Laat zijn herinnering hem ook nog in de steek straks....quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef Flitskikker het volgende:
[ twitter ]
Ah, de Rutte-tactiek deel 2
@Old_Palquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Johan Derksen?
Wat heeft hij gedaan dan?
Ik denk niet dat Thijs selfmade miljonair is maar hij komt uit een echte showbiz familie, hij zal via pa vast een goede erfenis krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar wordt je niet echt miljonair mee in Nederland.
Doet hij zelf al.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geert maakt latente pedosexueel Thijs KAPOT.
Ja, het is erg.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:37 schreef Noek het volgende:
Deze vader van een jonge meid gaat aan een 14 jarige foto’s vragen.
Leuk voor zn dochter ook, deze rechtszaak.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:41 schreef roos94 het volgende:
Igone vind het allemaal niet zo erg aangezien ze hem volgens mij terug heeft genomen.
quote:Dan geeft Igone aan spijt te hebben. "Nou kan ik ook misschien wel nu zeggen dat ik dat achteraf, heb ik nu bedacht, niet had moeten doen. Laat ik het zo zeggen. En ik geef je gelijk dat ik had moeten denken: zoek het allemaal maar uit. Maar ik wilde een bepaalde duidelijkheid dat van mij kwam op die manier doen, maar ik heb nu ook wel zoiets van: schijt.
De lijst blijft groeien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:29 schreef RipCity het volgende:
Thijsje had dit iets beter kunnen voorbereidennu voor altijd werkloos
Die dure advocaat heeft vrij weinig aan voorbereiding gedaan heb ik het idee. Lesje recht had niet misstaan. Hij geeft gewoon toe dat die wist dat er sprake was van een ongelijke positie en er dus sprake was van druk.quote:
Toon S, C. Nooten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
De lijst blijft groeien.
Frank M., Job G., Romeo A., Imanuelle G., Bilal W., Jeroen R., Marco B., Ali B., Glenda B., Thijs R.
Bilal W vind ik persoonlijk toch net een beetje anders.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:42 schreef Nober het volgende:
[..]
De lijst blijft groeien.
Frank M., Job G., Romeo A., Imanuelle G., Bilal W., Jeroen R., Marco B., Ali B., Glenda B., Thijs R.
Verliefdheid is een toverbal. Zie ook Linda de Mol.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:41 schreef roos94 het volgende:
Igone vind het allemaal niet zo erg aangezien ze hem volgens mij terug heeft genomen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:41 schreef roos94 het volgende:
Relatie sinds 2016. Dan ben je niet meer compleet verblind door verliefdheid.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal. Zie ook Linda de Mol.
Liefde dan. Jezus.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Relatie sinds 2016. Dan ben je niet meer compleet verblind door verliefdheid.
Daar haal ik niet uit dat ze weer/nog samen zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel.
https://www.rtlboulevard.(...)tatement-thijs-romer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |