Ja klopt. Later herinnerde ik mij dat ook.quote:
Waarom?quote:
Ja maar waaraan dan? Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vreselijk
heb ik echt een hekel aan
ASMRquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar waaraan dan? Heb geen idee waar je het over hebt.
Wie of wat doet dat dan? Echt geen idee waar je het over hebt. Een voorbeeld zou helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASMR
daar heb ik een hekel aan
die geluidjes
Mirthe blijkbaar welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASMR
daar heb ik een hekel aan
die geluidjes
Zoveel op youtube te vinden, maar Mirthe maakt geen geluidjes, is meer Asmr om te zienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wie of wat doet dat dan? Echt geen idee waar je het over hebt. Een voorbeeld zou helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoveel op youtube te vinden, maar Mirthe maakt geen geluidjes, is meer Asmr om te zien
Ze is toch gewoon Janet een massage aan het geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja, maar is ook rustgevend, net als geluidjes van Asmrquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon Janet een massage aan het geven?
Maar is Mirthe daar nou bewust mee bezig of is dat iets dat je gewoon kunt roepen over alles dat rustgevend is?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, maar is ook rustgevend, net als geluidjes van Asmr
wat snap je niet ? mannen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |