Er ligt een nieuwe vrouw in de gameroom. Da was hetquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:18 schreef Ireth het volgende:
Ik moet bijna de deur uit naar mijn werk, ff geen tijd om uitgebreid terug te lezen, iemand een beknopt verslag wat er allemaal is gebeurd? Hoe wat wie waar en waarom enzo??
Mimi en chay hebben vannacht een nieuwe bewoonster de gameroom ingeloodst en cheche was bang dat ze genomineerd is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:18 schreef Ireth het volgende:
Ik moet bijna de deur uit naar mijn werk, ff geen tijd om uitgebreid terug te lezen, iemand een beknopt verslag wat er allemaal is gebeurd? Hoe wat wie waar en waarom enzo??
Ik wacht nog op betere fotosquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
De nieuwe bewoonster (chiara?) Is knap.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk ook denken. Heeft mannelijke hoekjes in haar gezicht.
Dus we hebben nu chichichachacheycheychaychay?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus we hebben nu chichichachacheycheychaychay?![]()
Ik heb slachtofferhulp nodig geloof ik na deze BB
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
hier nog 1quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij danken u.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
https://instagram.com/chiaraa.ferragnii
quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis een hashtag verslaafde, fashonblogger...
Chacha en cheche zullen het zo wel duidelijk makenquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt het dan Chia of ChiChi nu al stress van
ChiChi hopelijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt het dan Chia of ChiChi nu al stress van
SV staat wel het een en anderquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:18 schreef Ireth het volgende:
Alleen warm water door het zelf te koken of een coin te gooien in het apparaat waar de coins niet in passenquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:49 schreef lonneberga het volgende:
Begrijp ik nu dat ze geen warm water hebben? wat een ki drachtige onzin weer,BB doe normaal
Daar had ik uiteraard al gekeken, maar hoopte op iets meer info over de tussenliggende uren...quote:
wat een volgers, en niet 1 nederlandse reactie, is ze buitenlands?quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
Rob gaat met het koffiezetapparaat stoeien worstelen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat met het koffiezetapparaat stoeien
Geboren: 7 mei 1987 (35 jaar), Cremona, Italiëquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat een volgers, en niet 1 nederlandse reactie, is ze buitenlands?
Kwam ik ook bij uit, en lijkt me ze ook niet te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Geboren: 7 mei 1987 (35 jaar), Cremona, Italië
Lengte: 1,77 m
-knip
lijkt mij toch niet dat ze dat is ?
Mooi meisje welquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |