Weet Bern ook eens hoe het voelt om als klein kind toegesproken te wordenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:51 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vind dat Wanda echt tegen Bern praat alsof hij een klein kind is met z’n judoles
En het is geen eenmalige uitgave, binnen 2 weken kloppen ze weer aan voor tabak.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het over de sigaretten gaat zeker, een pak shag x25 is toch niet te betalen.
Neej joh gekkenwerk... gaat ook niet gebeuren..quote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het over de sigaretten gaat zeker, een pak shag x25 is toch niet te betalen.
Ja ik vind het niet normaal als jij dat gaat 'eisen'quote:Op maandag 16 januari 2023 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het is geen eenmalige uitgave, binnen 2 weken kloppen ze weer aan voor tabak.
Op 1 nietquote:
Om het 'lekker' te makenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Clasientje het volgende:
Wauw een halve zak suiker in een pan brinta🙄
Dat dreigen vind ik vreselijk..quote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet normaal als jij dat gaat 'eisen'
Maar Jeffrey is co-managerquote:Op maandag 16 januari 2023 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden natuurlijk nooit aan sigaretten moeten beginnen .. maar dat verdraaide zakgeld ooit he ... was geen beste keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |