Van jou altijd wel als ze weer opduikt.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar punt is dat ze even geen aandacht kreeg. Nu weer wel.
Takes one to know one?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar punt is dat ze even geen aandacht kreeg. Nu weer wel.
ik ook niet. igone is veel te leuk voor hem.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Sneu voor haar, maar dit kon ook bijna niet anders aflopen.
Jij kent beide persoonlijk? Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Zonde. maar ook nooit de match begrepen, eerlijk gezegd.
Nou, het komt door de manier waarop ze het aankondigt. ‘Met een zwaar hart heb ik besloten ..’ Stel je gaat uit elkaar omdat de koek gewoon op is. Dan zegt je wellicht eerder iets als ‘we zijn niet langer een stel of ‘we gaan ieder ons eigen weg’. Deze breuk komt denk ik echt wel door de beschuldigingen en de rechtszaak.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen gaan nu eenmaal uit elkaar.
Mensen die er nu allemaal verbanden achter zienHij is nergens veroordeeld.
Op mijn onderbuik.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij kent beide persoonlijk? Waar baseer je dit op?
R u srsquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Gezien de wedervaardigheden van Thijs lijkt het mij niet dat ze uit elkaar zijn omdat de koek op was.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Er is 1 dikkerdje dat hem beschuldigd en hij is verder niet vervolgd. Wellicht komt het door de spanningen die door de beschuldigingen op hem liggen. Who knows.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, het komt door de manier waarop ze het aankondigt. ‘Met een zwaar hart heb ik besloten ..’ Stel je gaat uit elkaar omdat de koek gewoon op is. Dan zegt je wellicht eerder iets als ‘we zijn niet langer een stel of ‘we gaan ieder ons eigen weg’. Deze breuk komt denk ik echt wel door de beschuldigingen en de rechtszaak.
Heb jij zo'n dikke/grote onderbuik dan, dat je dat kan aanvoelen bij 2 voor jou totaal onbekende mensen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op mijn onderbuik.
Moet jou toch aanspreken.
Correctie: er liggen 3 aangiftes tegen Thijs en het OM ziet voldoende reden om hem strafrechtelijk te vervolgen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is 1 dikkerdje dat hem beschuldigd en hij is verder niet vervolgd. Wellicht komt het door de spanningen die door de beschuldigingen op hem liggen. Who knows.
Of met de gedachte dat je vent een vies mannetje is dat erop geilt om jonge, getroubleerde fans zover te krijgen blootfoto's naar hem te sturen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:30 schreef totebel het volgende:
[..]
Waarbij ik me OOK voor kan stellen dat dat met een zwaar hart gaat, je trouwt immers niet met de gedachte om te gaan scheiden.
Precies dit!quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:42 schreef ikbent het volgende:
[..]
Of met de gedachte dat je vent een vies mannetje is dat erop geilt om jonge, getroubleerde fans zover te krijgen blootfoto's naar hem te sturen.
Zou me echt zo goor en beschaamd voelen als ik achter zoiets kwam en de OvJ het blijkbaar ook nog eens als erg genoeg ziet voor vervolging. Ook al heb je er zelf helemaal niets mee te maken.
Hoe moet je ooit nog een liefdesrelatie voortzetten in de wetenschap dat hij vieze dingen lispelt/appt naar meisjes die zo oud waren als zijn dochter nu ongeveer is en daar opgewonden van wordt? En dat jij dan verliefd bent geworden op iemand die die smeerlapperij in zich heeft.
🤮
Verder heeft ze geen enkele post verwijderd?quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:31 schreef ikbent het volgende:
https://www.nouveau.nl/pe(...)tm_term=Nouveau_5841
Ze zal die foto van hun als gezin met de woorden "Dichtbij elkaar blijven. Heel goed de kinderen beschermen" echt niet zomaar hebben verwijderd. Naar mijn bescheiden mening.
Ja dat is inderdaad een lastige leeftijd ja.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:52 schreef totebel het volgende:
[..]
Precies dit!
Voor wie ik het overigens ook erg vind, is zn dochter. Oud genoeg om het ten dele te begrijpen wat er speelt en jong genoeg om er vreselijk mee gepest te worden.
Dit staat onderin het artikel:quote:Op woensdag 11 januari 2023 18:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verder heeft ze geen enkele post verwijderd?
quote:De aantijgingen gingen al in de zomer van 2022 rond. Igone schreef toen loyaal op Instagram: 'Dichtbij elkaar blijven. Heel goed de kinderen beschermen,' bij een (inmiddels verwijderde) foto met hun kinderen waarop ze tegen Römer aanleunde.
Dat zegt toch helemaal niets, misschien heeft ze alle posts met Thijs wel verwijderd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit staat onderin het artikel:
[..]
Ik zeg alleen even wat in het artikel staat. Dacht dat je het niet kon vinden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niets, misschien heeft ze alle posts met Thijs wel verwijderd.
Het is schandalig hoe deze man al wordt zwartgemaakt voordat hij veroordeeld is. En dit aangewakkerd door een hoop hysterisch geblaat van een aandachtsgeile dikkie.
Het is Igone, zonder streepje. En volgens verschillende online bronnen is het een Baskische naam die Hemelvaart betekent.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:32 schreef Andromache het volgende:
Afschuwelijk anglicisme, Igoné, brrr!!
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswellust te kunnen zijn geworden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niets, misschien heeft ze alle posts met Thijs wel verwijderd.
Het is schandalig hoe deze man al wordt zwartgemaakt voordat hij veroordeeld is. En dit aangewakkerd door een hoop hysterisch geblaat van een aandachtsgeile dikkie.
Je volwassen opstellen en compassie tonen zou de norm moeten zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef ikbent het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswelust te kunnen zijn geworden.
Meer reactie zal je uit mij niet krijgen, straks gaat het hele topic weer op slot omdat ik "te woke" ben.
Nee, er zal vast geen verband zijn tussen de zaken die nog bij een rechter behandeld gaan worden en het feit dat ze bij hem weggaat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een zwakke lul ook.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:25 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/show/ig(...)hijs-romer~ace95f48/
Igone de Jongh beëindigt huwelijk met Thijs Römer
Balletdanseres Igone de Jongh heeft besloten om haar huwelijk met acteur Thijs Römer te beëindigen. Dat laat ze weten op Instagram. Römer wordt verdacht van online zedendelicten.
‘Met een zwaar hart heb ik besloten om mijn liefdesrelatie met Thijs te beëindigen’, schrijft ze in haar stories. De twee zijn in 2019 getrouwd.
De scheiding komt nadat het OM in november aankondigde dat Römer (44) strafrechtelijk wordt vervolgd voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Justitie Noord-Nederland liet weten dat er drie aangiftes tegen Römer liggen. Een zegsvrouw benadrukt dat er uit onderzoek is gebleken dat er geen fysiek contact is geweest. Het gaat om online zedendelicten, van eind 2015 tot eind 2017, met drie minderjarigen die destijds 14 tot en met 16 jaar oud waren. Römer ontkent.
‘Met een zwaar hart heb ik besloten om mijn liefdesrelatie met Thijs te beëindigen’, schrijft ze in haar stories. De twee zijn in 2019 getrouwd.
De scheiding komt nadat het OM in november aankondigde dat Römer (44) strafrechtelijk wordt vervolgd voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Justitie Noord-Nederland liet weten dat er drie aangiftes tegen Römer liggen. Een zegsvrouw benadrukt dat er uit onderzoek is gebleken dat er geen fysiek contact is geweest. Het gaat om online zedendelicten, van eind 2015 tot eind 2017, met drie minderjarigen die destijds 14 tot en met 16 jaar oud waren. Römer ontkent.
Gezinsleven
In juni vertelde Igone aan Mezza dat het gezinsleven in Zuiderwoude haar erg bevalt. ,,We zijn onlangs naar het platteland verhuisd en de rust hier ontspant meteen. En ook wandelen met de honden, koken, met vrienden eten”, zei ze. Ze vertelde ook over de impact van haar vorige scheiding van de vroegere balletdanser Mathieu Gremillet. ,,Als ik me zorgen maak kan ik nachten wakker liggen. Vlak na de scheiding van mijn eerste man bijvoorbeeld, heb ik zes maanden bijna niet geslapen. Heel lang dacht ik: blijf liggen, beweeg niet, dan val je vanzelf in slaap, maar dat werkt voor mij niet. Dus ik stap uit bed, smeer een boterham, zet thee en lees een boek totdat ik zo moe ben dat ik weer wil slapen”
Nu je toch bezig bent!@quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een zwakke lul ook.
Geeneens fysiek contact maar beetje vies praten met minderjarige meisjes.
Weet zeker dan een vrouw 10 keer minder problemen heeft als je de milf van 2 deuren verderop eens goed aandrukt dan dit.
Dan wel, de grens is een hamster in je hol.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent!@
En stel dat het een rottweiler twee deuren verder was geweest? En dan het filmpje op Geen Stijl? Denk je dan dat Igone wel was gebleven? Jij weet dat
Checkquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan wel, de grens is een hamster in je hol.
Ik vind het vooral heel lang duren voordat een zaak voor de rechter komt, bij Marco en Ali B en deze. Terwijl Rachel, Glennis en lil er even doorheen fietsten En dan zo’n Engel met zijn gezuig 😞 , nu snap ik best dat het verschillende rechtbanken zijn. Maar het duurt wel heel lang in bepaalde zaken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef ikbent het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswellust te kunnen zijn geworden.
Meer reactie zal je uit mij niet krijgen, straks gaat het hele topic weer op slot omdat ik "te woke" ben.
Wacht nu maar gewoon af of Thijs schuldig wordt bevonden. Er is nog geen enkel bewijs. Het klinkt nogal onaannemelijk dat je geile gesprekjes gaat voeren met een dikke minderjarige (?) 6- als je thuis Katja of Igone op de bank hebt zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:46 schreef ikbent het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig hoe, terwijl er intussen niet enkel 3 aparte aangiftes, maar ook al sinds November daadwerkelijke vervolging voor deze 3 aparte zaken ligt (en dus volgens het OM in ieder geval voldoende bewijslast ligt)...zijn vrouw intussen haar biezen heeft gepakt en weinig meer met hem te maken lijkt te willen hebben, er toch nog steeds wordt gedaan alsof iemand alles uit haar duim heeft gezogen. Enkel vanwege het feit dat ze te dik of niet knap genoeg (wat schijnbaar ook steeds nadrukkelijk moet worden benoemd) zou zijn om slachtoffer van machtswellust te kunnen zijn geworden.
Kunt u ze dan persoonlijk? Het hoeft helemaal niets met elkaar te maken te hebben. Kán natuurlijk wel, misschien zijn die andere 2 zaken (naast die Nena dus) wel waar bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, er zal vast geen verband zijn tussen de zaken die nog bij een rechter behandeld gaan worden en het feit dat ze bij hem weggaat.![]()
Dat denk je dan wel te kunnen betwisten, dat er verbanden zijn. Kent u ze persoonlijk?? Is dan m'n vraag![]()
Als iemand schrijft dat het geen goede match leek (wat overigens hier gedeeld wordt:) kom je met de wat dommige vraag "jij kent beide persoonlijk?" Doorfietsen![]()
Als het een lekkere chick was geweest viel het nog enigszins te begrijpen waarom hij dit gedaan zou kunnen hebben. Bij Nena valt het moeilijk voor te stellen. Welke weldenkende man gaat zijn relatie op het spel zetten voor dit meisje?quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:04 schreef Viv het volgende:
Is het echt nodig om telkens Nena's postuur erbij te halen? Wat doet het er toe? Al was ze het mooiste meisje van de klas, en zat er thuis een lelijke heks op de bank, dan nog zou hij daar geen interesse in gehad moeten hebben, omdat ze minderjarig was.
Het is hier al 100 keer gezegd, maar dit soort zedendelicten gaan over macht. Niet over gelijkwaardige aantrekkingskracht. Hij was niet verliefd op haar. Dit soort misbruik als waarvan hij wordt beschuldigd, concentreert zich juist rondom kwetsbaren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het een lekkere chick was geweest viel het nog enigszins te begrijpen waarom hij dit gedaan zou kunnen hebben. Bij Nena valt het moeilijk voor te stellen. Welke weldenkende man gaat zijn relatie op het spel zetten voor dit meisje?
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is hier al 100 keer gezegd, maar dit soort zedendelicten gaan over macht. Niet over gelijkwaardige aantrekkingskracht. Hij was niet verliefd op haar. Dit soort misbruik als waarvan hij wordt beschuldigt, concentreert zich juist rondom kwetsbaren.
Ook gehandicapte kinderen, jongeren met syndroom van down worden misbruikt. Wat denk je. Dat de dader dan uit is op een potje gelijkwaardige seks?
Verdiep je er gewoon eens in en neem jezelf niet altijd als uitgangspunt van hoe zaken in elkaar zitten.
Als hij een knappe, meerderjarige vrouw zou kiezen is de machtsverhouding toch heel anders?quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien.
Heerlijk gewoon zeggen hoe het zit, zonder woke of vals medelijden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het een lekkere chick was geweest viel het nog enigszins te begrijpen waarom hij dit gedaan zou kunnen hebben. Bij Nena valt het moeilijk voor te stellen. Welke weldenkende man gaat zijn relatie op het spel zetten voor dit meisje?
Is het uberhaupt al zeker dat Thijs ooit interesse in dit toen minderjarige meisje heeft gehad?
Juist. Het is een knappe bekende man. Hij hoeft weinig te doen om de mooiste vrouwen te versieren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 01:33 schreef leolinedance het volgende:
Deze man kan uit 100 vrouwen kiezen om zijn 'machtsspelletje' te spelen, en dan zou hij Nena kiezen? Lijkt mij niet, maar we gaan het zien. Niemand zal ontkennen dat wat je schetst juist is, maar ik zou het opmerkelijk vinden als het ook in dit geval waar is. Zeker BN'ers hebben nog wel een bepaalde trots.
als hij een machtsgeile klootzak is, want hoe minder eigenwaarde het slachtoffer in kwestie heeft, hoe makkelijker ze tot slachtoffer te maken is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Het is een knappe bekende man. Hij hoeft weinig te doen om de mooiste vrouwen te versieren.
Er wordt hier door de vrouwen nogal zurig gereageerd. Het feit dat degene die hem beschuldigd lelijk en dik is maakt het minder waarschijnlijkwaarschijnlijker aangezien zijn opties vele malen beter zijn.
Als..dat is nogal een beschuldiging blijkt het meisje het verzonnen te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
als hij een machtsgeile klootzak is, want hoe minder eigenwaarde het slachtoffer in kwestie heeft, hoe makkelijker ze tot slachtoffer te maken is.
Een mooie vrouw kan ook eindeloos mooie mannen krijgen, dus is lang niet eeuwig eager voor enkel en eeuwig sex zoals dit meisje misschien wel was.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Het is een knappe bekende man. Hij hoeft weinig te doen om de mooiste vrouwen te versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |