Ik heb 24 uur de tijd om 'm weg te leggen. Als ik straks thuis ben knap ik 'm eerst even op.quote:
Toen ik 'm weglegde zag hij er nog redelijk uit. Enfin, morgen leg ik 'm weg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Denk dat de laatste verplaatsers er slecht mee zijn omgegaan
Ja, het is wel een reis van 3,5 uur, dus gecombineerd met een natuurwandeling door houthem heen. Ben nu onderweg naar huis.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Oow je hebt hem pas net gehaald!
.toppertje
quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Denk dat de laatste verplaatsers er slecht mee zijn omgegaan
Hij maakt een grapje joh, omdat ik hem zelf als laatste heb weggelegd in Houthemquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:44 schreef laziness het volgende:
[..]![]()
Je legt ‘m in je achterbak en legt ‘m een paar uur later weer weg.
Wat dacht je van het weer?
Ja want dat was natuurlijk ook gewoon een hele serieuze opmerkingquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:44 schreef laziness het volgende:
[..]![]()
Je legt ‘m in je achterbak en legt ‘m een paar uur later weer weg.
Wat dacht je van het weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:47 schreef DJMO het volgende:
Ben net gister en eergister naar Utrecht en Amsterdam geweest. Voorlopig niet die kant op denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!
Ben wel van plan rondje met de racefiets te gaan zondag. Hmm...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
GvD.. ben ik vandaag langs geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!![]()
A. Heb je vandaag een "rondje gefietst"quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben net gister en eergister naar Utrecht en Amsterdam geweest. Voorlopig niet die kant op denk ik.
Ben wel van plan rondje met de racefiets te gaan zondag. Hmm...
1. Kutleefquote:Op zondag 21 mei 2023 20:55 schreef Rob het volgende:
[..]
A. Heb je vandaag een "rondje gefietst"
a.2. Zo ja: Hoeveel kilometertjes?
a.3. Zo nee: waarom niet...!
B. geen !Stok gevonden onderweg
Doe je goedquote:Op maandag 22 mei 2023 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1. Kutleef
2. Drank
3. Geen idee of het logisch klinkt.
4. Yolo
5. Aaaaaaahyalallaa.
Ik lees dat het weer laat is geworden gisteravond.quote:
je hebt daar geen actieve herinnering aanquote:Op maandag 22 mei 2023 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik lees dat het weer laat is geworden gisteravond.![]()
![]()
Nope.quote:
@loveislikeakiss hunten maarrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Allergisch voor Koemelk, Soja en Noten
Reminder voor DTS spelers
iets met er gaat niets boven Amsterdam?quote:
De FOK!stok moet in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten...quote:Op maandag 22 mei 2023 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iets met er gaat niets boven Amsterdam?
mag de stok ook op een waddeneiland gelegd worden> want dat is te lopen op dit moment
Texel is al compleet geweest. Leef je uit met de restquote:Op maandag 22 mei 2023 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iets met er gaat niets boven Amsterdam?
mag de stok ook op een waddeneiland gelegd worden> want dat is te lopen op dit moment
rottumerplaat it isquote:Op maandag 22 mei 2023 16:04 schreef Rob het volgende:
[..]
Texel is al compleet geweest. Leef je uit met de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |