quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:39 schreef Ptr67 het volgende:
Frappant beeld daarjuist... Chelsea halve kop groter dan Charlotte... Alleen zat Charlotte op een stoel.
Dat houdt @Benny bij, maar er is denk ik nog geen officiële foto van Ilse?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:50 schreef Ptr67 het volgende:
Kan er iemand het oogje wegnemen bij Chayron en het fotoke van Ilse bijvoegen ?
Zoals de morse code een andere dienst is (rolling eyes); zal de brainwashing ook een afdeling hebben... de mens zie ik maar niet lachen.quote:
Wat me opviel is dat hij vol enthousiasme en lachend.. vertelde met Ilse (toen die net binnenkwam) over de motor en auto die hij zelf gemaakt heeft en om de zoveel tijd van kleur veranderd en een keer gewrapt had.quote:
Ja volgens mij waren dat 15 coins.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
MichelA heeft zichzelf gister in de challenge gekocht vanuit de Wall.
Wij ook niet denk ik .. alleen wie uiteindelijk gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja volgens mij waren dat 15 coins.
ahh moet weg nu, ga ik weer niks ervan meekrijgen. Ben benieuwd!
Ze mogen dus niet allemaal meespelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
MichelA heeft zichzelf gister in de challenge gekocht vanuit de Wall.
Wij waarschijnlijk ook niks te zien met SLquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja volgens mij waren dat 15 coins.
ahh moet weg nu, ga ik weer niks ervan meekrijgen. Ben benieuwd!
6 maar. 5 hebben in het weekend al dat recht verkregen + MichelA.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen dus niet allemaal meespelen?
Nee de bewoners die kozen om niet mee te doen (na 5v5 verdeling) kregen 10 coins.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen dus niet allemaal meespelen?
Wiens tampons hebben dit nu weer veroorzaakt?quote:
Danny?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
tegen wie had BB dit nou over eigen shirt?
dank je wel kreeg het net niet meequote:
vind eigenlijk wel dat ze gewoon wel de BB kleding moeten aandoen, vorig jaar hadden ze die leuke kleuren shirt's en die deden ze ook leuk aan steeds om en om en met inspraak met andere groep strijders ookquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Danny, je mag een eigen shirt aandoen, gezien je totale gebrek aan enthousiasme voor mijn shirt.
Er zijn nog bewoners in het huis. Laat die dan zien. Nu weer 2 uur SL.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is de SL die we wisten dat zou komen.
Nou dat niet alleen; er zijn nog gewoon mensen in de woonkamer achter gebleven dus ik snap die SL, en zeker een dubbele niet in deze.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ben het met jullie eens, laat dan gewoon het huis zien is niet zo dat die leeg staat ofzo
2e keer achter elkaar dat ik uit mijn werk kom en de streams aanzet en we zijn zo terug krijg te zienquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat niet alleen; er zijn nog gewoon mensen in de woonkamer achter gebleven dus ik snap die SL, en zeker een dubbele niet in deze.
Ze zei dat ze te weinig kleding heeft meegenomen. Eigenlijk alleen maar wat kleding voor een feestje niet voor gewoon zo overdag. En er is kleding uit haar over gehaald zoals een Adidas broek. Vandaar dat ze nu in en shirt en kort broekje rondloop zei ze.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:30 schreef Donna1000 het volgende:
chelsea klaagde over te weinig koffers las ik net ergens, een typje als chelsea heeft aan 5 koffers nog niet genoeg
Beetje flauw was dat inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:40 schreef Yolk het volgende:
Geen filmpjes meer tijdens de streamlock (prima!). Was vorig jaar nogal onprettig.
We hebben nog geen foto van Ilse. Chayron's oog is iig wegquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:50 schreef Ptr67 het volgende:
er is nog geen mediafoto van haar, dus kan Benny dat nog niet doenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:50 schreef Ptr67 het volgende:
Stress in de tent, gaan we nu eindelijk beginnen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:15 schreef bpi het volgende:
Chelsea ook terug. Hun plannetje loopt in duigen
Ze zijn er niet goed van dat ze Bart niet hebben kunnen uitschakelenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stress in de tent, gaan we nu eindelijk beginnen ?
Daar had ik nog ietwat hoop...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat die ook veilig was als Bart gewonnen had.
Nou echt niet hij irriteert zich dood aan haarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat die ook veilig was als Bart gewonnen had.
Zijn 15 coins goed geïnvesteerd.quote:
Ik ook maar volgens mij ligt ze best goed in de groep. Snap ik ook niet.quote:
Is maar met 1 redenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef Monique___ het volgende:
Ahh super leuk die ontvangst van lindsy en danny
Zeker omdat de rest kleuterjuffie speeltquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef Monique___ het volgende:
Alles om niet genomineerd te worden hè nquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef Monique___ het volgende:
tis geen liefdequote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef Monique___ het volgende:
Dat is idd waarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bondjes zorgt voor wat actie in het huis
dat was al duidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:36 schreef bpi het volgende:
[..]
Alles om niet genomineerd te worden hè n
Vind het vooralsnog prettiger aan me oren dan dat chechechacharoromimigeblaatquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Lindsey en Danny staan vooraan om MichelA te feliciteren, en eindelijk wordt er eens gefluisterd... zijn we vast ook gauw zat
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:36 schreef Benny het volgende:
Lindsey was wel oprecht blij voor Michelangelo
Lindsey ligt volgens mij bij iedereen goed,die heeft niets te vrezen denk ik. Van niemand niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:37 schreef Lux069 het volgende:
[..]![]()
Blij dat het niet Bart of Jason is geworden. Of het nou Mich / Danny / Chelsea was boeit haar niet.
en dannyquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:39 schreef Monique___ het volgende:
andere stream werkt ook weer. gesprek bart jason chay
graaaaaagquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:45 schreef freaky40 het volgende:
De Danny moet er zo snel mogelijk uit.
Eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:45 schreef freaky40 het volgende:
De Danny moet er zo snel mogelijk uit.
hallo ze hebben net onwijs ringen lopen gooien. Daar ga je onwijs van zwetenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:47 schreef Benny het volgende:
Waarom hebben ze telkens geen shirt aan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hallo ze hebben net onwijs ringen lopen gooien. Daar ga je onwijs van zweten
Daar wordt nu een beetje op Bart gemopperd vanwege "je gooit als een meisje" opmerking. Dat is natuurlijk helemaal niet wokequote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:48 schreef TheLuckyman het volgende:
Dat groepje daalt wel heel snel zo (Danny, Charlotte, Chelsea).. Al zal Twitter het wel anders zien
1 man Chay chocoprinsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:53 schreef Benny het volgende:
Ennnn inmiddels staan er 3 mannen zonder shirt
Misschien moet ilse haar shirt ook even uittrekkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:53 schreef Benny het volgende:
Ennnn inmiddels staan er 3 mannen zonder shirt
Spel, dikke prima. Ik vind het alleen een ontzettende lulquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zwaar in de minderheid volgens mij, maar Danny hoeft er van mij nog niet uit hoor. Die speelt het spel en kan nog leuke frustraties opleveren
Nee ik vind het hem ook oke! Ik snap de irritatie ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zwaar in de minderheid volgens mij, maar Danny hoeft er van mij nog niet uit hoor. Die speelt het spel en kan nog leuke frustraties opleveren
Uitverkochtquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason heeft een idee
BBTeams ?Voetbal wedstr tzt
in de Arena
leuk idee
zal vast druk worden
of niet
michela zei zelf het heel moeilijk te vinden om Rob te nomineren.. weet nog niet of hij dat zal doen. denk wel Bart al vond hij die ook wel aardig zei hij gisteravond.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
Rob, Jayson en Bart gaat nomineren.
Dan verliezen we dus Jason of Bart, kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
nou nog niet weg . ff flink gefrusteerd worden nogquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef Ireth het volgende:
Dat zou ik wel bijzonder vinden. Zijn kamergenoten. Maargoed ik weet ook niet wie ie anders moet nomineren eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
sowieso Bart en Jason, maar de 3e weet ie nog niet zegt Chelseaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel bijzonder vinden. Zijn kamergenoten. Maargoed ik weet ook niet wie ie anders moet nomineren eigenlijk.
Mimi twijfelt heeft ie tegen Chelsea gezegd. Hij weet de 3e nog niet
hij zei gister al toen hij het er met cheche en danny over had dat het dan heel gezellig op de slaapkamer zou worden als hij dat echt gaat doenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel bijzonder vinden. Zijn kamergenoten. Maargoed ik weet ook niet wie ie anders moet nomineren eigenlijk.
Mimi twijfelt heeft ie tegen Chelsea gezegd. Hij weet de 3e nog niet
Is op zich ook wel een leuke vorm, jaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
Misschien mag ie er maar 2 en komt de derde weer dmv een spel, net als met Judy.
Ja en charlotte opperde net al dat er wellicht nog een vrijstelling in komt.. Ik ben er bang voor dat die dan naar Bart gaat. jason gaat er toch niet uit als hij genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
Misschien mag ie er maar 2 en komt de derde weer dmv een spel, net als met Judy.
Ja lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
Of idd nog vrijstellingen te verdienen. En dan net gewonnen door Bart en Jason.. Hele plannetje om zeepquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:05 schreef Monique___ het volgende:
Sodeju dat knalde hier de woonkamer in hahaha chelsea en danny schrokken ook
tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
Ben benieuwd of Danny dit weer doorkletst.
Ze schrikken zich ook helemaal de ramban als BB Michelangelo naar de DBK roeptquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:05 schreef BB-King het volgende:
Chelsea heeft al een vermoeden dat de mensen thuis zeggen: "Bondjes dit en dat".
Nee niet dit, krijg nu draaiend tandwieltje....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Had je dat niet vorig seizoen ook al?
Hier geen problemen met de streams?
irritant.. alles verversen wil wel eens helpen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee niet dit, krijg nu draaiend tandwieltje....
of een andere browserquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee niet dit, krijg nu draaiend tandwieltje....
slim .quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Angelo moet naar de dagboekkamer.
chayrone kreeg daar een dag de tijd voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
slim .
voor dat de meute aan hem gaat knagen ff nomineren misschien
Misschien de Nederlanders er graag uit? Kan een voordeel voor hem zijn in de eindfasequote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
Waarom wil danny eigenlijk zo graag rob genomineerd hebben.. omdat hij populair is?
ja dat kan zeker! Denk dat nu een belg eruit gaat of zijn die nu niet in de meerderheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:13 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Misschien de Nederlanders er graag uit? Kan een voordeel voor hem zijn in de eindfase
Daar lijkt het op. Hopelijk gaat Michelangelo nog op tijd inzien dat hij door het Dannybondje gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
ik hoop het ook !!!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Hopelijk gaat Michelangelo nog op tijd inzien dat hij door het Dannybondje gebruikt wordt.
Klopt, Ali gaat heel ver komenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:26 schreef Jockari het volgende:
En Ali gaat op in de anonimiteit. Niemand spreekt/denkt over hem.
Ik hoop het, kan ook door spanning komen en dan komt het wel weer terugquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zouden ze op hun vingers getikt zijn voor het zingen vandaag is het rustig
Niet te hopenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoop het, kan ook door spanning komen en dan komt het wel weer terug
Nee man gewoon omdat hij ouder is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:13 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Misschien de Nederlanders er graag uit? Kan een voordeel voor hem zijn in de eindfase
Nou ze zongen weer en Rob deed mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zouden ze op hun vingers getikt zijn voor het zingen vandaag is het rustig
Buona sera LFquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedeavond cossers!
Was drukke dag op werk dus geen kans gehad om te stream/cos te lezen.
Blij dat Mich mag nomineren, benieuwd wie ie kiest.
Niet elke divisie leert morse/heeft morse nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bart weet weer hoe het moetIk zag gisteren op TV dat hij niet eens morse kende, de militair.
![]()
Je hebt gelijk, bij defensie hoefde ik het ook niet te weten, had het (maar) één keer nodig bij een gezamelijke oefening met de Belgenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet elke divisie leert morse/heeft morse nodig
In de voorraadkamer douche en toilet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zijn nog meer douches in die hut zie ik. Chelsea gaat een koude nemen
ja die was er andere edities ook hier had Michel toen zijn prive momentje hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zijn nog meer douches in die hut zie ik. Chelsea gaat een koude nemen
Klopt. Het pruttelt telkens in de douches. Is er meermaals over gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemiddag Cos,
Erg druk geweest vandaag en moet straks ook weer weg, weinig meegekregen.
Hoorde ik nu net dat het riool weer verstopt is?
Thanks! De FEBO heeft weer wat te doen dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Klopt. Het pruttelt telkens in de douches. Is er meermaals over gegaan
Das volgens mij verboden toegang tot er een gescheiden groep moet levenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Slot van de toilet in de voorraadkamer is kapot
Chelsea vraagt of het gemaakt kan worden
Riolering is weer verstoptquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij verboden toegang tot er een gescheiden groep moet leven
Blijkbaar niet voldoende of ze gooien van alles door de wc.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Again?? Was toch pas gefixt?
Rob zal het wel overleven. Bart daarentegen... geen idee wat Mich over hem denkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Rob en Bart zijn soort van opgelucht dat Michelangelo mag nomineren. Ze wanen zich veilig omdat hij bij hen op de kamer ligt. 🙄
Kamer bondjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Rob en Bart zijn soort van opgelucht dat Michelangelo mag nomineren. Ze wanen zich veilig omdat hij bij hen op de kamer ligt. 🙄
Die staat er op denk ik voor zaterdag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:02 schreef Angelique61 het volgende:
Jason is een beetje op zichzelf valt me op
ligt er al een paar dagen inquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
De Febo-wand ... heeft ouwe rosbief ... en wegschakelen ze
1 vroeg nog of het in de aanbieding konquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ligt er al een paar dagen in
loopt vanzelf weg
Ja word weer een gortdroge hapquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:14 schreef Krambo het volgende:
Die kip zal ondertussen wel gortdroog zijn
Hoeveel gaan er nog bij komen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:24 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of er weer een bewoner bij komt vanavond of dat ze het nu over de volgende live uitzending heen tillen.
Ze zitten nu op 12 dus ik denk nog 3.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er nog bij komen dan?
Ik doe hetzelfde maar dan over hoe lang ik dit kijken/luisteren nog vol ga houden....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:27 schreef HoutduifHerman het volgende:
Die Ilse is haar deelname aan BB aan het heroverdenken met al die drukte haha 😆
Ik zou dit ook wel willen doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:31 schreef Ireth het volgende:
Kan 1 van de nieuwe niet gewoon ff schreeuwen dat ze hun klep moeten houden... WE VINDEN DIT NIET LEUK!!!
Zelfs mijn vent die niet kijkt/luistert ergert zich dood!
wist ze tochquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:27 schreef HoutduifHerman het volgende:
Die Ilse is haar deelname aan BB aan het heroverdenken met al die drukte haha 😆
Komt wel erg dichtbij hé!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
erg leuk ik eet nu ook broccoli!
[ afbeelding ]
Ik heb niet z'n leuk gifje maar ook broccoli gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
erg leuk ik eet nu ook broccoli!
[ afbeelding ]
yeaahquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet z'n leuk gifje maar ook broccoli gehad
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gatver weer broccoli ik lust het echt echt niet moet er niet aan denken
Ff late quote, zag vanmiddag deze, cheche en haar mama...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea haar moeder is kleiner, drukker, en gaat meer uit haarzelf.
Mama mag er ook wezen. Inderdaad niet groter dan Che.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff late quote, zag vanmiddag deze, cheche en haar mama...
[ afbeelding ]
chelsea kan er ook wat van dat herhalen, vreselijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:25 schreef JDB94 het volgende:
wordt helemaal aggressief als Charlotte weer zo'n dom zinnetje 30x herhaalt in een uur mijn god
Vanaf het begin al inderdaad. Valt ook een beetje buiten de groep heb ik het ideequote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:02 schreef Angelique61 het volgende:
Jason is een beetje op zichzelf valt me op
stoerquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:04 schreef Jockari het volgende:
Dit is Ilse volgens haar FB-pagina
[ afbeelding ]
Rob gaat in een condoomquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
rob doet zaterdag hetzelfde outfitje aan als kleine rob
Ahh die Robquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nee rob op dat stokje, z'n foto outfitje
ik had hem doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |