Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?quote:
Die moet nog opgevoed worden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Mijn man is echt een rommelkont, sokken en kleding gewoon uitgooien op de grond en niet in de wasmand etc. Borden met etensresten gerust een week bij de pc laten staan. Deuren nooit op slot doen, moet dit altijd zelf op letten om het te doen. Wc bril omhoog laten.
Herkenbaar, maar dan ben ik de man.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Mijn man is echt een rommelkont, sokken en kleding gewoon uitgooien op de grond en niet in de wasmand etc. Borden met etensresten gerust een week bij de pc laten staan. Deuren nooit op slot doen, moet dit altijd zelf op letten om het te doen. Wc bril omhoog laten.
Ik durf er best wat geld op in te zetten dat jij altijd de wc-bril omlaag laat.quote:
Ja maar, wat willen jullie nou?quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Geen dochters, iigquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je schoonouders konden geen kinderen krijgen?
Zo irritant van die schijtwijven die alleen maar aan zichzelf denken als het over de wc bril gaatquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik durf er best wat geld op in te zetten dat jij altijd de wc-bril omlaag laat.
Tijdje op kamers laten wonen, zal ie van opknappen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Valt altijd op jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zo irritant van die schijtwijven die alleen maar aan zichzelf denken als het over de wc bril gaat
Waarom wij die steeds moeten laten zakken is mij een raadsel, dan moet ik alleen dat ding steeds aanraken en de vrouw hoeft dat nooit, behoorlijk egoïstisch
Of juist niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Tijdje op kamers laten wonen, zal ie van opknappen.
Wij hebben er een die je met een lichte vingerbeweging, zacht laat landen. Werkt prima.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zo irritant van die schijtwijven die alleen maar aan zichzelf denken als het over de wc bril gaat
Waarom wij die steeds moeten laten zakken is mij een raadsel, dan moet ik alleen dat ding steeds aanraken en de vrouw hoeft dat nooit, behoorlijk egoïstisch
Dit inderdaad. Ik help graag in het huishouden: stofzuigen, dwijlen, dit, dat. Maar volgens mijn vriendin is het niet goed of schoon genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:21 schreef Kaizen_ het volgende:
Verder ben ik een typische 'vent' in de zin van: stofzuigen en de afwas doe ik op mijn eigen manier, waardoor niet alles 100% schoon is. Maar wel schoon genoeg. Vind ik dan. Mijn partner is wat grondiger hierin en neemt deze taken tegenwoordig maar al te graag over. Geen 'haat', maar kleine irritaties komen hierdoor weleens voor.
Ik haat haar slordigheid echt wel, vreselijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Haten: niks.
Dat woord is niet van toepassing op kleine ergernissen.
Jij hebt 2 kinderen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
Hou op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |