Ik heb echt geen flauw idee, heb het wel eens eerder gehad maar dan was ik er verkouden bij of had ik carona.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Te hard tetteren in een kroeg? Daar zijn jouw stembanden toch getraind in?
Ik denk dat er nog wel een paar duizend man overblijvenquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik ben mijn stem sinds vandaag kwijt
Wie gaat Berghuis nu de kanker schelden
@tong80 lacht je nu uitquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, heb het wel eens eerder gehad maar dan was ik er verkouden bij of had ik carona.
Nu niks van dat alles maar mijn hele keel is verrot. Wellicht een beginnend/eindigend griepje ofzo, want merkte dinsdag na de krachttraining al dat ik opeens supermoe was en direct mijn hele lichaam op slot zat in de avond
Sinds wanneer klinkt een varken als een zeehond?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:RamboDirk zou er wel wat leuks van maken als ik vertel dat ik klink als een zeehond.
Echt heel matig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt een varken als een zeehond?
https://www.wozwaardeloket.nl/quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)alende-huizenprijzen
Man man man
Het gaat hier om de WOZ-waarde achterlijke dwaasquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:09 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met huizenprijzen bezig zijn terwijl ze niet opzoek zijn naar een huis hebben vaak een klein geslachtsdeel.
Toe aan weekend?quote:
Gewoon laten watertrappelen, stopwatch erbij?quote:Bizarre vluchtpoging: verdachte springt geboeid in het water
Een door de politie aangehouden verdachte heeft vanavond een stukje gezwommen in de Kostverlorenvaart in West. Dat deed hij met handboeien om.
Op de Baarsjesweg liep hij rond 19.00 uur met agenten mee, maar hij besloot het water in te springen. "Twee collega's gingen er achteraan, om de verdachte te redden omdat hij geboeid was, maar ook omdat het een verdachte was", vertelt een politiewoordvoerder.
Graag pics.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:00 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden
straks een sneeuwpop maken
(lol)
Heb ook lekker de hele nacht wakker gelegen, zwaar aan het ijlenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:17 schreef Coco het volgende:
Keelziekte heerst hier bij ons op werk ook @:Caland
Zou lekker zijn zo voor de Klassieker.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ook lekker de hele nacht wakker gelegen, zwaar aan het ijlen
Maar gek genoeg nog steeds niet verkouden, zou ik weer carona hebben?
@Caland ziek in bed terwijl Feyenoord Ajax met 4-1 oprolt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou lekker zijn zo voor de Klassieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |