deed ik, maar was inene volquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had dat even voor de lapo gemeld
dan kunnen ze op ilse zekerquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:42 schreef suzi1 het volgende:
mimi denkt dat nomi volgende week makkelijker is
beaamt door cheys
Ja maar ze vertrouwen Chayron 100 %, weet jequote:Op donderdag 19 januari 2023 00:45 schreef Lux069 het volgende:
Sta er echt van te kijken dat niemand van die nieuwsgierige aagjes uit bed is komen rennen.
Altijd zo bang om iets te missen. Met name Danny en CheChe.
Kan zo op een tegeltje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:50 schreef suzi1 het volgende:
we moeten beseffen hoe speciaal we zijn
dat was t kutte, verstond ik ook even slecht :/quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat was t kutte, verstond ik ook even slecht :/
over de vorige en mss volgende. dus denk dan oo nu niet?
maar ik wete niet
ze wachten op iemand he, er staat een bedje klaar in de secret room ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Het is wel opvallend normaal gesproken is het licht al uit in de woonkamer.
Of was dat Mich?quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:54 schreef Flori het volgende:
Hoor iemand over klaarstaan en een masker, vrouwestem
Niet te enthousiast, eerst snelle vleeskeuring.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:54 schreef suzi1 het volgende:
haha gooien badjas en deken af hiiiiii
stream 1quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:56 schreef chufi het volgende:
Voelt wel speciaal ... was op stream 2 ?
YES!quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:57 schreef suzi1 het volgende:
we hebben verdomme niet voor niks opgeblijven!
Als je ergens niet over kan klagen hihiquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:58 schreef freaky40 het volgende:
Weer een blonde bimbo...waar is de diversiteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhh ik dacht in de hoek van de game roomquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh zij kan de voorraad kamer in om te plassen
we dopen haar erikaquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:09 schreef Lux069 het volgende:
Jij een naam opgevangen Suzi? Of laten we het gewoon bij Erika?
Met al die nicknames boeit dat toch niet meer.
Echt zo, ik moet zeggen dat het deze keer wel echt een stuk minder is dan de 2 seizoenen hiervoor hoorquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:10 schreef Emptystreet het volgende:
Waarom zijn wij hier opeens bij? Waarom zit dit niet achter een Streamlock? Is de regie aan 't slapen
di is weer rlsquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:10 schreef Emptystreet het volgende:
Waarom zijn wij hier opeens bij? Waarom zit dit niet achter een Streamlock? Is de regie aan 't slapen
Dat blijktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik mis de ruziesquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:12 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Dat blijktIk vind het alleen maar goed hoor dat we dit mogen zien en dat er minder SL zijn.
Ik vind dit team trouwens oprecht het leukste team van alle Big Brothers sinds de nieuwe reeks.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bewoner - 18 januari 2023.jij slaapt nooit, scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of die zit in de koffer?quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:23 schreef Schakeltopia het volgende:
elektrische tandeborstel maakt ook teveel lawaai natuurlijk haha
nee die liet ze net expres liggenquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:24 schreef Flori het volgende:
[..]
Of die zit in de koffer?![]()
[ afbeelding ]
zit gewoon wc in dat hok hoorquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:25 schreef Flori het volgende:
Ze moet naar de wc maar dat kan niet...
Daar waar ze net was tochquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:25 schreef Flori het volgende:
Ze moet naar de wc maar dat kan niet...
zeker en een douchequote:Op donderdag 19 januari 2023 01:26 schreef Flori het volgende:
Is er in de voorraadkamer geen wc? Wel toch?
Misschien vanwege het ''lawaai".quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit gewoon wc in dat hok hoor
quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien vanwege het ''lawaai".
quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:35 schreef BB-King het volgende:
Awh ze durft niet te slapen als ze dat al zou kunnen.
Heeft wel een zaklampje.
Ik verstond "kiera"quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:27 schreef Lux069 het volgende:
Erika komt later het huis in, met koffer.
Vervolgens kom je stiekem binnen, hebben de bewoners je bedje etc. klaargezet. Ready to go.
Ben je binnen, kun je je koffer niet open krijgen omdat je de code niet weet (waarom uberhaupt slot erop)
Dan ga je in je kleding in bed liggen. Haartjes kammen.
Pak je je 'handbagage', waar clown schoenen en een borstel voor je elektrische tandenborstel in zit.
Dus, tandjes wassen.
Vervolgens weer terug naar je bedje.
Dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik verstond "kiera"
Ze miste wat uit der handbagage zal bb er niet wat uitgehaald hebben voor de wall??
En heeft bb de code niet veranderd die de bewoners dan weer met een game moeten vrijspelen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Koffer van 'mama', ze klonk niet echt zeker van haar zaak.quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Kan mij niet voorstellen dat je zelf je eigen code van je koffer vergeet.
Van stress/zenuwen kan dat bestquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Kan mij niet voorstellen dat je zelf je eigen code van je koffer vergeet.
Zat ik er niet ver naast met me kieraquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:44 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Koffer van 'mama', ze klonk niet echt zeker van haar zaak.
En lees toch vooral Chiara op de internets.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst .....![]()
[ afbeelding ]
BB2023 Nieuwe bewoner deel 2 - 18 januari 2023.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten!
Dan zal bb mama wel bellen voor de codequote:Op donderdag 19 januari 2023 01:44 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Koffer van 'mama', ze klonk niet echt zeker van haar zaak.
En lees toch vooral Chiara op de internets.
Staat mama aan de deur met de code?quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:45 schreef suzi1 het volgende:
lijkt wel of ik heel de tijd een heipaal hoor, dat keng keng
quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:49 schreef suzi1 het volgende:
ik ga nog een sigretje roken en dan hopelijk ook slaap krijgen
Zei ik ook al gelijk..quote:Op donderdag 19 januari 2023 02:16 schreef ben34567 het volgende:
De nieuwe is wel heel knap en lijkt niet op haar mond gevallen. Zou denk ik wel eens voor conflicten kunnen zorgen met de andere meisjes
Ze is van wat ik zag,quote:Op donderdag 19 januari 2023 02:16 schreef ben34567 het volgende:
De nieuwe is wel heel knap en lijkt niet op haar mond gevallen. Zou denk ik wel eens voor conflicten kunnen zorgen met de andere meisjes
Vind ik ook. Weet niet of er jaloezie van Charlotte ga komen nu dat ze haar "alpha" girl status kwijt zal zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 02:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze is van wat ik zag,
knapste van allemaal
Vond tot nu tot charlotte het knapste maar nu wint deze dame het
Charlotte lijkt me het type wat niet snel jaloers isquote:Op donderdag 19 januari 2023 02:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Weet niet of er jaloezie van Charlotte ga komen nu dat ze haar "alpha" girl status kwijt zal zijn.
Leuke griet! En geen plek meer in de oranje kamer 😆 Dus morgen iemand van hen genomineerd waarschijnlijk en slaapt de leuke griet ook nog op blauw. Nog meer paniek bij het bondjequote:Op donderdag 19 januari 2023 02:16 schreef ben34567 het volgende:
Er is nog een bed vrij naast Michelangelo geloof ik. En haar vader kwam van Genk vertelde ze. Vlakbij waar Mich vandaan komt. Mich is zijn nominatie stress snel vergeten denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 06:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuke griet! En geen plek meer in de oranje kamer 😆 Dus morgen iemand van hen genomineerd waarschijnlijk en slaapt de leuke griet ook nog op blauw. Nog meer paniek bij het bondje
Heimwee?quote:Op donderdag 19 januari 2023 07:40 schreef mario390 het volgende:
oje zij heeft al en betje tranjes
in de oogen
Bring on the drama!quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:13 schreef bpi het volgende:
Hopelijk zegt ze van de bondjes die er zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |