Ik kijk! Wel met vertraging, maar goedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond duetten
reminder voor @:Luctor.et.Emergo @:Meke@:H_T?
Welke?quote:
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Dave het volgende:
Er wordt zo vaak gezegd dat de koppels random bij elkaar zijn gezet, dat ik dat niet meer geloof.
Stemmen is ook onzin. Is totaal niet te controlerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Dave het volgende:
Er wordt zo vaak gezegd dat de koppels random bij elkaar zijn gezet, dat ik dat niet meer geloof.
Ja daarom was ik al in de war hahaquote:
GTMAquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:18 schreef Dave het volgende:
Ah, nu het koppel dat er vanavond uit gaat.
Veels te grote financiele belangenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stemmen is ook onzin. Is totaal niet te controleren
Maar zelfs dat lukt hem niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef AgnesGru het volgende:
Denkt Jarno dat hij op het niveau van Paul de Leeuw moet zingen?
Zeiden wij vorige week ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder vindt hem op William Spaaij lijken
Had ie maar naar het origineel geluisterd om op het niveau van Bocelli te zitten…quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef AgnesGru het volgende:
Denkt Jarno dat hij op het niveau van Paul de Leeuw moet zingen?
Oh wauwquote:
Ja er zit best wat variatie in het soort duetquote:
Watquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Heb Simone Kleinsma gezien in die Annie M.G Schmidt musical.
Ik in Mamma miaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Tofquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik in Mamma Miaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Alleen al door die alladin uitstraling krijgt die de rol niet.quote:
Doe mij zo'n ouwelijk hoofd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
Magtel heeft wel een beetje een ouwelijk hoofd
35 ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:26 schreef Meke het volgende:
Magtel heeft wel een beetje een ouwelijk hoofd
Ja wel een beetje een puntige knieėn opmerking hčquote:
Theater ervaring lijkt me.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Dave het volgende:
Waarom heeft ze haar armen steeds zo wijd?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Maar niet Shay hoor, ik kan bij hem alleen maar letten op zijn vierkante hoofd.
Shay heeft een nichterige uitstraling. Daarom geen Dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Maar niet Shay hoor, ik kan bij hem alleen maar letten op zijn vierkante hoofd.
Danny in de film heeft ook soms een nichterige uitstraling.. maar ik vind 'm geen Dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shay heeft een nichterige uitstraling. Daarom geen Danny
Mwa niet op deze manier vind ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Danny in de film heeft ook soms een nichterige uitstraling.. maar ik vind 'm geen Danny
Das waarquote:
Ook mijn twee favorieten, gebaseerd op deze ene uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Wordt gewoon Magtel en Tristan hoor, zei ik halverwege aflevering 1 al.
Ja lulligquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef Dave het volgende:
Het sms nummer van shay viel gemakshalve even weg in Frits’ voice over
Voor het eerst?quote:
Jaquote:
Ik wilde net zeggen, leuke choreografiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef Vicky het volgende:
Dochter vindt het jammer dat ze het dansje niet doen
Maar wel een afgekapte titsquote:
Ja vroeger bij OZNMP enzo deden ze dat toch vaker, maar dan meer tegen het einde?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:35 schreef Meke het volgende:
Eigenlijk zouden ze ook gewoon eens allemaal hetzelfde nummer moeten doen. Bijv de vrouwen allemaal hopelessly devoted to you of Sandra Dee, en de mannen allemaal Sandy
Oh ja, ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Het afscheid nummer is ook uit Grease, dacht ik
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
Paul gaat ook een rol krijgen. Geen idee of het Danny wordt maar die zit erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |