Nee Daniquequote:
helaas stopt de musical in maart maar gaat dan on tour hier. Dus misschien dan ook keer de kans dat de OG versie keer naar Amsterdam komt. Voor alle 90's kids ideale musical.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net genoemd, en als je het over de duvel hebt
[..]
Weer pop is wel jammer
Denk echt dat je enorm veel kan leren van die man inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professional
Geen idee, ik heb vooral op de chippendales gelet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat valt daar aan te beoordelen vraag ik me dan af
We moeten watquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Dave het volgende:
Oh worden de groep nummers nu ook beoordeeld?
Hij leeft tegenwoordig toch buiten de publiciteit?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professional
Is ook alweer 88quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij leeft tegenwoordig toch buiten de publiciteit?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Guanabana het volgende:
De haargrens van Aimee is wel een beetje... jammer voor haar
Mee eensquote:
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ah @:Guanabana twee van je favorieten nuEn dan ook The Greatest Showman
Tijdens dat trapeze gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Zendaya en Zac Efron rondvliegen aan die touwen (?) ofzo. Waar het zit weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Ze heeft wel es beter geklonkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Hij is wel makkelijk de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het wel het beste optreden tot nu toeVooral hij heeft een fijne stem, vind ik
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhalingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Magtel godinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij heeft echt een vreselijke zangtechniek. Matt Bellamy is er niks bij
Ja mee eens. Het leek ook wel of ze te laag zongquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhaling
Ik kijk nétquote:
Die hep t niet getroffen maar gaat echt wel door jaquote:
Ik kijk! Wel met vertraging, maar goedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond duetten
reminder voor @:Luctor.et.Emergo @:Meke@:H_T?
Welke?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |