gadver.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:17 schreef suzi1 het volgende:
ook goeiemorgen, 5 scheitende mensen aan mekaar
Daar is ook een film van....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:17 schreef suzi1 het volgende:
ook goeiemorgen, 5 scheitende mensen aan mekaar
Waarschijnlijk spraken ze daar vooral italiaans.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte verteld over het moment dat haar vader een hartstilstand kreeg in Italië.
Ze heeft het zien gebeuren en kreeg een black out.
Haar moeder heeft hem gereanimeerd.
Ze heeft geprobeerd hulp te zoeken op straat, maar niemand sprak Engels.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:44 schreef Ireth het volgende:
Staat cheche nu de afwas af te drogen met een handdoek ipv een theedoek?
Volgens mij wel een theedoek, maar kan het niet goed beoordelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:44 schreef Ireth het volgende:
Staat cheche nu de afwas af te drogen met een handdoek ipv een theedoek?
Ah .. dat was wat hij zei .. ik verstond al niet wat hij voor bijzonders bij zich had .. een boekweit kussen....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:48 schreef suzi1 het volgende:
maar bart heeft een boekweit kussen van 5 kilo
en blijkt kleding te missen
zij mocht er zelf uitzoeken wat eruit moest, hij heeft niets mogen kiezen
als het al klopt wat hij zegt he
zou denken, joh die kussen wegen we niet mee
Ik kan beter over haar dan Chelseaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan veel vinden over Charlotte, maar ze stelt zich wel kwetsbaar op.
Nog kleiner ? Nog drukker ? Vader/man heeft huis waarschijnlijk al verlaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea haar moeder is kleiner, drukker, en gaat meer uit haarzelf.
En doet ook wel veel in het huis volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan veel vinden over Charlotte, maar ze stelt zich wel kwetsbaar op.
Even aan @Jippie vragen die krijgt dat allemaal binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:25 schreef Benny het volgende:
Van Ilse heb ik nog geen goede/persfoto. Zodra die er is zal ze worden toegevoegd aan de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |