Ik hou daar helemaal niet van maar het zat érg mooi in elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Last of us is een achterlijk zombiespel waarvan een serie is gemaakt toch?
Nerd, nerd afgekeurd
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Last of us is een achterlijk zombiespel waarvan een serie is gemaakt toch?
Nerd, nerd afgekeurd
Diep.quote:
Nee ik vind dit iets te ver gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deel jij deze gevoelens als mede nerd?
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vriendelijke manquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Goedmiddagquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedmiddag vrienden
Middag? Het is al bijna avond joh.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemiddag vrienden
Geen dank ouwe reus.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah ja. Even een letter vergeten. Inmiddels aangepast. Dank je wel makker
Spagetthi Bolognese met kaas.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank ouwe reus.
Goedemiddag en eet smakelijk.
Plakjes natuurlijk.quote:
quote:
Goed om te weten dat een like van mij niks waard is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kijkt maar wat je doet. Ik heb een like binnen van forumgebruikster @:Pisces29
Nu nog eentje van @:AFCNiels vandaag en mijn dag kan niet meer stuk
Waarom stel je jezelf voorquote:
adremquote:
Dat is toch echt jouw probleem.quote:
Nou dan maar niet teveel onze kont tegen de krib gooien.quote:
Hoe kom je er af?quote:
Het is nu 14:00. Mooi om te zien wie hier nu hard aan het werk zijn in de baas zijn tjjd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:08 schreef fetX het volgende:
@:tong80 probeert wat.
Deed hij dat maar op de arbeidsmarkt.
Weer ?quote:
Zo is het maat. En laat ze maar hard voor me werken!!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu 14:00. Mooi om te zien wie hier nu hard aan het werk zijn in de baas zijn tjjd.
Aan de andere kant het 'thuis' gedeelte snapt hij dan wel weer heel goed.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
@:tong80 is een boomer die het concept thuiswerken nog niet begrijpt
Niet vreemd aangezien het concept werken ook nooit werd begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |