Verrassingen kunnen altijd maar om van te voren al een luiertje aan te trekken wat jij doet is gewoon aanstellerij.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Neem aan dat je genoeg voetbal hebt gezien inmiddels om te weten dat een bekeravond gek kan lopen, dat heeft niet eens zo veel met voetbalkwaliteiten te maken. Vanavond wordt het ook nog eens tyfus weer met regen/hagel/storm. Mix dat met een beetje onderschatting van Amsterdamse zijde en het kan leuk worden.
Het mooie is dat het me geen biet zal interesseren of ze nou winnen of verliezen vanavond. Met deze selectie blijft het kommer en kwel en ga je tegen Twente en/of Feyenoord gewoon punten verliezen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verrassingen kunnen altijd maar om van te voren al een luiertje aan te trekken wat jij doet is gewoon aanstellerij.
Ook dat is gewoon onzin, het is dat er nu heel veel zieken zijn maar de selectie van Ajax is nog steeds de beste van het land, het is aan Alfred om er een team van te maken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het mooie is dat het me geen biet zal interesseren of ze nou winnen of verliezen vanavond. Met deze selectie blijft het kommer en kwel en ga je tegen Twente en/of Feyenoord gewoon punten verliezen.
Op papier de beste selectie ja, maar een team is het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat is gewoon onzin, het is dat er nu heel veel zieken zijn maar de selectie van Ajax is nog steeds de beste van het land, het is aan Alfred om er een team van te maken.
Ik vond het zondag al beter dan het voor de winterstop was, even afwachten of ze die lijn door kunnen zetten of dat het een opvlieginkje was.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op papier de beste selectie ja, maar een team is het niet.
Bergwijn was vanaf het begin al een hele gekke aankoop. Onnodig, kneiter duur en een matige speler met af en toe geniale uitspattingen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:09 schreef aTypisch het volgende:
Waarom wilde Ajax Bergwijn eigenlijk zo graag hebben de afgelopen jaren terwijl je met Tadic je aanvoerder hebt die ook het liefst linksbuiten speelt?
Eigenlijk hebben ze die Schreuder maar met een moeilijke situatie opgescheept met deze selectie.
Ten Hag wilde meer variatie kunnen brengen, ook onder hem zat het nog weleens vast maar dat schijnt iedereen te zijn vergeten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:09 schreef aTypisch het volgende:
Waarom wilde Ajax Bergwijn eigenlijk zo graag hebben de afgelopen jaren terwijl je met Tadic je aanvoerder hebt die ook het liefst linksbuiten speelt?
Eigenlijk hebben ze die Schreuder maar met een moeilijke situatie opgescheept met deze selectie.
Hij was in eerste instantie veel goedkoper maar telkens als Ajax toe wilde slaan ging hij ineens scoren bij Spurs en in Oranje waardoor hij uiteindelijk dubbel zo duur werd. Voor de helft van de prijs, en in de vorm van de eerste paar weken, zou het een prima aankoop zijn. Maar met zijn huidige vorm en uiteindelijke transferprijs is het een drama.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bergwijn was vanaf het begin al een hele gekke aankoop. Onnodig, kneiter duur en een matige speler met af en toe geniale uitspattingen.
Als je iemand constant op de verkeerde plek neerzet verlies je vanzelf wel vorm.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij was in eerste instantie veel goedkoper maar telkens als Ajax toe wilde slaan ging hij ineens scoren bij Spurs en in Oranje waardoor hij uiteindelijk dubbel zo duur werd. Voor de helft van de prijs, en in de vorm van de eerste paar weken, zou het een prima aankoop zijn. Maar met zijn huidige vorm en uiteindelijke transferprijs is het een drama.
Dit ja, je zet hem of op links of eventueel in de spits, maar vanaf rechts is hij gewoon een stuk minder, net als Tadic overigens.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iemand constant op de verkeerde plek neerzet verlies je vanzelf wel vorm.
Die helft heeft hij nooit gekost, er was een periode dat hij goedkoper was maar nog altijd 20+ en toen scoorde hij wat goals en ging het meteen weer omhoog.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij was in eerste instantie veel goedkoper maar telkens als Ajax toe wilde slaan ging hij ineens scoren bij Spurs en in Oranje waardoor hij uiteindelijk dubbel zo duur werd. Voor de helft van de prijs, en in de vorm van de eerste paar weken, zou het een prima aankoop zijn. Maar met zijn huidige vorm en uiteindelijke transferprijs is het een drama.
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-te-voorkomen.htmlquote:Ajax hoopt woensdagavond tegen FC Den Bosch de achtste finales van de KNVB-beker te halen én daarmee een zeldzaam slechte reeks te voorkomen. De ploeg van de geplaagde trainer Alfred Schreuder wacht al vier wedstrijden op een zege.
De teleurstellende serie van Ajax begon op 6 november met de 1-2-nederlaag in de topper tegen PSV. Sindsdien zaten ook Vitesse (2-2), FC Emmen (3-3) en NEC (1-1) de landskampioen dwars.
Schreuder ziet een verklaring voor de slechte reeks in de personele problemen van Ajax. "Als je kijkt naar onze ziekenboeg, hebben we niet heel veel keuzes", zei hij dinsdag in de aanloop naar het duel met FC Den Bosch. "We moeten die wedstrijd gewoon doorkomen en zo sterk mogelijk starten."
De laatste keer dat Ajax in één seizoen vijf wedstrijden achtereen zonder winst bleef, was eind 2006 onder toenmalig trainer Henk ten Cate. De Amsterdammers beleefden toen een rampzalige maand november.
Destijds werd achter elkaar niet gewonnen van PSV (0-1), FC Twente (1-1), Sparta Praag (0-0), Sparta Rotterdam (3-0) en Espanyol (0-2). Aan die serie kwam begin december 2006 een einde met een 6-0-thuiszege op Willem II.
Ajax bleef rond de eeuwwisseling vijf duels zonder zege onder trainer Jan Wouters.Foto: ANP
Ajax wachtte deze eeuw één keer zes duels op zege
Het kwam deze eeuw één keer eerder voor dat Ajax in een seizoen minstens vijf duels op een overwinning wachtte. Tussen december 1999 en februari 2000 kon onder Jan Wouters pas na zes duels zonder zege weer gelachen worden.
Schreuder neemt het bekerduel met FC Den Bosch hoe dan ook serieus. "Ik zie de beker gewoon als een grote prijs in Nederland", zei de Ajax-trainer. "Het is gewoon prachtig om die beker met z'n allen te winnen. Daar moeten we ook voor gaan. We zijn het aan onze stand verplicht om heel ver te komen."
FC Den Bosch-Ajax begint woensdag om 21.00 uur. De ploeg van Schreuder vervolgt de competitie zaterdag met een thuiswedstrijd tegen nummer vier FC Twente. Ajax staat tweede.
Hij benoemt de blessures als excuusquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-te-voorkomen.html
Nog een negatief record voor onze Alfred om te pakken, wat een recordpakker is het toch
Wellicht omdat Tadic ook geen 25 meer is?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:09 schreef aTypisch het volgende:
Middelmatigheid en excuses zijn troef bij Alfred.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij benoemt de blessures als excuus
Nu zijn er inderdaad veel zieken, maar voor het WK niet toch?
Hele topsportklimaat en 'winnen mentaliteit' is compleet verdwenen onder Alfredje.. lachwekkendquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Middelmatigheid en excuses zijn troef bij Alfred.
Je speelt godverdomme tegen de nr 16 van de Keuken Kampioen Divisiequote:"We moeten die wedstrijd gewoon doorkomen en zo sterk mogelijk starten."
Hier zitten vast experts,quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:23 schreef Malavita het volgende:
Je moet gewoon met 0-5 winnen als je de selecties bekijkt.
Die Promes trouwensmooi verhaal weer over die coke en Piet W. Goed dat die ezel weg is.
Veel te weinig en onmogelijk. Volgens mij schommelt de prijs van een kilo altijd tussen de 20 en 25K.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zitten vast experts,
is 250.000 veel voor 400kg cocaine
400kg heeft een straatwaarde van 20 miljoen euro.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zitten vast experts,
is 250.000 veel voor 400kg cocaine
Het lijkt eerder op een betaling om van het lijstje geschrapt te worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te weinig en onmogelijk. Volgens mij schommelt de prijs van een kilo altijd tussen de 20 en 25K.
Juwelier Knoef en Stef zullen wel omzet missen de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt eerder op een betaling om van het lijstje geschrapt te worden.
Zou Quincy dat ook weten? Die is echt te dom om te poepen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
400kg heeft een straatwaarde van 20 miljoen euro.
Prima interview.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Schitterend interview weer met Schreuder .
de enige die er daar nog vertrouwen in heeft is de eeuwige tadicquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
Je zou kunnen stellen dat Wijndal zonder vertrouwen speelt
Zelfs nog een mogelijkheid om de 0 te houden zelfsquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
Nu al zin in Schreuder die z’n gram haalt op de persco: “Sinds Daley weg is zijn we ongeslagen dus het moge duidelijk zijn dat ik niet het probleem ben.”
Urby 2quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
Fitz-Jim best een aardig spelertje. Veel één tempo en mist beetje versnelling, maar wel erg comfortabel aan de bal en weet zich steeds goed aanspeelbaar te maken.
Kan er niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit had Taylor zondag ook wel een keertje mogen doen bij al die kansen.
Is ze je zat?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin heeft kaartjes voor Ajax-Union gekocht
Ja speelt moeiteloos mee en snapt veel beter dan wijndal wat er van hem verwacht wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
Fitz-Jim best een aardig spelertje. Veel één tempo en mist beetje versnelling, maar wel erg comfortabel aan de bal en weet zich steeds goed aanspeelbaar te maken.
Ook weer eens de nul gehouden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
Nu al zin in Schreuder die z’n gram haalt op de persco: “Sinds Daley weg is zijn we ongeslagen dus het moge duidelijk zijn dat ik niet het probleem ben.”
En als hij het niet redt. kunnen ze 'm altijd nog bij het damesteam inzetten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja speelt moeiteloos mee en snapt veel beter dan wijndal wat er van hem verwacht wordt.
Je speelt tegen amateurs vandaag hè.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
NEC is ook een kleintjequote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Gevaarlijk domme Taylor doet het weer tegen de kleintjes
Wat een kutventje is dat zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Gevaarlijk domme Taylor doet het weer tegen de kleintjes
Ze wil meegenieten van het feit dat jullie opgerold en afgedroogd gaan worden door Die Eisern?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin heeft kaartjes voor Ajax-Union gekocht
Tegen FCDB.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:23 schreef De_Pel het volgende:
Precies wat ik laatst al zei:
Geef Fred de tijd om de dwarsliggers naar zijn hand te zetten en het kan haast niet meer mis.
Hij heeft pas net Daley gedumpt en er wordt voor het eerst in tijden weer gewonnen, met zonder tegendoelpunten.
Kun je nagaan wat het mag worden als hij er nog 2-3 rebellerende spelers uit kan gooien.
Ze vragen er zelf om die tokkies.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een kutventje is dat zeg.Echt walgelijk ook zo'n kneuzendansje. Dan snap je echt niets van voetbal.
ah wat schattig dit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze wil meegenieten van het feit dat jullie opgerold en afgedroogd gaan worden door Die Eisern?
Ja, maar ook tegen amateurs kun je zien of iemand een bal kan aannemen, goed openstaat, overzicht heeft etc.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je speelt tegen amateurs vandaag hè.
veel spelers doen dat, ook een neymar en een griezmann. Dat het walgelijk is mee eens, maar dat je dan opeens niets van voetbal snapt is natuurlijk onzinquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een kutventje is dat zeg.Echt walgelijk ook zo'n kneuzendansje. Dan snap je echt niets van voetbal.
Doen Neymar en griezmann dat ook als tegen een laagvlieger van het 2de niveau scoren? Volgens mij ging het er meer om dat hij het tegen fucking den bosch doet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
veel spelers doen dat, ook een neymar en een griezmann. Dat het walgelijk is mee eens, maar dat je dan opeens niets van voetbal snapt is natuurlijk onzin
Dat juichen in NBA stijl is gewoon een dingetje wat de jeugd stoer vindt of zo. Probleem voor Taylor is dat hij alleen tegen laagvliegers scoort.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Doen Neymar en griezmann dat ook als tegen een laagvlieger van het 2de niveau scoren? Volgens mij ging het er meer om dat hij het tegen fucking den bosch doet.
Als je nou in de CL de winnende scoort is het nog steeds debiel maar dan tolereren we het wel.
Dat begint wel op een miskoop te lijken inderdaad, had ook wat meer Tagliafico van hem verwacht maar dat zie ik er ook niet in terug.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
1 ding is na gisteren echt wel zeker; die Sanchez kan er echt heel weinig van. Liet zich regelmatig foppen door de linksvoor van FC Den Bosch
gebrek aan talent vrees ik.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wijndal doet het helaas niet veel beter aan de andere kant, heeft die long covid of zo?
Wijndal. Die leek wel erg onzeker gister. Geeft zomaar de bal weg, staat te treuzelen en laat de bal van z'n voet snoepen en liet zich 1 keer heel makkelijk verrassen door die aanvaller (ergens halverwege de eerste helft).quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begint wel op een miskoop te lijken inderdaad, had ook wat meer Tagliafico van hem verwacht maar dat zie ik er ook niet in terug.
Wijndal doet het helaas niet veel beter aan de andere kant, heeft die long covid of zo?
Het hele elftal mist vertrouwen. Bij Wijndal zie je dat goed.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:33 schreef manny het volgende:
[..]
Wijndal. Die leek wel erg onzeker gister. Geeft zomaar de bal weg, staat te treuzelen en laat de bal van z'n voet snoepen en liet zich 1 keer heel makkelijk verrassen door die aanvaller (ergens halverwege de eerste helft).
Toch is dat een ventje waar ook Overmars en Ten Hag lang achteraan hebben gezeten. Lijkt het even kwijt nu.
Eens. Wat dat met dat bier te maken heeft snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het hele elftal mist vertrouwen. Bij Wijndal zie je dat goed.
En dan nog liters bier over je heen krijgen
Wat een treurigheid verder dat FC Den Bosch, entourage, spelers en supporters, allemaal zwaar onvoldoende en de grasmat niet te vergeten, nou ja grasmat.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:43 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Wat dat met dat bier te maken heeft snap ik niet helemaal.
Sowieso is met bier gooien kansloos. Dat drink je op.
Geweldig stadion met geweldig publiek.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een treurigheid verder dat FC Den Bosch, entourage, spelers en supporters, allemaal zwaar onvoldoende en de grasmat niet te vergeten, nou ja grasmat.
Ik vrees dat voetbal letterlijk het enige is waar hij iets van snapt. Die gozer is nog te dom om te gaan zitten tijdens het schijten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
veel spelers doen dat, ook een neymar en een griezmann. Dat het walgelijk is mee eens, maar dat je dan opeens niets van voetbal snapt is natuurlijk onzin
Het is een voetballer, bij PSV tegen Sparta toch ook net zoiets met Madueke en Simons, schijnt erbij te horen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat voetbal letterlijk het enige is waar hij iets van snapt. Die gozer is nog te dom om te gaan zitten tijdens het schijten.
Heeft niets met het bier gooien te maken. Vond dat alleen wel opmerkelijk en het meest noemenswaardige van de wedstrijdquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:43 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Wat dat met dat bier te maken heeft snap ik niet helemaal.
Sowieso is met bier gooien kansloos. Dat drink je op.
Kenneth 'VMBO-B' Taylor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat voetbal letterlijk het enige is waar hij iets van snapt. Die gozer is nog te dom om te gaan zitten tijdens het schijten.
Pienaar was wat aanvallender toch? Dit is volgens mij gewoon de zoveelste redelijke allround middenvelder die nergens echt in uitblinkt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar ook tegen amateurs kun je zien of iemand een bal kan aannemen, goed openstaat, overzicht heeft etc.
Verder gaf ik al een disclaimer qua tempo. Zonder versnelling gaat hij niet ver komen.
Af wn toe wat Pienaar-vibes. Vermoed ook dat deze jongen niet kan schieten.
brobbeygod natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pienaar was wat aanvallender toch? Dit is volgens mij gewoon de zoveelste redelijke allround middenvelder die nergens echt in uitblinkt.
Ik zou het vooral erg lekker vinden als een jeugdaanvaller van Ajax 'gewoon' weer eens minimaal 10 goals en 10 assists levert zoals een Gakpo. Het is op dat vlak al decennia kommer en kwel. Justin Kluivert was de laatste waar ik het nog wel in zag maar dat is ook helemaal niets geworden.
die zit al bijna op 10 goals dus dat gaat echt wel lukken maar het is verder ook een beetje een onzin vergelijking, Gakpo is een stuk ouder.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
brobbeygod natuurlijk
als wedstrijden 60 minuten gaan duren
Ik ga vast sparen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:57 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu we bier nodig hebben om een middag/avond Ajax te doorstaan, verhogen ze de prijzen (alweer).
3,50 betalen voor een flesje waterquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:57 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu we bier nodig hebben om een middag/avond Ajax te doorstaan, verhogen ze de prijzen (alweer).
Op een gemiddeld festival een uitstekende prijs.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
3,50 betalen voor een flesje water
Geen idee, daar zuip ik bier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op een gemiddeld festival een uitstekende prijs.
Tering!quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:57 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Kost vaak 6 euro. Zelfs een festival meegemaakt waar de kraan zo’n ministraaltje had dat je continu flesjes water moest blijven halenquote:
pfff, maar dan nog, op een festival als het heet is in de zomer en je bent er de hele dag snap ik nog dat je water gaat halen. 3,50 aan een flesje water uit te geven tijdens een voetbalwedstrijd kan ik me niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kost vaak 6 euro. Zelfs een festival meegemaakt waar de kraan zo’n ministraaltje had dat je continu flesjes water moest blijven halen
Dat water goedkoper is dan een biertje is zeldzaam.
Het is vooral voor de pillenslikkers maar klopt wel dat er op festivals meer sprake is van een verdienmodel voor waterdrinkers alhoewel je dat misschien inmiddels ook wel nodig hebt om te genieten van Ajaxquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
pfff, maar dan nog, op een festival als het heet is in de zomer en je bent er de hele dag snap ik nog dat je water gaat halen. 3,50 aan een flesje water uit te geven tijdens een voetbalwedstrijd kan ik me niets bij voorstellen.
Fitz Jim is een beetje een haarlemmeroliespeler, een soort Emanuelson. Zou me niets verbazen wanneer ze 'm op een gegeven moment als linksback gaan proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pienaar was wat aanvallender toch? Dit is volgens mij gewoon de zoveelste redelijke allround middenvelder die nergens echt in uitblinkt.
lekker boeien.. zie het hele braziliaanse elftal dansen tegen nobodiesquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Doen Neymar en griezmann dat ook als tegen een laagvlieger van het 2de niveau scoren? Volgens mij ging het er meer om dat hij het tegen fucking den bosch doet.
Als je nou in de CL de winnende scoort is het nog steeds debiel maar dan tolereren we het wel.
eens hoor maar dat geldt voor 99% van de voetballersquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan je nog beter Klaiber hebben en die kon er ook niks van. Ongelofelijke kutaankoop #387quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
1 ding is na gisteren echt wel zeker; die Sanchez kan er echt heel weinig van. Liet zich regelmatig foppen door de linksvoor van FC Den Bosch
Betalen voor een draagkarton. Hahahaha, achterlijke stukken stront.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:57 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hopen dat je daardoor je kartonnetje 2x gaat gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Betalen voor een draagkarton. Hahahaha, achterlijke stukken stront.
Geen excuses inderdaad meer. Mag hopen dat Schreudertje eruit vliegt als we deze pot niet winnen. Wanneer is het voor het laatst geweest dat we 5 wedstrijden op rij niet gewonnen hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Kudus wonderbaarlijk genezen van zijn 'ziekte' dus hij kan weer mee doen morgen ook de andere zijn er weer bij behalve Brobbey. Full speed ahead dus morgen!
Schreudertje gaat helemaal nergens heen, ook niet na een mogelijk verlies morgen want dan moet van der Sar ook vertrekken en wie al niet meer. Dan is het hek helemaal van de dam en kun je het dit seizoen helemaal wel schudden. Beter dus god zegen de greep en deze tweede seizoenshelft door komen en in de zomer orde op zaken gaan stellen van hoog tot laag in de organisatie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geen excuses inderdaad meer. Mag hopen dat Schreudertje eruit vliegt als we deze pot niet winnen. Wanneer is het voor het laatst geweest dat we 5 wedstrijden op rij niet gewonnen hebben?
Wel benieuwd wie de kind van de rekening wordt voorin, je gaat namelijk momenteel Conceição er niet meer uit halen. Voor morgen zou je Bergwijn of Tadic in de spits kunnen zetten, want Lucca maakte nou niet echt een goede indruk tegen Den Bosch.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Als ze allemaal opgesteld worden op de posities waar ze het beste renderen wie weet.
Kudus kan ook in de spitsquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie de kind van de rekening wordt voorin, je gaat namelijk momenteel Conceição er niet meer uit halen. Voor morgen zou je Bergwijn of Tadic in de spits kunnen zetten, want Lucca maakte nou niet echt een goede indruk tegen Den Bosch.
Helemaal eens hoor en je hebt een speler of 6 die waarschijnlijk geen hele wedstrijd kunnen dus ben benieuwd wat de begin opstelling is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Kudus in de spits is ook niet alles hoor, maakte veel fouten. Buitenspel staan b.v.
had hij maar lekker bij Ajax moeten blijven die flikkerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Donny vd Beek er de rest van het seizoen uit, die jongen heeft toch ook echt een combinatie van een slechte keuzes en pech aan zijn kont hangen sinds hij bij Ajax weg is....
Hij is wel een miljoen of 10 rijker dan hij was geweest als hij bij Ajax was gebleven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had hij maar lekker bij Ajax moeten blijven die flikker
hij is zo mega domquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel een miljoen of 10 rijker dan hij was geweest als hij bij Ajax was gebleven.
Dat weet je nooit en hij heeft een rijke vrouw dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is zo mega dom
dat geld is hij voor zijn 40e toch al kwijt
hij is goede vrienden met Mighty Michael van Gerwen hequote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je nooit en hij heeft een rijke vrouw dat scheelt ook.
Dat hij niet slim was ik het wel mee eens, alleen dat z'n geld al op is op z'n 40e alleen niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is goede vrienden met Mighty Michael van Gerwen he
dat is niet bepaald de nieuwe Einstein
wel jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij niet slim was ik het wel mee eens, alleen dat z'n geld al op is op z'n 40e alleen niet.
Het type raumdeuter is toch een stille dood gestorven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel jammer
maar blijft ook wel een beetje een bijzonder type voetballer
veel spelers in de selectie van 2019/20 waren dat eigenlijk.
Zou Van Gerwen in crypto zitten?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is goede vrienden met Mighty Michael van Gerwen he
dat is niet bepaald de nieuwe Einstein
dat is Donny niet echtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het type raumdeuter is toch een stille dood gestorven.
@aTypisch @onlogischquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Van Gerwen in crypto zitten?
Dat blijf je toch houden bij een club als Ajax, de echte top speelt er niet dus je hebt altijd spelers die "gebrekkig" zijn op bepaald gebied, het gaat erom dat je ze in hun kracht laat spelen en er een team van maakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel jammer
maar blijft ook wel een beetje een bijzonder type voetballer
veel spelers in de selectie van 2019/20 waren dat eigenlijk.
Hangt ook wel van z'n blessure af en de genezing ervan, is niet een speler die je echt nodig hebt, een voetballende 6 lijkt me noodzakelijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Danny terughalen a la Klaassen zou ik toejuichen aankomend seizoen
Aldus intellectueel Tjackaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is zo mega dom
dat geld is hij voor zijn 40e toch al kwijt
quote:Heeft de positie van Schreuder intern onder druk gestaan?
“Nee, de keuze voor een trainer is een belangrijk onderdeel van het beleid en beleid maak je voor een langere periode, niet voor een paar weken of maanden.
Het gaat uiteraard ook om de centjes, Ronaldo speelt nu ook in de zandbak.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
Het is jammer dat de eredivisie zo'n paupercompetitie is zonder allure, zodat iedere speler die ook maar een beetje goed is meteen naar het buitenland wil.
Stel dat je jaren met spelers als Donny, Ziyech, Antony, De Ligt, De Jong, Mazraoui, etc. kunt spelen
ja door jou heeft Nederland zeker een braindrain hahaquote:
Dat klopt uiteraard, maar waarom probeer je de aandacht te verleggen? Het begint er een beetje op te lijken alsof je jezelf weer aan de drank aan het verliezen bent. Pas een beetje op jezelf!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alle Nederlanders die in Bulgarije werken zijn zwakbegaafde of zitten in de mensenhandel
Geen idee wat je met Antony moet als je Ziyech nog zou hebben. Echt een godswonder dat je een speler die echt nergens in uitblinkt voor 100 miljoen hebt kunnen slijten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
Het is jammer dat de eredivisie zo'n paupercompetitie is zonder allure, zodat iedere speler die ook maar een beetje goed is meteen naar het buitenland wil.
Stel dat je jaren met spelers als Donny, Ziyech, Antony, De Ligt, De Jong, Mazraoui, etc. kunt spelen
Hopen we op een zwaarbevochten overwinning omwille van de puntjes of een stevige oorwassing om de druk op Schreuder op te voeren? Een wedstrijd om naar uit te kijken lijkt het in ieder geval niet te worden.quote:
altijd op de overwinning.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen we op een zwaarbevochten overwinning omwille van de puntjes of een stevige oorwassing om de druk op Schreuder op te voeren? Een wedstrijd om naar uit te kijken lijkt het in ieder geval niet te worden.
Wordt dat dan niet een beetje een pyrrusoverwinning?quote:
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard ook om de centjes, Ronaldo speelt nu ook in de zandbak.
Ik hoop altijd dat Ajax wint. Laten we niet vergeten dat Ten Hag volgens velen ook weg moest in het begin.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen we op een zwaarbevochten overwinning omwille van de puntjes of een stevige oorwassing om de druk op Schreuder op te voeren? Een wedstrijd om naar uit te kijken lijkt het in ieder geval niet te worden.
uiteindelijk barts de bom met schreuder toch wel, en zonder TD is een nieuwe trainer sowieso niet handig. Dan maar winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet een beetje een pyrrusoverwinning?
We hopen op de (start van de) ommekeer en een dikke overwinning. Kwaliteit genoeg in deze selectie om gewoon bovenaan te staan in Nederland, en ja er is van alles dat beter kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland = 17 mio mensen waaraan je spulletjes / weddenschappen kunt verkopen. Er is een limiet aan wat sponsors / TV mensen daarvoor willen geven en dat werkt door in alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.
Mensen die het niet zagen in Ten Hag moet je natuurlijk niet serieus nemen. Totaal andere koek dan Schreuder. De ziekenboeg is op zich ook gelul, ook voor het wedstrijdje waarin de halve selectie zwak/ziek/misselijk was liep het niet. Het valt zelfs nog te beargumenteren dat het voetbalgewijs Schreuder zo slecht nog niet uitkwam.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat Ajax wint. Laten we niet vergeten dat Ten Hag volgens velen ook weg moest in het begin.
Als Ajax wint van Twente en Feyenoord, de ziekenboeg leegloopt en Schreuder een keer logische keuzes gaat maken kan het ook zomaar gaan lopen. De kwaliteiten zijn er.
Die gaat dus niet weg, zie quote Huntelaar #138quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag weer een afgang in de maak, hopelijk is Schreuder dan wel echt exit
quote:Hij was uitgefloten door zijn eigen fans, er werd geroepen om Nicolás Tagliafico. Dat was toen een klap in zijn gezicht. Ik begrijp zelf ook wel dat dat pijn heeft gedaan. Het feit dat de trainer een andere keuze heeft gemaakt, was voor hem kennelijk de druppel. Zo is het gegaan.”
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.
Ja Hunter draait er niet om heen en zet al die "fans" eventjes op hun plek.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
Nog een quote van Huntelaar, deze over Blind
[..]
Dat heb ik al heel lang, maar Ajax is "mijn" dus die kijk ik toch wel maar niet omdat het zo hoogstaand is al heeft het ook vaak met de tegenstanders in NL te maken die de bus parkeren, in de CL zijn de wedstrijden meer open, ook omdat Ajax dan niet altijd de favoriet is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.
ik kijk alleen ajax tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.
dit is een slechte dissquote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat klopt uiteraard, maar waarom probeer je de aandacht te verleggen? Het begint er een beetje op te lijken alsof je jezelf weer aan de drank aan het verliezen bent. Pas een beetje op jezelf!
Zeiden we vorige week ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef Pedroso het volgende:
Als het op kwaliteit aankomt dan zou het vanavond geen probleem mogen zijn, met welke coach dan ook.
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.quote:
berghuis als 8 dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.
Hoe spreken jullie over een stunt als je van FC Twente wint? :Squote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.
Nahquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef PicoMMP het volgende:
Vanavond moet het een keer gaan gebeuren!
Brobby kan niet sprinten, genotquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Niveauloze kutmiddenveld wordt compleet overlopen
Ik ken iemand die dat nog wel kanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Brobby kan niet sprinten, genot
danilo?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat nog wel kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brian van de Beukeringquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Brobby kan niet sprinten, genot
0-5 zelfs!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had al 0-3 kunnen staan, dit kan echt niet.
Slot op de deur Alvarez?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat nog wel kan
Bepaalde users gaan je zo vertellen dat Schreuder er niks aan kan doen dat ze met 10 man komen te staanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:35 schreef Scorpie het volgende:
Dag Schreuder neem je pleurisbende maar mee
De bedoeling is prima: winnen. Tenminste, ik neem aan dat zelfs Schreuder die bedoeling toch echt wel heeft...quote:
Dat is inderdaad 1 van de heel weinige dingen waar hij niets aan kan doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bepaalde users gaan je zo vertellen dat Schreuder er niks aan kan doen dat ze met 10 man komen te staan
Hij had er voor kunnen kiezen om Rensch niet als lcv op te stellen. Maar dat Rensch zo dom het duel aan gaat en daarna nog gaat vast houden, kan hij niets aan doen. Maar ik hoop al maanden op schreuder out, dus hopelijk is deze (vermoedelijke) nederlaag genoeg om hem te ontslaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bepaalde users gaan je zo vertellen dat Schreuder er niks aan kan doen dat ze met 10 man komen te staan
gio kreeg uit dick advocaat naast zichquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Hierna Feyenoord, dat moet toch genoeg zijn voor ontslag als we daar verliezen?
Want daarna is het 4x op rij tamelijk makkelijk. Ideaal instap moment voor een nieuwe coach
ik kijk niet zoveel, maar je ziet dit soort uitbraken volgens mij echt tegen iedere tegenstander bij ajax dit seizoenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit dus, FC Open Huisquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk niet zoveel, maar je ziet dit soort uitbraken volgens mij echt tegen iedere tegenstander bij ajax dit seizoen
wie er ook staat
Totale chaos in elke linie van het elftal. Ook het middenveld wordt altijd overlopen omdat er louter anti-voetballers staan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk niet zoveel, maar je ziet dit soort uitbraken volgens mij echt tegen iedere tegenstander bij ajax dit seizoen
wie er ook staat
Zoals gezegd is dat dus 4 wedstrijden te laat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Dit is wel de laatste wedstrijd van Schreuder, dit is na deze wanvertoning niet meer tegen te houden en het gaat ook niet meer verbeteren onder Schreuder.
Ik hoop voor jullie eigenlijk dat het vandaag gewoon 0-3 wordt want mocht Ajax hier wonderbaarlijk toch een resultaat uitslepen dan blijft hij gewoon nog weken zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Dit is wel de laatste wedstrijd van Schreuder, dit is na deze wanvertoning niet meer tegen te houden en het gaat ook niet meer verbeteren onder Schreuder.
Ik mag toch godverdomme hopen dat het na vandaag wel over is met deze wanstaltig excuus van een trainer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Hierna Feyenoord, dat moet toch genoeg zijn voor ontslag als we daar verliezen?
Want daarna is het 4x op rij tamelijk makkelijk. Ideaal instap moment voor een nieuwe coach
Het is ook een heel matige achterhoede. Waarom ze die Sanchez ooit gehaald hebben is mij een raadsel en Bassey kan alleen centraal iets toevoegen. Rensch centraal is ook een drama. Dat is Schreuder aan te rekenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie er ook staat
Kwestie van tijd tot de volgende rode kaart valt. De frustratie druipt er vanaf. Het zit echt niet goed in de koppies en dat kun je niet los zien van Schreuder.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie eigenlijk dat het vandaag gewoon 0-3 wordt want mocht Ajax hier wonderbaarlijk toch een resultaat uitslepen dan blijft hij gewoon nog weken zitten.
Een dikke nederlaag vandaag zou toch genoeg moeten zijn zou je zeggen. Maar Twente legt hem er niet in.
Timber loopt ook al de hele wedstrijd rond alsof het hem geen reet interesseert.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot de volgende rode kaart valt. De frustratie druipt er vanaf. Het zit echt niet goed in de koppies en dat kun je niet los zien van Schreuder.
Er klopt gewoon geen reet van dit elftal.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is ook een heel matige achterhoede. Waarom ze die Sanchez ooit gehaald hebben is mij een raadsel en Bassey kan alleen centraal iets toevoegen. Rensch centraal is ook een drama. Dat is Schreuder aan te rekenen.
hij wil blijkbaar niet vertrouwen op bassey centraalquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is ook een heel matige achterhoede. Waarom ze die Sanchez ooit gehaald hebben is mij een raadsel en Bassey kan alleen centraal iets toevoegen. Rensch centraal is ook een drama. Dat is Schreuder aan te rekenen.
Eerste helft geen tegendoelpunten gekregen dus we hebben flink gedomineerdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef wimderon het volgende:
Benieuwd welke aanknopingspunten Alfred heeft weten te spotten in het interview na afloop.
Omdat hij of iemand rondom hem heen een lekkende rat is. Media willen die graag bevriend houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef Mansjester het volgende:
En de media blijven amper kritisch op Schreuder
Dat is het erge ja. Dat de wereld zo in elkaar zit dat je als journalist niet kritisch op iemand bent,omdat die persoon je info geeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Omdat hij of iemand rondom hem heen een lekkende rat is. Media willen die graag bevriend houden
daarom gaat die media ook langzaam doodquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is het erge ja. Dat de wereld zo in elkaar zit dat je als journalist niet kritisch op iemand bent,omdat die persoon je info geeft.
Telegraaf
VI
Morgen weer een Shreyas-epistelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:59 schreef PicoMMP het volgende:
Als Shreyas niet eens meer komt trollen na een wedstrijd weet je dat het echt slecht met Ajax gaat.
Onterecht?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat hem niet worden meer. Onterechte rode kaart is gewoon einde wedstrijd normaal gesproken tegen een Twente wat veel beter is. Van harte Twente, dan heb ik dat maar alvast gezegd.
Nee, ik heet geen Blind nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Onterecht?
Ben je blind ofzo
Niets slim een beetje meer mededogen van het arbitraire team. Geel volstond, absoluut GEEN rood. Punt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:06 schreef peaceman het volgende:
Natuurlijk is het rood. Natuurlijk valt van wolfswinkel makkelijk, dat is gewoon slim.
Vink spot waar het echte probleem zit. Geen discipline omdat Schreuder een zachtgekookt ei is.quote:
Ajax showtimequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:15 schreef aTypisch het volgende:
wat is een beetje het fr12 van ajax?
ik verveel mij vanavond
21quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naar 22 spelers die maar wat doen.
Na dit seizoen nog een jaar contract. Ongetwijfeld tegen 'n behoorlijk salaris.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tadic weer laten staan, lachwekkend.
Goed gestreden met 10 man.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schreuder gaat zeggen dat met een beetje geluk Taylor de winnende maakt, moeilijke fase, hoek van de klappen, lichtpuntjes, team gezien.
Drie kwart wedstrijd met 10 manquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schreuder gaat zeggen dat met een beetje geluk Taylor de winnende maakt, moeilijke fase, hoek van de klappen, lichtpuntjes, team gezien.
Reiziger zit nog op de bank met een oortje inquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag is de dag dat er werkelijk niks meer terug te zien was van de nalatenschap van Ten Hag.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Toch maar mooi punt met pakweg voetbal van het niveau Notts County/Wycombe/Kiddermister
quote:
Schelden dat die tyfus Schreuder nu langer mag blijven zitten en je het kampioenschap langzaam maar zeker weg ziet drijven, puntje na puntje.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:59 schreef Wertha het volgende:
Tsja, zeg het maar... wat moet je hiermee?
Als Feyenoord wint van Groningen én volgende week ook wint, dan zijn die stiekem ver weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schelden dat die tyfus Schreuder nu langer mag blijven zitten en je het kampioenschap langzaam maar zeker weg ziet drijven, puntje na puntje.
Volgende week gewoon met 10 man beginnen. Ging met 10 beter dan met 11.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De 0 gehouden, Schreuder heeft het lek boven.
Blijft 010 die verneuken het toch wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint van Groningen én volgende week ook wint, dan zijn die stiekem ver weg.
Ik denk dat Alfred’s zaakwaarnemer hierbij heeft geholpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:01 schreef wimderon het volgende:
Degene die Sanchez heeft gescout loopt met zo'n witte stok over straat, toch?
Ten koste van welke ploeg? PSV is ook niks. AZ matig. Twente kan het ook niet zagen we vandaag. Als Feyenoord nu het gat weet te slaan, dan zijn ze weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft 010 die verneuken het toch wel.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft 010 die verneuken het toch wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |