Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?quote:
Die moet nog opgevoed worden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Mijn man is echt een rommelkont, sokken en kleding gewoon uitgooien op de grond en niet in de wasmand etc. Borden met etensresten gerust een week bij de pc laten staan. Deuren nooit op slot doen, moet dit altijd zelf op letten om het te doen. Wc bril omhoog laten.
Herkenbaar, maar dan ben ik de man.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Mijn man is echt een rommelkont, sokken en kleding gewoon uitgooien op de grond en niet in de wasmand etc. Borden met etensresten gerust een week bij de pc laten staan. Deuren nooit op slot doen, moet dit altijd zelf op letten om het te doen. Wc bril omhoog laten.
Ik durf er best wat geld op in te zetten dat jij altijd de wc-bril omlaag laat.quote:
Ja maar, wat willen jullie nou?quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Geen dochters, iigquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?
Zo irritant van die schijtwijven die alleen maar aan zichzelf denken als het over de wc bril gaatquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik durf er best wat geld op in te zetten dat jij altijd de wc-bril omlaag laat.
Tijdje op kamers laten wonen, zal ie van opknappen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Valt altijd op jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zo irritant van die schijtwijven die alleen maar aan zichzelf denken als het over de wc bril gaat
Waarom wij die steeds moeten laten zakken is mij een raadsel, dan moet ik alleen dat ding steeds aanraken en de vrouw hoeft dat nooit, behoorlijk egoïstisch
Of juist niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Tijdje op kamers laten wonen, zal ie van opknappen.
Wij hebben er een die je met een lichte vingerbeweging, zacht laat landen. Werkt prima.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zo irritant van die schijtwijven die alleen maar aan zichzelf denken als het over de wc bril gaat
Waarom wij die steeds moeten laten zakken is mij een raadsel, dan moet ik alleen dat ding steeds aanraken en de vrouw hoeft dat nooit, behoorlijk egoïstisch
Dit inderdaad. Ik help graag in het huishouden: stofzuigen, dwijlen, dit, dat. Maar volgens mijn vriendin is het niet goed of schoon genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:21 schreef Kaizen_ het volgende:
Verder ben ik een typische 'vent' in de zin van: stofzuigen en de afwas doe ik op mijn eigen manier, waardoor niet alles 100% schoon is. Maar wel schoon genoeg. Vind ik dan. Mijn partner is wat grondiger hierin en neemt deze taken tegenwoordig maar al te graag over. Geen 'haat', maar kleine irritaties komen hierdoor weleens voor.
Ik haat haar slordigheid echt wel, vreselijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Haten: niks.
Dat woord is niet van toepassing op kleine ergernissen.
Jij hebt 2 kinderen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Hou op.quote:
Mijn man poept met de bril omlaag.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hou op.
Als je man na het plassen de bril omlaag moet doen moet hij dus per plasbeurt twee brilverplaatsingen doen: éénmaal de bril omhoog, daarna de bril omlaag. En jij moet er dan... nul doen.
Echter, wanneer je man voor het plassen de bril omhoog doet en na het plassen de bril omhoog laat, en jij de bril voor het plassen omlaag doet en na het plassen omlaag laat, dan hebben we meteen een eerlijk model te pakken waarbij iedereen op een gelijk aantal brilverplaatsingen per plasbeurt zit.
Voor hygiënische redenen zou de wc-bril (inc. deksel) dicht moeten voordat er doorgespoeld wordt. En daarmee zou de beginstand dus moeten beginnen bij het openen van de deksel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Echter, wanneer je man voor het plassen de bril omhoog doet en na het plassen de bril omhoog laat, en jij de bril voor het plassen omlaag doet en na het plassen omlaag laat, dan hebben we meteen een eerlijk model te pakken waarbij iedereen op een gelijk aantal brilverplaatsingen per plasbeurt zit.
Je man: 2 brilbewegingenquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn man poept met de bril omlaag.
Mijn dochter en ik gebruiken toilet altijd met de bril omlaag.
Dus de bril omlaag wordt veel vaker gebruikt dan bril omhoog.
1x man plast bril omhoog
1x man poept bril omlaag
1x ik poep bril omlaag
1x ik plas bril omlaag
1x dochter poept bril omlaag
1x dochter plast bril omlaag
Daarom gewoon bril omlaag.
Dit doet niemand.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:30 schreef YStec het volgende:
[..]
Voor hygiënische redenen zou de wc-bril (inc. deksel) dicht moeten voordat er doorgespoeld wordt. En daarmee zou de beginstand dus moeten beginnen bij het openen van de deksel.
Dan kan je, zeker bij een grote boodschap ook niet zien of alles meegegaan is met het water, of dat er nog een veeg nodig is met de wc-borstel. Als je dat óók nog moet doen, ben je nog veel vaker met die bril in de weer.quote:
Grote boodschap,bril omlaag, doorspoelen en bril omhoog. Zo doe ik hetquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:39 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dan kan je, zeker bij een grote boodschap ook niet zien of alles meegegaan is met het water, of dat er nog een veeg nodig is met de wc-borstel. Als je dat óók nog moet doen, ben je nog veel vaker met die bril in de weer.
Man of vrouw? Ik -als vrouw- zou dat doorvragen juist wel eens leuk vindenquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:44 schreef Panthera1984 het volgende:
Oh en ik denk dat ik me het meest erger aan de vermoeiende eigenschap dat ik soms eindeloos moet toelichten. Na het film kijken: "wat vond je er van?" "Ja, leuk." "Wat vond je dan leuk?" "Gewoon goed verhaal" "wat vond je leuk aan het verhaal?"
Nou iets minder extreem, maar soms ervaar ik wel dat ik voor meningen die ik heb veel onderbouwing aan moet leveren. Daar heb ik niet altijd zin in.
Gewoon altijd de bril + klep dicht doen. Zowel de man als vrouw. Heb je altijd beiden evenveel bewegingen die je moet doenquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hou op.
Als je man na het plassen de bril omlaag moet doen moet hij dus per plasbeurt twee brilverplaatsingen doen: éénmaal de bril omhoog, daarna de bril omlaag. En jij moet er dan... nul doen.
Wat een baby. Die zoekt eerder een nieuwe mama dan een partner lijkt het.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Zei ik ook al maar mijn reactie werd weer verwijderdquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een baby. Die zoekt eerder een nieuwe mama dan een partner lijkt het.
Haha, nee de rollen zijn hier omgedraaid. Mijn vriend houd het ook vaker niet droog bij emo-tv of zielige films.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Man of vrouw? Ik -als vrouw- zou dat doorvragen juist wel eens leuk vindenmaar mijn man zou dit ook wel als ergernis kunnen opschrijven
Wij hebben twee toiletten:quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:56 schreef Geerd het volgende:
De bril kan toch gewoon altijd omlaag? Moeilijk gedoe...
Wat een gedoe allemaal over een wc bril hier (niet persoonlijk, maar in de hele topic).quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:24 schreef blomke het volgende:
[..]
Wij hebben twee toiletten:
1-ste beneden de bril standaard omlaag achterlatend (gebruikt zij)
2-de boven de bril standaard omhoog achterlatend (gebruik ik).
Werkt prima, af en toe wat extra traplopen.
Of welk ander moment van de dag.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:34 schreef Document1 het volgende:
Haten niet echt maar vervelend vind ik dat ze in de ochtend hele gesprekken kan voeren terwijl ik alleen maar denk KOFFIE.
Een echte win-win voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:01 schreef Managarm het volgende:
Mijn vriendin leest alles half en doet dan aannames gebaseerd op halve informatie, echt irritant.
Ze moet tegenwoordig wel opruimen, we hadden een afspraak: ik stoppen met roken, zij meer helpen met opruimen. Ze is nu al 10 jaar de sigaar (pun intended).
Dit. Waarom zou je in godsnaam thuis niet zittend plassen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:02 schreef Stepperoller het volgende:
Ik plas thuis zittend, dus geen probleem met de bril.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:11 schreef SimonDeKrijger het volgende:
Mijn grootste irritatie die ik laat voor wat het is, is dat als ik een telefoongesprek voer met iemand anders dat ze dan er doorheen gaat lopen lullen
Ok, moet je ook niet zeiken als ie m niet meer omhoog doet en er op spettert.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn man poept met de bril omlaag.
Mijn dochter en ik gebruiken toilet altijd met de bril omlaag.
Dus de bril omlaag wordt veel vaker gebruikt dan bril omhoog.
1x man plast bril omhoog
1x man poept bril omlaag
1x ik poep bril omlaag
1x ik plas bril omlaag
1x dochter poept bril omlaag
1x dochter plast bril omlaag
Daarom gewoon bril omlaag.
Zo herkenbaar, maar m'n vriendin begint altijd hele verhalen te lullen zodra ik wil gaan slapen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:34 schreef Document1 het volgende:
Haten niet echt maar vervelend vind ik dat ze in de ochtend hele gesprekken kan voeren terwijl ik alleen maar denk KOFFIE.
Dit eigenlijk, stress afreageren.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ruzie uitlokken met mij / Over ieder klein ding gaan dwarsliggen wanneer hij stress heeft door werk of om een andere reden niet goed in zijn vel zit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:15 schreef Heph844 het volgende:
Mijn vrouw heeft de neiging om een verhaal te beginnen, tijdens het verhaal een zijtak in te slaan en vervolgens nooit meer het oorspronkelijke verhaal af te maken.
Weet je wat ik hoorde tijdens de lunch? Maria, je weet wel die ook bij dat weekendje weg was laatst waarin we […verhaal over dat weekendje weg…]. Aaargh, vertel gewoon wat er met Maria is!
Gefeliciteerd. Je hebt een'vleesetende pony' vrouw.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:15 schreef Heph844 het volgende:
Mijn vrouw heeft de neiging om een verhaal te beginnen, tijdens het verhaal een zijtak in te slaan en vervolgens nooit meer het oorspronkelijke verhaal af te maken.
Weet je wat ik hoorde tijdens de lunch? Maria, je weet wel die ook bij dat weekendje weg was laatst waarin we […verhaal over dat weekendje weg…]. Aaargh, vertel gewoon wat er met Maria is!
Leuk voor het topic ‘waarom dumpte je je ex?’quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:06 schreef Halcon het volgende:
Momenteel vrijgezel.
Ergernissen in vorige relaties waren o.a.:
- er doorheen gaan tetteren, blaten of dingen vragen als ik geconcentreerd met iets bezig was of in gesprek was.
- amper wat lusten qua eten, waardoor leuk en spontaan ergens uit eten gaan bijna onmogelijk was.
- gezeik dat ik me niet laat controleren.
- van alles willen weten, maar als ik dan wat uitleg, snel afhaken.
- laks met dingen. Brieven e.d. gewoon maar in een la mikken en er dan niet meer naar omkijken.
Dat ben ik dan nog vergeten. "bonuskinderen" met weinig manieren.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuk voor het topic ‘waarom dumpte je je ex?’
‘Wou me niet minstens dagelijks pijpen’.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ben ik dan nog vergeten. "bonuskinderen" met weinig manieren.
Dan zou ik er al niet eens aan beginnenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Wou me niet minstens dagelijks pijpen’.
Controleren op wat of door wie precies?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:06 schreef Halcon het volgende:
- gezeik dat ik me niet laat controleren.
Stress is moordend. Mijn coronaire arteriën zitten vol met plaque; puur door de stress.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik heb te veel mensen kapot zien gaan vanwege stress.
Ik doe m altijd naar beneden, inclusief klep. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hehehehe herkenbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ontopic, haten is een groot woord, maar als ik dan zeg dat ik bijv over een kwartier de vaatwasser ga uitruimen doet ze het alsnog meteen zelf.
Maar dan wel klagen dat ik weinig doe ik in het huishouden
Controleren in de zin van willen kijken op bankafschriften, in telefoons, in mailaccounts e.d. Daar heb ik helemaal geen zin in. Dat gaat dus ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Controleren op wat of door wie precies?
On topic: Ik haat niets. We doen allebei ons stinkende best en wat de één goed kan, doet de ander niet, maar die doet dan weer andere zaken. Ik zal bijvoorbeeld nooit strijken. Don't give a flying fuck. Maar wassen, was ophangen en drogen kan ik prima. Kleine ergernissen zijn er genoeg en die vind ik even vervelend als boodschappen doen of andere huishoudelijke zaken die 'echt wel moeten gebeuren'. Als men het er niet mee eens is dat ik bepaalde zaken op een bepaalde manier aanpak, dan moeten ze het maar lekker zelf doen, maar ik ga er niet meer over stressen. Ik heb te veel mensen kapot zien gaan vanwege stress.
Kneiterstoned een film/serie kijken is echt geweldig. Een van m'n favoriete bezigheden. Ik en een vriend hebben wekelijks/ om de twee weken een movie avond waarbij we, kneiterstoned, een klassieker kijken of een andere goed aangeschreven film.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:21 schreef DjVero het volgende:
Nog twee:
Partner die tegen je gaat kletsen als je kneiterstoned op de bank ligt.
Partner die tegen je gaat kletsen als je serie/film ligt te kijken, soms ook kneiterstoned.
Hoewel deze meer ergernissen zijn dan haat.
Ga gewoon zitten, ook als man. Scheelt een heleboel gespetter om de pot!quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dit heb ik nog steeds met m'n moeder als ik daar een weekendje benquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ontopic, haten is een groot woord, maar als ik dan zeg dat ik bijv over een kwartier de vaatwasser ga uitruimen doet ze het alsnog meteen zelf.
Maar dan wel klagen dat ik weinig doe ik in het huishouden
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt een'vleesetende pony' vrouw.
Woon jij samen met mijn man?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:16 schreef daNpy het volgende:
Dat gemompel wat ik dan zogenaamd moet verstaan. Het liefst in een andere richting praten als waar ik ben. Daarboven komen nog praten vanuit een ander vertrek en als bonus terwijl 1 van ons 2 bij een luidruchtig apparaat (stofzuiger, afzuigkap) staat.
9 van de 10 keer de telefoon niet opnemen.
Het erge is dat het herkenbaar is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt een'vleesetende pony' vrouw.
Nee.........quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:23 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het erge is dat het herkenbaar is.
Die andere vrouw aan tafel begrijpt het helemaal, die man heeft het op opgegeven om komt met een euhm, maar?
Dat denkt die arme nan. Maar hij doet zijn uiterste best het goed over te laten komen zonder weer een nieuw verhaal over andere dingen aan te moeten horen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee.........
.
.
.
EN TOEN????????????????????
Makkelijker wel, maar vind dat wel storend zo'n jengelende telefoon. Heb zelf het geluid ook altijd uit staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat het makkelijker is om gewoon je geluid aan te zetten (want dat zet hij dus uit) dat gaat er niet in.
Vrouwen die zich bemoeien met de manier waarop de chauffeur rijdt. Gruwelijk vervelend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:59 schreef Magica het volgende:
De rijstijl van mijn vriend. Altijd weer gezellig in de auto
Gewoon normaal rijden dan, dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrouwen die zich bemoeien met de manier waarop de chauffeur rijdt. Gruwelijk vervelend.
Snap dat het je ex is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:51 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn ex had de gewoonte om 10 keer na te kijken of de deur op slot zat, lag ze in bed, toch weer eruit om te kijken of die deur op slot was
Krijg spontaan medelijden met de collega's die hij "aanstuurt".quote:Op zondag 22 januari 2023 22:06 schreef vencodark het volgende:
- Bemoeien en álles beter denken te weten.
Over de kleinste, meest persoonlijke dingen zoals hoe een ander zijn auto parkeert, boterhammen smeert of waarom mensen überhaupt de dingen anders doen dan hij.
Een typische leidinggevende houding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |