Nee.........quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:23 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het erge is dat het herkenbaar is.
Die andere vrouw aan tafel begrijpt het helemaal, die man heeft het op opgegeven om komt met een euhm, maar?
Dat denkt die arme nan. Maar hij doet zijn uiterste best het goed over te laten komen zonder weer een nieuw verhaal over andere dingen aan te moeten horen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee.........
.
.
.
EN TOEN????????????????????
Makkelijker wel, maar vind dat wel storend zo'n jengelende telefoon. Heb zelf het geluid ook altijd uit staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat het makkelijker is om gewoon je geluid aan te zetten (want dat zet hij dus uit) dat gaat er niet in.
Vrouwen die zich bemoeien met de manier waarop de chauffeur rijdt. Gruwelijk vervelend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:59 schreef Magica het volgende:
De rijstijl van mijn vriend. Altijd weer gezellig in de auto
Gewoon normaal rijden dan, dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrouwen die zich bemoeien met de manier waarop de chauffeur rijdt. Gruwelijk vervelend.
Snap dat het je ex is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:51 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn ex had de gewoonte om 10 keer na te kijken of de deur op slot zat, lag ze in bed, toch weer eruit om te kijken of die deur op slot was
Krijg spontaan medelijden met de collega's die hij "aanstuurt".quote:Op zondag 22 januari 2023 22:06 schreef vencodark het volgende:
- Bemoeien en álles beter denken te weten.
Over de kleinste, meest persoonlijke dingen zoals hoe een ander zijn auto parkeert, boterhammen smeert of waarom mensen überhaupt de dingen anders doen dan hij.
Een typische leidinggevende houding.
Waarom blijven ze bij ons?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:40 schreef rival het volgende:
Zoveel posts hier waar ik me afvraag, waarom blijf je daar dan bij?
Ben even gaan kijken welke klachten jij hebt maar die lijken ook wel mee te vallen in vergelijking met anderen hierquote:
Daar zijn allerlei redenen voor. Mensen zijn bang om alleen te zijn, aan elkaar gewend geraakt, hebben geen zin in een omgangsregeling met hun eigen kinderen, hebben geen zin om de boedel te verdelen, kunnen het woonhuis niet in hun eentje betalen, etc.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:40 schreef rival het volgende:
Zoveel posts hier waar ik me afvraag, waarom blijf je daar dan bij?
Denk wel dat als sommige partners het hier zouden lezen, dan ze dan een stap verder zouden zijn richting einde relatie.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:12 schreef daNpy het volgende:
En omdat de soep vak niet zo heet wordt gegeten als dat hij wordt opgediend
Tjah dan moet je je af vragen of die relatie zoveel waard is als je niets tegen elkaar kan zeggen of het is meteen over.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk wel dat als sommige partners het hier zouden lezen, dan ze dan een stap verder zouden zijn richting einde relatie.
Dit hoor ik heel vaak en het is verdraaid herkenbaar.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haten is een groot woord maar:
Dat ze niet de vieze vaat meteen in de vaatwasser zet maar gewoon op aanrecht
Dat ze op alle slakken zout kan leggen, ze spreekt me op alles aan wat ze niet leuk vindt, terwijl ik op dat soort moment denk: laat maar
Dat is bij mij meer als de dames (dochter, vrouw of schoonzus) koken. Op zich vind ik dat niet zo heel erg, want apparaten zijn er om gebruikt te worden en dat mag best troep opleveren, maar ruim.. het ... dan ... ook .. gewoon .. op ! En het liefst voordat het allemaal aankoekt en het schoonmaken nog intensiever wordt.quote:Op maandag 23 januari 2023 04:22 schreef CaVaBien het volgende:
- wanneer hij kookt, ziet de keuken er ontploft uit.
Dat zou ik dus echt niet trekken. Het huishouden is een gezamenlijke verantwoordelijkheid en daar past helemaal niks meer doen als chantagemiddel waardoor overleg niet meer mogelijk is mijn inziens niet bij.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:53 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn man doet bijna al het huishouden maar wel op zijn manier, we hebben geen vaatwasser en hij doet de afwas voordat ik begin met koken ipv na het eten waardoor er altijd vuile vaat staat. Hij laat de ontbijtboel ook gewoon op tafel staan dus dat moet je ook eerst opruimen voordat we savonds aan tafel kunnen. Best irritant maar kan er niks van zeggen, hij doet het op zijn manier of anders helemaal niet.
Verder is het soms irritant dat hij een betweter is en kan praten/argumenteren als brugman.
En hij gaat ver met het 'op zijn manier doen'. Hij heeft laatst het fornuis een beurt gegeven met een soort flex en hij 'stoft' soms met perslucht.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet trekken. Het huishouden is een gezamenlijke verantwoordelijkheid en daar past helemaal niks meer doen als chantagemiddel waardoor overleg niet meer mogelijk is mijn inziens niet bij.
Uiteraard kan het een compromis zijn dat degene die veel uitvoerend doet er ook veel zeggenschap over heeft, maar dat moet niet een eenzijdige afspraak zijn afgedwongen door chantage.
Veel mensen kunnen nu eenmaal slecht tegen kritiek.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tjah dan moet je je af vragen of die relatie zoveel waard is als je niets tegen elkaar kan zeggen of het is meteen over.
Daarnaast zul je altijd moeten geven en nemen want de ideale relatie/partner vinden is imo tamelijk onmogelijk.
Zo is mijn vriend ook een beetje. Vind dat zo nergens op slaan. Maar gelukkig zijn het vooral reacties en probeert hij het stiekem wel beter te doen. Al lukt dat natuurlijk niet altijd gelijkquote:Op maandag 23 januari 2023 12:53 schreef oppiedoppie het volgende:
hij doet het op zijn manier of anders helemaal niet.
Ja inderdaad. Het is geen probleem dat hij er een rommeltje van maakt, maar ruim het op.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat is bij mij meer als de dames (dochter, vrouw of schoonzus) koken. Op zich vind ik dat niet zo heel erg, want apparaten zijn er om gebruikt te worden en dat mag best troep opleveren, maar ruim.. het ... dan ... ook .. gewoon .. op ! En het liefst voordat het allemaal aankoekt en het schoonmaken nog intensiever wordt.
Als ik eten maak/kook ruim ik meteen alle shit op die ik niet meer nodig heb, scheelt zoveel tijd en ergernis (vind ik dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |