Kenzy de lamaquote:
Hoezo lama?quote:
Ze spuugtquote:
O echt, ik moet zeggen ik kijk niet veel heb wel een koptelefoon met de stream geluid maar kijken af en toe even en ondertussen doe ik andere dingenquote:
Ze is ook best mooi. Inderdaad niet echt de beste kledingstijl..quote:Op maandag 16 januari 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik moet zeggen ik kijk niet veel heb wel een koptelefoon met de stream geluid maar kijken af en toe even en ondertussen doe ik andere dingen![]()
Vind het meisje best een mooi gezichtje en haren hebben. Jammer dat ze zich zo kleed
Misschien moet ie dat voorbeeld dan eens volgenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Programmaatje is niet eerlijk .. als je niet rookt en drink is het veel makkelijker .. mimimimi
Volgens mij wisten ze dit toch?quote:Op maandag 16 januari 2023 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Programmaatje is niet eerlijk .. als je niet rookt en drink is het veel makkelijker .. mimimimi
Niks schatquote:
#teamHarryquote:Op maandag 16 januari 2023 10:37 schreef Korak het volgende:
De rest zijn halve harries
Mooi! die naam
Juist een reden om op nee te gaan staan.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: als we allemaal op NEE gaan staan breekt de pleuris uit.
Ik vraag mij af in welke spiegel hij kijktquote:Op maandag 16 januari 2023 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: verder ben ik de perfecte schoonzoon. Ik ben mister perfect, ik kan alles en ik doe alles.
Dat geldt voor iedereen daar hoorquote:Op maandag 16 januari 2023 10:38 schreef tonja het volgende:
Typisch weer. Alles ligt altijd aan anderen (Jeffrey)
Babette is het wel met hem eens hoor ,ik denk de andere rokers ook.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist een reden om op nee te gaan staan.
Gewoon zeggen dat hij ook naar huis kan gaan, weer 1 minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |