Dat zou wel erg mild zijn. Zet dit soort viezerikken gewoon 'ns 2-3 jaar vast.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:17 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij is het mijn piemel
Ah, hij gaat het zo spelen 😂quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:17 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij is het mijn piemel
Ik ook niet, maar hij heeft in 2023 nog niets gemaakt iig: Thijs Römer - IMDbquote:
Ja met je beste maten voor de lol, niet met 14-16 jarige meiden vieze natnekquote:
Ik verbaas me met de minuut meer, hij lijkt zelf niet door te hebben dat die alleen maar meer overkomt als een pedo.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat fijn om je vooroordelen bevestigd te zien. Al jaren gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik die enge kop van die gozer op mijn tv zie. Hij straalt in alles uit een enorme creep te zijn.
hij is toch wel miljonairquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:01 schreef monkyyy het volgende:
Thijs kan maar beter na gaan denken over een andere carrière. Pallets sorteren ofzo. Zelfs al wordt hij niet veroordeeld, dit soort uitspraken blijven hem voor altijd achtervolgen
Waarom zou dit opgaan voor die gehele branche?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Andromache het volgende:
Gaat dit echt zo in acteursland, continu praten over seks met wie dan ook? Jong, oud?
Nou ja je moet wel echt zelf een creep zijn wil je met Katja samen wonen, dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Andromache het volgende:
Wat een bizarre vent. Al die verhalen over partnerruil en kinky Katja komen in een heel ander daglicht te staan. Gaat dit echt zo in acteursland, continu praten over seks met wie dan ook? Jong, oud?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.
Een redelijk marginale acteur in Nederland mag blij zijn dat hij zichzelf in leven kan houden. Reken daar nog de enorme coke rekening bij op.quote:
Dat laatste moet je wel toestaan als man.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja je moet wel echt zelf een creep zijn wil je met Katja samen wonen, dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja je moet wel echt zelf een creep zijn wil je met Katja samen wonen, dat lijkt me het type dat je drie dagen zonder eten opsluit in de slaapkamer om je half dood te martelen met allerlei speeltjes.
Over een paar jaar speelt hij gewoon weer een rol in een RTL serie, zo gaat dat met die figuren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:09 schreef Mani89 het volgende:
Overigens twijfel ik er geen seconde aan dat de Römer-clan er voor zorgt dat Thijs ergens een veilig baantje achter de schermen krijgt.
Die hele familie is eng eng engquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat fijn om je vooroordelen bevestigd te zien. Al jaren gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik die enge kop van die gozer op mijn tv zie. Hij straalt in alles uit een enorme creep te zijn.
Boekentip: Wat de Fak van Maryam Hassouniquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Andromache het volgende:
Wat een bizarre vent. Al die verhalen over partnerruil en kinky Katja komen in een heel ander daglicht te staan. Gaat dit echt zo in acteursland, continu praten over seks met wie dan ook? Jong, oud?
Voorbeelden? (uit deze eeuw)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt hij gewoon weer een rol in een RTL serie, zo gaat dat met die figuren.
Ik heb Piet Römer er altijd van verdacht vrouwen te slaan. Helaas kunnen we het hem niet meer vragen.quote:
Bilal Wahibquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voorbeelden? (uit deze eeuw)
Ah, de Rutte-tactiekquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pedofilie is iets Amsterdams. @:Caland
zat toch een tijdje in elke serie toenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een redelijk marginale acteur in Nederland mag blij zijn dat hij zichzelf in leven kan houden. Reken daar nog de enorme coke rekening bij op.
Gewoon een boek schrijven als een therapievorm zoals Imanuelle Grives dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt hij gewoon weer een rol in een RTL serie, zo gaat dat met die figuren.
Daar wordt je niet echt miljonair mee in Nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat toch een tijdje in elke serie toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |