...en dan ook nog met een kapsel dat heel erg opvalt in Marokko. Die hadden wel dringend geld nodig, denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je huurmoordenaar in het buitenland gaat spelen, en dan ook nog eens buiten de EU, dan ben je toch wel een heel "speciaal" persoontje hoor.
Of gewoon een zeer laag iq. Ik ben zelf ook wel een opvallende verschijning in het buitenland, omdat ik met kop en schouders boven de meeste mensen uitsteek. Zelfs voor 100 miljoen ga ik geen gekke dingen doen want ze weten mij te vinden. Zeker als je met het fucking vliegtuig weer terug moet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en dan ook nog met een kapsel dat heel erg opvalt in Marokko. Die hadden wel dringend geld nodig, denk ik.
Dat is de dader, niet de rechter.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die gouden ketting van die rechter maakt het stereotype wel af
Ik vind die rechter ook veel linker.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is de dader, niet de rechter.
Hoe noemen we dat ook alweer, etnisch profileren?quote:Shardyone S. en Edwin R.M. waren ook al in eerste aanleg tot de doodstraf veroordeeld. Het bewijs tegen hen is sterk. Ze werden vanwege hun opvallende rastakapsels al bij binnenkomst door de Marokkaanse veiligheidsdienst in de gaten gehouden en kort na de aanslag gearresteerd.
Dan hadden ze dat moeten onderhandelen met het plaatselijke OM vóórdat ze gingen praten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Toch vind ik dat verdachten die meewerken daar een korting op de straf voor moeten krijgen. Waarom zou je anders meewerken als je dat niks oplevert?
Helemaal niks mis met doodstraf.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Geen fan van de doodstraf, maar goed, als ze zich níet in hadden laten huren om iemand te vermoorden hadden ze ook niet in deze situatie gezeten. Dus ja, ach.
"Huurmoordenaars", gewoon 2 zwakbegaafden die betaald worden om te moorden. Ik denk niet dat ze een indrukwekkend cv hebben met een wapenkelder in hun geheime villa. Dombo's die worden ingezet als loopjongetje. Kanonnenvoer. De slimmerikken blijven uit beeld. Zoals Taghi zelfquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vooral ook opvallend dat hun kapsels blijkbaar dusdanig opvielen, dat ze in de gaten gehouden werden. Dan ben je toch een huurmoordenaar van likmevestje, als je niet probeert een beetje onopvallend te blijven?
Dat zou met alle Taghi-trawanten mogen gebeuren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef BMW1993 het volgende:
De cellen in Marokko schijnen nog erger te zijn dan die in Frankrijk..
Geen pretje hoor om in een Noord Afrikaans land tot je dood in zo'n dodencel te moeten zitten.
Ze zullen nooit meer Nederland zien, nooit meer Nederlands horen, en dat allemaal voor een paar euro's, wat een dom volk.
Keuzes hebben consequenties.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:27 schreef Tengano het volgende:
De zoon van een Marokaanse rechter doodschieten is gewoon niet handig.
Dan had je nog beter jezelf voor je hersens kunnen schieten; dan waren ze beter af geweest.
Bah bah, een cel van 2 meter bij 2 meter met niks erin of een emmer na misschien en een kan water en dan diagonaal op de stenen grond slapen. Dan was je toch beter af geweest als vakkenvuller of pizzabezorger. Pfff....
Edwin de Marrokaanquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:54 schreef PS. het volgende:
Moeten we dit echt Nederlanders vinden? Waarschijnlijk hadden ze toch wel een Marokkaans paspoort.
Daarom zit tagh vast tot zn doodquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
"Huurmoordenaars", gewoon 2 zwakbegaafden die betaald worden om te moorden. Ik denk niet dat ze een indrukwekkend cv hebben met een wapenkelder in hun geheime villa. Dombo's die worden ingezet als loopjongetje. Kanonnenvoer. De slimmerikken blijven uit beeld. Zoals Taghi zelf
En toch weet hij nog van alles aan te sturenquote:
Wellicht was dit een mogelijkheid om een openstaande schuld te fixen. Taghi is nou niet echt iemand waar je makkelijk nee tegen zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En hoezo is de hitman R.M. Ingeschakeld door Taghi die eerst zijn broer heeft vermoord?
Als ze rechtsback en op 10 hadden gestaan in het Nederlands elftal met die namen had je ervoor gejuicht, nochtans.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:59 schreef Nober het volgende:
Edwin Gabriel Robles Martinez
Shardyone Girigorio Semerel
'Nederlanders'
Dus eerst wordt je broer omgelegd door Taghi én daarna moet je zelf nog voor hitman gaan spelen? Wat voor een enorme schuld heb je dan wel niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht was dit een mogelijkheid om een openstaande schuld te fixen. Taghi is nou niet echt iemand waar je makkelijk nee tegen zegt.
Mensen uit de Antilliaanse en Surinaamse contreien geven hun kind graag een 'unieke naam' Soort van cultuur dingetje. Dat levert vaak misbaksels van namen op.quote:
Maar dat kan dus helemaal niet aangezien ze geen Nederlander zijn net als Sifan Hassan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als ze rechtsback en op 10 hadden gestaan in het Nederlands elftal met die namen had je ervoor gejuicht, nochtans.
Ik denk dat je deze jongens veel kunt verwijten maar niet dat het grote genieën zijn die hun plannen goed overdenken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat moeten onderhandelen met het plaatselijke OM vóórdat ze gingen praten.
Want die heeft geen medailles voor ons gehaald? En Churandy Martina ook niet? Ook van Curaçao.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat kan dus helemaal niet aangezien ze geen Nederlander zijn net als Sifan Hassan.
Gezien hun staat van dienst in Nederland die vooral bestaat uit gebrek aan impulsbeheersing en gewelddadig gedoe ben ik geneigd mee te gaan in jouw beeld ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze jongens veel kunt verwijten maar niet dat het grote genieën zijn die hun plannen goed overdenken.
Ja Curaçao wel maar Braziliaanse Douglas, Ethiopische Hassan en ook Somalische Nageeye niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Want die heeft geen medailles voor ons gehaald? En Churandy Martina ook niet? Ook van Curaçao.
Uit die link:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gezien hun staat van dienst in Nederland die vooral bestaat uit gebrek aan impulsbeheersing en gewelddadig gedoe ben ik geneigd mee te gaan in jouw beeld ja.
Waarom gaat een zoon van een rechter bij een bekende crimineel zitten?quote:Mustapha el F. is een bekende in het drugsmilieu en hij is de eigenaar van La Crème.
Wat een gajes. Missen we niks aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gezien hun staat van dienst in Nederland die vooral bestaat uit gebrek aan impulsbeheersing en gewelddadig gedoe ben ik geneigd mee te gaan in jouw beeld ja.
Welke etniciteit dan precies? Rastafaris?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:02 schreef rutger05 het volgende:
Blijkbaar doen de Marokkaanse veiligheidsdiensten aan etnische profilering, waardoor deze figuren extra in de gaten werden gehouden en is dit geen probleem daar.
Mooi dat de Marokkaanse politie deze zaak zo voortvarend heeft kunnen oplossen. Taghi mag van mij als opdrachtgever voor de huurmoord worden uitgeleverd aan Marokko.
Marokko discrimineert wel degelijk donkere mensen, in 2016 heb ik een rondtour gedaan via kras, 14 dagen het land door, en bij de luchthaven van Marrakech werd gelijk een Surinaamse vrouw eruit gehaald die bij onze rondreis hoorde.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke etniciteit dan precies? Rastafaris?
In ieder geval niet op basis vsn de huidskleur, want de helft van de bevolking heeft die tint.
Klopt de domste van de domste laten ze de trekker overhalen. Daarom was een slimme jongen zoals Nabil B. toen aangenomen. Die moest dan het voorwerk doen en dan kregen de schutters een opdracht, je doel zit binnen op die stoel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
"Huurmoordenaars", gewoon 2 zwakbegaafden die betaald worden om te moorden. Ik denk niet dat ze een indrukwekkend cv hebben met een wapenkelder in hun geheime villa. Dombo's die worden ingezet als loopjongetje. Kanonnenvoer. De slimmerikken blijven uit beeld. Zoals Taghi zelf
Oh er zullen zeker Marokkanen zijn die discrimineren. Net als Turken, Nederlanders enzovoorts. Dat was mijn punt niet. Verder weet je helemaal niet waarom die vrouw uit de rij is gehaald. Alleen omdat ze donker is, vermoed jij dat het door haar huidskleur is geweest. Dat is ook een vorm van discrimineren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:23 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Marokko discrimineert wel degelijk donkere mensen, in 2016 heb ik een rondtour gedaan via kras, 14 dagen het land door, en bij de luchthaven van Marrakech werd gelijk een Surinaamse vrouw eruit gehaald die bij onze rondreis hoorde.
Verder werd er helemaal niemand uit de rij gehaald.
Senegalezen die bijvoorbeeld rondzwerven in Casablanca worden ook gediscrimineerd door de lokale bevolking, onze reisleider in de bus zei als geintje zelfs 'welkom in Senegal' toen we langs een groep van die migranten reden.
Jammer voor ze. Ik denk dat je beter dood kunt zijn dan de rest van je leven in een Marokkaanse gevangenis zitten.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 03:20 schreef roos94 het volgende:
De doodstraf wordt in Marokko sinds 1993 niet meer ten uitvoer gelegd.
Vooral de laatste twee zinnen in het artikel bevallen mij wel. De celstraf kan niet in Nederland uitgezeten worden. Geen leuk vooruitzicht voor zequote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.curacao.nu/ni(...)doodstraf-in-marokko
Ze en men ziet zich als personen van Curaçao, geen Nederlanders.
Slotje dan maar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |