Mijn teamnaam is Sprokkelaars Unitedquote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef knijn1985 het volgende:
Ik mis nog wat teamnamen en ga nog even kijken hoe ik de linkjes ga doen van de teams.
15, 20 of 28?quote:Op maandag 16 januari 2023 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
R.EV - R.EV - R.EV - R.EV - R.EV - en de rest
Mijn teamnaam had ik in PM doorgegeven, maar geloof dat het nog niet in de sheet stond. We gaan wederom voor Texas Foreverquote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef knijn1985 het volgende:
Ik mis nog wat teamnamen en ga nog even kijken hoe ik de linkjes ga doen van de teams.
Teamnaam: Team Wivco & Adriaantje p/b De Biblebeltquote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef knijn1985 het volgende:
Daar staan over het algemeen alle renners die op Mallorca gaan rijden ja, maar niet precies wie welke koers rijdt. En bij de Calvia is dat relatief lastig voorspellen.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:24 schreef hhh38 het volgende:
Leuk om al een opstelling te geven maar voor die Trofeo op Mallorca staan bij sommige ploegen nog 20 renners
Mijn teamnaam: Skoekeloen Cyclingquote:Op maandag 16 januari 2023 09:47 schreef knijn1985 het volgende:
Calvia is relatief zwaar toch? Ik heb Fiorelli, Ulissi en Asgreen op Mallorca zo te zien, dan lijkt Ulissi de meest waarschijnlijke.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staan over het algemeen alle renners die op Mallorca gaan rijden ja, maar niet precies wie welke koers rijdt. En bij de Calvia is dat relatief lastig voorspellen.
Zelf heb ik Konrad, Zingle, Barguil, Banaszek en Molano actief op Mallorca, maar ik zie alleen Konrad, Barguil en misschien Zingle de Calvia rijden. Al heb ik met Konrad en Barguil twee prima kansen op punten in zo'n wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |