Haha 2 secondenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:27 schreef Dave het volgende:
Vanavond duetten, en 4 personen in de sing off
Dankquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond duetten
reminder voor @:Luctor.et.Emergo @:Meke@:H_T?
Van de dames Magtel en Danique, van de heren Tristan en Paul.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog niks gekekenHaak blanco in
Wie is er tot nu toe een beetje goed?
Ja, supertof, je vraagt je af waar ze al die talenten gevonden hebben!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Bij vorige Op Zoek Naar series vond ik het altijd vrij voorspelbaar wie het ging worden aan het begin, dus ergens wel een leuke ervaring om nu halverwege aan te hakenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van de dames Magtel en Danique, van de heren Tristan en Paul.
Kan me zelf niet voorstellen dat het iemand anders gaat worden![]()
Leuk dat je er ook weer bij bent
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, supertof, je vraagt je af waar ze al die talenten gevonden hebben!
Tip: Houd oordoppen bij de hand.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij vorige Op Zoek Naar series vond ik het altijd vrij voorspelbaar wie het ging worden aan het begin, dus ergens wel een leuke ervaring om nu halverwege aan te hakenDe oude afleveringen ga ik nog wel terugkijken.
Ja ben erquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond duetten
Oh dearquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tip: Houd oordoppen bij de hand.
Nou ja, de goeien vind ik ook wel echt goed. Maar er zit/zat vrij veel opvulmateriaal bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tip: Houd oordoppen bij de hand.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat is wel jammer. Af en toe popliedjes prima, maar het moet vooral om musical draaien in een musical zoektochtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Een matig hitje uit de zero's
Ook dit seizoen weer veel te weinig musical.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, supertof, je vraagt je af waar ze al die talenten gevonden hebben!
Zelfde hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij vorige Op Zoek Naar series vond ik het altijd vrij voorspelbaar wie het ging worden aan het begin, dus ergens wel een leuke ervaring om nu halverwege aan te hakenDe oude afleveringen ga ik nog wel terugkijken.
Ben benieuwd naar de mensen die je noemt
Ja!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Een matig hitje uit de zero's
Ook dit seizoen weer veel te weinig musical.
Ik ben op zich ook diehard, maar er kwam wat tussenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]had jou wel diehard verwacht
![]()
Ik ben bij de dames voor Danique. Mannen denk ik Shay?
Snap ik hoor, beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben op zich ook diehard, maar er kwam wat tussenDaarna telkens vergeten terug te kijken, en nu maar besloten om aan te haken zonder terugkijken
Leukquote:
Ja direct in het begin tochquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:41 schreef Dave het volgende:
Waren ze in Jim’s versie van Grease niet een keer met een auto de orkestbak in gereden?
Magtel staat in de sing off!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ok, tv deed wat raar, dus ik kijk nu via webtv, dus ik loop wat achter.
Zeker, daarna kregen ze ook verkeringquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:41 schreef Dave het volgende:
Waren ze in Jim’s versie van Grease niet een keer met een auto de orkestbak in gereden?
Zo ver, ook weer niet.quote:
Ja die is mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:39 schreef Meke het volgende:
Ik hoop op ergens in de sterren, dat blijft m'n favoriet
Hmm ik zou het heel raar vinden om naar een Nederlandse musical te gaan met Engelse liedjes eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:41 schreef RipCity het volgende:
Wat is de reden dat in Nederland ook de liedjes vertaald worden? Is dat een rechten/geld kwestie ofzo? Ze kunnen toch de liedjes iig in het origineel laten en dan voor de boomers de gesprekken gewoon vertalen?
Ja eigenlijk altijd wel, bij Maria ook en een keer bij Joseph in de singoffquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die is mooiWerd bij Zorro ook gedaan toch? Met Ruud en Pearl
maar bij een musical als Grease toch wel of we will rock you of abba musical?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik zou het heel raar vinden om naar een Nederlandse musical te gaan met Engelse liedjes eigenlijk
Eens. De liedjes horen bij musical ook heel erg bij het verhaal. Bij een jukebox musical zou ik het al iets minder storend vinden (nooit live gezien, dus kan niet echt oordelen)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik zou het heel raar vinden om naar een Nederlandse musical te gaan met Engelse liedjes eigenlijk
Oohhh ja, dat van Joseph gaat me dagen ja, volgens mij waren dat Adriaan en Heinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk altijd wel, bij Maria ook en een keer bij Joseph in de singoff
Jury vind het vast fantastisch en ontroerend en geweldig (en dan een mini kritiekpuntje voor de show).quote:
Ja maar dan heb ik liever een Engelstalige cast überhauptquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
maar bij een musical als Grease toch wel of we will rock you of abba musical?
Bij een nieuwe eigen productie snap ik het wel.
Of ben ik dan te mildquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou iedereen zal wel weer over elkaar heenbuitelen op Twitter enzo hoe vreselijk slecht ze zijn, maar dit goed zingen is maar voor weinigen weggelegd.
Ja zoiets, heel vroeg in elk gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh ja, dat van Joseph gaat me dagen ja, volgens mij waren dat Adriaan en Hein
Ja doe het ze dan ook niet aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou iedereen zal wel weer over elkaar heenbuitelen op Twitter enzo hoe vreselijk slecht ze zijn, maar dit goed zingen is maar voor weinigen weggelegd.
&Juliet moet je gaan kijken!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh heb wel een jukebox musical gezien volgens mijLazarus
Niks gemist hoor bij opening, ze deden Livin la vida locaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef Vicky het volgende:
Shit, openingsnummer gemist.
Eb dit vond ik niet om aan te horen
Dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Okay.. niet zo boeiend dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Niks gemist hoor bij opening, ze deden Livin la vida loca
Dank je voor de tip!quote:
Kloptquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
Maar er is geen Willem/Pia figuur die nog iemand kan redden aan het eind, als ik dat goed heb begrepen?
Inderdaad. Sowieso maar matige jury.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
Maar er is geen Willem/Pia figuur die nog iemand kan redden aan het eind, als ik dat goed heb begrepen?
Oh, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt
De jury heeft totaal geen toegevoegde waarde
Ze deed de makkelijke stukken ook wel verbazingwekkend slecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt
De jury heeft totaal geen toegevoegde waarde
Ah, jammer. Dat vond ik altijd zo'n leuk element eraan. Kan me voorstellen dat de jury nu minder toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso maar matige jury.
Echt een klotenummer en Paul deed het “oké”, die gaat wel een rondje verder. Voor haar lijkt het me moeilijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Is supermoeilijk hoor dit. Zou wel balen als ik dit nummer kreeg.
Mijn dochter is het daar mee eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Sowieso kan een belg echt niet. Daar gaan veels te veel mensen zich aan ergeren.
En sowieso sulletje uitstraling. Soort dennis Aartsen. Lekker jazz nummers gaan zingen in een clubje in antwerpen. Je ziet hem toch geen vrouw veroveren of in auto garage staan.quote:
Totaal geen Dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
En sowieso sulletje uitstraling. Soort dennis Aartsen. Lekker jazz nummers gaan zingen in een clubje in antwerpen.
Wel over de Nederlandse.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zeiken over de Engelse uitspraak!
Op zulke momenten mis ik Willem Nijholtquote:
Korter juist Bettina godinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:58 schreef Dave het volgende:
Bettina had in zo’n lage stoel ook beter een langer rokje aan kunnen hebben
Pezzazzz!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zulke momenten mis ik Willem Nijholt![]()
'Nee het is geen aaaiiii, maar een íííjjj!!!'
Ja niet echt eerlijk vergelijk. Nummer kan heel bepalend zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vond ik een fijner optreden. Maar lijkt me inderdaad ook een veel makkelijker nummer, ook om in te acteren.
Jaquote:
Nijholt wil er niets meer mee te maken hebben omdat het allemaal te soft is geworden op tv. Nijholt godquote:
Ik heb me destijds wel eens aan hem geërgerd, maar kon ook niet zonder hemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Nijholt bracht wel nog een beetje niveau en stijl en klasse in het programma.
Ja, nu zit Maurice er maar is toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Die man was wel iconisch in dit programma
Ik mis ook Pia
Echt 1 hele schrille stemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Vicky het volgende:
Poeh wie zit daar zo hoog tussendoor.. geen gehoor
Net genoemd, en als je het over de duvel hebtquote:
Weer pop is wel jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet zoveel met die groepsnummers.
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professionalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb me destijds wel eens aan hem geërgerd, maar kon ook niet zonder hemEn op zich is uitspraak ook wel belangrijk als je wil dat de hele zaal je kan verstaan
Ja idd.. oorpijnquote:
Wat valt daar aan te beoordelen vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Dave het volgende:
Oh worden de groep nummers nu ook beoordeeld?
Nee Daniquequote:
helaas stopt de musical in maart maar gaat dan on tour hier. Dus misschien dan ook keer de kans dat de OG versie keer naar Amsterdam komt. Voor alle 90's kids ideale musical.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net genoemd, en als je het over de duvel hebt
[..]
Weer pop is wel jammer
Denk echt dat je enorm veel kan leren van die man inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professional
Geen idee, ik heb vooral op de chippendales gelet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat valt daar aan te beoordelen vraag ik me dan af
We moeten watquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Dave het volgende:
Oh worden de groep nummers nu ook beoordeeld?
Hij leeft tegenwoordig toch buiten de publiciteit?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professional
Is ook alweer 88quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij leeft tegenwoordig toch buiten de publiciteit?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Guanabana het volgende:
De haargrens van Aimee is wel een beetje... jammer voor haar
Mee eensquote:
Topfilmquote:
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ah @:Guanabana twee van je favorieten nuEn dan ook The Greatest Showman
Tijdens dat trapeze gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Zendaya en Zac Efron rondvliegen aan die touwen (?) ofzo. Waar het zit weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Ze heeft wel es beter geklonkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Hij is wel makkelijk de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het wel het beste optreden tot nu toeVooral hij heeft een fijne stem, vind ik
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhalingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Magtel godinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij heeft echt een vreselijke zangtechniek. Matt Bellamy is er niks bij
Ja mee eens. Het leek ook wel of ze te laag zongquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhaling
Ik kijk nétquote:
Die hep t niet getroffen maar gaat echt wel door jaquote:
Ik kijk! Wel met vertraging, maar goedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond duetten
Welke?quote:
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Dave het volgende:
Er wordt zo vaak gezegd dat de koppels random bij elkaar zijn gezet, dat ik dat niet meer geloof.
Stemmen is ook onzin. Is totaal niet te controlerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Dave het volgende:
Er wordt zo vaak gezegd dat de koppels random bij elkaar zijn gezet, dat ik dat niet meer geloof.
Ja daarom was ik al in de war hahaquote:
GTMAquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:18 schreef Dave het volgende:
Ah, nu het koppel dat er vanavond uit gaat.
Veels te grote financiele belangenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stemmen is ook onzin. Is totaal niet te controleren
Maar zelfs dat lukt hem niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef AgnesGru het volgende:
Denkt Jarno dat hij op het niveau van Paul de Leeuw moet zingen?
Zeiden wij vorige week ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder vindt hem op William Spaaij lijken
Had ie maar naar het origineel geluisterd om op het niveau van Bocelli te zitten…quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef AgnesGru het volgende:
Denkt Jarno dat hij op het niveau van Paul de Leeuw moet zingen?
Oh wauwquote:
Ja er zit best wat variatie in het soort duetquote:
Watquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Heb Simone Kleinsma gezien in die Annie M.G Schmidt musical.
Ik in Mamma miaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik in Mamma Miaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Alleen al door die alladin uitstraling krijgt die de rol niet.quote:
Doe mij zo'n ouwelijk hoofd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
Magtel heeft wel een beetje een ouwelijk hoofd
35 ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
Magtel heeft wel een beetje een ouwelijk hoofd
Ja wel een beetje een puntige knieën opmerking hèquote:
Ja, jammer dat ze dat niet doen.quote:
Theater ervaring lijkt me.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Dave het volgende:
Waarom heeft ze haar armen steeds zo wijd?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Maar niet Shay hoor, ik kan bij hem alleen maar letten op zijn vierkante hoofd.
Shay heeft een nichterige uitstraling. Daarom geen Dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Maar niet Shay hoor, ik kan bij hem alleen maar letten op zijn vierkante hoofd.
Danny in de film heeft ook soms een nichterige uitstraling.. maar ik vind 'm geen Dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shay heeft een nichterige uitstraling. Daarom geen Danny
Mwa niet op deze manier vind ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Danny in de film heeft ook soms een nichterige uitstraling.. maar ik vind 'm geen Danny
Das waarquote:
Ook mijn twee favorieten, gebaseerd op deze ene uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Wordt gewoon Magtel en Tristan hoor, zei ik halverwege aflevering 1 al.
Ja lulligquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef Dave het volgende:
Het sms nummer van shay viel gemakshalve even weg in Frits’ voice over
Voor het eerst?quote:
Jaquote:
Ik wilde net zeggen, leuke choreografiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef Vicky het volgende:
Dochter vindt het jammer dat ze het dansje niet doen
Maar wel een afgekapte titsquote:
Ja vroeger bij OZNMP enzo deden ze dat toch vaker, maar dan meer tegen het einde?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:35 schreef Meke het volgende:
Eigenlijk zouden ze ook gewoon eens allemaal hetzelfde nummer moeten doen. Bijv de vrouwen allemaal hopelessly devoted to you of Sandra Dee, en de mannen allemaal Sandy
Oh ja, ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Het afscheid nummer is ook uit Grease, dacht ik
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
Paul gaat ook een rol krijgen. Geen idee of het Danny wordt maar die zit erin
Ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja vroeger bij OZNMP enzo deden ze dat toch vaker, maar dan meer tegen het einde?
Understudy misschienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
Paul gaat ook een rol krijgen. Geen idee of het Danny wordt maar die zit erin
Misschien iets in Aidaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen al door die alladin uitstraling krijgt die de rol niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |