Er ligt een nieuwe vrouw in de gameroom. Da was hetquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:18 schreef Ireth het volgende:
Ik moet bijna de deur uit naar mijn werk, ff geen tijd om uitgebreid terug te lezen, iemand een beknopt verslag wat er allemaal is gebeurd? Hoe wat wie waar en waarom enzo??
Mimi en chay hebben vannacht een nieuwe bewoonster de gameroom ingeloodst en cheche was bang dat ze genomineerd is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:18 schreef Ireth het volgende:
Ik moet bijna de deur uit naar mijn werk, ff geen tijd om uitgebreid terug te lezen, iemand een beknopt verslag wat er allemaal is gebeurd? Hoe wat wie waar en waarom enzo??
Ik wacht nog op betere fotosquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
De nieuwe bewoonster (chiara?) Is knap.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk ook denken. Heeft mannelijke hoekjes in haar gezicht.
Dus we hebben nu chichichachacheycheychaychay?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus we hebben nu chichichachacheycheychaychay?![]()
Ik heb slachtofferhulp nodig geloof ik na deze BB
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
hier nog 1quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij danken u.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
https://instagram.com/chiaraa.ferragnii
quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis een hashtag verslaafde, fashonblogger...
Chacha en cheche zullen het zo wel duidelijk makenquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt het dan Chia of ChiChi nu al stress van
ChiChi hopelijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt het dan Chia of ChiChi nu al stress van
SV staat wel het een en anderquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:18 schreef Ireth het volgende:
Alleen warm water door het zelf te koken of een coin te gooien in het apparaat waar de coins niet in passenquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:49 schreef lonneberga het volgende:
Begrijp ik nu dat ze geen warm water hebben? wat een ki drachtige onzin weer,BB doe normaal
Daar had ik uiteraard al gekeken, maar hoopte op iets meer info over de tussenliggende uren...quote:
wat een volgers, en niet 1 nederlandse reactie, is ze buitenlands?quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
Rob gaat met het koffiezetapparaat stoeien worstelen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat met het koffiezetapparaat stoeien
Geboren: 7 mei 1987 (35 jaar), Cremona, Italiëquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat een volgers, en niet 1 nederlandse reactie, is ze buitenlands?
Kwam ik ook bij uit, en lijkt me ze ook niet te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geboren: 7 mei 1987 (35 jaar), Cremona, Italië
Lengte: 1,77 m
-knip
lijkt mij toch niet dat ze dat is ?
Mooi meisje welquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen Hadden geen gesprek moesten de nieuwe bewoonster verwelkomenquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Gesprek tussen Chayron en Michelangelo duurde lang aldus Charlotte
ze zullen aan het praten geweest zijn over iets wat we niet mogen horen. ik hoorde wel iets van de riolering weerquote:
De weg naar as.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
michela woont op de lange as? boven de zaak.
de nieuwe woont in Weert (limburg ned)
denk het ook niet heeft iets anders in der gezichtquote:
rinardo in BB / [Bewoner] Ilsequote:Op donderdag 19 januari 2023 09:33 schreef Benny het volgende:
Oh wow. Ilse heeft 9 kinderen. 2 van zichzelf, 7 van haar man
quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben net zo traag als de bewoners
Ja dit is echt wel veel info.. voorheen mocht dit toch niet. Nu mag alles lijkt.quote:
Dat zal de FEBO wel verboden hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dit is echt wel veel info.. voorheen mocht dit toch niet. Nu mag alles lijkt.
Misschien is er wel nog bij gezegd geen negatieve info geven want dat hoor ik nog niet zo.
ja dat hoort erbij als je een slang hebtquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke dag een dood kuikentje voor de slang van Bart
In de uitzendingen komen ze voorbijquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
Ik heb die hele filmpjes niet gezien?
Ow die kijk ik bijna nooit, vandaar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In de uitzendingen komen ze voorbij
nee ik ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
Ik heb die hele filmpjes niet gezien?
ja gek dat die niet ergens terug te zien zijn bij bb zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik ook niet.
wilde al vragen of er aan die filmpjes te komen is?
nee die zat net al met een dikke smile in gedachten op de bank die heeft nieuw materiaal nu voor zijn fantasietjesquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:46 schreef ben34567 het volgende:
Chiara zal het voor Ali en zijn hoog libido niet gemakkelijker op maken.
Ja het zijn niet de meest standaard namen. In ieder geval wel weer met een Cquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:47 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Weer zo een kut naam er bij. Ben de andere nog aan het leren.
De vierde alquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja het zijn niet de meest standaard namen. In ieder geval wel weer met een C
Had ze op haar jeansjurkje wel bij binnenkomstquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
Valt me op dat ze nog geen vrijstellings pin op heeft.
ik zie nu op de site van rtl het filmpje van ilse, bart, ali chayron en charlotte staan. wellicht zetten ze ze toch daar neer als het in de uitzending is geweest. edit: ik zie de rest van de filmpjes er nu ook bij staan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik ook niet.
wilde al vragen of er aan die filmpjes te komen is?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja gek dat die niet ergens terug te zien zijn bij bb zelf.
ja erg jammer, had wel leuk geweestquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja gek dat die niet ergens terug te zien zijn bij bb zelf.
zie mijn post boven die van jouquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja erg jammer, had wel leuk geweest
ja ben aan het kijken maar zie er maar 2 tot nu toe van Ilse en Jolienquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie mijn post boven die van jouze staan er wel
Hopelijk vliegt die drukke wortel er zaterdag uit. Keert er een beetje rust.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:54 schreef Benny het volgende:
Danny is al aan het bedenken hoe hij Chelsea kan lozen voor Chiara
Hoop het ook, maar zal wel nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt die drukke wortel er zaterdag uit. Keert er een beetje rust.
je kunt (op mijn macbook tenminste) in die lijst met fragmenten door scrollen met een pijltje naar rechts.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben aan het kijken maar zie er maar 2 tot nu toe van Ilse en Jolien
Als er een bewoner is die ik liever kwijt dan rijk ben, dan is het Danny wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt die drukke wortel er zaterdag uit. Keert er een beetje rust.
wat ik zo zie staat er alleen van ilse en chiara nog geen 'maak kennis met' filmpje op. Lukt het nu wel?quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben aan het kijken maar zie er maar 2 tot nu toe van Ilse en Jolien
als het niet lukt bij jou kan ik wel hier de linkjes van de bewoners neerzetten (als je dit wel kunt kijken zo)quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat ik zo zie staat er alleen van ilse en chiara nog geen 'maak kennis met' filmpje op. Lukt het nu wel?
https://www.rtl.nl/progra(...)90-9cfc-21ec6e22d8a7
dat is bv bart
goed gevonden dat is haar wel hequote:Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Flori het volgende:
https://www.facebook.com/chiara.siddu deze?
Of hadden jullie die al
Ze staat ook op de site van die school, maar dat ga ik hier allemaal niet postenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goed gevonden dat is haar wel he
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:02 schreef Benny het volgende:
Rob kan opeens magistraal snel lopen om Chiara alles te laten zien
het is dat je het zegt ik moet met mijn muis de pagina naar links slepen, krijg de onderbalk niet in beeld, maar met het slepen zie ik ze nu bedankt dat je dit dus even zeiquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je kunt (op mijn macbook tenminste) in die lijst met fragmenten door scrollen met een pijltje naar rechts.
En dat dus niet mogen in mijn beleving.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
Chiara zegt tegen Rob dat hij het heel erg goed doet (op internet). Ze aait hem erbij.
met chelsea vermoed ik zoiezo hahaquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:05 schreef ben34567 het volgende:
Chiara en de andere meisjes.. dat gaat botsen volgens mij
Ilse had volgens mij zelf verteld dat ze twee kids heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is dat je het zegt ik moet met mijn muis de pagina naar links slepen, krijg de onderbalk niet in beeld, maar met het slepen zie ik ze nu bedankt dat je dit dus even zei
voor de forum weer on topic
ze is wel veel aan het vertellen van buiten voorheen mocht dit toch niet?
en Ilse is al een tijdje in huis en had niemand nou nog naar der kinderen gevraagd ze reageerden allemaal verbaast met de 7 kids
Ah fijn dat het nu wel lukt! Ik zag eerst ook niet dat je nog veel meer kon zien.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is dat je het zegt ik moet met mijn muis de pagina naar links slepen, krijg de onderbalk niet in beeld, maar met het slepen zie ik ze nu bedankt dat je dit dus even zei
voor de forum weer on topic
ze is wel veel aan het vertellen van buiten voorheen mocht dit toch niet?
en Ilse is al een tijdje in huis en had niemand nou nog naar der kinderen gevraagd ze reageerden allemaal verbaast met de 7 kids
word tijd dat ze eens iemand laten langs komen we zitten pas in begin van BB ze moeten nog even doorquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:08 schreef Benny het volgende:
Hahaha. Ilse heeft het rooster van de douche eruit gehaald. Komt daar blijkbaar wc papier omhoog.
De boel is dus weer verstopt
Gadverdammequote:Op donderdag 19 januari 2023 10:08 schreef Benny het volgende:
Douchen in de schijt van je voorganger
https://m.facebook.com/1484523485/quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
Zijn vrouw is misschien wel een serpent.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke dag een dood kuikentje voor de slang van Bart
die FB klopt, die insta nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/1484523485/
Ja ziet er 10 jaar ouder uit zonder make up. Make up is cheaten want wij mannen weten niet hoe een vrouw er echt zal uitzien.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
Blijf me verbazen over de oude kop van Jolien zonder make up.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:02 schreef Benny het volgende:
Rob kan opeens magistraal snel lopen om Chiara alles te laten zien
Ja! Foto met haar tweelingzus ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:31 schreef Benny het volgende:
Is dit d'r Insta?
https://www.instagram.com/csiddu/
goed gezien! staan ook 'filmpjes' met foto;s op.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:31 schreef Benny het volgende:
Is dit d'r Insta?
https://www.instagram.com/csiddu/
Ik denk dat ze beter McGyver dit probleem laten oplossen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:08 schreef Flori het volgende:
En maar weer eens over het verstopping drama![]()
Ja hadden charlotte en chelsey het laatst al over.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef Benny het volgende:
Wat een castingproces... Een vragenlijst van 7 uur lang?
Dat is een beste lijst danquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef Benny het volgende:
Wat een castingproces... Een vragenlijst van 7 uur lang?
hehe.. ze heeft geen idee.. er speelde iemand tegen iemand anders...quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef Benny het volgende:
Ajax - Feyenoord 1-1? FC Twente bedoelt ze
of psv fortunaquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef Benny het volgende:
was 0-0quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef Benny het volgende:
als je op de insta kijkt dan zie je dat het insta van chiara ook allemaal mensen volgt die er nu in zitten (en wordt gevolgd door oa dimi )quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef rinardo het volgende:
je vraagt je toch af ,of oud bewoners de kandidaten al eerder weten dan wij
[ twitter ]
Ik vind haar geen bimbo maar echt een natuurlijke schoonheid met haar kaaklijn en ogen. Bij bimbo denk ik dan iemand die veel make up nodig heeft om mooi te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:47 schreef freaky40 het volgende:
Oh, nieuwe bewoonster is revealed zo te zien. Weer een blonde bimbo, meer van hetzelfde. Alleen oogt deze wel heel erg bitchy met die ogen van haar.
Die lijkt wat buiten de boot te vallen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Benny het volgende:
Ilse denkt "Ik kwam hier voor mijn rust"
grappig om te zienquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Ongemakkelijk gesprek tussen de nieuwe en Ali
quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:00 schreef Benny het volgende:
Chayron nav gesprekje met BB: "Heb je ons zien fluisteren op de slaapkamer?"
Chiara: "Jullie doen toch niks anders?"
Die gaat nog wel een keertje rellen
die heeft zich voor een prive moment terug getrokken op de wc..quote:
Dat belooft nog wat.. kan gelukkig vandaag streams kijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo het gaat hier muisstil zijn en heel moeilijk voor iedereen.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Een koude zeker, heeft hij nodig
Denk dat ze niets moet hebben van hem hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Een koude zeker, heeft hij nodig
quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:04 schreef bpi het volgende:
[..]
Denk dat ze niets moet hebben van hem hoor.
als ze slim is (zo komt ze wel over) dan zeker niet. Ze heeft hem al kunnen volgen en weet dat hij op bimbo's valt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Chelsea kan dat niet aan. Krijgt spontaan een mentale breakdown
Als je te lang twijfelt is er iemand anders mee weg he.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Chelsea kan dat niet aan. Krijgt spontaan een mentale breakdown
Ze weet heel veel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als ze slim is (zo komt ze wel over) dan zeker niet. Ze heeft hem al kunnen volgen en weet dat hij op bimbo's valt.
Je hebt luxe en werkpaardenquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:07 schreef Benny het volgende:
Chelsea komt ook wel overal tussenuit he
Denk overal wel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:08 schreef Benny het volgende:
Het water in de douche is nog kouder. Heeft het gevroren in Amsterdam?
ligt daar nog geen sneeuw?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:08 schreef Benny het volgende:
Het water in de douche is nog kouder. Heeft het gevroren in Amsterdam?
ow.. hier in het zuiden wakker geworden met een klein laagje sneeuwquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet gezien
Hier midden van het land schijnt zelfs de zon
Chelsea en Charlotte blijven ook wat op de achtergrond. Waar ze anders vooraan in de rij staanquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
chelsea weer over dat het niet fair is dat chiara zo veel kleding mee heeft mogen nemen.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
chelsea weer over dat het niet fair is dat chiara zo veel kleding mee heeft mogen nemen.
Die hebben er een concurrent bij.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Chelsea en Charlotte blijven ook wat op de achtergrond. Waar ze anders vooraan in de rij staan
ik vind hem echt wel grappig, oenig en soms onnozel hahaquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Ali is wel ontwapenend. Wat een figuur.
nou danny wil het er zo te zien NU over hebben.. HIj pakt zijn momentquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Danny hoe jij overkomt, zullen we het later nog eens over hebben.
Het is wel een clown idd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vind hem echt wel grappig, oenig en soms onnozel haha
quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
whoehahaha nu zegt danny zelf: ik hoop dat het niet zoiets is van danny moet weer zijn momentje pakken.
want zo ben ik niet..
En vrijgezel. Dus bitchfight met Chelsea en Charlotte straks wie de aandacht krijgt van Danny. Dus hopelijk worden ze niet nog meer hyper..quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
Danny vraagt waar chiara woont want dat had hij gemist.
hij vertelt dat hij personal trainer is, chiara zegt dat ze wil sporten daar!
hij zegt dat ze van harte welkom is, hij sport met de jongens.
lampen alhoewel veelal led zo te zien. Camera’s en vergeet niet het is een blokkendoos bouwpakketquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien van al die lampen of niet?
Danny moet even zijn interesse in haar tonen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat dat meisje nou eens even rustig haar koffer uitpakken
vrijstelling zou raar zijn nu net genomineerd isquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, SL. Toch nog een opdracht op een donderdag. Vorig jaar was dat niet.
en nog eensquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog maar een keer beste bewoners kom naar de woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |