Urby 2quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
Fitz-Jim best een aardig spelertje. Veel één tempo en mist beetje versnelling, maar wel erg comfortabel aan de bal en weet zich steeds goed aanspeelbaar te maken.
Kan er niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit had Taylor zondag ook wel een keertje mogen doen bij al die kansen.
Is ze je zat?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin heeft kaartjes voor Ajax-Union gekocht
Ja speelt moeiteloos mee en snapt veel beter dan wijndal wat er van hem verwacht wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
Fitz-Jim best een aardig spelertje. Veel één tempo en mist beetje versnelling, maar wel erg comfortabel aan de bal en weet zich steeds goed aanspeelbaar te maken.
Ook weer eens de nul gehouden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
Nu al zin in Schreuder die z’n gram haalt op de persco: “Sinds Daley weg is zijn we ongeslagen dus het moge duidelijk zijn dat ik niet het probleem ben.”
En als hij het niet redt. kunnen ze 'm altijd nog bij het damesteam inzetten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja speelt moeiteloos mee en snapt veel beter dan wijndal wat er van hem verwacht wordt.
Je speelt tegen amateurs vandaag hè.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
NEC is ook een kleintjequote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Gevaarlijk domme Taylor doet het weer tegen de kleintjes
Wat een kutventje is dat zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Gevaarlijk domme Taylor doet het weer tegen de kleintjes
Ze wil meegenieten van het feit dat jullie opgerold en afgedroogd gaan worden door Die Eisern?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin heeft kaartjes voor Ajax-Union gekocht
Tegen FCDB.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:23 schreef De_Pel het volgende:
Precies wat ik laatst al zei:
Geef Fred de tijd om de dwarsliggers naar zijn hand te zetten en het kan haast niet meer mis.
Hij heeft pas net Daley gedumpt en er wordt voor het eerst in tijden weer gewonnen, met zonder tegendoelpunten.
Kun je nagaan wat het mag worden als hij er nog 2-3 rebellerende spelers uit kan gooien.
Ze vragen er zelf om die tokkies.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een kutventje is dat zeg.Echt walgelijk ook zo'n kneuzendansje. Dan snap je echt niets van voetbal.
ah wat schattig dit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze wil meegenieten van het feit dat jullie opgerold en afgedroogd gaan worden door Die Eisern?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |