Het gaat in dit geval over over ongepaste teksten van Römer. Er is geen vervolging voor fysieke mishandeling.quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.
Het gaat er niet om een mooie vrouw te verleiden. Het gaat erom een kwetsbare vrouw te dwingen haar grenzen te verleggen. Dát is de kick. Jij denkt vanuit ‘normale’ gedachten, maar dit soort zedenmisdrijven komen voort uit een afwijking. Het is geen normaal gedrag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.
Wat een pedant Karen toontje zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar goed, dit kan iedereen ook wel zelf bedenken als je even tien minuten je bek houdt en oprecht over dingen na probeert te denken, voordat je gaat lopen krijsen over het gewicht van een jonge meid.
En volledig terecht.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een pedant Karen toontje zeg.
Misschien je energie steken in mensen die jonge meiden dikke zeugen noemen. Dan dient je aanwezigheid hier nog enig nut.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen, totaal overbodige "lezing".quote:
quote:Katja Schuurman woest over pikant saunaverhaal: ‘Bizarre leugen’
Nena Kruizenga, een van de drie aangeefsters van Thijs Römer, vertelt in Story dat ze uitgebreid contact heeft gehad met Katja Schuurman. Zij is de ex-vrouw van Thijs en samen hebben ze een dochter. Dat Nena en Katja contact met elkaar hebben gehad is geen verrassing, omdat het juicekanalen al eerder opviel dat Katja Nena is gaan volgen op Instagram.
Dronken en in de war
Na wat berichtjes over en weer zou er op 9 september om twee uur ’s nachts een FaceTime-gesprek hebben plaatsgevonden tussen Katja en Nena. “Ze kwam dronken en in de war over. Er verschenen allemaal flessen wijn in beeld. Het ene moment huilde ze, het andere moment was ze weer heel blij”, vertelt ze in de nieuwste Story.
Chillen in de sauna
Het lijkt erop dat Nena probeert te zeggen dat Katja op haar in probeerde te praten door over haar dochter te beginnen. “Katja zei: ‘Ze gaat naar de middelbare school, maar kan door alles wat er gebeurd is geen vrienden maken.’ We hebben die kwartier ge-FaceTimed. Ze nodigde me ook bij haar thuis uit. Ze wilde met mij chillen in haar sauna. Heel apart.”
Katja woest
Katja reageert nu pislink in een story op Instagram. “Wauw, Nena. Wat teleurstellend dat het na het gesprek dat ik met je voerde om jouw verhaal te horen en je te steunen, je nu deze (wederom?) via Story bizarre leugens de wereld in helpt.”
‘Niks waar!’
Er is verder allemaal niets van waar, aldus Katja. “Dat ik met jou een sauna in zou willen, dronken en verward was, en je dagen erna nog gecontact heb, daarvan is niks maar dan ook niks waar. Waarom zou je nu zulke dingen zeggen, Nena? Ik heb medelijden met hoe jij je voelt, ik wilde je steunen. Dat was waarschijnlijk naīef van me.”
Dikkerdjes worden vast ook misbruikt ontkent niemand. Er wordt hier gesteld dat de waarschijnlijkheid lager is door de ene groep, dat is even waar als jullie stelling dat dat niet zou moeten uitmaken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:26 schreef Noek het volgende:
Er zijn volwassen mannen die pony's, schapen, kinderen, verstandelijk gehandicapten en zichzelf misbruiken en hier gaat het erom dat Thijs haar vast niet heeft misbruikt want ze is 10 kg te zwaar voor iemands liking.
Wat een staatsdebiel ben je dan.
De waarschijnlijkheid heeft er niets mee te maken. Het gaat om een heel ander soort gedrag. Een andere voorkeur. Een heel ander verschijnsel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dikkerdjes worden vast ook misbruikt ontkent niemand. Er wordt hier gesteld dat de waarschijnlijkheid lager is door de ene groep, dat is even waar als jullie stelling dat dat niet zou moeten uitmaken.
2 verschillende meningen. Die evenveel waarde hebben, want er is niks bewezen.Waarom iedereen nou zo triggered is door gewicht? BMI oid wel in orde? Just saying.
Nogal. Geeft wel weer aan met wat voor persoon je te maken hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dit had ik al gepost. Dat de Karins hier de verhalen van zo'n labiel meisje blijven geloven is zorgwekkend.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen, totaal overbodige "lezing".Anyway Juice:
[..]
Labiele meisjes zijn de bom, die kun je voor gek verklaren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dit had ik al gepost. Dat de Karins hier de verhalen van zo'n labiel meisje blijven geloven is zorgwekkend.
Dat je het nog probeert. Respect! Ook voor de rest die het geprobeerd heeft uit te leggen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om een mooie vrouw te verleiden. Het gaat erom een kwetsbare vrouw te dwingen haar grenzen te verleggen. Dát is de kick. Jij denkt vanuit ‘normale’ gedachten, maar dit soort zedenmisdrijven komen voort uit een afwijking. Het is geen normaal gedrag.
Net als dat er mannen per se naar heroinehoertjes willen. Daar is dus een ‘markt’ voor, sommige mannen geeft het een kick seks te hebben met iemand die aan het eind van haar latijn is, die verlopen en verslaafd is.
Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat niet jijzelf het ijkpunt bent der dingen, maar dat er allerlei deviaties bestaan? De lieve heer heeft rare kostgangers.
Dit staat los van of Römer schuldig is, maar is bedoeld als uitleg van waarom het weldegelijk waar kan zijn dat een man op dit soort jonge, kwetsbare meisjes jaagt, terwijl hij de Katja Schuurmans van deze wereld in bed kan krijgen.
Maar goed, dit kan iedereen ook wel zelf bedenken als je even tien minuten je bek houdt en oprecht over dingen na probeert te denken, voordat je gaat lopen krijsen over het gewicht van een jonge meid.
Jij bent degene die wat gefrustreerd overkomt. Ben jij toevallig ook gewoon een dikke zwelgbast?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dikkerdjes worden vast ook misbruikt ontkent niemand. Er wordt hier gesteld dat de waarschijnlijkheid lager is door de ene groep, dat is even waar als jullie stelling dat dat niet zou moeten uitmaken.
2 verschillende meningen. Die evenveel waarde hebben, want er is niks bewezen.Waarom iedereen nou zo triggered is door gewicht? BMI oid wel in orde? Just saying.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:04 schreef Paul het volgende:
Heb niet alles gelezen, maar is zijn relatie nou op de klippen gelopen door Nena?
[ afbeelding ]
Achteraan aansluiten bij Ali, Jeroen en Marco.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
En de volgende die hem verlaat.
Kunnen ze met zijn allen een eilandje kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten bij Ali, Jeroen en Marco.
Met zijn alle een celletje delen en daar een reality van maken voor videolandquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kunnen ze met zijn allen een eilandje kopen.
"RTL Boulevard concludeert dat Thijs’ steeds kleinere vriendenkring toch vermoedt dat er een veroordeling aan zit te komen. “We weten niet goed hoe dit verder gaat aflopen voor Thijs, maar het ziet er niet goed uit, zeg ik er wel bij.”quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
En de volgende die hem verlaat.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
FOK! is nu eenmaal een jongerenforum
"wij"quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moeten wij Thijs dan nu ook gewoon alvast veroordelen? Wacht toch gewoon af joh.
https://www.telegraaf.nl/(...)dat-ze-zo-jong-warenquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:04 schreef Paul het volgende:
Heb niet alles gelezen, maar is zijn relatie nou op de klippen gelopen door Nena?
[ afbeelding ]
Maar trek vooral de verklaring van die meisjes (het is niet alleen Nena) in twijfel...quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:30 schreef ikbent het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-manager-zo-eenzaam/
"Vrienden van Thijs en Igone zeggen tegen Privé: “Het lijkt meer te gaan uitdraaien op een veroordeling dan het zich eerst liet aanzien – toen Thijs alle aantijgingen nog ontkende.”
Ich habe es nicht gewust.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:53 schreef ikbent het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1523710003391057921
Hij wist het niet 🤡
Duidelijk nog gewoon een jong meisje toen ze 14 was. Zag er ook wel anders uit toen, voordat ze aan allerlei medicatie zat.
Ik kan het artikel niet lezen (premium), dus weet niet precies wat er in staat. Maar, je verdedigen met "ik wist niet dat ze zo jong waren", klinkt mij toch heel anders in de oren dan "ik heb het niet gedaan".
Ik geloof niet dat iemand hier die verklaringen heeft ingezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar trek vooral de verklaring van die meisjes (het is niet alleen Nena) in twijfel...
Maak dan een samenvatting van dat artikel (wat niet te lezen valt). Post voegt zo erg weinig toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)dat-ze-zo-jong-waren
Hij geeft aan dat hij niet wist dat ze zo jong waren.
Maar dit is een van de vermeende slachtoffers.Een schijnbaar labiele corpulente tiener die nauw contact zegt gehad te hebben met Römer.
Artikel zelf ook niet. Thijs zit er doorheen en hij wist de leeftijden niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maak dan een samenvatting van dat artikel (wat niet te lezen valt). Post voegt zo erg weinig toe.
In 2023 noemen we deze lijn van denken niet meer echt "normale gedachten" toch? Thank god.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om een mooie vrouw te verleiden. Het gaat erom een kwetsbare vrouw te dwingen haar grenzen te verleggen. Dát is de kick. Jij denkt vanuit ‘normale’ gedachten, maar dit soort zedenmisdrijven komen voort uit een afwijking. Het is geen normaal gedrag.
Net als dat er mannen per se naar heroinehoertjes willen. Daar is dus een ‘markt’ voor, sommige mannen geeft het een kick seks te hebben met iemand die aan het eind van haar latijn is, die verlopen en verslaafd is.
Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat niet jijzelf het ijkpunt bent der dingen, maar dat er allerlei deviaties bestaan? De lieve heer heeft rare kostgangers.
Dit staat los van of Römer schuldig is, maar is bedoeld als uitleg van waarom het weldegelijk waar kan zijn dat een man op dit soort jonge, kwetsbare meisjes jaagt, terwijl hij de Katja Schuurmans van deze wereld in bed kan krijgen.
Het gaat niet om geloven vanuit het OM, maar om wettig en overtuigend kunnen bewijzen. Daar zit blijkbaar voldoende vertrouwen in vanuit het OM zodat ze tot vervolging overgaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar gelooft het OM de verhalen van zo'n labiel meisje en dat is van belang hier..
Nee. Het 'normale' slaat op gewone seksuele gedachten van mannen en vrouwen. Het gedrag van misbruikers is daar niet mee te vergelijken. Dat wilde ik aangeven. Sommige users snappen niet dat Thijs op dit meisje valt, terwijl hij Katja Schuurman kon krijgen, dus 'daarom kan hij dit meisje niet online hebben misbruikt'. Maar misbruikers hebben hele andere drijfveren dan 'ik val op haar uiterlijk', dus voorgenoemde gevolgtrekking klopt niet. Het gaat niet volgens 'gewone' logica van aantrekkingskracht.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In 2023 noemen we deze lijn van denken niet meer echt "normale gedachten" toch? Thank god.
Ik ben het niet met je oneens maar het enige wat ik lastig vindt aan deze gedachtegang is het idee dat 'misbruikers' een soort vaste groep aan gekken zijn die dezelfde manier van denken er op nahouden, en het lijkt mij toch (gevoelsmatig) dat er een hele hoop verschillende smaken op een spectrum zijn die al dan niet overlappen. Want je hebt toch ook gewoon misbruikers die hun neus ophalen voor 'een lelijk dikkerdje' en alleen maar macht over lekkere wijven willen, gechargeerd gezegd?quote:Op zondag 15 januari 2023 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Het 'normale' slaat op gewone seksuele gedachten van mannen en vrouwen. Het gedrag van misbruikers is daar niet mee te vergelijken. Dat wilde ik aangeven. Sommige users snappen niet dat Thijs op dit meisje valt, terwijl hij Katja Schuurman kon krijgen, dus 'daarom kan hij dit meisje niet online hebben misbruikt'. Maar misbruikers hebben hele andere drijfveren dan 'ik val op haar uiterlijk', dus voorgenoemde gevolgtrekking klopt niet. Het gaat niet volgens 'gewone' logica van aantrekkingskracht.
Het gaat erom dat het bestaat, dat het kan. DAT IS HET ENIGE!!quote:Op zondag 15 januari 2023 15:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je oneens maar het enige wat ik lastig vindt aan deze gedachtegang is het idee dat 'misbruikers' een soort vaste groep aan gekken zijn die dezelfde manier van denken er op nahouden, en het lijkt mij toch (gevoelsmatig) dat er een hele hoop verschillende smaken op een spectrum zijn die al dan niet overlappen. Want je hebt toch ook gewoon misbruikers die hun neus ophalen voor 'een lelijk dikkerdje' en alleen maar macht over lekkere wijven willen, gechargeerd gezegd?
Je komt hier alleen om te trollen, dus ik stel voor dat we je vanaf nu negeren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat weten we wel, want er zijn foto's van haar en Thijs samen uit die tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:42 schreef Andromache het volgende:
Dit is zo niet relevant, we weten niet eens hoe Nena er toen uitzag, en bovendien dikke grote kans dat ze aan is gekomen door antidepressiva mettertijd.
Nu draai je het om. Het punt was juist dat er meer voorkeuren zijn dan je aangetrokken voelen tot mooie, jonge, meerderjarige vrouwen. Te jonge meisjes, kwetsbare vrouwen, vrouwen met overgewicht - hun aantrekkingskracht heeft vaak meer te maken met het kunnen uitoefenen van macht. Denk aan de psychologie van feeders. Natuurlijk zijn er specifieke 'kinks' en zit daar verscheidenheid in.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je oneens maar het enige wat ik lastig vindt aan deze gedachtegang is het idee dat 'misbruikers' een soort vaste groep aan gekken zijn die dezelfde manier van denken er op nahouden, en het lijkt mij toch (gevoelsmatig) dat er een hele hoop verschillende smaken op een spectrum zijn die al dan niet overlappen. Want je hebt toch ook gewoon misbruikers die hun neus ophalen voor 'een lelijk dikkerdje' en alleen maar macht over lekkere wijven willen, gechargeerd gezegd?
Onderstaande is een quote van Nena.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft allemaal ook wel met bepaalde omstandigheden te maken natuurlijk in hoeverre het strafbaar is. Was het een 18+ website, waar die meiden dus eigenlijk niet op hoorden te zitten gezien hun leeftijd? Heeft Thijs de leeftijd gevraagd en gecheckt en is daar wel/niet over gelogen? Of wist ie het en vond ie het geen probleem?
Los van dat het allemaal om te beginnen niet fris en fraai is om als getrouwde vent te doen zijn er wel omstandigheden te bedenken waardoor de mate van strafbaarheid en verwijtbaarheid in gradaties valt onder te verdelen...
quote:We kregen via Twitter contact en op den duur kreeg ik zijn telefoonnummer. Ik heb vaak naaktfoto’s doorgestuurd, maar ga niet zeggen hoe dat precies ging. Op mijn veertiende ging ik bizar genoeg alleen met de trein van Groningen naar Amsterdam. Ik ben toen nog een stuk met de tram gegaan naar zijn huis.’ ✖
Ook eens met Job. Ik denk hierbij ook aan de slachtoffers dan de Voice, die volgens mij na die uitzending niet meer de media hebben opgezocht zoals Nena dat constant doet. Steeds sneertjes etc op TikTok etc. Nogmaals als Thijs fout is geweest moet 'ie daarvoor boeten, maar met de manier waarop Nena steeds maar aandacht zoekt, vķķrdat ze met de beschuldiging kwam een behoorlijk Thijs-fanaccount/stalkeraccount leek te hebben en zelfs Katja beschuldigde van rare praktijken denk ik dat het haar puur om de aandacht te doen is. Dat mensen dat denken veroorzaakt ze toch echt met haar eigen gedrag.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:34 schreef RipCity het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-onverstandig-bezig/
Job ziet het goed
Ja dit, maar doet ze dit in de hoop dat hij voor haar gaat kiezen? Of voor alle aandacht?quote:Op maandag 16 januari 2023 01:21 schreef roos94 het volgende:
Die nena gaat toch wel lekker op alle aandacht
Ik vermoed dat ze gewoon geloofd wil worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dit, maar doet ze dit in de hoop dat hij voor haar gaat kiezen? Of voor alle aandacht?
Of is dit haar straf voor Thijs?
Gezond is het niet, en ze gaat maar door. Wat wil ze? Thijs aan een touw aan een trap? Of een aanbieding van de VARA?
Misschien kan ze zichzelf gaan focussen op zichzelf. Beetje haar eigen problemen gaan oplossen en gewoon gaan leven.
Nou, wat een sturend, kritiekloos interview en ze klinken alsof ze aan het herkauwen zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.stopseksueelg(...)en-de-reacties-erop/
Heeft ze geen huisarts? Geen mentor?
Hup alles in de media, waarom ben je uit huis geplaatst toen je 16 jaar was? Verder Loverboys, depressief en instellingen…
Bijzonder podcast dit. Goeie interviewer, Thijs moet kapot. Politie bepaalde dat ze niks mocht zeggen… 🤪
Deed ze niet,![]()
Ik ben team Thijs. Loverboys ook nog, uit huis geplaatst wat niks te doen had met Thijs, depressief… nou nou nou.
Ben benieuwd naar de rechtszaak en vooral naar het bewijs.
Wat een samenhang weer in je verhaal!quote:Op maandag 16 januari 2023 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.stopseksueelg(...)en-de-reacties-erop/
Heeft ze geen huisarts? Geen mentor?
Hup alles in de media, waarom ben je uit huis geplaatst toen je 16 jaar was? Verder Loverboys, depressief en instellingen…
Bijzonder podcast dit. Goeie interviewer, Thijs moet kapot. Politie bepaalde dat ze niks mocht zeggen… 🤪
Deed ze niet,![]()
Ik ben team Thijs. Loverboys ook nog, uit huis geplaatst wat niks te doen had met Thijs, depressief… nou nou nou.
Ben benieuwd naar de rechtszaak en vooral naar het bewijs.
Als die man fout zit verdient hij straf uitgesproken/bepaald door een rechter, maar wat er nu constant gebeurt met zowel Thijs, Ali B en Marco is gewoon idioot. Publiekelijk al afgeslacht maar nog steeds geen rechtszaak.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:36 schreef Ericr het volgende:
Dat Nena verward is maakt Thijs niet minder fout. Eigenlijk nog een stuk fouter. Niet minder fout dan een Jelle Klaasen in ieder geval. Denk ook niet dat hij weg komt met een taakstraf. Meervoudig delict, mogelijk het topje van de ijsberg.
Er hoeft natuurlijk geen rechter aan te pas komen voordat ik Ali B een lul vind. Dat kan ik zelf wel bepalen.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die man fout zit verdient hij straf uitgesproken/bepaald door een rechter, maar wat er nu constant gebeurt met zowel Thijs, Ali B en Marco is gewoon idioot. Publiekelijk al afgeslacht maar nog steeds geen rechtszaak.
Natuurlijk, maar dat staat er toch los van?quote:Op maandag 16 januari 2023 22:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er hoeft natuurlijk geen rechter aan te pas komen voordat ik Ali B een lul vind. Dat kan ik zelf wel bepalen.
quote:Het grote Thijs Römer-proces staat op het punt van beginnen. De acteur, die verdacht wordt van zedenfeiten bij minderjarigen, moet morgen voor de rechtbank verschijnen. “Ik ben nerveus.”
Je zou zeggen dat het echt een rode lijn is voor íedereen in de Nederlandse creatieve sector: samenwerken met een acteur die wordt veroordeeld voor zedenfeiten bij minderjarigen. Het zou Thijs Römer zomaar eens kunnen gebeuren: hij moet zich morgen melden bij de rechtbank in Assen om zich te verantwoorden voor drie gevallen van misbruik.
Nerveus voor pers
Eén van de drie vermeende slachtoffers heeft al uitgebreid haar verhaal in de media gedaan: Nena Kruizenga. Is ze klaar voor de rechtszaak? “Ja ik ben er zeker klaar voor! Alleen moet ik zeggen dat ik al dagen amper tot niet slaap en echt best wel gespannen ben!”, schrijft ze in haar Instagram-stories.
Het is niet zozeer de zaak zelf waar ze nerveus over is. “Ik ben niet echt zenuwachtig voor de rechtszaak maar vooral voor het plaatje eromheen, de pers enzo!”, zegt ze, wijzend op het feit dat er bijvoorbeeld vast en zeker cameraploegen van RTL Boulevard en Shownieuws aanwezig zullen zijn.
Rol in Moordvrouw
Nena heeft al uitgebreid over haar bizarre contact met Thijs verteld. Ze kreeg naar eigen zeggen het dringende verzoek van de acteur om expliciete beelden van zichzelf te versturen. “In ruil daarvoor zou ik mogen figureren in Moordvrouw en zou ik zijn handtekening krijgen.”
Het zou natuurlijk behoorlijk ziek zijn, zeker omdat Nena toen nog maar 14 jaar oud was. “Op dat moment had ik geen fijne thuissituatie. En ik zocht aandacht. Thijs gaf mij die aandacht. Hij was heel lief voor mij.”
Leugens en roddels
Advocaat Maartje Schaap staat de drie slachtoffers bij en zegt in het Dagblad van het Noorden: “De strafvervolging en zeker de rechtszaak is heel belangrijk voor mijn cliënten. Het geeft aan dat het niet allemaal leugens en roddels zijn. Met name het meisje dat als eerste met haar verhaal kwam, is afgeschilderd als een soort halve gare.”
Ze doelt hier op Nena. “Zij werd zelfs bedreigd met een tegenaangifte. Het OM vindt kennelijk dat er wel degelijk iets niet in de haak is, anders gaan ze hem niet voor de rechter slepen.”
Vier jaar cel
Telegraaf-journalist John van den Heuvel sloot eerder al niet uit dat Thijs in de gevangenis kan belanden. Daarover schrijft de krant nu: “Op het verleiden van minderjarigen tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen staat een maximumstraf van vier jaar cel.”
Volgens de krant staat in de wet dat er in dit soort zaken sowieso een (voorwaardelijke) gevangenisstraf moet worden opgelegd. Die vier jaar cel wordt echter ‘vrijwel nooit’ opgelegd, aldus het dagblad.
https://www.mediacourant.(...)vooral-voor-de-pers/
Deze nog maar even voor iedereen die zich stortte op Nena en haar looks en van daaruit wel wisten dat Nena een leugenachtig dikkertje is. Vanaf het begin was het al duidelijk dat er meer meisjes in het spel waren maar dat leek maar niet door te dringen.quote:Leugens en roddels
Advocaat Maartje Schaap staat de drie slachtoffers bij
Uiteindelijk zal het leerzaam geweest zijn (hoop ik dan): dat iemand al een knappe dame thuis kan hebben zitten (Katja, Igone) en dan toch een meisje (of drie) benadert. Dat het dan misschien niet zozeer om hun uiterlijk gaat, maar om de macht die hij heeft.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:02 schreef Noek het volgende:
En stel dat het waar is hč. Dat Thijs echt die engnek was die foto's bleef vragen van kwetsbare pubertjes.
En zo'n pubertje wordt hier a. per direct niet gelooft omdat ze te dikis en b. naast engnek Thijs over zich heen te krijgen heeft ze ook nog een horde FOK!kers die over haar heenwalsen omdat ze hun grote lelijke muil niet kunt houden op momenten dat het gepast is om gewoon even stil te zijn en maar even af te wachten wat daar heeft plaatsgevonden.
Jeeeemig de peeeemig zeg, mozes kriebelquote:
Wel heel erg dat mensen het niet geloven omdat ze dik is. 😱😱😱😱quote:Op maandag 24 juli 2023 14:02 schreef Noek het volgende:
En stel dat het waar is hč. Dat Thijs echt die engnek was die foto's bleef vragen van kwetsbare pubertjes.
En zo'n pubertje wordt hier a. per direct niet gelooft omdat ze te dikis en b. naast engnek Thijs over zich heen te krijgen heeft ze ook nog een horde FOK!kers die over haar heenwalsen omdat ze hun grote lelijke muil niet kunt houden op momenten dat het gepast is om gewoon even stil te zijn en maar even af te wachten wat daar heeft plaatsgevonden.
Maar dat soort mannen heeft voor de buitenwereld natuurlijk een mooie vrouw naast zich. Doet het gewoon goed op papier (Story, Privé) en op zeh socials.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het leerzaam geweest zijn (hoop ik dan): dat iemand al een knappe dame thuis kan hebben zitten (Katja, Igone) en dan toch een meisje (of drie) benadert. Dat het dan misschien niet zozeer om hun uiterlijk gaat, maar om de macht die hij heeft.
(Als het allemaal waar is hč.)
Nu wordt hier gedaan alsof dat het enige argument was, maar ze kwam ook nogal labiel over. Als ik me niet vergis, deed ze haar beschuldigingen vanuit een (gesloten?) psychiatrische instelling.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:28 schreef Pruim het volgende:
[..]
Wel heel erg dat mensen het niet geloven omdat ze dik is. 😱😱😱😱
En volgens mij was ze toen (nog) niet dik ook
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat soort mannen heeft voor de buitenwereld natuurlijk een mooie vrouw naast zich. Doet het gewoon goed op papier (Story, Privé) en op zeh socials.
Het gaat om macht. Het gaat om jonge meisjes waar ze op geilen. Dat heeft niks met uiterlijk te maken.
Wonderlijk wel want het zijn gewoon vaders van dochters...
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2023 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Hij zit nu te oefenen met Sammie via Zoom kan ze morgen verklaren dat hij dat altijd doet met kleine meisjes
Saskiaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:50 schreef Ronzz het volgende:
Te volgen via hier: https://twitter.com/SaskiaBelleman
Dit wordt gewoon een taakstrafje + nog wat voorwaardelijke strafjesquote:Op maandag 24 juli 2023 13:53 schreef Mrmime het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Moeke @Zipportalquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:50 schreef Ronzz het volgende:
quote:![]()
![]()
Op dinsdag 25 juli 2023 10:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nou als ik Saskia volg wordt het verhaal niet beter, nog even en hij begint een pleidooi voor het toestaan van pedofilie.
Ach Opa Pietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:26 schreef superniger het volgende:
Het is D-day voor Baantjer junior junior.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Pa en ma mee, nu weten ze waarom![]()
Hij komt er niet echt lekker uit, zo te lezenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:50 schreef Ronzz het volgende:
Hij lijkt de nihiele kans te pakken om vrijgesproken te worden in plaats van het proberen te minimaliseren van een straf.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Hij komt er niet echt lekker uit, zo te lezen
En fans aandacht geven betekent ook je telefoonnummer geven aan kinderen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is ook Katja's schuld.![]()
Heeft hij geen advocaat of zo? Dit lijkt me echt de domst denkbare strategie voor hem.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij lijkt de nihiele kans te pakken om vrijgesproken te worden in plaats van het proberen te minimaliseren van een straf.
Die doet aan orgies naar 't schijnt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is ook Katja's schuld.![]()
Typische groomertaalquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:53 schreef Pruim het volgende:
Nena vond hij vanaf het begin heel leuk, zegt #Thijs Römer. "Heel leuk en eigen. Spitsvondig. Ik wilde haar graag een goed gevoel geven. Mentorachtig", zegt hij. Nena is geëmotioneerd, dept haar ogen met een tissue.
Kijk eens aan.
Zowel mobiel als op pc heb je bij het reactieveld een vogeltje. Via dat vogeltje kun je een link naar een tweet insluiten en als je dan post wordt hij weergegeven zoals bij Momo.quote:
Nepaccount?quote:
Zie geen vinkje..quote:
Waren er in 2014 überhaupt al vinkjes?quote:
Thijs kwam toen net van de toneelschool en hij was nog heel erg onbekend, dus hij had nog geen vinkje (was dat überhaupt een ding in Twitter in 2014?) en moest wel jonge meisjes lastig gaan vallenquote:
Yupquote:
Gelukkig is die volwassenheid van Thijs leidend volgens de rechtsspraak.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:10 schreef Pruim het volgende:
Hij had wel contact van seksuele aard met een ouder meisje, zegt #Thijs Römer. "Samen masturberen en zo. Wat ik me kan voorstellen is dat mijn ervaringen met dat meisje nieuwsgierigheid wekte bij de anderen. Want die ervaringen werden kennelijk gedeeld."
Wat zielig zeg dat hij de meisjes nu de schuld gaat geven terwijl hij de volwassen kerel is.
Bahquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:09 schreef ikbent het volgende:
Die oude tweet van Thijs (Volkert waar ben je) is een bekende en échte tweet.
Hulpverlener en mentor Thijs..die vraagt om naaktfoto's/filmpjes, spraakberichten en masturbatietips geeft. Gatverdamme.
Volgens mij is de reden dat er in deze zaak relatief veel schot zit juist omdat die er wel zijn. Het OM klaagt hem nu toch ook aan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die whatsappberichten zijn zeker niet bewaard? Want Thijs ontkent wel erg makkelijk dingen die makkelijk bewezen zouden moeten zijn dmv chatberichten.
Ja maar Thijs ontkent nu al een paar keer dat die heeft gevraagd om foto's/video's, dat die heeft gezegd dat ze een lingeriefoto niet had moeten sturen, wat volgens slachtoffer ging om een vaginafoto en hij zegt nooit dickpics te hebben gestuurd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is de reden dat er in deze zaak relatief veel schot zit juist omdat die er wel zijn. Het OM klaagt hem nu toch ook aan?
Die doen dat doorgaans niet als er amper bewijs is, omdat daarmee het slachtoffer juist wordt geschaad. Die moet namelijk wel weer alles oprakelen en als de kans op vrijspraak door gebrek aan bewijs groot is wordt daar meestal niet voor gekozen.
Was het toch al?quote:
Misschien is het bewijs voor hem niet bekend, als in dat hij niet weet wat er precies gedeeld is met de rechtbank.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar Thijs ontkent nu al een paar keer dat die heeft gevraagd om foto's/video's, dat die heeft gezegd dat ze een lingeriefoto niet had moeten sturen, wat volgens slachtoffer ging om een vaginafoto en hij zegt nooit dickpics te hebben gestuurd.
Als er chatberichten zijn dan zou je dat toch niet ontkennen.
Nee dat kan niet, verdediging heeft gewoon alle stukken. Dus ik zou daar niet op hopen, want dan wordt die vrijgesproken wegens een vormfout.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:15 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Misschien is het bewijs voor hem niet bekend, als in dat hij niet weet wat er precies gedeeld is met de rechtbank.
Daar hoop ik op, iig.
Dat zou wel erg mild zijn. Zet dit soort viezerikken gewoon 'ns 2-3 jaar vast.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:17 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij is het mijn piemel
Ah, hij gaat het zo spelen 😂quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:17 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij is het mijn piemel
Ik ook niet, maar hij heeft in 2023 nog niets gemaakt iig: Thijs RÃļmer - IMDbquote:
Ja met je beste maten voor de lol, niet met 14-16 jarige meiden vieze natnekquote:
Ik verbaas me met de minuut meer, hij lijkt zelf niet door te hebben dat die alleen maar meer overkomt als een pedo.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat fijn om je vooroordelen bevestigd te zien. Al jaren gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik die enge kop van die gozer op mijn tv zie. Hij straalt in alles uit een enorme creep te zijn.
hij is toch wel miljonairquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:01 schreef monkyyy het volgende:
Thijs kan maar beter na gaan denken over een andere carričre. Pallets sorteren ofzo. Zelfs al wordt hij niet veroordeeld, dit soort uitspraken blijven hem voor altijd achtervolgen
Waarom zou dit opgaan voor die gehele branche?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Andromache het volgende:
Gaat dit echt zo in acteursland, continu praten over seks met wie dan ook? Jong, oud?
Nou ja je moet wel echt zelf een creep zijn wil je met Katja samen wonen, dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Andromache het volgende:
Wat een bizarre vent. Al die verhalen over partnerruil en kinky Katja komen in een heel ander daglicht te staan. Gaat dit echt zo in acteursland, continu praten over seks met wie dan ook? Jong, oud?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.
Een redelijk marginale acteur in Nederland mag blij zijn dat hij zichzelf in leven kan houden. Reken daar nog de enorme coke rekening bij op.quote:
Dat laatste moet je wel toestaan als man.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja je moet wel echt zelf een creep zijn wil je met Katja samen wonen, dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja je moet wel echt zelf een creep zijn wil je met Katja samen wonen, dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.
Over een paar jaar speelt hij gewoon weer een rol in een RTL serie, zo gaat dat met die figuren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:09 schreef Mani89 het volgende:
Overigens twijfel ik er geen seconde aan dat de Römer-clan er voor zorgt dat Thijs ergens een veilig baantje achter de schermen krijgt.
Die hele familie is eng eng engquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat fijn om je vooroordelen bevestigd te zien. Al jaren gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik die enge kop van die gozer op mijn tv zie. Hij straalt in alles uit een enorme creep te zijn.
Boekentip: Wat de Fak van Maryam Hassouniquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Andromache het volgende:
Wat een bizarre vent. Al die verhalen over partnerruil en kinky Katja komen in een heel ander daglicht te staan. Gaat dit echt zo in acteursland, continu praten over seks met wie dan ook? Jong, oud?
Voorbeelden? (uit deze eeuw)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt hij gewoon weer een rol in een RTL serie, zo gaat dat met die figuren.
Ik heb Piet Römer er altijd van verdacht vrouwen te slaan. Helaas kunnen we het hem niet meer vragen.quote:
Bilal Wahibquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voorbeelden? (uit deze eeuw)
Ah, de Rutte-tactiekquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pedofilie is iets Amsterdams. @:Caland
zat toch een tijdje in elke serie toenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een redelijk marginale acteur in Nederland mag blij zijn dat hij zichzelf in leven kan houden. Reken daar nog de enorme coke rekening bij op.
Gewoon een boek schrijven als een therapievorm zoals Imanuelle Grives dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt hij gewoon weer een rol in een RTL serie, zo gaat dat met die figuren.
Daar wordt je niet echt miljonair mee in Nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat toch een tijdje in elke serie toen
Ali B en Marco loopt nog een rechtzaak/onderzoek en zie je nergens en de rest zijn onvergelijkbare zaken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bilal Wahib
Johan Derksen
Marco Borsato
Ali B
Tom Egbers
Marc Overmars
Allemaal figuren die nu - of ergens de komende tijd - gewoon weer terugkeren op tv/showbiz/hun vakgebied.
Johan Derksen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bilal Wahib
Johan Derksen
Marco Borsato
Ali B
Tom Egbers
Marc Overmars
Allemaal figuren die nu - of ergens de komende tijd - gewoon weer terugkeren op tv/showbiz/hun vakgebied.
Het ging mij dan ook niet om vergelijkbare zaken, maar meer over de 'cancel' cultuur bij terecht/onterechte zaken en dat daar BNers vaak aan het langste eind trekken als ze dus wel terecht worden beschuldigd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ali B en Marco loopt nog een rechtzaak/onderzoek en zie je nergens en de rest zijn onvergelijkbare zaken.
Die had toch iets gezegd tijdens dat voetbalprogramma?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Johan Derksen?
Wat heeft hij gedaan dan?
Moet je vragen aan wijlen Korbach.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Johan Derksen?
Wat een smeerpijp zeg. Door en door verrot.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef Flitskikker het volgende:
[ twitter ]
Ah, de Rutte-tactiek deel 2
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef Flitskikker het volgende:
[ twitter ]
Gezegd ķf gedaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die had toch iets gezegd tijdens dat voetbalprogramma?
Laat zijn herinnering hem ook nog in de steek straks....quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef Flitskikker het volgende:
[ twitter ]
@Old_Palquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Johan Derksen?
Ik denk niet dat Thijs selfmade miljonair is maar hij komt uit een echte showbiz familie, hij zal via pa vast een goede erfenis krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar wordt je niet echt miljonair mee in Nederland.
Doet hij zelf al.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geert maakt latente pedosexueel Thijs KAPOT.
Ja, het is erg.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:37 schreef Noek het volgende:
Deze vader van een jonge meid gaat aan een 14 jarige foto’s vragen.
Leuk voor zn dochter ook, deze rechtszaak.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:41 schreef roos94 het volgende:
Igone vind het allemaal niet zo erg aangezien ze hem volgens mij terug heeft genomen.
quote:Dan geeft Igone aan spijt te hebben. "Nou kan ik ook misschien wel nu zeggen dat ik dat achteraf, heb ik nu bedacht, niet had moeten doen. Laat ik het zo zeggen. En ik geef je gelijk dat ik had moeten denken: zoek het allemaal maar uit. Maar ik wilde een bepaalde duidelijkheid dat van mij kwam op die manier doen, maar ik heb nu ook wel zoiets van: schijt.
De lijst blijft groeien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:29 schreef RipCity het volgende:
Thijsje had dit iets beter kunnen voorbereidennu voor altijd werkloos
Die dure advocaat heeft vrij weinig aan voorbereiding gedaan heb ik het idee. Lesje recht had niet misstaan. Hij geeft gewoon toe dat die wist dat er sprake was van een ongelijke positie en er dus sprake was van druk.quote:
Toon S, C. Nooten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
De lijst blijft groeien.
Frank M., Job G., Romeo A., Imanuelle G., Bilal W., Jeroen R., Marco B., Ali B., Glenda B., Thijs R.
Bilal W vind ik persoonlijk toch net een beetje anders.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
De lijst blijft groeien.
Frank M., Job G., Romeo A., Imanuelle G., Bilal W., Jeroen R., Marco B., Ali B., Glenda B., Thijs R.
Verliefdheid is een toverbal. Zie ook Linda de Mol.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:41 schreef roos94 het volgende:
Igone vind het allemaal niet zo erg aangezien ze hem volgens mij terug heeft genomen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:41 schreef roos94 het volgende:
Relatie sinds 2016. Dan ben je niet meer compleet verblind door verliefdheid.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal. Zie ook Linda de Mol.
Liefde dan. Jezus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Relatie sinds 2016. Dan ben je niet meer compleet verblind door verliefdheid.
Daar haal ik niet uit dat ze weer/nog samen zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel.
https://www.rtlboulevard.(...)tatement-thijs-romer
Ja, lache man.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Zijn dochter zal het leuk vinden dat papa deze gesprekken voerde met meiden die qua leeftijd 1 klas hoger zitten
Iewwquote:
Dat beweert hij.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou dit opgaan voor die gehele branche?
Dat lijkt me niet nee, hij heeft haar niet verkracht of aangerand.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:02 schreef roos94 het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen. Het is Nederland. Hij hoeft vast de bak niet in
Denk dat menig smeerlap er wel een taakstrafje voor over heeft hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:07 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee, hij heeft haar niet verkracht of aangerand.
Hij heeft zeer ongepast gedrag laten zien en hij had beter moeten weten en zich verre moeten houden van onzekere meisjes die zoeken naar aandacht.
Ik gok dat hij een taakstraf en een voorwaardelijke straf krijgt.
Laat dit een waarschuwing zijn voor alle volwassen mannen: Blijf uit de buurt van kwetsbare tienermeisjes, ook al denk je misschien dat ze ouder zijn. Doe het niet, blijf er vandaan en ga er niet mee chatten en zeker niet over seksuele handelingen praten.
Uiteindelijk hang je altijd.
Ik denk dat hij geen gevangenisstraf krijgt omdat het om zeer ongepast gedrag gaat maar niet om aanranding of verkrachting maar we zullen zien wat de rechter oordeelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat menig smeerlap er wel een taakstrafje voor over heeft hoor.
Waarom is dit geen gevangenismateriaal?
Blegh.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Zijn dochter zal het leuk vinden dat papa deze gesprekken voerde met meiden die qua leeftijd 1 klas hoger zitten
Dit is niet geilquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Zijn elite reptielen vrienden spreken hem wel vrij of geven hem een fopstraf. Dit is een schijnproces!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:02 schreef roos94 het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen. Het is Nederland. Hij hoeft vast de bak niet in
Nou Katja nodigde Job Gosschalk uit voor haar huwelijk met Freek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:11 schreef roos94 het volgende:
Als ik Katja was zou ik het niet super chill vinden om mijn dochter van dezelfde leeftijd bij hem te laten logeren oid. Deze gast is niet goed.
Ohja , dat was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou Katja nodigde Job Gosschalk uit voor haar huwelijk met Freek.
Als Thijs gewoon een oude Nokia had gehad, zat hij hier nu zeer waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:18 schreef Ronzz het volgende:
[ twitter ]
Wel enigszins wat gespreksgeschiedenis als bewijs.
Sammie van school halen en wachten op het schoolpleinquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Want met een Nokia wis je de berichten ook bij de ander uit?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als Thijs gewoon een oude Nokia had gehad, zat hij hier nu zeer waarschijnlijk niet.
Zij is in voorjaar 2023 13 jaar oud geworden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sammie van school halen en wachten op het schoolplein![]()
![]()
Met een oude Nokia kun je nauwelijks serieus diepgaand contact onderhouden. Laat staan foto's en filmpjes sturen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want met een Nokia wis je de berichten ook bij de ander uit?
Klopt, soort schizofrene poging eerlijk te zijn en toch belastende zaken zich niet herinneren. Niet heel handig.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Thijs is zichzelf constant aan het tegenspreken, eerst nooit dickpics gestuurd en een uur later kan hij zich het zich wel voorstellen dat die dickpics heeft gestuurd.
Dat ging om een ander meisje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Thijs is zichzelf constant aan het tegenspreken, eerst nooit dickpics gestuurd en een uur later kan hij zich het zich wel voorstellen dat die dickpics heeft gestuurd.
Mwa, als je tegelijkertijd met veel aan het appen ben, dan weet je niet meer precies naar wie je wat hebt geappt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt, soort schizofrene poging eerlijk te zijn en toch belastende zaken zich niet herinneren. Niet heel handig.
Eens, maar qua tactiek is dit niet handig denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, als je tegelijkertijd met veel aan het appen ben, dan weet je niet meer precies naar wie je wat hebt geappt.
Maar welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ai, ai, ai. Heb nu even de live blog van Saskia bekeken en dit is echt heel erg gęnant.
Is zelf wsl net zo. Ik ken mijn vriendin via FOK! en zij postte hier al op 16-jarige leeftijd en kan je verzekeren dat hier tientallen Thijzen rondlopen.quote:
Machtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijft toch apart. Hij zou makkelijk op de normale manier aan zat vrouwen kunnen komen. Maar toch dit soort dingen opzoeken.
Ja nee gelijk heb je, heb die @Zipportal dan ook nooit vertrouwd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is zelf wsl net zo. Ik ken mijn vriendin via FOK! en zij postte hier al op 16-jarige leeftijd en kan je verzekeren dat hier tientallen Thijzen rondlopen.
Die meiden die zo goed op aandacht gaan, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
De SMOESJES TOP 10 van Thijs Römer
https://www.geenstijl.nl/5171714/viespeuk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |