Een Wimpie Jansen zal het niet worden.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
Het is voor de veiligheid Berghuis wellicht het beste als hij met de helikopter ingevlogen wordt
Aangezien hij door Feyenoord in de winter werd gehaald heeft hij dat ook nog nooit meegemaakt!
Lijkt me niet zo handig met die netten, als die losschieten en in de rotor komen dan krijg je zo'n puinhoop.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
Het is voor de veiligheid Berghuis wellicht het beste als hij met de helikopter ingevlogen wordt
Aangezien hij door Feyenoord in de winter werd gehaald heeft hij dat ook nog nooit meegemaakt!
Jorien is de leukste thuisquote:Op maandag 16 januari 2023 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat de wedstrijd na 40-45 minuten wel gestaakt zal worden.
De grootste matennaaier ooit.quote:
Vroeger werd er niet eens gestaakt als er bommen werden gegooidquote:Op maandag 16 januari 2023 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat de wedstrijd na 40-45 minuten wel gestaakt zal worden.
Ik ken de persoon die de bom heeft gegooid. Komt uit Cuilenborg. Die scheet zeven kleuren stront toen ie vanuit het bureau naar het station moest teruglopen.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger werd er niet eens gestaakt als er bommen werden gegooid
Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordig
Edward?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de persoon die de bom heeft gegooid. Komt uit Cuilenborg. Die scheet zeven kleuren stront toen ie vanuit het bureau naar het station moest teruglopen.
We horen het wel als je het antwoord hebt gevonden.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:02 schreef asco het volgende:
Wanneer was de laatste Feijenoord - Ajax met een voorsprong van circa 5 punten voor Feijenoord na ongeveer dit aantal gespeelde wedstrijden? Gebeurede dit vaker, wat werd in die gevallen de uitslag en wie werd uiteindelijk kampioen?
En met de traumahelikopter er weer uit.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
Ik was in de jaren 70 bij de 5-1 voor Ajax.quote:
Twente*quote:Op maandag 16 januari 2023 20:13 schreef trein2000 het volgende:
Zou voor de competitie goed zijn als Feyenoord in ieder gave niet wint.
Voor Twente maakt het allemaal niet zo veel uit, de winnaar is ver weg. De verliezer binnen bereik.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente*
Voor de competitie zou het goed zijn om geen Bayernreeks van Ajax aan kampioenschappen te krijgen.
Als Feyenoord wint zondag, zie ik de competitie zeker nog niet als beslist eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2023 20:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor Twente maakt het allemaal niet zo veel uit, de winnaar is ver weg. De verliezer binnen bereik.
Maar ik begrijp dat jij graag kijkt naar een competitie waar de titelrace na een wedstrijd of 20 al de facto beslist is? Ik niet in ieder geval.
Beslist is een groot woord. Maar het gat naar Ajax is dan 8 punten. Dat is wel heel veel. En AZ en PSV, zonder Gakpo en Madueke, komen er sowieso niet aan natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint zondag, zie ik de competitie zeker nog niet als beslist eigenlijk
Is zeker veel maar nog steeds we dan pas halverwege de competitie, als Ajax een keertje besluit te gaan voetballen kan het alsnog spannend worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beslist is een groot woord. Maar het gat naar Ajax is dan 8 punten. Dat is wel heel veel. En AZ en PSV, zonder Gakpo en Madueke, komen er sowieso niet aan natuurlijk.
Sowieso. Dat "gefeliciteerd met het kampioenschap" in deze fase is echt kansloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is zeker veel maar nog steeds we dan pas halverwege de competitie, als Ajax een keertje besluit te gaan voetballen kan het alsnog spannend worden.
Wat een lol.quote:
Ken je het doek dat vak 410 ooit voor Jaap StamGod maakte?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dit is me nou nooit opgevallen. Kunstwerkje.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je het doek dat vak 410 ooit voor Jaap StamGod maakte?
lachen man kanker erbij halen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaap had daar al een tumor in zijn hoofd
Feyenoord is een geweldige club, alleen jammer van de fans.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord roept aanhang op zich te gedragen tijdens Klassieker: ‘Een beetje opgefokt mag best, maar niet té’
Las laatst een column in het AD van ik denk Sjoerd over hoe Feyenoord nooit echt zegt tegen de aanhang dat ze gewoon even normaal moeten doen ondanks de tonnen aan boetes en andere straffen. Dit is dan ook weer zo'n boodschap van Feyenoord waar je niets aan hebt. En dan straks janken als het echt uit de hand loopt en ze de rest van het seizoen zonder publiek moeten doen.
Van mensen die “een borreltje” als “remedie” zien tegen pijn kun je wel met zekerheid zeggen dat er liters per dag doorheen gaan.quote:
Moet toch gewoon mogenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van mensen die “een borreltje” als “remedie” zien tegen pijn kun je wel met zekerheid zeggen dat er liters per dag doorheen gaan.
Niks mis mee @tong80quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van mensen die “een borreltje” als “remedie” zien tegen pijn kun je wel met zekerheid zeggen dat er liters per dag doorheen gaan.
ze kunnen me allemaal wat ja toch laat me me drankje niet afpakken mag toch wel gewoon beetje plezier nog hebben is laatste wat ik nog wel heb nou blijf gewoon doordrinken hoor hahahah groet bertquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rep is jaren geleden zelfs in een kliniek opgenomen voor zijn alcoholprobleem.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:Zijn eerste huwelijk liep op de klippen. Hij werd opnieuw vader tijdens een tweede huwelijk. Dat strandde ook. En naast het voortdurende drinken begon hij ook coke te gebruiken. Uiteindelijk belandde Rep in 2009 in een afkickkliniek, vooral om zijn eerste vrouw Trudy een plezier te doen. Hij herinnert het zich als een 'gezellige tijd', al vond Rep het vervelend voortdurend 'ik ben Johnny en ik ben alcoholist' te moeten zeggen.
Dochter Cindy: "Het eerste wat hij zei, toen hij die afkickkliniek uitkwam: ik heb geen probleem."
1-1quote:Op zondag 22 januari 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
1-1quote:Op zondag 22 januari 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 1-1
@:onlogisch 0-2
3-0quote:Op zondag 22 januari 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:onlogisch 0-2
Akkoord.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:59 schreef onlogisch het volgende:
0-1, doelpuntenmaker Steven Berghuis. Vervolgens wordt de Kuip afgebroken en gaat 22 januari de geschiedenis in als het Nederlandse Heizeldrama.
Voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn.
2-1quote:Op zondag 22 januari 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:PicoMMP 3-0
@:onlogisch 0-1
@:Tarado 1-1
Alle Nederlandse waterwerpers nog steeds in onderhoud?quote:Op zondag 22 januari 2023 11:14 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De polizei is alvast aanwezig
5-1quote:Op zondag 22 januari 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 2-1
Genotquote:Op zondag 22 januari 2023 11:14 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De polizei is alvast aanwezig
Zou mooi zijn als het de hOgE hErEn iN dEn hAaG vervolgens eens duidelijk wordt dat een voetbalwet zoals in Engeland goed kan werken.quote:
Denk dat hij zijn koffer al ingepakt heeft.quote:
Als de spelers hem zat waren geweest hadden ze het wel laten lopen tegen Twente, dat was de uitgelezen wedstrijd om het te doen, dus tenzij een monsterscore vandaag zie ik het niet gebeuren ongeacht de uitslag.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn koffer al ingepakt heeft.
Bij winst Feyenoord gaat de media en misschien de supporters ook een rol spelen natuurlijk, denk dat het dan onvermijdelijk gaat worden voor het bestuur van Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de spelers hem zat waren geweest hadden ze het wel laten lopen tegen Twente, dat was de uitgelezen wedstrijd om het te doen, dus tenzij een monsterscore vandaag zie ik het niet gebeuren ongeacht de uitslag.
Ik weet het niet, het is al een tijdje onrustig dus zie dat niet enorm veranderen met nog een wedstrijd verlies, al gaat het ook om de manier waarop.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij winst Feyenoord gaat de media en misschien de supporters ook een rol spelen natuurlijk, denk dat het dan onvermijdelijk gaat worden voor het bestuur van Ajax.
Dat is ook waar inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is al een tijdje onrustig dus zie dat niet enorm veranderen met nog een wedstrijd verlies, al gaat het ook om de manier waarop.
Okquote:Op zondag 22 januari 2023 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord noteerde in negen van de laatste tien thuisduels met Ajax in de Eredivisie meer schoten dan de Amsterdammers en kwam in zeven van die ontmoetingen tot een hogere Expected Goals-waarde, maar boekte in deze reeks slechts twee zeges. Het haalde uit 21,4 xG slechts 16 goals terwijl Ajax 20 goals uit 11,5 xG haalde.
quote:Op zondag 22 januari 2023 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon met de Feyenoord bus aankomen.
Wat een briljante eerstenzet van Ajax vandaag.
Hopelijk ook de laatste
3-0quote:Op zondag 22 januari 2023 09:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 2-1
#werkenbijdenos staat zichzelf wat frivoliteiten toe op deze zondag.quote:Op naar de Kuip
Feyenoord-supporters gaan richting stadion, terwijl ook politieagenten zich klaarmaken voor de Klassieker.
Laatstgenoemden lijken overigens een kek blauw busje van hun Duitse collega's te leen te hebben gekregen. Hopelijk blijft die daar vanmiddag rustig op z'n plek staan.
Lekker nat bij 2 graden.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Alvast fakkels gooien naar politie
quote:Op zondag 22 januari 2023 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
#werkenbijdenosquote:Op zondag 22 januari 2023 13:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
Volgens de stagiair die bij de NOS de liveblog omtrent deze wedstrijd bijhoudt, heeft de politie "een kek blauw busje" van de Duitse collega's geleend. Hihaho.
Leef jij ook nog?quote:Op zondag 22 januari 2023 13:42 schreef inZanity het volgende:
Wisten jullie dat dit een wedstrijd op zich is?
Wedstrijd op zich die geen wedstrijd op zich is omdat Ajax vrijwel altijd wint.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:42 schreef inZanity het volgende:
Wisten jullie dat dit een wedstrijd op zich is?
Vrij koud als je nu een nat pak hebt.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Stoere luiquote:Op zondag 22 januari 2023 14:05 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Jammer net niet onder de wielen
GGZ Rotterdam heeft een schoolreisje?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:05 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Jammer net niet onder de wielen
Of om Adriaan xDquote:Op zondag 22 januari 2023 13:36 schreef Regilio_ het volgende:
Bassey gaat jankend om zijn moeder roepen.
Spartagoden weer gewonnen zag ik al.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit er klaar voor, de wedstrijd kan dus beginnen.
Ja, het was weer genieten gisteren.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spartagoden weer gewonnen zag ik al.
Ze staan trouwens nog maar 1 puntje achter Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spartagoden weer gewonnen zag ik al.
*Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2023 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GGZ Rotterdam heeft een schoolreisje?
Sinds wanneer komt Hazes uit Rotterdam danquote:Op zondag 22 januari 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
Rotterdam wel de stad met de slechtste muzieksmaak van Nederland.
Na the Amazing Stroopwafels nooit meer iets fatsoenlijks voortgebracht.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2023 14:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt Hazes uit Rotterdam dan
Mijn ogen, help.quote:
Als je wel naar de Belgische competitie kijkt, dan ben je in ieder geval alvast gewend aan slecht voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gebeurd niet veel dat ik de eredivisie kijk. Maar het lijkt erop dat het de eerste wedstrijd zal zijn voor me dit seizoen!
Mooi dat ie dat ook zegt als ie iets voor de eerste keer zegt hequote:
Ga je nu mijn hilarische grappen uitleggen? Daar is de mening pittig over.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi dat ie dat ook zegt als ie iets voor de eerste keer zegt he
Ik bied hierbij mijn nederige excuses aanquote:Op zondag 22 januari 2023 14:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga je nu mijn hilarische grappen uitleggen? Daar is de mening pittig over.
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2023 14:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bied hierbij mijn nederige excuses aan
Ja daarom, waar zegt ie dan iets verkeerds?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
Rotterdam, bakermat van de house.
Madquote:Op zondag 22 januari 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
ESPN volledig anti Ajax, dat is wel weer duidelijk...idioten...
Ik ook!quote:Op zondag 22 januari 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
Via streams kijken is voor paupers
Ik kijk nu ook trouwens(via de TV)
Nee, in Rotterdam.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Netten? zijn we terug in de 90's
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:35 schreef GGMM het volgende:
Zit ik nou de hele tijd tegen een net en een paal aan te kijken?
In Amsterdam gebeurd dit nooit?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik neem aan dat de club Feyenoord hier een boete voor gaat krijgen? Wat een overdreven gedoe.
Anders overleeft Berghuis de wedstrijd niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:35 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een aanfluiting zo die netten in beeld
Dat heb je scherp gezien!quote:Op zondag 22 januari 2023 14:35 schreef GGMM het volgende:
Zit ik nou de hele tijd tegen een net en een paal aan te kijken?
eens hoor, ff te ver weg dit.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De cameraman mag wel ietsje inzoomen.
Op naar WKN!quote:Op zondag 22 januari 2023 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
De mist lijkt langzaam op te klaren
leuk die belgen actquote:Op zondag 22 januari 2023 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
En kunnen ze die camera's voor de netten plaatsen ofzo : ') . Ik ben een buitenlandse kijker bijvoorbeeld.
Wat moeten buitenlandse voetballiefhebbers denken
Echt vervelend voor de buitenlandse kijkersquote:Op zondag 22 januari 2023 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
En kunnen ze die camera's voor de netten plaatsen ofzo : ') . Ik ben een buitenlandse kijker bijvoorbeeld.
Net of die Fey - Ajax gaan kijkenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat Feyenoordsupporters tokkies zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat er in Rotterdam zoveel debielen in het stadion zitten dat netten tot aan het dak nodig zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens, precies in het midden is niet handig.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:36 schreef Zorro het volgende:
Was het te moeilijk om te bedenken die paal op een andere plek neer te zetten?
Rock, paper, ball spelen?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:38 schreef Coco het volgende:
Die papiertjes op het veld zijn ongunstig voor de bal.
Vind je?quote:
Daarom verloor Nederland ook al de WK finale van 1978quote:Op zondag 22 januari 2023 14:38 schreef Coco het volgende:
Die papiertjes op het veld zijn ongunstig voor de bal.
Gelukkig zijn er in Amsterdam geen debielen die dit doenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat er in Rotterdam zoveel debielen in het stadion zitten dat netten tot aan het dak nodig zijn.
Maar dat weten ze in het buitenland al, dus niks aan de hand.
Het is het een of het ander, volgende keer als er van die palen zijn, kies ik voor een wedstrijd kaartje, dit is echt niksquote:
In Eindhoven op het Stratumseindquote:
Wel in de 2e ringquote:Op zondag 22 januari 2023 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
een voordeel is dat de bal niet zo snel in de tribune zal belanden.
Kennet niet aan.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:41 schreef Zorro het volgende:
Waarom heeft die lage camera een refreshrate van My First Sony?
Natuurlijk wel. Daar zitten net zoveel debielen in het stadion. Of ja, net iets minder vanwege het hoge aantal theaterplaatsen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er in Amsterdam geen debielen die dit doen
Volle kuip bonusquote:
Van Rhijnquote:Op zondag 22 januari 2023 14:44 schreef franklop het volgende:
Tijd voor een vrije trap voor Ajax vanaf 35 meter die er zomaar invliegt
Het is dan ook oud en versleten.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:43 schreef bbuddybb het volgende:
Lijkt wel alsof het stadion gaat omkiepen. Wat slecht in beeld gebracht zeg.
(lol)quote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt wel alsof Ajax zonder tactiek speelt
Alsof Schreuder heeft gezegd kijk maar wat het beste is en dat was het
Wat een genot.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente speelt (tegen Utrecht, dus paul is er ook niet)
Dus hij heeft het niet speciaal aangepast voor deze wedstrijd maar doet hetzelfde als altijd?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
#SchreuderOUTquote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
Erg mooi.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax mist een type Blind in de kleedkamer.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
Ik zit Twente - Utreg te kieknquote:
Dit is serieus waarquote:
je hebt er mij voor in de plaatsquote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hebt er mij voor in de plaats
Zolang het dezelfde uitslag heeft, primaquote:
En Chevy.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jou vind ik een stuk minder irritantquote:Op zondag 22 januari 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liever Schreuder eruitquote:Op zondag 22 januari 2023 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zolang het dezelfde uitslag heeft, prima
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |