda echt lullig doen tegen Jappie, dat verdient hij ook niet.... hij wordt ineens afgeserveerd...
[..]
Ja precies dat en meer van dat soort dingen... ze kan ook heel denigrerend naar anderen zijn.
Toen ze eerder iets vaker in de keuken bezig was, zat ze anderen gewoon af te blaffen tijdens het koken... en dan dat hoofd erbij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eens beter opletten. Ze is niet zo heel veel in beeld net als Rupert en Ima en Mora
Zolang er eten is komt het vast goed...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:02 schreef pingu66 het volgende:
Ben benieuwd of Erik dit trekt. andersom dag
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zolang er eten is komt het vast goed...
Ja, dat de regie het spelletje meespeelt, zonder dat ze het wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:08 schreef pingu66 het volgende:
Leuk als er nu een eliminatie proef komt,en dat dan degene die de eliminatieproef wint........naar huis moet (tja het is andersom dag bewoners!!)
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
JW is opstandig en heeft bij de regie geregeld dat hij schriften krijgt!Heeft bij de regie gezegd "ik doe het niet meer met die papieren,ben je gek geworden,ik ben geen kleuter"
Hij kan het kladblokje van Isaac toch lenen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:21 schreef pingu66 het volgende:
JW is opstandig en heeft bij de regie geregeld dat hij schriften krijgt!Heeft bij de regie gezegd "ik doe het niet meer met die papieren,ben je gek geworden,ik ben geen kleuter"
Dat is toch helemaal niet andersom?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Mexx heeft er weer geen zin in... hoe verrassend...
Die chagrijnige kop van Babettequote:
Isaac Jeff en de manager hebben een schrift,daarom is JW ook boos.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan het kladblokje van Isaac toch lenen?
Dan moet ie ook chef wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac Jeff en de manager hebben een schrift,daarom is JW ook boos.
Janet altijd wel leuk meequote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:33 schreef D. het volgende:
Janet dansen, Jappie biedt haar een wijntje aan
Gelijk heeft iequote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac Jeff en de manager hebben een schrift,daarom is JW ook boos.
Ze hebben andersom dag vandaag, beginnen de dag met een feestjuh en eindigen met een ontbijtjequote:
Klopt, afgelopen woensdag nogquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:31 schreef D. het volgende:
Kraantje Pappie - Welkom in de feesttent![]()
@:deisyy vindt dit leuk
Niet zo gek, ze hebben nog niet gegeten. Die drank gaat goed vallen straksquote:
Ja, weinig bier nog, maar al een aantal aan de wijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, afgelopen woensdag nog![]()
Zitten ze echt al aan de alcohol?
Ja , de dag begint vandaag als avond en eindigt als ochtendquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedacht door K3?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is Jennifer en Isaac is Isabella(kleuterschool)
Ik hoorde het KimW zeggenquote:
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, weinig bier nog, maar al een aantal aan de wijn
Heftig dusquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja , de dag begint vandaag als avond en eindigt als ochtend
Oké.. nou zal me benieuwen hoe dit gaat verlopenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben andersom dag vandaag, beginnen de dag met een feestjuh en eindigen met een ontbijtje
Denk dat de alcohol drinkers straks voor pampus op bed liggen. Drinken op een nuchter magquote:
Viel mij met de playback show al op, haar gezicht is ook een stuk smallerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
Moraima lijkt toch echt erg stuk slanker hoor...
Het valt me nu ineens op.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel mij met de playback show al op, haar gezicht is ook een stuk smaller
Ja viel mij ook op. Goed te zien nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Erik tegen Zoëy je moet eerst kotsen, dan vervelend doen en dan pas drinken
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Erik tegen Zoëy je moet eerst kotsen, dan vervelend doen en dan pas drinken
Echt hoor, ik zag gisteren deze foto van haar van september.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
Ze kunnen er wel wat van die tweequote:
Wauw, dat is echt een heel verschilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hoor, ik zag gisteren deze foto van haar van september.
[ afbeelding ]
Zo dat is echt wel een groot verschilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een onwijs verschil...👍quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Janetquote:
Pruik van Mora opquote:
Ze lijkt nu net die vrouw uit de film The Greatest Showman.quote:
Roken ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:54 schreef pingu66 het volgende:
Waar zijn GJ Jeff Babbel Wendy en Kim D?
Moet gewoon kunnenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
Martin kan het hele liedje van de Spice Girls meezingen
Andersomdag Li0n, ze eindigen de dag met een ontbijtjequote:
Ontbijtje en katerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Andersomdag Li0n, ze eindigen de dag met een ontbijtje
Wat gezellig weerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik ben niet in voor zulke poppenkast....
Lekker zuur!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat ze al eerder een 'katertje' hebbenquote:
Da's ook al niet andersomquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou ook niets voor mij zijn eerlijk gezegd .quote:
O ook enig idee waarom?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther liep net weg en loopt te huilen hoor ik Babette zeggen...
Ach niemand is verplicht om iets te drinken. Toch geinig een keer wat anders. Gezellig sfeertjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou ook niets voor mij zijn eerlijk gezegd .
In de vroege ochtend al aan de zuip
Babette : Hij komt naar buiten gelopen ...quote:
Andersom dag nu al een succes!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:05 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat ik naar een opname van gisterenavond zat te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |