Ik hou daar helemaal niet van maar het zat érg mooi in elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Last of us is een achterlijk zombiespel waarvan een serie is gemaakt toch?
Nerd, nerd afgekeurd
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Last of us is een achterlijk zombiespel waarvan een serie is gemaakt toch?
Nerd, nerd afgekeurd
Diep.quote:
Nee ik vind dit iets te ver gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deel jij deze gevoelens als mede nerd?
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vriendelijke manquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Goedmiddagquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedmiddag vrienden
Middag? Het is al bijna avond joh.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemiddag vrienden
Geen dank ouwe reus.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah ja. Even een letter vergeten. Inmiddels aangepast. Dank je wel makker
Spagetthi Bolognese met kaas.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank ouwe reus.
Goedemiddag en eet smakelijk.
Plakjes natuurlijk.quote:
quote:
Goed om te weten dat een like van mij niks waard is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kijkt maar wat je doet. Ik heb een like binnen van forumgebruikster @:Pisces29
Nu nog eentje van @:AFCNiels vandaag en mijn dag kan niet meer stuk
Waarom stel je jezelf voorquote:
adremquote:
Dat is toch echt jouw probleem.quote:
Nou dan maar niet teveel onze kont tegen de krib gooien.quote:
Hoe kom je er af?quote:
Het is nu 14:00. Mooi om te zien wie hier nu hard aan het werk zijn in de baas zijn tjjd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:08 schreef fetX het volgende:
@:tong80 probeert wat.
Deed hij dat maar op de arbeidsmarkt.
Weer ?quote:
Zo is het maat. En laat ze maar hard voor me werken!!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu 14:00. Mooi om te zien wie hier nu hard aan het werk zijn in de baas zijn tjjd.
Aan de andere kant het 'thuis' gedeelte snapt hij dan wel weer heel goed.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
@:tong80 is een boomer die het concept thuiswerken nog niet begrijpt
Niet vreemd aangezien het concept werken ook nooit werd begrepen
Ik heb ondanks mijn hoogbegaafdheid, meer kilometers afgelegd als orderverzamelaar dan jij zwoegend als waterdrager op het middenveld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
@:tong80 is een boomer die het concept thuiswerken nog niet begrijpt
Niet vreemd aangezien het concept werken ook nooit werd begrepen
Wees er maar trots op dat je nooit verder bent gekomen dan het magazijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ondanks mijn hoogbegaafdheid, meer kilometers afgelegd als orderverzamelaar dan jij zwoegend als waterdrager op het middenveld.
Wie zegt datquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je nooit verder bent gekomen dan het magazijn.
Koffiepauze.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu 14:00. Mooi om te zien wie hier nu hard aan het werk zijn in de baas zijn tjjd.
Zo dan. BEASTMODE.quote:
Ik ken ook zo iemand die helemaal niks bereikt in zijn leven (met al zijn studies gestopt, wordt bij al zijn banen eruit gedonderd, continu aan de drugs) en daarvoor zijn hoogbegaafdheid de schuld geeft (lol)quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:58 schreef aTypisch het volgende:
Hoogbegaafdheid is een combinatie van een uitzonderlijke intelligentie, creativiteit en doorzettingsvermogen. Hoogbegaafden zijn op het cognitieve vlak sterk, maar ook andere zaken spelen een belangrijke rol.
kabeljauw.quote:
EN DAT ALLEMAAL VAN ONZE CENTEN!quote:
Die gaat straks heel boos tweeten dat hij niet binnenkomt. Doel bereiktquote:
de wereld begrijpt die persoon gewoon nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand die helemaal niks bereikt in zijn leven (met al zijn studies gestopt, wordt bij al zijn banen eruit gedonderd, continu aan de drugs) en daarvoor zijn hoogbegaafdheid de schuld geeft (lol)
of een foto van een van de handlangers van schwab die hij tegenkomt op het toilet ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat straks heel boos tweeten dat hij niet binnenkomt. Doel bereikt
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat straks heel boos tweeten dat hij niet binnenkomt. Doel bereikt
Ik begrijp mezelf niet eens, laat staan dat ik dat van minder bedeelden verwacht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de wereld begrijpt die persoon gewoon niet
Broodjes tartaarquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tagliatellequote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net chinees geluncht dus zal brood met beleg worden denk ik, nog geen trek.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tortelliniquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk. Ligt wel altijd als een steen op de maag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net chinees geluncht dus zal brood met beleg worden denk ik, nog geen trek.
Ik heb chicken tenders gehaald dus sowieso diequote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
restjes van gisterenquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dim sum valt wel mee.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk. Ligt wel altijd als een steen op de maag.
Wanneer eet jij iets?quote:
Uitsmijter ham/kaas. Op een muesli-bol.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met je hart?quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitsmijter ham/kaas. Op een muesli-bol.
Gaat steeds beter. Proces gaat wel langzaam. 8 maanden geleden geopereerd, had eerder grotere vooruitgang verwacht. Maar er is progressie qua conditie. Dat is al mooi. Ben natuurlijk ook alweer 60. Dat ik jong van geest ben werkt natuurlijk in m'n voordeel.quote:
Oh was het cynisch bedoeld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook vragen maar ik hield me wel in.
Autisme zit me soms in de weg. Met een scheutje ADHD wordt het complex.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou een hoogbegaafd iemand toch moeten begrijpen.
Aha, daar komen de smoesjes al.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Autisme zit me soms in de weg. Met een scheutje ADHD wordt het complex.
Dat vind ik een te mooi woord om er op in te gaan.quote:
@Sked zal me niet snel meer hard noemenquote:
Dat moeten we nog maar zien vanavond.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Sked zal me niet snel meer hard noemen
Train (groot woord) je ook met fysio in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Proces gaat wel langzaam. 8 maanden geleden geopereerd, had eerder grotere vooruitgang verwacht. Maar er is progressie qua conditie. Dat is al mooi. Ben natuurlijk ook alweer 60. Dat ik jong van geest ben werkt natuurlijk in m'n voordeel.Ik hoef geen marathon meer te lopen. Een normaal leven leiden, met normale dingen doen zonder bek af te zijn is al ok.
De eerste paar keer. Daarna hier in Bommel. Inmiddels mee gestopt. Nu iedere dag twee keer stukje wandelen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Train (groot woord) je ook met fysio in het ziekenhuis?
Gewoon veel rukken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste paar keer. Daarna hier in Bommel. Inmiddels mee gestopt. Nu iedere dag twee keer stukje wandelen.
quote:Judging by measurements of heart rate, masturbation equates to light exercise, such as slow walking. But both the level and duration of these increases weren't as high or long as with intercourse. Of course depending on the type of intercourse.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koelt snel af, die @:onlogisch
Ik heb gelukkig warme chocomelk met speculaas @:Sked
Hij stuurt nooit iets terug, dus ben maar gestopt. Koud contact.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuurt ze je vaker filmpjes?
Wat zit er in die mappen onder je tv?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij stuurt nooit iets terug, dus ben maar gestopt. Koud contact.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij stuurt nooit iets terug, dus ben maar gestopt. Koud contact.
Administratie, garantiebewijzen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zit er in die mappen onder je tv?
Oke ik geloof je zal ik zijn post rapporteren of vind je het verder niet erg half naakt op fok te staan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Administratie, garantiebewijzen.
Nee, voel me wel thuis hier.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke ik geloof je zal ik zijn post rapporteren of vind je het verder niet erg half naakt op fok te staan?
Hard werken telefonisch.quote:
Ik precies omgekeerd.quote:
Helaas maatquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Straks United. Hopelijk Melaats in de basis @:Caland @:Kingroland
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit in het park en in de bus altijd op je desktop?
Ik werd in vertrouwen genomen door m'n beste vriendin 30 jaar geleden. We stonden op het punt om te gaan neuken. Ik was 30 zij 20. Dus ze was best wel jong, naar die maatstaven. Vertelde dat haar vader op sterven lag niet door kanker maar door aids. Niet veel later kregen we ruzie. En ik had een geheim. Zou haar best wel alsnog willen neuken. De hoer. Trusten verder. Morgen donderdag. Dan is het nog maar drie dagen tot de 1-4.quote:
Kijk, dit zijn nou verhalen die je van geen andere user leest!quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd in vertrouwen genomen door m'n beste vriendin 30 jaar geleden. We stonden op het punt om te gaan neuken. Ik was 30 zij 20. Dus ze was best wel jong, naar die maatstaven. Vertelde dat haar vader op sterven lag niet door kanker maar door aids. Niet veel later kregen we ruzie. En ik had een geheim. Zou haar best wel alsnog willen neuken. De hoer. Trusten verder. Morgen donderdag. Dan is het nog maar drie dagen tot de 1-4.
Die ging heel ver om maar onder de seks uit te komen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd in vertrouwen genomen door m'n beste vriendin 30 jaar geleden. We stonden op het punt om te gaan neuken. Ik was 30 zij 20. Dus ze was best wel jong, naar die maatstaven. Vertelde dat haar vader op sterven lag niet door kanker maar door aids. Niet veel later kregen we ruzie. En ik had een geheim. Zou haar best wel alsnog willen neuken. De hoer. Trusten verder. Morgen donderdag. Dan is het nog maar drie dagen tot de 1-4.
Achèrum. Dikke kus.quote:
Daarna heb ik nog een Dolly Dot en een FOK!-FA geneukt. Nu echt weg is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:59 schreef aTypisch het volgende:
tong heeft dus 50 jaar geleden tegen een meisje gepraat en hij baalt er nog van dat hij niet in haar broekje is gekomen
ze 'nam je in vertrouwen' omdat ze juist niet met je wilde neuken
(lol)
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna heb ik nog een Dolly Dot en een FOK!-FA geneukt. Nu echt weg is.
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half Italiaans
Was te verlegen om bij de Dolly Dots in de bus te stappen.
Ik werd versierd
En dat voor een autistische zolderkamerFOK!ker
Voordat ik nu echt ga slapen. Ik nam Patty Somer in de klerenkast in discotheek De Klepel in Kerkdriel. Ik was 19 en ze vroeg of ik mee wilde met de Dolly Dots in de bus naar Rotterdam. Ha ha ha. Durfde amper met zijwieltjes te rijden op m'n Tomos.quote:
Een verhaal van een Fok!-user hoe het hem is mislukt om seks te hebben met een meisje? Daar heb je er genoeg van hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nou verhalen die je van geen andere user leest!
En van FOK-users die het met een FA doen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een verhaal van een Fok!-user hoe het hem is mislukt om seks te hebben met een meisje? Daar heb je er genoeg van hoor.
@:neef_wuppie (rip)
Ga nou maar gewoon naar bedquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En van FOK-users die het met een FA doen?
Trusten. Ik blijf trusten zeggen
Dit denk ik bij meer mensen vanavond.quote:
Je hebt gelijk. Vroeger was ik dronken toen ik onzin uitbraakte, momenteel bek af. Dan post je net te lang door. Trusten maat.quote:
Sorry, ik blijf nog even.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit denk ik bij meer mensen vanavond.
Krijg aids kale hansworst.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft veel weg van de buik van de moeder van @:de_boswachter
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou seks met @:ggmm op zich best afslaan.
Eerste homo stel van VBL? Leuk hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Er bloeit hier iets moois.
@:Pisces29
Wat heeft goede seks opzoeken te maken met homoseksualiteit?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste homo stel van VBL? Leuk hoor.
Schuld van @onlogisch dat er iets bloeit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft goede seks opzoeken te maken met homoseksualiteit?
Mede dankzij jou, gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
In 12 uur tijd 4 posts in deze bruisende SC. Iets zegt me dat FOK! dood is.
Zak in de stront.quote:
Je moet meer topics makenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
In 12 uur tijd 4 posts in deze bruisende SC. Iets zegt me dat FOK! dood is.
@tong80 een topic over (vermeend) doping gebruik in het voetbal, van toen tot nu.quote:
Het probleem is lieve Sked. Dat m'n vingers vaak branden. Dat als ik een topic open, er meestal de negatievelingen als haaien op hun prooi op af komen. FOK! is dood. Dat is echt zo. Melaatsen, vrouwen, en andere op GGMM lijkende Calands maken de dienst uit. Ik open een topic over het grootste talent momenteel. Nul reacties bij Gabi. Had net de gedachte om een cultvoetballers topic te openen. Je weet, Tong's creatieve geest staat nooit stil. Maar heeft geen nut. Er zal één iemand posten : 'Leuk topic, Matt Le Tissier was een held.' En daarna werd het stil.quote:
GGMM is geen partij.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:17 schreef RamboDirk het volgende:
Boomer @:GGMM zoekt boomer @:Tong80 weer op.
[ afbeelding ]
ik vind het verwonderlijk hoe in veel van je posts het idee terugkomt dat de wereld jou iets verschuldigd is:quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het probleem is lieve Sked. Dat m'n vingers vaak branden. Dat als ik een topic open, er meestal de negatievelingen als haaien op hun prooi op af komen. FOK! is dood. Dat is echt zo. Melaatsen, vrouwen, en andere op GGMM lijkende Calands maken de dienst uit. Ik open een topic over het grootste talent momenteel. Nul reacties bij Gabi. Had net de gedachte om een cultvoetballers topic te openen. Je weet, Tong's creatieve geest staat nooit stil. Maar heeft geen nut. Er zal één iemand posten : 'Leuk topic, Matt Le Tissier was een held.' En daarna werd het stil.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
Zojuist contract afgesloten bij boomerbedrijf 50+ mobiel
[ afbeelding ]
5gb data - onbeperkt bellen - 6¤ per maand. Keurig.
Gisteren. 2x P2 gepakt. Eerste keer vanaf P12. Dus dat was lekker.quote:
Wat moeten we zonder onze Redder????quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee he, nu is FOK! helemaal dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen gratis telefoon erbij?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
Zojuist contract afgesloten bij boomerbedrijf 50+ mobiel
[ afbeelding ]
5gb data - onbeperkt bellen - 6¤ per maand. Keurig.
🤣🤣 deze shit is beasted broquote:
Heel veel mensenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Ik word een beetje moe van het woordje ‘beasted’.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
tong80![]()
Nu kunnen we hem niet uitlachen als Feyenoord Ajax volledig sloopt
Met zijn 1-4Dit is wel jammer, ja. En ook wbt de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
En dat terwijl ik het op advies van vriend @Sked nog maar twee keer per week gebruikquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
@tong80 zorgt voor 78% aan klikverkeer op Fok! pure inkomenstenbron voor Danny.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:16 schreef fetX het volgende:
Toch ook onbegrijpelijk dat zo iemand ontelbaar de kans blijft krijgen na zoveel bans. Maar goed, dan heeft hij in ieder geval iets te doen in zijn leven.
SimOnly natuurlijk. Nokia 3310 heb ik nogquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen gratis telefoon erbij?
[ afbeelding ]
Of kaartje voor uitzending bijwonen van omroep Max?
Ik heb geen flauw idee wat hier staat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤣🤣 deze shit is beasted bro
Ik had eerst geen idee wat je hiermee bedoelde, maar blijkbaar sla ik alle posts van Chevy per definitie al over.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
Vertaling in het boomers: "Makker, dit materiaal is uitermate mieters!"quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat hier staat.
Hij verkoopt ook nog eens flink wat abonnementen per jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Tong80 zorgt voor 78% aan klikverkeer op Fok! pure inkomenstenbron voor Danny.
Als je het beasted bro quotum hebt bereikt kan je altijd nog wreed gap gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het op advies van vriend @:sked nog maar twee keer per week gebruik![]()
Jammer dit
Onverwoestbaar die dingen blijkt maar weer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
SimOnly natuurlijk. Nokia 3310 heb ik nog
Ook een leuke inderdaad. Tegenwoordig gebruik ik het woordje "eng" ook veel. Andere interessante alternatieven zijn: "dope, ouwe", "gruwelijk, broeder", "mieters, kameraad!"quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je het beasted bro quotum hebt bereikt kan je altijd nog wreed gap gebruiken.
Desktop man gespotquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
SimOnly natuurlijk. Nokia 3310 heb ik nog
Is dit Stadskanaal? Geen brada, niffo of kaolo?quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook een leuke inderdaad. Tegenwoordig gebruik ik het woordje "eng" ook veel. Andere interessante alternatieven zijn: "dope, ouwe", "gruwelijk, broeder", "mieters, kameraad!"
Nee dat zijn nog echt woordjes voor gevorderden, kan ik me vooralsnog niet aan wagen. Nog zeker niet genoeg streetcred. Is ook niet mijn ambitie eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit Stadskanaal? Geen brada, niffo of kaolo?
Precies, blijf jij maar lekker met je holmaatjes posten, snowflake.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had eerst geen idee wat je hiermee bedoelde, maar blijkbaar sla ik alle posts van Chevy per definitie al over.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook een leuke inderdaad. Tegenwoordig gebruik ik het woordje "eng" ook veel. Andere interessante alternatieven zijn: "dope, ouwe", "gruwelijk, broeder", "mieters, kameraad!"
Klopt, zijn eeuwige gezeik zorgt dat mensen helemaal wegblijven waardoor onderlinge ruzie onmogelijk is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is niet geheel toevallig nu @:tong80 net weg is.
Dus het is eigenlijk kiezen tussen Chevy en Tong?quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zijn eeuwige gezeik zorgt dat mensen helemaal wegblijven waardoor onderlinge ruzie onmogelijk is.
Tjaquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk kiezen tussen Chevy en Tong?
(lol)quote:
Mis jij @Neef_Wuppie en @Zipportal ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk kiezen tussen Chevy en Tong?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je opleiding, schatje? Vertel ons eens hoe slim je al bent geworden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja
En dan hebben we ook RamboDirk nog
Bijzonder goed, leuk dat je het vraagtquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je opleiding, schatje? Vertel ons eens hoe slim je al bent geworden.
Fijn om te horen lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder goed, leuk dat je het vraagt
Hoe slim ik ben geworden is lastig te zeggen, maar ik zou zeggen dat ik geniaal ben, briljant en hoogbegaafd. Uniek en zeldzaam getalenteerd. Erudiet en creatief bovendien. Taalvaardig en groter dan Geer en Goor bij elkaar. Humoristisch en FOK!'s-grootmeester.
FOK! is dood.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Mis jij @:neef_wuppie en @:zipportal ?
ik snap de user zipportal nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Mis jij @:neef_wuppie en @:zipportal ?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
tong80![]()
Nu kunnen we hem niet uitlachen als Feyenoord Ajax volledig sloopt
Met zijn 1-4Je kunt hem toch een uurtje vrij laten om hem uit te lachen en vervolgens weer bannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door AFCNiels op 19-01-2023 16:06:02 ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik heb liever dat Tong gelijk krijgt in dit geval.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem toch een uurtje vrij laten om hem uit te lachen en vervolgens weer bannen.
Wat lief dat je ons de winst gunt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem toch een uurtje vrij laten om hem uit te lachen en vervolgens weer bannen.
Alsof die klaploper kan bannen of unbannen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen vertrouwen in.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Tong gelijk krijgt in dit geval.
Nou ja gunnen, Ajax speelt gewoon verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief dat je ons de winst gunt.
Ik dit keer ook niet zoveel maar het is natuurlijk wel de uitgelezen wedstrijd om de neuzen weer de juiste kant op te laten wijzen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb er totaal geen vertrouwen in.
Ik hoop het, maar ik ben bang dat dit hele seizoen gewoon waardeloos wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dit keer ook niet zoveel maar het is natuurlijk wel de uitgelezen wedstrijd om de neuzen weer de juiste kant op te laten wijzen.
Misschien maar je hoeft geen expert te zijn om te weten dat ze een stuk beter kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik ben bang dat dit hele seizoen gewoon waardeloos wordt.
Hij hep een FA geneukt, die man verdient het om leider van de wereld te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het verwonderlijk hoe in veel van je posts het idee terugkomt dat de wereld jou iets verschuldigd is:
Haha neuzenquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dit keer ook niet zoveel maar het is natuurlijk wel de uitgelezen wedstrijd om de neuzen weer de juiste kant op te laten wijzen.
Gelukkig hebben we daar wedstrijden voor, we gaan het meemaken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha neuzen
Ik vraag mij oprecht een beetje af hoe, Feyenoord geeft maar heel weinig kansen weg, alhoewel dat afgelopen Klassiekers ook het geval was maar toen trapten we ze er maar zelf in voor jullie
Ik vind zijn vrouwenhaat ook wel bijzonder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het verwonderlijk hoe in veel van je posts het idee terugkomt dat de wereld jou iets verschuldigd is:
Het zou erg leuk zijn als we dat ook een keer te zien krijgen, maar hoe langer dat gepruts duurt, hoe minder vertrouwen ik erin heb.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien maar je hoeft geen expert te zijn om te weten dat ze een stuk beter kunnen.
Goed bezig! Ik ga voor een bruine bonenschotel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Durum, salade.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Hemels voer.quote:
Ik denk dat je je daar niet ongerust over hoeft te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik ben mijn stem sinds vandaag kwijt
Wie gaat Berghuis nu de kanker schelden
Hoe krijg je dat voor elkaar? Te hard tetteren in een kroeg? Daar zijn jouw stembanden toch getraind in?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachen, bedankt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
Lahmacun eet ik bij de Turk aan een tafeltje, durum spullen haal ik bij de Turkse supermarkt en maak ik zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Durumstandigheden is de lokale Turk hier gesloten@:haags
Jaquote:
Wat een degelijke redenen opgenoemd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Te hard tetteren in een kroeg? Daar zijn jouw stembanden toch getraind in?
Welke opties leg jij op tafel?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een degelijke redenen opgenoemd.
@RamboDirk zou er wel wat leuks van maken als ik vertel dat ik klink als een zeehond.quote:
Ik heb echt geen flauw idee, heb het wel eens eerder gehad maar dan was ik er verkouden bij of had ik carona.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Te hard tetteren in een kroeg? Daar zijn jouw stembanden toch getraind in?
Ik denk dat er nog wel een paar duizend man overblijvenquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
@tong80 lacht je nu uitquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, heb het wel eens eerder gehad maar dan was ik er verkouden bij of had ik carona.
Nu niks van dat alles maar mijn hele keel is verrot. Wellicht een beginnend/eindigend griepje ofzo, want merkte dinsdag na de krachttraining al dat ik opeens supermoe was en direct mijn hele lichaam op slot zat in de avond
Sinds wanneer klinkt een varken als een zeehond?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:RamboDirk zou er wel wat leuks van maken als ik vertel dat ik klink als een zeehond.
Echt heel matig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt een varken als een zeehond?
https://www.wozwaardeloket.nl/quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)alende-huizenprijzen
Man man man
Het gaat hier om de WOZ-waarde achterlijke dwaasquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:09 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met huizenprijzen bezig zijn terwijl ze niet opzoek zijn naar een huis hebben vaak een klein geslachtsdeel.
Toe aan weekend?quote:
Gewoon laten watertrappelen, stopwatch erbij?quote:Bizarre vluchtpoging: verdachte springt geboeid in het water
Een door de politie aangehouden verdachte heeft vanavond een stukje gezwommen in de Kostverlorenvaart in West. Dat deed hij met handboeien om.
Op de Baarsjesweg liep hij rond 19.00 uur met agenten mee, maar hij besloot het water in te springen. "Twee collega's gingen er achteraan, om de verdachte te redden omdat hij geboeid was, maar ook omdat het een verdachte was", vertelt een politiewoordvoerder.
Graag pics.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:00 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden
straks een sneeuwpop maken
(lol)
Heb ook lekker de hele nacht wakker gelegen, zwaar aan het ijlenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:17 schreef Coco het volgende:
Keelziekte heerst hier bij ons op werk ook @:Caland
Zou lekker zijn zo voor de Klassieker.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ook lekker de hele nacht wakker gelegen, zwaar aan het ijlen
Maar gek genoeg nog steeds niet verkouden, zou ik weer carona hebben?
@Caland ziek in bed terwijl Feyenoord Ajax met 4-1 oprolt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou lekker zijn zo voor de Klassieker.
Zelfs met 40-45 graden koorts ben ik gewoon in de Kuip zondagquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou lekker zijn zo voor de Klassieker.
extra boostertje pakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ook lekker de hele nacht wakker gelegen, zwaar aan het ijlen
Maar gek genoeg nog steeds niet verkouden, zou ik weer carona hebben?
klap in het gezicht van de zorghelden @lenny_leonardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met 40-45 graden koorts ben ik gewoon in de Kuip zondag
Eerlijkheidshalve heb ik één klassieker in de Kuip gemist in 25 jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:21 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Caland ziek in bed terwijl Feyenoord Ajax met 4-1 oprolt.
Blijf maar lekker thuis dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve heb ik één klassieker in de Kuip gemist in 25 jaar
Dat werd 6-2
Hier gaat straks een DIK pak vallenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Niet kunnen hardlopen, maar ook niet genoeg sneeuw voor een sneeuwpop. Dan maar werken.
KROEGEN OPEN. NU.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
klap in het gezicht van de zorghelden @:lenny_leonard
Ja, stap uit bed dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier gaat straks een DIK pak vallen
Jij een pak sneeuw?quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het zal zondag ongetwijfeld al genoeg gaan sneeuwen
Ik ga maar terug naar bed denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf 10 uur maat
Minstens 20 centimeter @:pisces29
Ik ben al onderweg.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf 10 uur maat
Minstens 20 centimeter @:pisces29
SET YOUR MIND FREE, IT’S THE HEAR OF SUMMEEEEEEEERquote:
Niet geklikt.quote:
Wie is Roy?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SET YOUR MIND FREE, IT’S THE HEAR OF SUMMEEEEEEEER
Roy die denkt dat die kan zingen
Tenminste nog een iemand verstandig hier xDquote:
Roy van Royalisticquote:
xDquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tenminste nog een iemand verstandig hier xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |