Die van Marciano is kapotquote:Op maandag 16 januari 2023 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Microfoons doen we niet meer aan in K3.
Dat herinner je je dan verkeerd. Er is al tabak gekocht onder manager Martin en Maddy van het zakgeld.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
Blijf het toch een raar gegeven vinden dat roken een discussie werd met manager Jeff, dus 2 maanden na de start, daarvoor hoorde je niemand over roken, en het leek ook dat er niemand rookte.
Maar niet op grote schaal.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat herinner je dan verkeerd. Er is al tabak gekocht onder manager Martin en Maddy van het zakgeld.
Dan is het nooit in beeld gebracht, en hebben ze gerookt zonder camera's die meekeken.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat herinner je je dan verkeerd. Er is al tabak gekocht onder manager Martin en Maddy van het zakgeld.
Maddy is zelfs gestopt in de loodsquote:
Je haalt de woorden uit m'n mond waarom is dat roken ooit toegestaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
Blijf het toch een raar gegeven vinden dat roken een discussie werd met manager Jeff, dus 2 maanden na de start, daarvoor hoorde je niemand over roken, en het leek ook dat er niemand rookte.
Nu vindt Jeff ineens dat ze er recht op hebben.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:29 schreef D. het volgende:
Ze zijn allemaal de loods ingekomen met het idee een jaar lang niet te kunnen roken
Toen er na 3 weken ineens zakgeld was zagen enkele mensen mogelijkheden, en van daaruit liep het uit de hand
Hij vindt wel vaker ietsquote:Op maandag 16 januari 2023 09:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu vindt Jeff ineens dat ze er recht op hebben.
Maar hij heeft nu dus serieus bedacht dat tabak uit de prijzenpot x 1 is, niet keer 25.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vindt wel vaker iets
In tegenstelling tot Martin, die vindt niets, die raakt alles kwijt
Ja, dat klopt niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is het nooit in beeld gebracht, en hebben ze gerookt zonder camera's die meekeken.
quote:
Wellicht hoopt ie dat als ie het vaak genoeg roept ze het volgende maand in het boek zettenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu dus serieus bedacht dat tabak uit de prijzenpot x 1 is, niet keer 25.
Kenzy heeft haar legging prachtig tot haar oksels opgetrokken.
- niet op de man -quote:Op maandag 16 januari 2023 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ok, genoteerd... dank voor deze nuttige bijdrage.
Ik kon ze wel goed verstaan verder.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze lulde echt zonder zender. Zowel Wanda, KimK als Kenzi
Dus wel in beeld.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt niet.
[..]
[ afbeelding ]
Doet niets af aan het feit dat ze zonder zender mochten praten.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kon ze wel goed verstaan verder.
Ik vermoed dat ze voedsel intolerantie en allergie door elkaar halen.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:36 schreef mootie het volgende:
Gj weer klagen over de al dan niet bestaande allergieën van Eunice.
Ligt eraan wat je discussie noemt ... ik herinner met nog Isaac als Sinterklaas voor Babbel en Wendy.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus wel in beeld.
Dat was in het begin met een feestje.
Kan zijn dat ze een voorraadje van hun eigen hadden, in ieder geval nooit een discussie daarover geweest.
Als het over de sigaretten gaat zeker, een pak shag x25 is toch niet te betalen.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Centraal kon wel eens gezellig worden... of het wordt weer een storm in een glas water..
200 euro per dag voor een gezellige Jeff, da's toch een koopje?quote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het over de sigaretten gaat zeker, een pak shag x25 is toch niet te betalen.
Jeff heeft besloten dat het x1 isquote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het over de sigaretten gaat zeker, een pak shag x25 is toch niet te betalen.
Alles om meneer het naar de zin te maken.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
200 euro per dag voor een gezellige Jeff, da's toch een koopje?
Weet Bern ook eens hoe het voelt om als klein kind toegesproken te wordenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:51 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vind dat Wanda echt tegen Bern praat alsof hij een klein kind is met z’n judoles
En het is geen eenmalige uitgave, binnen 2 weken kloppen ze weer aan voor tabak.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neej joh gekkenwerk... gaat ook niet gebeuren..quote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet normaal als jij dat gaat 'eisen'quote:Op maandag 16 januari 2023 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het is geen eenmalige uitgave, binnen 2 weken kloppen ze weer aan voor tabak.
Op 1 nietquote:
Om het 'lekker' te makenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Clasientje het volgende:
Wauw een halve zak suiker in een pan brinta🙄
Dat dreigen vind ik vreselijk..quote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet normaal als jij dat gaat 'eisen'
Maar Jeffrey is co-managerquote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden natuurlijk nooit aan sigaretten moeten beginnen .. maar dat verdraaide zakgeld ooit he ... was geen beste keuze.
Ja! WTF en dergelijkequote:Op maandag 16 januari 2023 10:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
‘Anders kunnen we niet eten, eten we allemaal chips. Ben ik nou de enige die verstandig met dingen om kan gaan?’
Ik gun haar dat middagdutje , het mens is 66quote:Op maandag 16 januari 2023 10:17 schreef Harry het volgende:
Janet: dat middagdutje gaat z'n tol eisen. Ik ga dat in de bespreking zeggen,. Ik ben geen 20 meer.
Ik mag ook niet slapen tijdens mijn werk hoorquote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gun haar dat middagdutje , het mens is 66
Als iemand een dutje nodig heeft dan moet dat kunnen, maar velen daar zijn gewoon lui en willen hangenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! Zij is ook de hele dag met van alles bezig, die zie je zelden hangen.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of gewoon een paar weken niet meer koken, en alles ff aan de kant zetten, is ze ook niet meer zo moe..mogen de andere deelnemers maar eens opstaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wordt naar op de maag van die vrouw/stalkerquote:Op maandag 16 januari 2023 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther even fijn aan de haartjes van JW zitten (ze mag hem knippen).
Het is haar ventquote:Op maandag 16 januari 2023 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wordt naar op de maag van die vrouw/stalker
Je straft haar denk ik als ze niet meer mag doen wat ze tot nu toe doet. Het is geen type om gewoon maar te gaan zitten zoals Esther, ze moet gewoon heel de dag wat te doen hebben.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Of gewoon een paar weken niet meer koken, en alles ff aan de kant zetten, is ze ook niet meer zo moe..mogen de andere deelnemers maar eens opstaan.
"Denkt" Esther?quote:Op maandag 16 januari 2023 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze denkt door zo te doen, ver in het spel te komen met "haar" vent
Gelijk heeft ze. Ze heeft dat nodig dus het is geen luxe ofzo. Gewoon normaal.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:17 schreef Harry het volgende:
Janet: dat middagdutje gaat z'n tol eisen. Ik ga dat in de bespreking zeggen,. Ik ben geen 20 meer.
Dat zou betekenen dat hij elke 200 pijlen een keer bulls eye raakt (waarvan hij niet eens weet wat het is).quote:Op maandag 16 januari 2023 10:27 schreef Ijspegel99 het volgende:
Pfff Erik weer met zn irritante records. Hij is ervan overtuigd dat Jeffrey zonder oefenen die dartpij kan halen, en zelf haalt ie hem 1 op 200
misschien dit bericht even over de schutting flikkeren daarquote:Op maandag 16 januari 2023 10:27 schreef Ijspegel99 het volgende:
Pfff Erik weer met zn irritante records. Hij is ervan overtuigd dat Jeffrey zonder oefenen die dartpij kan halen, en zelf haalt ie hem 1 op 200
Kenzy de lamaquote:
Hoezo lama?quote:
Ze spuugtquote:
O echt, ik moet zeggen ik kijk niet veel heb wel een koptelefoon met de stream geluid maar kijken af en toe even en ondertussen doe ik andere dingenquote:
Ze is ook best mooi. Inderdaad niet echt de beste kledingstijl..quote:Op maandag 16 januari 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik moet zeggen ik kijk niet veel heb wel een koptelefoon met de stream geluid maar kijken af en toe even en ondertussen doe ik andere dingen![]()
Vind het meisje best een mooi gezichtje en haren hebben. Jammer dat ze zich zo kleed
Misschien moet ie dat voorbeeld dan eens volgenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Programmaatje is niet eerlijk .. als je niet rookt en drink is het veel makkelijker .. mimimimi
Volgens mij wisten ze dit toch?quote:Op maandag 16 januari 2023 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Programmaatje is niet eerlijk .. als je niet rookt en drink is het veel makkelijker .. mimimimi
Niks schatquote:
#teamHarryquote:Op maandag 16 januari 2023 10:37 schreef Korak het volgende:
De rest zijn halve harries
Mooi! die naam
Juist een reden om op nee te gaan staan.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: als we allemaal op NEE gaan staan breekt de pleuris uit.
Ik vraag mij af in welke spiegel hij kijktquote:Op maandag 16 januari 2023 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: verder ben ik de perfecte schoonzoon. Ik ben mister perfect, ik kan alles en ik doe alles.
Dat geldt voor iedereen daar hoorquote:Op maandag 16 januari 2023 10:38 schreef tonja het volgende:
Typisch weer. Alles ligt altijd aan anderen (Jeffrey)
Babette is het wel met hem eens hoor ,ik denk de andere rokers ook.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist een reden om op nee te gaan staan.
Gewoon zeggen dat hij ook naar huis kan gaan, weer 1 minder.
Dat zag ik ook en die ene wimper (links) laat losquote:Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef Korak het volgende:
Babbel heeft de vieze carnavalwimpers van Zoë aan
Ze fokt hem iig niet verder op , want Jeff is zwaar onvoorspelbaarquote:Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef D. het volgende:
Dat meelullen van Babette mag ook wel een keer voorbij zijn
Die verslaafde halve Harry kan zeker vandaag nog lekker over het hek gaan, wat 'n idiootquote:Op maandag 16 januari 2023 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff slaat een beetje door ..... hij kan beter naar huis gaan ... kon ie een maand geleden al beter.
quote:Op maandag 16 januari 2023 10:43 schreef D. het volgende:
Nog 20 minuten, dan gooit Jeff het in de groep
Eikel eerste klas.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef D. het volgende:
Nog even dreigen met geweld
Doe maar een gele kaart, en geen sigaretten
De grootste narcist op de tv...quote:Op maandag 16 januari 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
Jeff lijkt een een dwarse kleuter met een enorme driftbui.
En boejuh boejuh boejuhhhh tjonguh tjonguh tjonguhhhquote:Op maandag 16 januari 2023 10:46 schreef Silves het volgende:
Zijn stopwoord is toch, hebben we voor getekend?
Boontje komt om zijn loontjequote:
Wel goede reclame voor een anti-rookcampagnequote:Op maandag 16 januari 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
Jeff lijkt een een dwarse kleuter met een enorme driftbui.
We gaan merken hoe graag kamer 5 hem erin wil houdenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:47 schreef ledn81 het volgende:
wil die nou tabak van de prijzenpot gaan kopen? (en dat mag dan niet x25 kosten?)
quote:Op maandag 16 januari 2023 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wel goede reclame voor een anti-rookcampagne
Don't be like Jeff
Preciesquote:Op maandag 16 januari 2023 10:47 schreef ledn81 het volgende:
wil die nou tabak van de prijzenpot gaan kopen? (en dat mag dan niet x25 kosten?)
Ik nietquote:Op maandag 16 januari 2023 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ook als ex rokeral heb ik er helemaal geen moeite mee gehad om te stoppen.
9 jaar geleden gestopt en overgegaan op de e-sig.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ook als ex rokeral heb ik er helemaal geen moeite mee gehad om te stoppen.
Lekker geen sigaretten geven wie weet gaat hi j dan wel flippen en is het bye bye Jeffquote:
Aldus chef de frituur die de frietpan zelf zonder enig overleg besteld heeft en toegeëigend door notabene zijn eigen vriendinquote:Op maandag 16 januari 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Frituur pan zou verbodenmoeten worden de aders die dichtslippen
Maar sigaretten mogen niet moppert jef door
Hij is van de leg, afkick verschijnselen van de nicotine. Hij kon al niet helder denken, nu nog minder.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aldus chef de frituur die de frietpan zelf zonder enig overleg besteld heeft en toegeëigend door notabene zijn eigen vriendin![]()
Het wijntje zal ook meetellen, normaal drinkt die ook 'n fles rood per dagquote:Op maandag 16 januari 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is van de leg, afkick verschijnselen van de nicotine. Hij kon al niet helder denken, nu nog minder.
Da's gewoon stoken, weet je ook welquote:Op maandag 16 januari 2023 10:57 schreef Silves het volgende:
Weer een centraal waar niemand zijn mond durft te openen..alleen dezelfde bewoners ..marcia die aan Gj vroeg vertel dit in het centraal, nee zei de laffe boer.
Hopen dat ze thuis gaat uitzieken..heeft net als Berend niks meer onder de leden..alleen maar moe. heeft haar pillen en mag nu de hele dag slapen en geen proeven doen..quote:
Dat komt er ook nog bij. Ben benieuwd hoe het zo gaat verlopen,quote:Op maandag 16 januari 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het wijntje zal ook meetellen, normaal drinkt die ook 'n fles rood per dag
De verveling daar moet gigantisch zijn en dan worden als addict ook nog jouw 'broodnodige' peuken je ontnomenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:57 schreef D. het volgende:
Jeff had zich beter op kunnen geven voor De Alleskunners
Ik zie 'm nauwelijks trainen voor de records en challengesquote:Op maandag 16 januari 2023 11:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De verveling daar moet gigantisch zijn en dan worden als addict ook nog jouw 'broodnodige' peuken ontnomen
Niemandquote:Op maandag 16 januari 2023 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie heeft zijn 24 uur aangevraagd???
Mexx heeft zitten dreigen..quote:Op maandag 16 januari 2023 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie heeft zijn 24 uur aangevraagd???
Happy End moeten ze zelf verzinnenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:12 schreef Sestra666 het volgende:
massagacursusssssssssss
neehee bok op met die lesjes
moeten ze misschien die chalanges hebben gedaanquote:Op maandag 16 januari 2023 11:12 schreef Loveable het volgende:
Misschien gebeurd er wel wat over 24 uur
Zou kunnen iddquote:Op maandag 16 januari 2023 11:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
moeten ze misschien die chalanges hebben gedaan
Inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2023 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Janet is ook altijd hartstikke druk bezig. Laat dat mens lekker een tukkie doen
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 16 januari 2023 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Dit iddquote:Op maandag 16 januari 2023 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Totaal niet oprecht zoals we al zeiden en ze loog zonet dus weer eens honderduitquote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |