Wie zijn daar ook alweer hem herken ikquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ik moet soms bij die 2 aan die 2 denken
Sharonquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee charlotte of hoe die tsunamimeid ook weer heette
volg haar op instagram hahaquote:
hij mag er wel in blijven van mijn en iedereen praat over exen hij heeft goeie klap gehad snap hem welquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou lekker zijn Danny dr uit
Karma Gozer
had je maar je snavel dicht moeten houden over je ex Blaazer
ghhu ghu ghu
Hallon weet iemand dit?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Chelsea zegt: "en dan moeten we ook nog een uur wachten straks"
Waarop eigenlijk?
ik was er vorige week niet echt savonds ivm bingo. dus weet niet of ik t mee heb gekregenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Hallon weet iemand dit?
En wanneer maakte ze vorige week de nominaties bekent?
oh okequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blazer ofzo. eoa zgn beroemdheid. ken ook alleen maar haar naam omdat ik soms op forums lees
ze gaan mensen uit de groep uit beeldenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan hints doen....je verwacht het niet...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:20 schreef Lux069 het volgende:
[..]och jeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:20 schreef Lux069 het volgende:
[..]heeft periode in goede tijden slechten tijden gespeelt en nu maakt ze fotos bijna naakt voor instagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Chelseaquote:
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.quote:
Robquote:
ja en het was nog niet zolang geleden en geloof dat hij en gaby het ook over kinderen hadden vertelde hij vanmiddagquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.
Danny heeft dit nog niet verwerkt.
Dus als hij huilt, daarom.
yesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob is dat met die krukken? die had het net wel goed dat Chelsea de aanstichtster is met het drukke gedoe
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob is dat met die krukken? die had het net wel goed dat Chelsea de aanstichtster is met het drukke gedoe
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
engie is te goed in dit spelletje
yep helemaal met je eensquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Daarom zou het mooi zijn als we haar zaterdag uitzwaaien
welk spelletje?hahahaquote:
oh hier deed suzi hints met smiliesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welk spelletje?hahaha
wat zijn de slaapkamer indelingen eigenlijk, heb dat nog niet echt goed meegekregen
Slaapkamerindelingquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh hier deed suzi hints met smilies
en engie had ze gelijk geraden
Een maand ? Misschien is DaDa dan de vader ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.
Zou mij niks verbazenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een maand ? Misschien is DaDa dan de vader ?
bedankt even overnemen van jequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Slaapkamerindeling
Danny
Ali
Chayron
Jolien
Lindsey
Charlotte
Chelsea
Rob
Bart
Michelangelo
Ilse
Jayson
Aliquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
vermoed van wel![]()
ik zeg fijne avond, misschien kom ik later nog maar weet niet zeker![]()
see you laterquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
vermoed van wel![]()
ik zeg fijne avond, misschien kom ik later nog maar weet niet zeker![]()
gemistquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft hij van de week in geuren en kleuren zitten vertellen
och uitslovert is het ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ali valt voorover met stoel en al
Samen met dadaquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou hij ali erop gezet hebben?
Zal wel de gebeten hond zijnquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:48 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ze heel gemeen tegen hem gaan doen. zo zijn ze
zie ik ook wel gebeuren. mooie praatjes maar als het erop aankomt echte loedersquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:48 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ze heel gemeen tegen hem gaan doen. zo zijn ze
sowiesoquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:49 schreef suzi1 het volgende:
chacha ook een heks hoor. we gaan dat zien
Bitch ChaChaquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:49 schreef suzi1 het volgende:
chacha ook een heks hoor. we gaan dat zien
Rob in het midden, kippenvel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze niet even lekker moppie zingen ofzo?
Dochter heeft 7 jaar tumbling gedaan in competie..quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
1 jaar gedaan en 13 jaar geturnt dus
vet! erg zwaar lijkt me!quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dochter heeft 7 jaar tumbling gedaan in competie..
Zoey in Seizoen 1 meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
Spanning bij Michela.
Is er niet een keer keer geweest die na het nomineren terug ging om de stemmen te veranderen?
vlgs mij is dit op deze manier ind de eerste keerquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
Spanning bij Michela.
Is er niet een keer keer geweest die na het nomineren terug ging om de stemmen te veranderen?
Nee ik bedoel om een stem te veranderen terug naar de dbk gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vlgs mij is dit op deze manier ind de eerste keer
Judy verhaal lach anders
ook zwaar voor Jayson toen
die was ook stil en beschouwend naar de groep
Ja meen ook dat het een keer lang geleden is gebeurd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zoey in Seizoen 1 meen ik me te herinneren.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel om een stem te veranderen terug naar de dbk gaan.
ik begrijp niet? kreeg net geen geluid toen die 2 bij elkaar stondenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Mimi het is vies om nu iedereen aan te kijken tegen Chayron.
Hoe weet jij dat als er geen livestream is?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Wel jammer want in BB Aus worden de nominaties meteen gedaan nadat de winnaar van de PoN Challenge is geweest.
In de uitzendingen is dit toch te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat als er geen livestream is?
alsof ze weken niet gegeten hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Als een stel uitgehongerde wolven vallen ze aan
En dat geloof jij ineensquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de uitzendingen is dit toch te zien.
Hij kon het niet over z'n hart verkrijgen om Rob erop te zetten gaf hij aan.quote:
En terecht, Rob ligt bij hem op de kamer en bovendien is hij geen gevaar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hij kon het niet over z'n hart verkrijgen om Rob erop te zetten gaf hij aan.
Zeer aannemelijk dit.
good evening, je hebt een fantastische avond hints gemist met de big bro'squote:
quote:
ik kan het me niet voorstellen, maar goedquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
good evening, je hebt een fantastische avond hints gemist met de big bro's
Qua populariteit is Rob zeker wel een gevaar, alleen weten ze dat zelf niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, Rob ligt bij hem op de kamer en bovendien is hij geen gevaar.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan het me niet voorstellen, maar goed
quote:
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,quote:
Dat zeg ik toch ook niet gast. Ik beschrijf de volgorde zoals het daar altijd gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De livestream heeft de regie overal invloed op maar in de tv uitzending zie je het echte verhaal. Tuurlijk joh.
is allemaal nog niet bekend gemaakt dus wij speculeren allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef odie22 het volgende:
maar ik las straks iets dat danny genomineerd wordt/is , hoe komen jullie aan die info ?
Zou Bart nog wel eens een weekje McGyver willen zien spelen. Maar dan is de serie McGyver op denk ik.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,
Afgelo heeft tegen Danny en shay gezegd dat hij een van hun erbij wil zetten als hij er drie moet doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef odie22 het volgende:
maar ik las straks iets dat danny genomineerd wordt/is , hoe komen jullie aan die info ?
Nee je beschrijft hoe ze het daar laten zien. Hoe het gaat weet je niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet gast. Ik beschrijf de volgorde zoals het daar altijd gaat.
Het gaat zoals ik het beschrijf.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee je beschrijft hoe ze het daar laten zien. Hoe het gaat weet je niet.
Zouden we zo'n mazzel hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Dada en CheChe denken allebei dat ze erop staan
Nee. Ze zwanger van weer een ander.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook,had beter die collega kunnen opschrijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Ze zwanger van weer een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Danny ligt slecht op zowel Twitter als Facebook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
En het publiek haalt Danny en Chelsea toch niet uit elkaar, dat zou hartverscheurend zijn,
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:33 schreef Jockari het volgende:
Is er eigenlijk al genomineerd ? Vind het niet direct terug.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
't Is daar dat ik het niet terug vond???
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
20:35
Nominatie alarm, Michelangelo naar de dagboekkamer.
Ja om 2035 vanavond is er genomineerdquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
't Is daar dat ik het niet terug vond???
Danny ligt slecht op zowel Twitter als Facebook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Nee. Niet van die collega. Die heeft ze ook bedrogen. Zwanger van nr. 3. Danny, Daniel en zwanger van Robin.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook,had beter die collega kunnen opschrijven
Pfff de gosip gaat sneller dan ik het kan volgenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Danny ligt slecht op zowel Twitter als Facebook.
[..]
Nee. Niet van die collega. Die heeft ze ook bedrogen. Zwanger van nr. 3. Danny, Daniel en zwanger van Robin.
Stond al op de roddelkanalen voor Danny in het huis zat.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Pfff de gosip gaat sneller dan ik het kan volgen
allemaal prinsjes en prinsesjesquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:39 schreef suzi1 het volgende:
ja maar dat nemen ze amal persoonlijk op he
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Stond al op de roddelkanalen voor Danny in het huis zat.
Dit wordt met de week ergerquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:41 schreef odie22 het volgende:
haha helemaal in de stress , maar ze weten nog niks, dat wordt wat elke week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |