vet! erg zwaar lijkt me!quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dochter heeft 7 jaar tumbling gedaan in competie..

Zoey in Seizoen 1 meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
Spanning bij Michela.
Is er niet een keer keer geweest die na het nomineren terug ging om de stemmen te veranderen?

vlgs mij is dit op deze manier ind de eerste keerquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
Spanning bij Michela.
Is er niet een keer keer geweest die na het nomineren terug ging om de stemmen te veranderen?

Nee ik bedoel om een stem te veranderen terug naar de dbk gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vlgs mij is dit op deze manier ind de eerste keer
Judy verhaal lach anders
ook zwaar voor Jayson toen
die was ook stil en beschouwend naar de groep

Ja meen ook dat het een keer lang geleden is gebeurd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zoey in Seizoen 1 meen ik me te herinneren.

quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel om een stem te veranderen terug naar de dbk gaan.

ik begrijp niet? kreeg net geen geluid toen die 2 bij elkaar stondenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Mimi het is vies om nu iedereen aan te kijken tegen Chayron.

Hoe weet jij dat als er geen livestream is?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Wel jammer want in BB Aus worden de nominaties meteen gedaan nadat de winnaar van de PoN Challenge is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |