Dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou iedereen zal wel weer over elkaar heenbuitelen op Twitter enzo hoe vreselijk slecht ze zijn, maar dit goed zingen is maar voor weinigen weggelegd.
Okay.. niet zo boeiend dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Niks gemist hoor bij opening, ze deden Livin la vida loca
Dank je voor de tip!quote:
Kloptquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
Maar er is geen Willem/Pia figuur die nog iemand kan redden aan het eind, als ik dat goed heb begrepen?
Inderdaad. Sowieso maar matige jury.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
Maar er is geen Willem/Pia figuur die nog iemand kan redden aan het eind, als ik dat goed heb begrepen?
Oh, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt
De jury heeft totaal geen toegevoegde waarde
Ze deed de makkelijke stukken ook wel verbazingwekkend slecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou iedereen zal wel weer over elkaar heenbuitelen op Twitter enzo hoe vreselijk slecht ze zijn, maar dit goed zingen is maar voor weinigen weggelegd.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt
De jury heeft totaal geen toegevoegde waarde
Ah, jammer. Dat vond ik altijd zo'n leuk element eraan. Kan me voorstellen dat de jury nu minder toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso maar matige jury.
Echt een klotenummer en Paul deed het “oké”, die gaat wel een rondje verder. Voor haar lijkt het me moeilijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Is supermoeilijk hoor dit. Zou wel balen als ik dit nummer kreeg.
Mijn dochter is het daar mee eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Sowieso kan een belg echt niet. Daar gaan veels te veel mensen zich aan ergeren.
En sowieso sulletje uitstraling. Soort dennis Aartsen. Lekker jazz nummers gaan zingen in een clubje in antwerpen. Je ziet hem toch geen vrouw veroveren of in auto garage staan.quote:
Totaal geen Dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
En sowieso sulletje uitstraling. Soort dennis Aartsen. Lekker jazz nummers gaan zingen in een clubje in antwerpen.
Wel over de Nederlandse.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zeiken over de Engelse uitspraak!
Op zulke momenten mis ik Willem Nijholtquote:
Korter juist Bettina godinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:58 schreef Dave het volgende:
Bettina had in zo’n lage stoel ook beter een langer rokje aan kunnen hebben
Pezzazzz!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zulke momenten mis ik Willem Nijholt![]()
'Nee het is geen aaaiiii, maar een íííjjj!!!'
Ja niet echt eerlijk vergelijk. Nummer kan heel bepalend zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vond ik een fijner optreden. Maar lijkt me inderdaad ook een veel makkelijker nummer, ook om in te acteren.
Jaquote:
Nijholt wil er niets meer mee te maken hebben omdat het allemaal te soft is geworden op tv. Nijholt godquote:
Ik heb me destijds wel eens aan hem geërgerd, maar kon ook niet zonder hemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Nijholt bracht wel nog een beetje niveau en stijl en klasse in het programma.
Ja, nu zit Maurice er maar is toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Die man was wel iconisch in dit programma
Ik mis ook Pia
Echt 1 hele schrille stemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Vicky het volgende:
Poeh wie zit daar zo hoog tussendoor.. geen gehoor
Net genoemd, en als je het over de duvel hebtquote:
Weer pop is wel jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet zoveel met die groepsnummers.
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professionalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb me destijds wel eens aan hem geërgerd, maar kon ook niet zonder hemEn op zich is uitspraak ook wel belangrijk als je wil dat de hele zaal je kan verstaan
Ja idd.. oorpijnquote:
Wat valt daar aan te beoordelen vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Dave het volgende:
Oh worden de groep nummers nu ook beoordeeld?
Nee Daniquequote:
helaas stopt de musical in maart maar gaat dan on tour hier. Dus misschien dan ook keer de kans dat de OG versie keer naar Amsterdam komt. Voor alle 90's kids ideale musical.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net genoemd, en als je het over de duvel hebt
[..]
Weer pop is wel jammer
Denk echt dat je enorm veel kan leren van die man inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professional
Geen idee, ik heb vooral op de chippendales gelet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat valt daar aan te beoordelen vraag ik me dan af
We moeten watquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Dave het volgende:
Oh worden de groep nummers nu ook beoordeeld?
Hij leeft tegenwoordig toch buiten de publiciteit?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens een masterclass van hem volgen. Hij is keihard maar wel op en top professional
Is ook alweer 88quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij leeft tegenwoordig toch buiten de publiciteit?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Guanabana het volgende:
De haargrens van Aimee is wel een beetje... jammer voor haar
Mee eensquote:
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ah @:Guanabana twee van je favorieten nuEn dan ook The Greatest Showman
Tijdens dat trapeze gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Zendaya en Zac Efron rondvliegen aan die touwen (?) ofzo. Waar het zit weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Meke het volgende:
Waar in de film zit dit nummer ook alweer?
Ze heeft wel es beter geklonkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Hij is wel makkelijk de beste.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het wel het beste optreden tot nu toeVooral hij heeft een fijne stem, vind ik
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhalingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Danique is niet zozeer een van mijn favorieten, meer dat veel mensen denken dat zij het wordt
Magtel godinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij heeft echt een vreselijke zangtechniek. Matt Bellamy is er niks bij
Ja mee eens. Het leek ook wel of ze te laag zongquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Magtel wel de beste maar zooooo jammer van de ademhaling
Ik kijk nétquote:
Die hep t niet getroffen maar gaat echt wel door jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |