uiteindelijk barts de bom met schreuder toch wel, en zonder TD is een nieuwe trainer sowieso niet handig. Dan maar winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet een beetje een pyrrusoverwinning?
We hopen op de (start van de) ommekeer en een dikke overwinning. Kwaliteit genoeg in deze selectie om gewoon bovenaan te staan in Nederland, en ja er is van alles dat beter kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen we op een zwaarbevochten overwinning omwille van de puntjes of een stevige oorwassing om de druk op Schreuder op te voeren? Een wedstrijd om naar uit te kijken lijkt het in ieder geval niet te worden.
Nederland = 17 mio mensen waaraan je spulletjes / weddenschappen kunt verkopen. Er is een limiet aan wat sponsors / TV mensen daarvoor willen geven en dat werkt door in alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.
Mensen die het niet zagen in Ten Hag moet je natuurlijk niet serieus nemen. Totaal andere koek dan Schreuder. De ziekenboeg is op zich ook gelul, ook voor het wedstrijdje waarin de halve selectie zwak/ziek/misselijk was liep het niet. Het valt zelfs nog te beargumenteren dat het voetbalgewijs Schreuder zo slecht nog niet uitkwam.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat Ajax wint. Laten we niet vergeten dat Ten Hag volgens velen ook weg moest in het begin.
Als Ajax wint van Twente en Feyenoord, de ziekenboeg leegloopt en Schreuder een keer logische keuzes gaat maken kan het ook zomaar gaan lopen. De kwaliteiten zijn er.
Die gaat dus niet weg, zie quote Huntelaar #138quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag weer een afgang in de maak, hopelijk is Schreuder dan wel echt exit
quote:Hij was uitgefloten door zijn eigen fans, er werd geroepen om Nicolás Tagliafico. Dat was toen een klap in zijn gezicht. Ik begrijp zelf ook wel dat dat pijn heeft gedaan. Het feit dat de trainer een andere keuze heeft gemaakt, was voor hem kennelijk de druppel. Zo is het gegaan.”
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Allure en status = centjes. De clubs in de Premier League zijn zo rijk vanwege de tv-inkomsten. Men kijkt liever naar West Ham-Everton dan naar Groningen-Cambuur.
Ja Hunter draait er niet om heen en zet al die "fans" eventjes op hun plek.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
Nog een quote van Huntelaar, deze over Blind
[..]
Dat heb ik al heel lang, maar Ajax is "mijn" dus die kijk ik toch wel maar niet omdat het zo hoogstaand is al heeft het ook vaak met de tegenstanders in NL te maken die de bus parkeren, in de CL zijn de wedstrijden meer open, ook omdat Ajax dan niet altijd de favoriet is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.
ik kijk alleen ajax tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een willekeurige PL wedstrijd dan een wedstrijd van Ajax tegenwoordig.
dit is een slechte dissquote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat klopt uiteraard, maar waarom probeer je de aandacht te verleggen? Het begint er een beetje op te lijken alsof je jezelf weer aan de drank aan het verliezen bent. Pas een beetje op jezelf!
Zeiden we vorige week ookquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef Pedroso het volgende:
Als het op kwaliteit aankomt dan zou het vanavond geen probleem mogen zijn, met welke coach dan ook.
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.quote:
berghuis als 8 dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.
Hoe spreken jullie over een stunt als je van FC Twente wint? :Squote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rensch centraal en Bassey Linksachter vind ik niet echt logisch. Berghuis op de bank ook niet maargoed. Laten we hopen op een stunt en een keer winnen.
Nahquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef PicoMMP het volgende:
Vanavond moet het een keer gaan gebeuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |