abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2023 @ 14:26:03 #91
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207654921
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 14:23 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Het erge is dat het herkenbaar is.
Die andere vrouw aan tafel begrijpt het helemaal, die man heeft het op opgegeven om komt met een euhm, maar?
Nee.........

.

.

.

EN TOEN????????????????????
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207655056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 14:26 schreef daNpy het volgende:

[..]
Nee.........

.

.

.

EN TOEN????????????????????
Dat denkt die arme nan. Maar hij doet zijn uiterste best het goed over te laten komen zonder weer een nieuw verhaal over andere dingen aan te moeten horen.

En toen kan een heel boekwerk opleveren waar die brandende bus en aids paarden helemaal niet meer in voorkomen.

Ik ben geen 16 meer, de meeste mannen in mijn omgeving zijn door schade en schande wijzer geworden. Geef niet teveel ruimte voor zijstraten of knik gewoon begrijpen terwijl de dames met elkaar lukken terwijl je andere zaken wel praktisch uitdenkt.

Ik lever gelijk het bewijs, zelfs jou citeren van het filmpje resulteert al in een drie jaar later stopte ze met praten en weet je als man zijne nog het punt niet.

Wat ik erg grappig vind en jij denkt dat was wel weer genoeg geblaat voor 1 sag.
pi_207663759
Als ze iets wil moet ik het meteen doen.
Ze gaat nooit op bed liggen als ze op de bank in slaap valt maar zeikt dat ze op mij wil wachten.
Altijd zeiken dat ik alcohol pak.
Altijd alles samen willen doen dus als ik Napoli wil kijken is ze boos dat haar avond verpest is :') terwijl ze ook gewoon naar vrienden kan gaan ofzo.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_207663789
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 12:33 schreef ZarB het volgende:

[..]
Dat het makkelijker is om gewoon je geluid aan te zetten (want dat zet hij dus uit) dat gaat er niet in.
Makkelijker wel, maar vind dat wel storend zo'n jengelende telefoon. Heb zelf het geluid ook altijd uit staan.
pi_207663859
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 00:59 schreef Magica het volgende:
De rijstijl van mijn vriend. Altijd weer gezellig in de auto
Vrouwen die zich bemoeien met de manier waarop de chauffeur rijdt. Gruwelijk vervelend.
pi_207665190
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 22:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vrouwen die zich bemoeien met de manier waarop de chauffeur rijdt. Gruwelijk vervelend.
Gewoon normaal rijden dan, dan is er niks aan de hand :P
pi_207665473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:51 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn ex had de gewoonte om 10 keer na te kijken of de deur op slot zat, lag ze in bed, toch weer eruit om te kijken of die deur op slot was
Snap dat het je ex is.
Vakman pur sang
pi_207677576
- Bemoeien en álles beter denken te weten.
Over de kleinste, meest persoonlijke dingen zoals hoe een ander zijn auto parkeert, boterhammen smeert of waarom mensen überhaupt de dingen anders doen dan hij.
Een typische leidinggevende houding. :')
pi_207678101
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 22:06 schreef vencodark het volgende:
- Bemoeien en álles beter denken te weten.
Over de kleinste, meest persoonlijke dingen zoals hoe een ander zijn auto parkeert, boterhammen smeert of waarom mensen überhaupt de dingen anders doen dan hij.
Een typische leidinggevende houding. :')
Krijg spontaan medelijden met de collega's die hij "aanstuurt".
pi_207679718
Haten is een groot woord. Ik heb namelijk over het algemeen wel een fijne partner, maar er zijn wel irritaties.

- hij heeft een telefoonverslaving :P
- als hij iets moet doen waar hij geen zin in heeft, stelt hij het graag uit
- hij vindt het vervelend om op bezoek te gaan of bezoek te ontvangen (behalve als het zijn eigen vrienden zijn)
- wanneer hij kookt, ziet de keuken er ontploft uit.
pi_207679925
Ze is een rommelkont en ziet af en toe geen oplossingen terwijl die in mijn ogen zo simpel zijn. Ze denkt vaak te moeilijk en vooral aan der zelf ipv anderen...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 23 januari 2023 @ 10:03:26 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_207681011
Hij is best laks in het opruimen
Na het weggooien van een vuilniszak vergeet hij altijd een nieuwe klaar te zetten
Hij slaapt het liefst uit tot tot na 2en
In het verkeer kan hij om het minste enorm geirriteerd en boos worden
pi_207681284
Zoveel posts hier waar ik me afvraag, waarom blijf je daar dan bij?
pi_207681310
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:40 schreef rival het volgende:
Waarom blijven ze bij ons? *) :')
pi_207681333
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:43 schreef vencodark het volgende:

[..]
Waarom blijven ze bij ons? *) :')
Ben even gaan kijken welke klachten jij hebt maar die lijken ook wel mee te vallen in vergelijking met anderen hier :P
pi_207681569
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:40 schreef rival het volgende:
Daar zijn allerlei redenen voor. Mensen zijn bang om alleen te zijn, aan elkaar gewend geraakt, hebben geen zin in een omgangsregeling met hun eigen kinderen, hebben geen zin om de boedel te verdelen, kunnen het woonhuis niet in hun eentje betalen, etc.
  maandag 23 januari 2023 @ 11:12:00 #107
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207681593
En omdat de soep vak niet zo heet wordt gegeten als dat hij wordt opgediend ;)
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207681847
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:12 schreef daNpy het volgende:
En omdat de soep vak niet zo heet wordt gegeten als dat hij wordt opgediend ;)
Denk wel dat als sommige partners het hier zouden lezen, dan ze dan een stap verder zouden zijn richting einde relatie. :+

En het gras bij de buren zal niet altijd groener zijn natuurlijk. De buurman snurkt misschien ook, laat misschien ook de vuile was slingeren, heeft z'n telefoon misschien ook op stil staan, etc.
  maandag 23 januari 2023 @ 11:39:28 #109
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207681870
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk wel dat als sommige partners het hier zouden lezen, dan ze dan een stap verder zouden zijn richting einde relatie. :+
Tjah dan moet je je af vragen of die relatie zoveel waard is als je niets tegen elkaar kan zeggen of het is meteen over.

Daarnaast zul je altijd moeten geven en nemen want de ideale relatie/partner vinden is imo tamelijk onmogelijk.
pi_207681951
We hebben allemaal onze stommiteiten en vervelende eigenschappen/gewoontes.
Niemand is helemaal leuk en perfect. Daar hoef je echt niet voor uit elkaar. Lekker simpel.
pi_207681987
Haten is een groot woord maar:

Dat ze niet de vieze vaat meteen in de vaatwasser zet maar gewoon op aanrecht
Dat ze op alle slakken zout kan leggen, ze spreekt me op alles aan wat ze niet leuk vindt, terwijl ik op dat soort moment denk: laat maar
pi_207682017
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haten is een groot woord maar:

Dat ze niet de vieze vaat meteen in de vaatwasser zet maar gewoon op aanrecht
Dat ze op alle slakken zout kan leggen, ze spreekt me op alles aan wat ze niet leuk vindt, terwijl ik op dat soort moment denk: laat maar
Dit hoor ik heel vaak en het is verdraaid herkenbaar.
pi_207682543
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 04:22 schreef CaVaBien het volgende:

- wanneer hij kookt, ziet de keuken er ontploft uit.
Dat is bij mij meer als de dames (dochter, vrouw of schoonzus) koken. Op zich vind ik dat niet zo heel erg, want apparaten zijn er om gebruikt te worden en dat mag best troep opleveren, maar ruim.. het ... dan ... ook .. gewoon .. op ! En het liefst voordat het allemaal aankoekt en het schoonmaken nog intensiever wordt.

Als ik eten maak/kook ruim ik meteen alle shit op die ik niet meer nodig heb, scheelt zoveel tijd en ergernis (vind ik dan).
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 23 januari 2023 @ 12:53:47 #114
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207682815
Mijn man doet bijna al het huishouden maar wel op zijn manier, we hebben geen vaatwasser en hij doet de afwas voordat ik begin met koken ipv na het eten waardoor er altijd vuile vaat staat. Hij laat de ontbijtboel ook gewoon op tafel staan dus dat moet je ook eerst opruimen voordat we savonds aan tafel kunnen. Best irritant maar kan er niks van zeggen, hij doet het op zijn manier of anders helemaal niet.

Verder is het soms irritant dat hij een betweter is en kan praten/argumenteren als brugman.
To BG or not to BG!
pi_207683098
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 12:53 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn man doet bijna al het huishouden maar wel op zijn manier, we hebben geen vaatwasser en hij doet de afwas voordat ik begin met koken ipv na het eten waardoor er altijd vuile vaat staat. Hij laat de ontbijtboel ook gewoon op tafel staan dus dat moet je ook eerst opruimen voordat we savonds aan tafel kunnen. Best irritant maar kan er niks van zeggen, hij doet het op zijn manier of anders helemaal niet.

Verder is het soms irritant dat hij een betweter is en kan praten/argumenteren als brugman.
Dat zou ik dus echt niet trekken. Het huishouden is een gezamenlijke verantwoordelijkheid en daar past helemaal niks meer doen als chantagemiddel waardoor overleg niet meer mogelijk is mijn inziens niet bij.

Uiteraard kan het een compromis zijn dat degene die veel uitvoerend doet er ook veel zeggenschap over heeft, maar dat moet niet een eenzijdige afspraak zijn afgedwongen door chantage.
  maandag 23 januari 2023 @ 13:29:18 #116
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207683241
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 13:13 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat zou ik dus echt niet trekken. Het huishouden is een gezamenlijke verantwoordelijkheid en daar past helemaal niks meer doen als chantagemiddel waardoor overleg niet meer mogelijk is mijn inziens niet bij.

Uiteraard kan het een compromis zijn dat degene die veel uitvoerend doet er ook veel zeggenschap over heeft, maar dat moet niet een eenzijdige afspraak zijn afgedwongen door chantage.
En hij gaat ver met het 'op zijn manier doen'. Hij heeft laatst het fornuis een beurt gegeven met een soort flex en hij 'stoft' soms met perslucht.

Ik ga uit werken en hij niet en de afspraak is dat hij verantwoordelijk is voor het huishouden en hij heeft daarbij het geluk dat ik graag kook en de boodschappen doe onderweg van mn werk naar huis.

Vond het eigenlijk wel bevrijdend om het helemaal los te laten en me er niet meer mee te bemoeien.
To BG or not to BG!
pi_207683770
Om hier even het toiletbril probleem op te lossen, de klep moet DICHT voordat je doorspoelt. Die klep is er niet voor niks.

Hier is het een regel in huis die geldt voor iedereen.

Mijn ex kookte nooit maar zeurde wel graag als ik het oversloeg.

Overal sokken, shirts en handdoeken op de grond. Wilde veel uitslapen. Deed ook weinig in het huishouden, alleen als het er specifiek om vroeg ipv uit zichzelf iets uit te voeren en als hij wel iets deed dan hoorde ik het steeds en moest hij geprezen worden.

Nu is mijn huis altijd schoon _O_

[ Bericht 45% gewijzigd door Azula2.0 op 23-01-2023 14:29:39 ]
pi_207683773
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:39 schreef daNpy het volgende:

[..]
Tjah dan moet je je af vragen of die relatie zoveel waard is als je niets tegen elkaar kan zeggen of het is meteen over.

Daarnaast zul je altijd moeten geven en nemen want de ideale relatie/partner vinden is imo tamelijk onmogelijk.
Veel mensen kunnen nu eenmaal slecht tegen kritiek.
  maandag 23 januari 2023 @ 15:42:06 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_207684952
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 12:53 schreef oppiedoppie het volgende:
hij doet het op zijn manier of anders helemaal niet.

Zo is mijn vriend ook een beetje. Vind dat zo nergens op slaan. Maar gelukkig zijn het vooral reacties en probeert hij het stiekem wel beter te doen. Al lukt dat natuurlijk niet altijd gelijk
pi_207684964
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 12:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Dat is bij mij meer als de dames (dochter, vrouw of schoonzus) koken. Op zich vind ik dat niet zo heel erg, want apparaten zijn er om gebruikt te worden en dat mag best troep opleveren, maar ruim.. het ... dan ... ook .. gewoon .. op ! En het liefst voordat het allemaal aankoekt en het schoonmaken nog intensiever wordt.

Als ik eten maak/kook ruim ik meteen alle shit op die ik niet meer nodig heb, scheelt zoveel tijd en ergernis (vind ik dan).
Ja inderdaad. Het is geen probleem dat hij er een rommeltje van maakt, maar ruim het op.

Wanneer hij bezig is geweest, ligt er een laagje kruiden op het aanrecht/ de vloer. Meerdere pannen die gebruikt zijn, vorken, lepels etc.

Ik pleur alles direct de vaatwasser in. Is eigenlijk niet zo moeilijk, maar ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')