Das volgens mij verboden toegang tot er een gescheiden groep moet levenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Slot van de toilet in de voorraadkamer is kapot
Chelsea vraagt of het gemaakt kan worden
Riolering is weer verstoptquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij verboden toegang tot er een gescheiden groep moet leven
Blijkbaar niet voldoende of ze gooien van alles door de wc.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Again?? Was toch pas gefixt?
Rob zal het wel overleven. Bart daarentegen... geen idee wat Mich over hem denkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Rob en Bart zijn soort van opgelucht dat Michelangelo mag nomineren. Ze wanen zich veilig omdat hij bij hen op de kamer ligt. 🙄
Kamer bondjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:52 schreef ledn81 het volgende:
Rob en Bart zijn soort van opgelucht dat Michelangelo mag nomineren. Ze wanen zich veilig omdat hij bij hen op de kamer ligt. 🙄
Die staat er op denk ik voor zaterdag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:02 schreef Angelique61 het volgende:
Jason is een beetje op zichzelf valt me op
ligt er al een paar dagen inquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
De Febo-wand ... heeft ouwe rosbief ... en wegschakelen ze
1 vroeg nog of het in de aanbieding konquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ligt er al een paar dagen in
loopt vanzelf weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |