Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:41 schreef roos94 het volgende:
Igone vind het allemaal niet zo erg aangezien ze hem volgens mij terug heeft genomen.
Relatie sinds 2016. Dan ben je niet meer compleet verblind door verliefdheid.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal. Zie ook Linda de Mol.
Liefde dan. Jezus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Relatie sinds 2016. Dan ben je niet meer compleet verblind door verliefdheid.
Daar haal ik niet uit dat ze weer/nog samen zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel.
https://www.rtlboulevard.(...)tatement-thijs-romer
Ja, lache man.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Zijn dochter zal het leuk vinden dat papa deze gesprekken voerde met meiden die qua leeftijd 1 klas hoger zitten
Iewwquote:
Dat beweert hij.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou dit opgaan voor die gehele branche?
Dat lijkt me niet nee, hij heeft haar niet verkracht of aangerand.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:02 schreef roos94 het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen. Het is Nederland. Hij hoeft vast de bak niet in
Denk dat menig smeerlap er wel een taakstrafje voor over heeft hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:07 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee, hij heeft haar niet verkracht of aangerand.
Hij heeft zeer ongepast gedrag laten zien en hij had beter moeten weten en zich verre moeten houden van onzekere meisjes die zoeken naar aandacht.
Ik gok dat hij een taakstraf en een voorwaardelijke straf krijgt.
Laat dit een waarschuwing zijn voor alle volwassen mannen: Blijf uit de buurt van kwetsbare tienermeisjes, ook al denk je misschien dat ze ouder zijn. Doe het niet, blijf er vandaan en ga er niet mee chatten en zeker niet over seksuele handelingen praten.
Uiteindelijk hang je altijd.
Ik denk dat hij geen gevangenisstraf krijgt omdat het om zeer ongepast gedrag gaat maar niet om aanranding of verkrachting maar we zullen zien wat de rechter oordeelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat menig smeerlap er wel een taakstrafje voor over heeft hoor.
Waarom is dit geen gevangenismateriaal?
Blegh.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Zijn dochter zal het leuk vinden dat papa deze gesprekken voerde met meiden die qua leeftijd 1 klas hoger zitten
Dit is niet geilquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Zijn elite reptielen vrienden spreken hem wel vrij of geven hem een fopstraf. Dit is een schijnproces!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:02 schreef roos94 het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen. Het is Nederland. Hij hoeft vast de bak niet in
Nou Katja nodigde Job Gosschalk uit voor haar huwelijk met Freek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:11 schreef roos94 het volgende:
Als ik Katja was zou ik het niet super chill vinden om mijn dochter van dezelfde leeftijd bij hem te laten logeren oid. Deze gast is niet goed.
Ohja , dat was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou Katja nodigde Job Gosschalk uit voor haar huwelijk met Freek.
Als Thijs gewoon een oude Nokia had gehad, zat hij hier nu zeer waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:18 schreef Ronzz het volgende:
[ twitter ]
Wel enigszins wat gespreksgeschiedenis als bewijs.
Sammie van school halen en wachten op het schoolpleinquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
Want met een Nokia wis je de berichten ook bij de ander uit?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als Thijs gewoon een oude Nokia had gehad, zat hij hier nu zeer waarschijnlijk niet.
Zij is in voorjaar 2023 13 jaar oud geworden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sammie van school halen en wachten op het schoolplein![]()
![]()
Met een oude Nokia kun je nauwelijks serieus diepgaand contact onderhouden. Laat staan foto's en filmpjes sturen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want met een Nokia wis je de berichten ook bij de ander uit?
Klopt, soort schizofrene poging eerlijk te zijn en toch belastende zaken zich niet herinneren. Niet heel handig.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Thijs is zichzelf constant aan het tegenspreken, eerst nooit dickpics gestuurd en een uur later kan hij zich het zich wel voorstellen dat die dickpics heeft gestuurd.
Dat ging om een ander meisje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Thijs is zichzelf constant aan het tegenspreken, eerst nooit dickpics gestuurd en een uur later kan hij zich het zich wel voorstellen dat die dickpics heeft gestuurd.
Mwa, als je tegelijkertijd met veel aan het appen ben, dan weet je niet meer precies naar wie je wat hebt geappt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt, soort schizofrene poging eerlijk te zijn en toch belastende zaken zich niet herinneren. Niet heel handig.
Eens, maar qua tactiek is dit niet handig denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, als je tegelijkertijd met veel aan het appen ben, dan weet je niet meer precies naar wie je wat hebt geappt.
Maar welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ai, ai, ai. Heb nu even de live blog van Saskia bekeken en dit is echt heel erg gênant.
Is zelf wsl net zo. Ik ken mijn vriendin via FOK! en zij postte hier al op 16-jarige leeftijd en kan je verzekeren dat hier tientallen Thijzen rondlopen.quote:
Machtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijft toch apart. Hij zou makkelijk op de normale manier aan zat vrouwen kunnen komen. Maar toch dit soort dingen opzoeken.
Ja nee gelijk heb je, heb die @Zipportal dan ook nooit vertrouwd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is zelf wsl net zo. Ik ken mijn vriendin via FOK! en zij postte hier al op 16-jarige leeftijd en kan je verzekeren dat hier tientallen Thijzen rondlopen.
Die meiden die zo goed op aandacht gaan, toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef roos94 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
De SMOESJES TOP 10 van Thijs Römer
https://www.geenstijl.nl/5171714/viespeuk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |