graaaaaagquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:45 schreef freaky40 het volgende:
De Danny moet er zo snel mogelijk uit.
Eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:45 schreef freaky40 het volgende:
De Danny moet er zo snel mogelijk uit.
hallo ze hebben net onwijs ringen lopen gooien. Daar ga je onwijs van zwetenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:47 schreef Benny het volgende:
Waarom hebben ze telkens geen shirt aan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hallo ze hebben net onwijs ringen lopen gooien. Daar ga je onwijs van zweten
Daar wordt nu een beetje op Bart gemopperd vanwege "je gooit als een meisje" opmerking. Dat is natuurlijk helemaal niet wokequote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:48 schreef TheLuckyman het volgende:
Dat groepje daalt wel heel snel zo (Danny, Charlotte, Chelsea).. Al zal Twitter het wel anders zien
1 man Chay chocoprinsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:53 schreef Benny het volgende:
Ennnn inmiddels staan er 3 mannen zonder shirt
Misschien moet ilse haar shirt ook even uittrekkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:53 schreef Benny het volgende:
Ennnn inmiddels staan er 3 mannen zonder shirt
Spel, dikke prima. Ik vind het alleen een ontzettende lulquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zwaar in de minderheid volgens mij, maar Danny hoeft er van mij nog niet uit hoor. Die speelt het spel en kan nog leuke frustraties opleveren
Nee ik vind het hem ook oke! Ik snap de irritatie ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zwaar in de minderheid volgens mij, maar Danny hoeft er van mij nog niet uit hoor. Die speelt het spel en kan nog leuke frustraties opleveren
Uitverkochtquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason heeft een idee
BBTeams ?Voetbal wedstr tzt
in de Arena
leuk idee
zal vast druk worden
of niet
michela zei zelf het heel moeilijk te vinden om Rob te nomineren.. weet nog niet of hij dat zal doen. denk wel Bart al vond hij die ook wel aardig zei hij gisteravond.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
Rob, Jayson en Bart gaat nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |