Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ah @:Guanabana twee van je favorieten nuEn dan ook The Greatest Showman
Tijdens dat trapeze gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Zendaya en Zac Efron rondvliegen aan die touwen (?) ofzo. Waar het zit weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Ze heeft wel es beter geklonkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Hij is wel makkelijk de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het wel het beste optreden tot nu toeVooral hij heeft een fijne stem, vind ik
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhalingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Magtel godinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij heeft echt een vreselijke zangtechniek. Matt Bellamy is er niks bij
Ja mee eens. Het leek ook wel of ze te laag zongquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhaling
Ik kijk nétquote:
Die hep t niet getroffen maar gaat echt wel door jaquote:
Ik kijk! Wel met vertraging, maar goedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond duetten
reminder voor @:Luctor.et.Emergo @:Meke@:H_T?
Welke?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |