Weet Bern ook eens hoe het voelt om als klein kind toegesproken te wordenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:51 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vind dat Wanda echt tegen Bern praat alsof hij een klein kind is met z’n judoles
En het is geen eenmalige uitgave, binnen 2 weken kloppen ze weer aan voor tabak.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het over de sigaretten gaat zeker, een pak shag x25 is toch niet te betalen.
Neej joh gekkenwerk... gaat ook niet gebeuren..quote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het over de sigaretten gaat zeker, een pak shag x25 is toch niet te betalen.
Ja ik vind het niet normaal als jij dat gaat 'eisen'quote:Op maandag 16 januari 2023 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het is geen eenmalige uitgave, binnen 2 weken kloppen ze weer aan voor tabak.
Op 1 nietquote:
Om het 'lekker' te makenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Clasientje het volgende:
Wauw een halve zak suiker in een pan brinta🙄
Dat dreigen vind ik vreselijk..quote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet normaal als jij dat gaat 'eisen'
Maar Jeffrey is co-managerquote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden natuurlijk nooit aan sigaretten moeten beginnen .. maar dat verdraaide zakgeld ooit he ... was geen beste keuze.
Ja! WTF en dergelijkequote:Op maandag 16 januari 2023 10:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
‘Anders kunnen we niet eten, eten we allemaal chips. Ben ik nou de enige die verstandig met dingen om kan gaan?’
Ik gun haar dat middagdutje , het mens is 66quote:Op maandag 16 januari 2023 10:17 schreef Harry het volgende:
Janet: dat middagdutje gaat z'n tol eisen. Ik ga dat in de bespreking zeggen,. Ik ben geen 20 meer.
Ik mag ook niet slapen tijdens mijn werk hoorquote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gun haar dat middagdutje , het mens is 66
Als iemand een dutje nodig heeft dan moet dat kunnen, maar velen daar zijn gewoon lui en willen hangenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! Zij is ook de hele dag met van alles bezig, die zie je zelden hangen.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of gewoon een paar weken niet meer koken, en alles ff aan de kant zetten, is ze ook niet meer zo moe..mogen de andere deelnemers maar eens opstaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wordt naar op de maag van die vrouw/stalkerquote:Op maandag 16 januari 2023 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther even fijn aan de haartjes van JW zitten (ze mag hem knippen).
Het is haar ventquote:Op maandag 16 januari 2023 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wordt naar op de maag van die vrouw/stalker
Je straft haar denk ik als ze niet meer mag doen wat ze tot nu toe doet. Het is geen type om gewoon maar te gaan zitten zoals Esther, ze moet gewoon heel de dag wat te doen hebben.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Of gewoon een paar weken niet meer koken, en alles ff aan de kant zetten, is ze ook niet meer zo moe..mogen de andere deelnemers maar eens opstaan.
"Denkt" Esther?quote:Op maandag 16 januari 2023 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze denkt door zo te doen, ver in het spel te komen met "haar" vent
Gelijk heeft ze. Ze heeft dat nodig dus het is geen luxe ofzo. Gewoon normaal.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:17 schreef Harry het volgende:
Janet: dat middagdutje gaat z'n tol eisen. Ik ga dat in de bespreking zeggen,. Ik ben geen 20 meer.
Dat zou betekenen dat hij elke 200 pijlen een keer bulls eye raakt (waarvan hij niet eens weet wat het is).quote:Op maandag 16 januari 2023 10:27 schreef Ijspegel99 het volgende:
Pfff Erik weer met zn irritante records. Hij is ervan overtuigd dat Jeffrey zonder oefenen die dartpij kan halen, en zelf haalt ie hem 1 op 200
misschien dit bericht even over de schutting flikkeren daarquote:Op maandag 16 januari 2023 10:27 schreef Ijspegel99 het volgende:
Pfff Erik weer met zn irritante records. Hij is ervan overtuigd dat Jeffrey zonder oefenen die dartpij kan halen, en zelf haalt ie hem 1 op 200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |