Dan verliezen we dus Jason of Bart, kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
Rob, Jayson en Bart gaat nomineren.
nou nog niet weg . ff flink gefrusteerd worden nogquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zwaar in de minderheid volgens mij, maar Danny hoeft er van mij nog niet uit hoor. Die speelt het spel en kan nog leuke frustraties opleveren
Dat zou ik wel bijzonder vinden. Zijn kamergenoten. Maargoed ik weet ook niet wie ie anders moet nomineren eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
sowieso Bart en Jason, maar de 3e weet ie nog niet zegt Chelseaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel bijzonder vinden. Zijn kamergenoten. Maargoed ik weet ook niet wie ie anders moet nomineren eigenlijk.
Mimi twijfelt heeft ie tegen Chelsea gezegd. Hij weet de 3e nog niet
hij zei gister al toen hij het er met cheche en danny over had dat het dan heel gezellig op de slaapkamer zou worden als hij dat echt gaat doenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel bijzonder vinden. Zijn kamergenoten. Maargoed ik weet ook niet wie ie anders moet nomineren eigenlijk.
Mimi twijfelt heeft ie tegen Chelsea gezegd. Hij weet de 3e nog niet
Is op zich ook wel een leuke vorm, jaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
Misschien mag ie er maar 2 en komt de derde weer dmv een spel, net als met Judy.
Ja en charlotte opperde net al dat er wellicht nog een vrijstelling in komt.. Ik ben er bang voor dat die dan naar Bart gaat. jason gaat er toch niet uit als hij genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
Misschien mag ie er maar 2 en komt de derde weer dmv een spel, net als met Judy.
Ja lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
Of idd nog vrijstellingen te verdienen. En dan net gewonnen door Bart en Jason.. Hele plannetje om zeepquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:05 schreef Monique___ het volgende:
Sodeju dat knalde hier de woonkamer in hahaha chelsea en danny schrokken ook
tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
Ben benieuwd of Danny dit weer doorkletst.
Ze schrikken zich ook helemaal de ramban als BB Michelangelo naar de DBK roeptquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:05 schreef BB-King het volgende:
Chelsea heeft al een vermoeden dat de mensen thuis zeggen: "Bondjes dit en dat".
Nee niet dit, krijg nu draaiend tandwieltje....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Had je dat niet vorig seizoen ook al?
Hier geen problemen met de streams?
irritant.. alles verversen wil wel eens helpen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee niet dit, krijg nu draaiend tandwieltje....
of een andere browserquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee niet dit, krijg nu draaiend tandwieltje....
slim .quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
Angelo moet naar de dagboekkamer.
chayrone kreeg daar een dag de tijd voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
slim .
voor dat de meute aan hem gaat knagen ff nomineren misschien
Misschien de Nederlanders er graag uit? Kan een voordeel voor hem zijn in de eindfasequote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
Waarom wil danny eigenlijk zo graag rob genomineerd hebben.. omdat hij populair is?
ja dat kan zeker! Denk dat nu een belg eruit gaat of zijn die nu niet in de meerderheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:13 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Misschien de Nederlanders er graag uit? Kan een voordeel voor hem zijn in de eindfase
Daar lijkt het op. Hopelijk gaat Michelangelo nog op tijd inzien dat hij door het Dannybondje gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Michelangelo
ik hoop het ook !!!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Hopelijk gaat Michelangelo nog op tijd inzien dat hij door het Dannybondje gebruikt wordt.
Klopt, Ali gaat heel ver komenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:26 schreef Jockari het volgende:
En Ali gaat op in de anonimiteit. Niemand spreekt/denkt over hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |