Een Wimpie Jansen zal het niet worden.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
Het is voor de veiligheid Berghuis wellicht het beste als hij met de helikopter ingevlogen wordt
Aangezien hij door Feyenoord in de winter werd gehaald heeft hij dat ook nog nooit meegemaakt!
Lijkt me niet zo handig met die netten, als die losschieten en in de rotor komen dan krijg je zo'n puinhoop.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
Het is voor de veiligheid Berghuis wellicht het beste als hij met de helikopter ingevlogen wordt
Aangezien hij door Feyenoord in de winter werd gehaald heeft hij dat ook nog nooit meegemaakt!
Jorien is de leukste thuisquote:Op maandag 16 januari 2023 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat de wedstrijd na 40-45 minuten wel gestaakt zal worden.
De grootste matennaaier ooit.quote:
Vroeger werd er niet eens gestaakt als er bommen werden gegooidquote:Op maandag 16 januari 2023 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat de wedstrijd na 40-45 minuten wel gestaakt zal worden.
Ik ken de persoon die de bom heeft gegooid. Komt uit Cuilenborg. Die scheet zeven kleuren stront toen ie vanuit het bureau naar het station moest teruglopen.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger werd er niet eens gestaakt als er bommen werden gegooid
Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordig
Edward?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de persoon die de bom heeft gegooid. Komt uit Cuilenborg. Die scheet zeven kleuren stront toen ie vanuit het bureau naar het station moest teruglopen.
We horen het wel als je het antwoord hebt gevonden.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:02 schreef asco het volgende:
Wanneer was de laatste Feijenoord - Ajax met een voorsprong van circa 5 punten voor Feijenoord na ongeveer dit aantal gespeelde wedstrijden? Gebeurede dit vaker, wat werd in die gevallen de uitslag en wie werd uiteindelijk kampioen?
En met de traumahelikopter er weer uit.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
Ik was in de jaren 70 bij de 5-1 voor Ajax.quote:
Twente*quote:Op maandag 16 januari 2023 20:13 schreef trein2000 het volgende:
Zou voor de competitie goed zijn als Feyenoord in ieder gave niet wint.
Voor Twente maakt het allemaal niet zo veel uit, de winnaar is ver weg. De verliezer binnen bereik.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente*
Voor de competitie zou het goed zijn om geen Bayernreeks van Ajax aan kampioenschappen te krijgen.
Als Feyenoord wint zondag, zie ik de competitie zeker nog niet als beslist eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2023 20:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor Twente maakt het allemaal niet zo veel uit, de winnaar is ver weg. De verliezer binnen bereik.
Maar ik begrijp dat jij graag kijkt naar een competitie waar de titelrace na een wedstrijd of 20 al de facto beslist is? Ik niet in ieder geval.
Beslist is een groot woord. Maar het gat naar Ajax is dan 8 punten. Dat is wel heel veel. En AZ en PSV, zonder Gakpo en Madueke, komen er sowieso niet aan natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint zondag, zie ik de competitie zeker nog niet als beslist eigenlijk
Is zeker veel maar nog steeds we dan pas halverwege de competitie, als Ajax een keertje besluit te gaan voetballen kan het alsnog spannend worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beslist is een groot woord. Maar het gat naar Ajax is dan 8 punten. Dat is wel heel veel. En AZ en PSV, zonder Gakpo en Madueke, komen er sowieso niet aan natuurlijk.
Sowieso. Dat "gefeliciteerd met het kampioenschap" in deze fase is echt kansloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is zeker veel maar nog steeds we dan pas halverwege de competitie, als Ajax een keertje besluit te gaan voetballen kan het alsnog spannend worden.
Wat een lol.quote:
Ken je het doek dat vak 410 ooit voor Jaap StamGod maakte?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Dit is me nou nooit opgevallen. Kunstwerkje.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je het doek dat vak 410 ooit voor Jaap StamGod maakte?
lachen man kanker erbij halen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaap had daar al een tumor in zijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |