quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:39 schreef Ptr67 het volgende:
Frappant beeld daarjuist... Chelsea halve kop groter dan Charlotte... Alleen zat Charlotte op een stoel.
Dat houdt @Benny bij, maar er is denk ik nog geen officiële foto van Ilse?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:50 schreef Ptr67 het volgende:
Kan er iemand het oogje wegnemen bij Chayron en het fotoke van Ilse bijvoegen ?
Zoals de morse code een andere dienst is (rolling eyes); zal de brainwashing ook een afdeling hebben... de mens zie ik maar niet lachen.quote:
Wat me opviel is dat hij vol enthousiasme en lachend.. vertelde met Ilse (toen die net binnenkwam) over de motor en auto die hij zelf gemaakt heeft en om de zoveel tijd van kleur veranderd en een keer gewrapt had.quote:
Ja volgens mij waren dat 15 coins.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
MichelA heeft zichzelf gister in de challenge gekocht vanuit de Wall.
Wij ook niet denk ik .. alleen wie uiteindelijk gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja volgens mij waren dat 15 coins.
ahh moet weg nu, ga ik weer niks ervan meekrijgen. Ben benieuwd!
Ze mogen dus niet allemaal meespelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
MichelA heeft zichzelf gister in de challenge gekocht vanuit de Wall.
Wij waarschijnlijk ook niks te zien met SLquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja volgens mij waren dat 15 coins.
ahh moet weg nu, ga ik weer niks ervan meekrijgen. Ben benieuwd!
6 maar. 5 hebben in het weekend al dat recht verkregen + MichelA.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen dus niet allemaal meespelen?
Nee de bewoners die kozen om niet mee te doen (na 5v5 verdeling) kregen 10 coins.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen dus niet allemaal meespelen?
Wiens tampons hebben dit nu weer veroorzaakt?quote:
Danny?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
tegen wie had BB dit nou over eigen shirt?
dank je wel kreeg het net niet meequote:
vind eigenlijk wel dat ze gewoon wel de BB kleding moeten aandoen, vorig jaar hadden ze die leuke kleuren shirt's en die deden ze ook leuk aan steeds om en om en met inspraak met andere groep strijders ookquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Danny, je mag een eigen shirt aandoen, gezien je totale gebrek aan enthousiasme voor mijn shirt.
Er zijn nog bewoners in het huis. Laat die dan zien. Nu weer 2 uur SL.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is de SL die we wisten dat zou komen.
Nou dat niet alleen; er zijn nog gewoon mensen in de woonkamer achter gebleven dus ik snap die SL, en zeker een dubbele niet in deze.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ben het met jullie eens, laat dan gewoon het huis zien is niet zo dat die leeg staat ofzo
2e keer achter elkaar dat ik uit mijn werk kom en de streams aanzet en we zijn zo terug krijg te zienquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat niet alleen; er zijn nog gewoon mensen in de woonkamer achter gebleven dus ik snap die SL, en zeker een dubbele niet in deze.
Ze zei dat ze te weinig kleding heeft meegenomen. Eigenlijk alleen maar wat kleding voor een feestje niet voor gewoon zo overdag. En er is kleding uit haar over gehaald zoals een Adidas broek. Vandaar dat ze nu in en shirt en kort broekje rondloop zei ze.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:30 schreef Donna1000 het volgende:
chelsea klaagde over te weinig koffers las ik net ergens, een typje als chelsea heeft aan 5 koffers nog niet genoeg
Beetje flauw was dat inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:40 schreef Yolk het volgende:
Geen filmpjes meer tijdens de streamlock (prima!). Was vorig jaar nogal onprettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |