15quote:Op maandag 16 januari 2023 12:45 schreef knijn1985 het volgende:
Als @:Maxi-mus even nummertje kiest hebben we een speelschema
15 of 28
Te vinden op https://www.unibet.nl/FPCL?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat zijn de odds voor alle teams?
Heb je nou zelf ook nog geen teamnaam?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:19 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://www.dropbox.com/s/vlecc15lhrqs6f4/teams.xlsx?dl=0
haha kloptquote:Op maandag 16 januari 2023 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je nou zelf ook nog geen teamnaam?
Mijn teamnaam is Team Thimblequote:Op maandag 16 januari 2023 14:19 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Frans Bauer heet ik.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:19 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Even beter gekeken, @DeLuna, @wimderon, @Max23 lijken me zeer sterk, daarbuiten ook @GotenSSJ, @Dale__Cooper als outsiders.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jezelf niet noemenquote:Op maandag 16 januari 2023 17:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Even beter gekeken, @:DeLuna, @:wimderon, @:Max23 lijken me zeer sterk, daarbuiten ook @:GotenSSJ, @:Dale__Cooper als outsiders.
Ik had mijzelf even buiten beschouwing gelaten, maar ik denk wel dat ik tot de favorieten hoor ja.quote:
Thomas G zal wel weer niet vooruit te branden zijn joh.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Openen tegen Klep en Thomas G.
Leuk
Ik ben blij dat R.EV voorlopig nog op trainingskamp isquote:Op maandag 16 januari 2023 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Openen tegen Klep en Thomas G.
Leuk
Capiot in Valencia in ieder geval, verder zag ik op het eerste oog weinig namen.quote:
Op wie zou je zelf trouwens je geld zetten? En op wie totaal niet?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zeg het uiterst creatieve: 'Follow De Lie daor, De Lie daor, follow De Lie daor'. Is mijn teamnaam.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:19 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo'n slecht teampje is dit niet hoor, veel gaat idd wel van De Lie afhangen.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg het uiterst creatieve: 'Follow De Lie daor, De Lie daor, follow De Lie daor'. Is mij teamnaam.![]()
Ik heb daar niet voor niks hele nachten over lopen mollemalen. Immers is de rest van het team tamelijk yaids. Dus in die teamnaam moet wel de enige man om op te bouwen te dit jaar. De enige echte puntenpakker tussen Halvorsen zolen. Verder is het wachten dat het lek boven is, 't is ssund eigenlijk. Oh, dit jaar kan ik niet wachten tot het einde van het seizoen niet meer ver meersch is. Tot die tijd wordt het een reize in de leemte van de FPCL. Hopelijk kunnen we tegen die tijd uitrusten in het zonnetje onder de Sorbrero.
Nouja, en de rest van het team is niet eens een matig woordgrapje waar eigenlijk.
Deze club moet het gaan doen, we gaan het zien.
De Lue Arnaud
Yates Simon
Mollema Bauke
Vermeersch Gianni
Aular Orluis
Lekelnessund Andreas
Halvorsen Kristoffel
Leemreize Gijs
Sobrwro Matteo
Bouwman Koen
Babor Daniel
Colnaghi Luca
Coté Pier-André
Oliveira Nelson
En nu ff zoeken naar die tong80 smiley.![]()
Eigenlijk mis ik vooral een Fransman. Verder valt het best mee.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo'n slecht teampje is dit niet hoor, veel gaat idd wel van De Lie afhangen.
Plapp tegen Yates dus in Australië, dat kan best spannend worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg het uiterst creatieve: 'Follow De Lie daor, De Lie daor, follow De Lie daor'. Is mijn teamnaam.![]()
Ik heb daar niet voor niks hele nachten over lopen mollemalen. Immers is de rest van het team tamelijk yaids. Dus in die teamnaam moet wel de enige man om op te bouwen dit jaar zitten. De enige echte puntenpakker tussen Halvorsen zolen. Verder is het wachten dat het lek boven is, 't is ssund eigenlijk van het budget dat we hadden. Oh, dit jaar kan ik niet wachten tot het einde van het seizoen niet meer ver meersch is. Tot die tijd wordt het een reize in de leemte van de FPCL. Hopelijk kunnen we tegen die tijd uitrusten in het zonnetje onder de Sorbrero.
Nouja, en de rest van het team is niet eens een matig woordgrapje waar eigenlijk.
De Lie Arnaud
Yates Simon
Mollema Bauke
Vermeersch Gianni
Aular Orluis
Lekelnessund Andreas
Halvorsen Kristoffel
Leemreize Gijs
Sobrero Matteo
Bouwman Koen
Babor Daniel
Colnaghi Luca
Coté Pier-André
Oliveira Nelson
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg het uiterst creatieve: 'Follow De Lie daor, De Lie daor, follow De Lie daor'. Is mijn teamnaam.![]()
Ik heb daar niet voor niks hele nachten over lopen mollemalen. Immers is de rest van het team tamelijk yaids. Dus in die teamnaam moet wel de enige man om op te bouwen dit jaar zitten. De enige echte puntenpakker tussen Halvorsen zolen. Verder is het wachten dat het lek boven is, 't is ssund eigenlijk van het budget dat we hadden. Oh, dit jaar kan ik niet wachten tot het einde van het seizoen niet meer ver meersch is. Tot die tijd wordt het een reize in de leemte van de FPCL. Hopelijk kunnen we tegen die tijd uitrusten in het zonnetje onder de Sorbrero.
Nouja, en de rest van het team is niet echt een matig woordgrapje waard eigenlijk.
De Lie Arnaud
Yates Simon
Mollema Bauke
Vermeersch Gianni
Aular Orluis
Leknessund Andreas
Halvorsen Kristoffel
Leemreize Gijs
Sobrero Matteo
Bouwman Koen
Babor Daniel
Colnaghi Luca
Coté Pier-André
Oliveira Nelson
Groves, hugo en laas vs Stannard, Smith en Quinnquote:Op maandag 16 januari 2023 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Gelijk door naar de opstelling voor Speelronde 1:
Down Under: Kaden Groves, Hugo Hofstetter, Martin Laas
Valencia: -
Calvia: Filippo Fiorelli, Diego Ulissi, Kasper Asgreen (of niet)
Als het met de loting mee zit plaats vijf, zit het tegen plaats 20quote:Op maandag 16 januari 2023 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Gelijk door naar de opstelling voor Speelronde 1:
Down Under: Kaden Groves, Hugo Hofstetter, Martin Laas
Valencia: -
Calvia: Filippo Fiorelli, Diego Ulissi, Kasper Asgreen (of niet)
Dat speelt wel een grote rol met zo'n team inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het met de loting mee zit plaats vijf, zit het tegen plaats 20
We zullen zien wat de geluksindex daar van gaat vinden!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat speelt wel een grote rol met zo'n team inderdaad
Ronde 1 lijkt alvast goed te gaan!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat speelt wel een grote rol met zo'n team inderdaad
Maar dat heeft niks met mijn loting te maken. Die ik overigens zelf gedaan heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik ook eens, ik werd laatste vorig jaar hè
Ik ben woedend dat ik meteen in de eerste ronde ben overboden voor Hugoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:00 schreef Mani89 het volgende:
Eerste koers eerste etappe, gelijk een schitterende 6de plek voor Hugod. 🤙🏻🤙🏻
Wielerclub De Tienerclubquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:07 schreef knijn1985 het volgende:
@:wimderon @:heywoodu @:max23
volgens mij mis ik van jullie nog een naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |